18.12.2017 | Svátek má Miloslav



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

MAROKO: Co je zakázané, neexistuje



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 77, poslední: 8.12.2017 9:27, přehled diskusí

Myslím, že je celkem rozdíl:
Autor: R. Langer Datum: 7.12.2017 16:07

zakazovat nějakou úchylku (dříve nemoc), za kterou (asi) nemohu, na rozdíl od nějaké "víry" za kterou mohu velmi vědomě. To je třeba si dobře uvědomit.

No, nevím:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 0:04

"Protože prostřednictvím EU také ostře reagujeme na potírání křesťanství ... v mnohých státech světa" dí pan poslanec.

Možná, ale dělají to hodně nenápadně a v skrytu, takže o tom nikdo neví. Ani masové vraždy křesťanů v muslimských zemích nevybudí zaznamenatelnou reakci.

Re: No, nevím:
Autor: R. Langer Datum: 7.12.2017 16:11

"Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale

navrhuji abychom šli tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou

letákovou kampaní. A zatímco se z ní bude sbírat nasadíme cirkusáky,

alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty. Ano? A

pokud to bude málo, lituji, ale příjde čas triček." ;-)

Re: No, nevím:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 20:42

A taky se musíme semknout, jste zapomněl ... :-)

Milý pane Zdechovský:
Autor: A. Pakosta Datum: 6.12.2017 21:43

Nacizmus například u nás zakázaný JE - a funguje to docela dobře. Nikomu nic nebrání, aby měl doma nad postelí portrét Hitlera,na hrudi vytetovanou svastiku a v knihovně Mein Kampf, ze kterého rodině po večerech čte. Jen to nesmí dělat na veřejnosti a Mein Kampf se nevyskytuje ve školních knihovnách. A když někdo tu kniho pomočí a spálí, nejde za to do lochu.

A stejně tak by to šlo udělat s jakoukoliv jinou násilnou ideologií, ať je jejím Písmem kniha rudá, nebo zelená. A přesně toto, myslím si, má na mysli Tokio Omamura, když chce zakázat islám, potažmo šaríju.

Oni v tom Maroku ti gayové a lesbičky samozřejmě jsou, akorát si nemohou uspořádat exhibicionistický veřejný průvod hlavním městem, kde by šla hrdě v čele nahatých transek primátorka města a americkej velvyslanec.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: Z. Lapil Datum: 6.12.2017 22:42

Já bych možná Mein Kampf ve školní knihovně i nechal. Zakázané vždycky přitahuje a myslím, že je to text dostatečně nudný až blbý, že nikoho k ničemu nepřesvědčí. Je-li už kdo přesvědčen, pak ho nepřístupnost této knihy nezachrání.

Už dvakrát jsem poslední dobou zakopl o následující názor - jednou od integrovaného muslima ("Já jsem z toho nešťastnej. Představte si, kdyby tohle dělali vaši krajané třeba v Americe") - rozhovor s Veselovským na internetové televizi, tuším MTVT nebo tak nějak, a jednou v přednášce starokatolického kněze. Ten názor: evropští islámští teroristé včetně imámů jsou sice radikální, ale v islámu naprosto nevzdělaní. Ten muslim dokonce říká (parafrázuji): "To se někdo přistěhuje, prohlásí se za imáma z Mekky, začne kázat džihád a zkus proti němu něco říct".

Když už jsem se rozjel: já nehodlám ani náznakem celou záležitost s terorem a imigrací bagatelizovat, ale mám za to, že by bylo dobré si průběžně uvědomovat, že my o nich víme to nejhorší, co o nich vědět lze (atentáty, arogantní nadřazenost, diktátorské režimy, podřezávání a kamenování jako legální tresty, snad jen tu polygamii jim někteří závidí...) a naopak to není ani o kousek lepší (neznabozi, i z Proroka si srandu dělaj, ženský samá neposlušná coura, jíme takové hnusy jako vepřový, sem tam nějaká ta okupace svatých míst či poprava/vražda oblíbeného nebo přinejmenším našeho diktátora...).

Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem, to je pro mě přílišný požadavek, ale to, že je někdo mým nepřítelem, neznamená, že ho musím nenávidět. Koneckonců nenávist zatemňuje rozum a proč bych se, ač ateista, nemohl za svého nepřítele "pomodlit"? On to se mnou taky nemá jednoduché.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 0:13

Pomodlit ano. Ale pro sichr se přitom od něj držet na vzdálenost učinného dostřelu kalašnikova.

A jejich nábožensky motivované vraždění a atentáty, arogantní nadřazenost a podřezávání a kamenování jako legální tresty bych opravdu nestavěl na roveň tomu, že si děláme srandu z Proroka, ženský neposlouchají a nechodí zamotané do lajntuchu od hlavy až po paty a že nám vepřové chutná.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: Z. Lapil Datum: 7.12.2017 7:27

Přežití zúčastněných je předběžnou podmínkou i pro rozhovor (ne nutně vyjednávání) bez předběžných podmínek :-).

Já ty špatnosti nesrovnávám, jen jsem zmínil pár věcí, které mě napadly jako důvod k nechuti až nenávisti. Jistá paní matka podle Škvoreckého k tomu přistoupila naopak: "Ach, jak kulturním jste vy člověkem. Ještě nikdy neviděla jsem sako takto padnouti".

Osobní historka z Anglie, srpen 1993. Turistika někde v kopcích, spousta borůvek. Zajásali jsme a jali jsme se živit. Brzy jsme toho nechali, protože v kolemjdoucích jsme evidentně budili nechuť: Co je to za lidi? Voni se tam pasou jak ovce?

Co si budeme namlouvat: přítomnost muslimů v Evropě je problém, ale zákaz ho možná na čas zamete pod koberec, pokud tedy někomu nevadí, že skrz ten koberec občas vyjukne hřebík a občas prosákne krev. Řešením není odsun několika (desítek?) miliónů nejspíš do pouště, ale jasná a pevná(!!!) pravidla. ZATÍM ta pravidla můžeme stanovit my.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 20:41

Zatím můžeme pravidla stanovit my ... no, nevím, jednak chybí politická vůle, přesněji politická vůle je zametat pod koberec a nic neřešit, jednak tomu brání všeliká práva, zejména posvátná kráva svobody vyznání, jež by musela být zaříznuta (jestli k tomu kvůli muslimům nedojde, je obrana nemožná), jednak všelicí multikulti pojašenci a kolaboranti z našich řad, dál naše neschopnost použití síly, když to nejde po dobrém (muslimové se použít sílu rozhodně nerozpakují), infiltrace politických i silových struktur muslimy tam, kde je přemuslimeno - viz http://www.securitymagazin.cz/zpravy/nepratele-ve-vlastnich-radach-skandalni-odhaleni-mezi-nemeckou-policii-radi-muslimove-1404057933.html - agresivní muslimská propaganda v mešitách, absence s námi spolupracujících muslimů

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: Z. Lapil Datum: 7.12.2017 21:04

Právě jste vyjmenoval pravidla, která jsme stanovili. Za to, že jsou povětšinou hloupá, muslimové fakt nemůžou, a to ani v té policejní akademii: co je to za školu, která nedokáže zjednat respekt učitelům, byť třeba tím, že výtržnické studenty vyloučí?

Nelíbí se mi rušení svobody vyznání, ale myslím, že kdybychom si my dva popovídali, zjistíme, že jsme zhruba zajedno.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 21:45

No dobře. I tak se to dá brát.

Teď ještě zda jsme si ta blbá pravidla stanovili dobrovolně a kdo je vlastně stanovil, protože my je tady ošidné - a hlavně kdo je udržuje při životě.

Stanovují je blbci, které (my blbci) volíme - tedy přesněji na úrovni EU nevolíme, tam se volí sami ...

"a to ani v té policejní akademii: co je to za školu, která nedokáže zjednat respekt učitelům, byť třeba tím, že výtržnické studenty vyloučí?" No, nemůže a nesmí, jsou to moslemíni - mít blbé předpo§rané politiky je fakt neštěstí nejen v Německu

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: Z. Lapil Datum: 8.12.2017 9:27

Je to trapné, ale pravidla stanovili námi volení zástupci; přinejhorším zástupci volení námi volenými zástupci. Postěžuju si: když jsem hlasoval proti vstupu do EU, tak jsem sice o imigraci muslimského davu neměl ani tušení, ale přesto teď s klidem napíšu, že přesně toho, co se teď děje, jsem se bál.

Jistá teta Kateřina by to komentovala slovy Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Poturčenec horší Turka. Karel Havlíček: Nechoď, Vašku, s pány na led... Anonym: Host do domu - buch do domu. Jiný anonym: Aktivní blbec je horší, než třídní nepřítel.

Re: Milý pane Zdechovský:
Autor: M. Mikulec Datum: 7.12.2017 21:23

Když jsem byla v Maroku, zcela běžně jsem potkávala na ulicích muže, co se vodili za ruku. Tak si říkám- na jednu stranu mnohoženství, proto nedostatek žen vyvolal tenhle jev.

Mladé dívky tam chodily v minisukních, zahalené byly snad jen babky na tržišti. Takže islamizace válcuje nejen Evropu.

Opět se mýlíte pane Zdechovský!:
Autor: L. David Datum: 6.12.2017 18:46

Stačí alespoň zakázat veškeré veřejné a agitační projevy satnského islámu!!!

Vážně vám nevadí, když muslimové v našich školách dělají bez problémů propagaci islámu mezi dětmi a vedou je k přijetí islámu ???

A nejvíce je třeba pojmenovat a věřejně vyhlašovat, že ISLÁM NENÍ POUZE NÁBOŽENSTVÍM, ALE JE PŘEDEVŠÍM ZLOČINNÝM POLITICKÝM SYSTÉMEM ZALOŽENÉM ZA ÚČELEM PODMANĚNÍ CELÉHO SVĚTA POD VLÁDU ISLÁMU ! ! !

Tohle jste pane Zdechovský doposud nevěděl? Okamura možná možná nepostupuje pro vás - saloní politiky - tak, jsk byste si to ráčili představovat!

Avšak pokud se mu podaří realizivat jeho návrhy, budeme alespoň o kousek dále v obraně před hromadným satanismem - rozuměj před islámem.

Re: Opět se mýlíte pane Zdechovský!:
Autor: J. Anděl Datum: 6.12.2017 18:54

Já jsem proti jakékoliv náboženské propagaci, nejsem však proti vzdělávání o jakémkoliv náboženství - včetně diskuzí zastánců a odpůrců.

Osobně nechci, aby mé děti byly muslimy (jde o můj osobní postoj liberála, který každé zakonzervované náboženství považuje za omezení schopnosti rozlišovat a poznávat), na druhou stranu chci, aby věděly, o čem islám je a proč se rozhodly, jak se rozhodly, aby mohly svobodně poznávat a rozhodovat se (ať se rozhodnou jakkoliv), ne aby se bály vězení za nerozvážný příspěvek na fejsbuku.

Re: Opět se mýlíte pane Zdechovský!:
Autor: J. Anděl Datum: 6.12.2017 19:01

A mimochodem stejně tak nechci, aby se bály vězení (či vůbec postihů) za předmanželský sex, kritiku jiného náboženství (třeba islámu), za satiru a vtipy, třeba i hloupé, zkrátka za svobodné vyjádření jakéhokoliv názoru či za jednání, které nikomu nezpůsobí škodu. Za normální třeba i chyby, které posledních dvacet až třicet let můžeme dělat a z nich se učit. Nechci návrat do doby před 89tým. A chci o tom moci veřejně diskutovat a věcně argumentovat, i kdyby to bylo na "obhajobu" islámu. Propagaci ode mě čekat nemůžete, nicméně (s výjimkou škol a školek) budu hájit právo i na tu.

Je dojemné, jak se tento přeplacený bruselský žvanil:
Autor: J. Kopeček 533 Datum: 6.12.2017 18:18

stará o buzeranty v Africe. Nestačím tlačit slzy zpět do důlků. Tak kolik procent svého královského platu věnuje těm nebožákům na prezervativy a léčení?

Absurdní vidění světa bruselobyrokratem Zdechovským:
Autor: J. Pražák Datum: 6.12.2017 17:49

Buzíci nikomu příliš nevadí, pokud se neproducírují na Průvodech pýchy. Kdyby na AIDS "dojeli", tak by se i v EUroparlamentu uvolnilo pěkných pár židlí. A ty "vítačky", které se stýkají s "uprchlíky", tak by si to alespoň užili.

Co se týká islámu, tak už nyní máme dost §§ na okamžitý zákaz islámu. Mělo by se postupovat recipročně k tomu, jak postupuje S. Arabie. Vlastníš korán? Vězení. Šíříš islám? Vězení....

Jenže to by "naši" politici museli mít koule.

Re: Absurdní vidění světa bruselobyrokratem Zdechovským:
Autor: J. Jurax Datum: 7.12.2017 20:49

V Evropě politik s koulema v tomto moslemínském problému je okamžitě označen za xenofoba, rasistu, nácka a fašistu a extrémistu a populistu a vůbec každý slušný člověk ho musí odsoudit.

Takže slušní lidé, co mají navíc uvnitř lbi funkční mozek, takového volí, protože svrchuvypsané nálepky lepené politicky korektními europitrysy jsou nejlepším doporučením.

Re: Absurdní vidění světa bruselobyrokratem Zdechovským:
Autor: J. Pražák Datum: 7.12.2017 21:08

Ano. To nálepkování je úžasné. EUrovůdci už zcela otevřeně používají fašistické metody vládnutí a ostatní "nálepkují.

V Německu jen pro fcb pracuje 2 x 500 censorů, kteří mažou realitu, protože se nesmí ani upozornit na zlo páchané protizákonně importovanými divochy, natož trestné činy těchto divochů trestat...

Jistě.:
Autor: M. Mikulec Datum: 6.12.2017 14:52

Musíme podporovat celou Afriku. Podporujte si ji, pane Zdechovský, ale prosím Vás, za svoje.

Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme:
Autor: P. Vaňura Datum: 6.12.2017 11:46

homosexualitu, ale omezíme její praktikování."

Re: Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme:
Autor: J. Anděl Datum: 6.12.2017 16:36

Což je ovšem omyl. Jen zmizí z oficiálních statistik, z ulic atd. V článku se píše, že počet mužů, kteří měli (v Maroku) homosexuální styk, se odhaduje na 8 - 10%. Máte data, která by tento odhad mohla zpochybnit? Připadá vám to jako úspěšné omezení praktikování?

Obávám se, že stejným způsobem u nás bude Babiš budovat Lepší Česko (tm). Statistiky vyjdou líp, ale realita se nezmění.

Re: Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme:
Autor: J. Anděl Datum: 6.12.2017 16:40

A ještě něco - i kdyby 8-10% bylo třeba méně, než hypotetických třeba 14% v zemi, kde zakázán není (14% jsem si vymyslel), připadá vám to jako dostatečné snížení výskytu na to, abychom se mohli přestat obávat důsledků? V případě homosexuality třeba rozšíření AIDS, v případě islámu třeba toho terorismu? Stojí to z praktického hlediska za to?

Re: Jak mě řekl jeden Arab, "samozřejmě, že nezlikvidujeme:
Autor: V. Kolman Datum: 6.12.2017 21:09

Aspoň bude počet obyvatel planety Země přibývat NEPATRNĚ! pomaleji.

Lokální zákaz:
Autor: J. Hejna Datum: 6.12.2017 10:39

Lokální zákaz veřejného praktikování a propagace islámu je zcela namístě; samozřejmě ne v Maroku.

Re: Lokální zákaz:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2017 10:45

A v zemích, v nichž je ústavně zakotvena svoboda vyznání.

Re: Lokální zákaz:
Autor: I. Schlägel Datum: 6.12.2017 10:47

Pokud prohlásím nacismus nebo bolševismus za pouhé vyznání, případně náboženství míru, budu je moci beztrestně veřejně praktikovat?

Re: Lokální zákaz:
Autor: S. Netzer Datum: 6.12.2017 10:58

Zkuste to a uvidíte.

Re: Lokální zákaz:
Autor: I. Schlägel Datum: 6.12.2017 11:17

Díky za "názor".