25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Premiér se musí bát nás, nikoliv Bruselu

Kdo má rozum, ten v tyto dny jedná a snaží se nějak zužitkovat vliv, který mu dali voliči. Kdo to nedělá a trucuje, ten hlasy svých voličů znehodnocuje. Zkrátka, určitě se nyní jedná a jedná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 12.12.2017 13:29

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Prakticky všemu. Hlavně nic neříct. Nemastný, neslaný, neškodný.

J. Václavíková 12.12.2017 13:36

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

A kolik rozhovorů s ním jste četl?

S. Donát 12.12.2017 13:40

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Pravda, jen jeden. Nijak výrazně nesleduji zatím žádného z kandidátů. Jediné, co řekl opravdu jasně, že by nepodpořil referendum o opuštění EU. Prý by lid v referendu o tak závažné otázce neměl rozhodovat. Referendum o vstupu je ale asi ok. Takže to mi k osobě pana Drahoše celkem stačí.

J. Václavíková 12.12.2017 13:59

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Takže citujete jeho celkem silný a ne zrovna populistický názor. Jako podporu pro své tvrzení, že je vyhýbavý prakticky ve všem.

No comment.

S. Donát 12.12.2017 14:04

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Umíte číst? Uznal jsem, že se alespoň k něčemu vyjádřil jasně a to jsem ocitoval. Jeho názor respektuji, nesouhlasím s ním a tudíž ho nebudu volit.

Jinak povídal, že Euro jako ano, ale až poté, co si to pořádně rozmyslíme, prodebatujeme a přesvědčíme všechny. A taky že by chtěl, abychom byli hrdý, sebevědomý a bezpečný stát. To se tedy moc nepředvedl.

J. Václavíková 12.12.2017 14:07

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

A na jakou otázku reagoval vyhýbavě? To, co citujete, vyhýbavé není. Jen se vám to nelíbí.

S. Donát 12.12.2017 14:13

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Četla jste v mém minulém příspěvku to o tom Euru?

J. Václavíková 12.12.2017 14:52

Re: Směska vyhýbavých odpovědí,

Ano. Co byste tam chtěl vy? Buď teď hned, anebo nikdy? Jste dost černobílý!

B. Hudzieczek 12.12.2017 7:13

Veřejnoprávní ČT

"Orgánem, jímž se uplatňuje právo veřejnosti na kontrolu činnosti České televize je Rada České televize (dále jen "Rada"). Rada má 15 členů. Členy Rady volí a odvolává Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky (dále jen "Poslanecká sněmovna"), a to tak, aby v ní byly zastoupeny významné regionální, politické, sociální a kulturní názorové proudy." (§ 4, odst.1, zákona č. 483/91 Sb. o české televizi).

ČT má tedy nejlepší předpoklady být nejobjektivnějším poskytovatelem informací, na rozdíl od soukromých subjektů, u kterých vzniká pochybnost, zda neprezentují zájmy úzké skupiny vlastníků, či sponzorů.

Pokud mají pánové Jakl, potažmo Okamura, pochybnosti o programové náplni ČT, proč svoje návrhy neventilují prostřednictvím svých volených zástupců v PS?

A. Bocek 12.12.2017 7:18

Re: Veřejnoprávní ČT

Zrušit ČT, zrušit ČRO, zrušit i Rady.

J. Václavíková 12.12.2017 9:00

Re: Veřejnoprávní ČT

Podle těchto rádobydemokratů je objektivní jen to médium, které je jejich hlásnou troubou. Díky Bohu, že takto ČT zatím nevypadá.

J. Hanzal 12.12.2017 10:12

Re: Veřejnoprávní ČT

Paní Václaviková právě ti, jak píšete rádobydemokrati, jsou lidé uchovávající si zdravý rozum, poněvadž zprávy na ČT, když je náhodou zapnu jsou neobjektivní, zavádějící. Takové správné soc. úderné, jakou kdysi, jen ten jejich náhled je ten přijatelný, ostatní jsou označeny jen různými a hrůznými -ismy.

J. Václavíková 12.12.2017 10:42

Re: Veřejnoprávní ČT

Já když si ČT zapnu, slýchám tam názory zástupců povětšinou parlamentních stran, a to vcelku ve vyváženém poměru (také musím skousnout komouše a nácky, ač nerada). Co se zpravodajství týká, nevím o žádném lhaní či neobjektivitě. Mohl byste uvést nějaké příklady toho lživého informování?

O zdravém rozumu má každý asi trochu jinou představu.

J. Schwarz 12.12.2017 12:14

Re: Veřejnoprávní ČT

Pokud moderátor / většinou moderátorka / sice pozve někoho z neeurohujerské části politického spektra, vede rozhovor agresivně, dává návodné otázky a nenechá hosta vyjádřit jeho názor. Moderátor ve veřejnoprábním médiu nechápe, že tam není sám za nějakou stranu, ale má jen moderovat... nestanně.

M. Prokop 12.12.2017 12:16

Re: Veřejnoprávní ČT

Obvyklý postup je, že je-li hostů více, jsou Hujeři v převaze a jako oponent pozván vyložený extrémista, aby byl za blba. Čemuž napomáhá i "moderování". Vyniká v tom VeMeNo Moravec.

J. Václavíková 12.12.2017 12:53

Re: Veřejnoprávní ČT

Moderátoři vedou obecně rozhovory agresivně, pokud tím míníte trvání na odpovědi na nepříjemné dotazy. To má investigativní novinář v popisu práce. Nepleťte si to s vlezdoprdelstvím Soukupa na Barrandově.

Ohledně zastoupení ,,eurohujerů". Je takové, jaké je jejich zastoupení v politických stranách. Ti většinou prezentují své názory v médiích dle poměrného zastoupení. Až budou mít v parlamentu většinu eurofobové, budou více i v TV.

Mám z celé diskuze čím dál intenzivnější pocit, že objektivita médií pro echt pravičáka stiženého eurofobií znamená, že TV vysílá to, co chce slyšet, nikoliv to, co je faktická realita.

S. Donát 12.12.2017 13:30

Re: Veřejnoprávní ČT

Faktická realita. Dobré :)

B. Hančl 12.12.2017 15:09

Re: Veřejnoprávní ČT

Vážená paní Václavíková, již hodinu byl výsledek voleb na Nově a ČT ještě hodinu jásavě hlásala jak Klintonová vítězí. To bylo velmi "profesionální a vyvážené". Vymývač Mozků si zve také pouze přikyvovače jeho úchylných názorů.

M. Prokop 12.12.2017 12:13

Re: Veřejnoprávní ČT

Paní Václavíková soudí dle sebe. Dlouhodobě a ve všech tématech.

M. Moravcová 12.12.2017 10:25

Re: Veřejnoprávní ČT

a proč by si lidi nemihli tvořit názor sami? Proč stát nebo vlivové skupiny v ČT mají když ne lhát tak zamlčovat důležité informace? Nepotřebuji zprávy o záchraně koťátek v Horní Dolní, ale o dění ve světě - bez jednostranných komentářů.

J. Václavíková 12.12.2017 10:45

Re: Veřejnoprávní ČT

Nevím, kterou televizi sledujete, ta koťátka bývají tuším spíš na jiných než veřejnoprávních TV, ale připomeňte mi, kterou zprávu o zásadních událostech ve světě vám ČT zamlčela a jaký jednostranný komentář jste musela vyslechnout. A konkrétně prosím.

M. Prokop 12.12.2017 12:14

Re: Veřejnoprávní ČT

Trump, brexit.

Oboje VELMI jednostranně.

P. Khail 12.12.2017 12:03

Re: Veřejnoprávní ČT

Vy mi připomínáte jeden mail sdílený lidmi vám blízkých názorů. Byl uveden titulkem: Rychle prohlédněte, sdílejte než to smažou, proč o tom neinformuje ČT? Po otevření videa vidím vlevo nahoře znak ČT, takové kouzlo nechtěného. Zajímavé je, že ani jeden z přeposílačů a šiřitelů fám si toho nevšimnul. :-)

M. Prokop 12.12.2017 12:13

Re: Veřejnoprávní ČT

Předpoklady možná má, ovšem podoba Rady i ČT (každé té instituce ovšem jinak) jsou tragické.

Rada je příliš poplatná složení PS (a vždy někomu poplatná bude, z principu věci), ČT je letité hnízdo P&L, což by bylo řešitelno jen masivní čistkou. Ovšem, kdo by na takovou čistku měl sílu, využije ji okamžitě pro své účely, takže z hnízda P&L bychom mohli mít hnízdo Burešovo.

Obávám se, že je to neřešitelné (tedy, nemá to dobré řečení).

A. Novák 12.12.2017 7:12

je to druhá vláda Andreje Babiše...

v té první byl sice premiérem Sobotka, ale ve skutečnosti vládl Babiš...:o)

P. Dvořák 12.12.2017 8:45

Re: je to druhá vláda Andreje Babiše...

Takže ten kdo nevládl, vyhodil svého vládce? No toto!

P. Rychetsky 12.12.2017 3:46

genialni logika, gratuluji

Na trojotazku o ruskych levarnach ("O nebezpečí Ruska mluví i generál Petr Pavel...") odpovida pan Jakl tak, ze neodpovida vubec. A nejen to, vzapeti osoci toho, kdo by takovouto otazku jen chtel polozit, ze "To je v minulosti stokrát vyzkoušená taktika. Ten druhý má jiný názor, tak to asi musí být agent cizí moci. Druhým krokem pak bývá zákaz jiných názorů."

Ultrapikantni na tom je, ze o par odstavcu vyse na podobnou tematiku primo obvini zapadni vlady, z agentstvi cizi moci: "Ale že se naši politiku soustavně snaží ovlivňovat cizí vlády a vlivné zahraniční síly, to je snad jasné a doložitelné. Vemte si, kolik neziskových organizací, které mají v popisu práce manipulaci s veřejným míněním, je placeno americkou, norskou či německou vládou..."

Takze, pane Jakle, vyborne. Nasi politiku ovlivnuji pouze manipulujici americane a jine svine zapadni. Rusy by to nejen nenapadlo, ale jejich vliv ani existovat nemuze - je to pouze falesna a prazdna zbran na potirani nositelu odlisnych nazoru. Genialni. Dostanete pusu od Klause, ktery timto preposila francouzak od Lavrova.

K. Pavlik 12.12.2017 4:14

Re: genialni logika, gratuluji

Moje babicka se tez bala Nemcu.

P. Dvořák 12.12.2017 8:50

Re: genialni logika, gratuluji

Mnozí z nás se jich nikdy bát nepřestali a jiní se už dnes zase začínají bát "Němců".

Jak to řekl jakýsi muslimský vůdce, když posuzoval početní stav islamistů v Německu? Nějak: "Nás je dnes víc, než má Bundeswehr vojáků."

J. Václavíková 12.12.2017 8:59

Re: genialni logika, gratuluji

Perfektní!