24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Ohrožení demokracie? Nesmysl!

Nezapomeňme, že to dali dohromady ostřílení borci z Parlamentu a politického života. Určitě tím něco sledují. Jako každý politický pozorovatel si kladu otázku co. Mám jedinou odpověď, která mi dává smysl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Szirotný 19.11.2017 23:38

Rád bych se vyjádřil

ke kauze tabla prvňáčků ve škole Plynárenská v Teplicích. Jako obyvatel Teplic znám místní poměry. Škola má jako spádovou oblast převážně sídliště Prosetice, kde je koncentrace Cikánů o něco vyšší než v jiných částech města. Ale naprosto souhlasím s tím, že děti z této menšiny, které nastoupí školní docházku jsou plusem. Alespoň si osvojí určité návyky. O vietnamských dětech je zbytečné se bavit. Ty většinou patří mezi premianty třídy a to i v českém jazyce. Asi mají v sobě zakódovanou tu houževnatost a touhu uspět. Která je ostaně daná jejich rodičům. Proto provozují obchody či večerky i na místech, kde to dříve čeští obchodníci vzdali. A nakonec arabské děti. Navzdory obecné představě to nejsou děti migrantů z poslední doby. Arabové v Teplicích žijí už desítky let. Pracovali tu jako lékaři v místní nemocnici, poté jako tlumočníci v lázních, apod. V nedávné době si tu chtěli či koupili domy, ale v poslední době se je spíš snaží prodat. Ano, byly tu problémy s Araby. Ale to byli lázenští hosté, kteří tu stráví určitý čas a zase odjedou. Ale děti v prosetické škole, které se objevily na tablu, jsou děti nebo spíš asi vnuci těch původních Arabů, kteří se zde již etablovali. A i když jsem odpůrcem neřízené migrace, tyhle děti jsou zkrátka úplně jiný případ. Nemluvě o tom, že vyhrožovat bombou či plynem prvňáčkům může jen zakomplexovaný idiot.

F. Houžňák 19.11.2017 19:39

Drahoše znám, dokonce osobně. Jako vědec

býval dobrý, jako politik je ovšem vítač a tudíž naprosto nepřijatelný.

J. Kanioková 19.11.2017 20:40

Souhlas !

F. Houžňák 19.11.2017 19:38

Co že to je ten "voličský elektorát",

pěkně prosím? Něco jako fundamentální základ?

J. Jurax 20.11.2017 0:09

Re: Co že to je ten "voličský elektorát",

Ne, jako basický fundament ... :-)

F. Houžňák 20.11.2017 10:28

Kolega má nad stolem vyvěšený Spruch neboli hlášku,

"Eine gute Grundlage ist die beste Voraussetzung für eine solide Basis".

P. Čech 18.11.2017 19:31

ostřílení "borci" něco sledují???

Tito ostřílení "borci" nic nesledují. Na to jejich mozečky nestačí. Pouze kolem sebe kopou jak ta chcípající kobyla. ničím jiným totiž nejsou, zato jsou však přesvědčeni, že vyhráli volby. Jsou přece druhou, šestou, sedmou, osmou a devátou nejsilnější stranou a hnutím.

J. Jurax 20.11.2017 0:12

Re: ostřílení "borci" něco sledují???

Ale sledují. Politickou záchranu - tyhle volby přece nebyly poslední a každý chvilku tahá pilku.

A možná se voleb dočkáme dřív, než se nadějeme, když se nepodaří splichtit vládu ...

V. Pavelka 18.11.2017 18:25

No

Pane Neff díky, jste pro mě arbitrem zdravého rozumu , Pěkné svátky. .

J. Lukavsky 18.11.2017 15:04

Jeden za 18, druhý za 20-2

"Na jedné straně komunisti, na druhé hitlerovci" Nu až do toho osudného dne kdy spojenec Adolf napadl zákeřně svého spojence Josifa Visarionoviče tak Nacionálně socialistická strana německého dělníka a Internacionálně socialistická strana bolševiků SSSR těsně a úspěšně spolupracovaly a navzájem se podporovaly nejen slovně. Čili nebylo nutno volit mezi nimi, jeden jako druhý. A to, že se dva gauneři nakonec (zákonitě) porvali neznamená, že jeden byl špatný a druhý automaticky dobrý.

J.L.

P. Rudolf 18.11.2017 10:09

Tři postřehy

1) Ten DB vidím spíš jako výraz strachu z toho, že v případě předčasných voleb by to voliči spočítali těm, kteří je způsobili. Takhle tyto čtyři strany jednak chtějí naznačit, že proti tomu něco dělají a jednak doufají, že se pak nevůle voličů rozloží rovnoměrně mezi ně a nebude tam jedna, která to odskáče víc.

2) Nářek Neffa na stoku pod články na netu je sice jistě upřímný, ale že jedním z těch, kteří toto podporují, ba přímo vyvolávají, je i on, si evidentně nepřipouští. Výběrem neuvěřitelného množství nekvalitních autorů, chrlících špínu na Západ, jeho představitele a EU jako takovou, píšících nenávistné, xenofobní až rasistické články proti utečencům, ba dokonce oslavujících Moskvu, k té špíně obrovskou mírou přispívá.

3) Topolánek je zcela jistě nominantem stejné proruské kliky, která stojí za Zemanem. Má za úkol rozbít zemanovu opozici a být připraven nastoupit, v případě nových předčasných voleb prezidenta (zdravotní stav Zemana to přímo naznačuje), na jeho místo. Dobrý výsledek z tohoto klání mu jistě velmi pomůže. Ale jistě, i šmejd může být obohacením jinak zatím nudného klání. Otázkou je, zda je o co stát.

A. Nový 18.11.2017 13:41

Ale jistě, i šmejd může být obohacením

I takovým neobolševičkem Rudáčkm/Hofmanem. :-))

P. Rudolf 18.11.2017 13:58

Re: Ale jistě, i šmejd může být obohacením

Obdivuji hloubku vašich znalostí, kterou zde denně ostatní obohacujete, a která vám umožňuje se tak skvěle "ad rem" vyjadřovat pod příspěvky druhých, vaší úrovně ani zdaleka nedosahujících.

A. Nový 19.11.2017 13:37

Diskutovat se šmejdem jako jste vy a vám podobní?

Neobolševičku Rudáčku/Hofmane Podívejte se na své příspěvky pod články, kde není ani náznakem kladná zmínka (neo)bolševismu, Babišovy, připrchlících... Tam přímo září vaše genialita blbosti a vaše touha po totalitě, vy obohacovači diskuzí.

P. Rychetsky 18.11.2017 15:45

ja bych nebyl tak prisny

Neodsouzel bych Neffa tak rychle, tedy k vasemu bodu 2. Neff a Pes vskutku publikuje hodne alternativna ale to je zaprve uzitecne a zadruhe reakce na cosi. U nas v USA se driv dalo verit hlavnim zpravodajskym mediim, cumeli na ne spolecne konzervativci i levicaci. Pak se hlavni media utrhla do marxistickeho pokrokovectvi (rikaji si vznostne liberalove) a vyrostla nam tu odpoved Fox, ktery zacal vic rikat jak to je, nez jak by to melo byt, a zacal liberalum nadavat, a podporovat americke veci jako role USA ve svete, armadu a krestanstvi. Podobne se Psem. Kdyz si ceska media zavedla autocenzuru, ktera je casto jen regulerni decentnosti a slusnosti, presto vsak cenzurou, tak se objevi zdroj, kde se ty informace propiraji otevrene. Cikani casto delaji bordel a casto jsou na davkach. Hlavni media by to mela otevrene rikat, a pak taky uvadet, jak to zlepsit, a hlavne, ze krestanstvi veli bliznim pomahat. To ale autocenzura a slusnost nedovoli, a krestanstvi se nenosi. Pro Psa a jeho clanky je pak mista dost. Za spinu v diskusich Neff opravdu nemuze, navic na Psu to myslim neni az tak spatne. Pes navic vybira zajimave veci. Mne je Robejsek nesympaticky, ale myslim, ze ma co rict. Souhlasim, ze proti drivejsku, se zde vskutku uhnizdilo plno anti-EU a anti-pristehovalcu a podivnych klausistu. A co me vadi nejvic, ze tydle anti-vsecko, vubec nejsou anti-Rusko, coz je pro nas nejvetsi (ikdyz mozna relativne male) nebezpeci jako geopoliticke, tak i inspiraci Babise k nasemu nastavajicimu putinismu. Jinak donedavna tu byl hostem nejrazantnejsi antibabis Dolezal, ktery se ale odbojkotoval sam, protoze to babisiho serveru prispivat nebude. Zduraznuji, odesel on, vyhozen nebyl. Ze se tu malo sije do te babisovske hruzy, je blbe. Tydle anti-EU a anti-pristehovalci je nas az tak treti problem, po babismu a Rusku. Je dobre, ze se uchylarny EU zde kritizuji, a je dobre, ze se pere do muslimske ideologie, ktera je nebezpecna, hlavne v kombinaci s evropskym prirozenym vymiranim.

J. Kanioková 19.11.2017 20:36

Re:

"Tydle anti-EU a anti-pristehovalci je nas az tak treti problem"

C O Ž E ??? Váš pořadník je zcestný !

J. Pospíšil 19.11.2017 2:45

Re: Tři postřehy

Budou-li předčasné volby, pak jen proto, že vítěz voleb, majitel strany ANO, pan Babiš, nebyl schopen ostatním zvoleným nabídnout nic, aby s ním vytvořili vládu.

Za to, že on nebude schopen, pokud nebude schopen, což vůbec není jisté, sestavit vládu, je zcela a jediný odpovědný on. On je tím, kdo byl pověřen prezidentem v souladu s ústavními zvyklostmi, tak ať sestavuje.

Nějak to fláká.

P. Rudolf 19.11.2017 8:29

Re: Tři postřehy

Přiznám se, že jste mě rozesmál. Jestli se Babišovi něco skutečně vyčítat nedá, tak je to jeho až workoholismus.

Parlament má ani ne měsíc od voleb hotový, do vlády mu už (dle něj) chybí jen cca. tři ministři, rozpočet mu slíbili schválit nejen okamurovci a komouši, ale i socani (nejspíš tak učiní i piráti). Teď už mu zbývá jen důvěra jeho menšinové vládě sněmovnou, což se ale pomalu začíná jevit jako hotová věc.

Ale nějak to prý fláká!

P. Szirotný 20.11.2017 0:03

Re: Tři postřehy

S prvním odstavcem bych souhlasil. Druhý je dle mého přesvědčení úplně mimo. A třetí odstavec už je opravdu z říše konspirativních teorií. Topol a proruská klika ? To je nonsens. A hlavně - "rozbití Zemanovy opozice" ? Vždyť je to nesmysl. Logicky. V prvním kole ať hlasujeme pro kohokoliv kromě Zemana, je to fuk. Můžeme ovlivnit pořadí kandidátů pro 2. kolo, ale to je tak vše. Důležité bude 2. kolo. V tom musí všichni co nechtějí Zemana hlasovat pro jeho protikandidáta. A to už Topol (byť třeba proruský) nemá šanci ovlivnit. Leda by se do toho 2. kola dostal.

J. Jurax 20.11.2017 0:17

Re: Tři postřehy

Stručně - Vaše zde vypsané názory jsou po mém soudu výrazně pitomé.

A to se vyjadřuji ad rem, nikoliv ad personam, jak zajisté uznáte.

M. Těhanová 18.11.2017 7:40

Z každého článku

pana Neffa cítím opatrné couvání z pravděpodobně předstíraného odporu vůči majiteli LN Babišovi. Je to těžké, " koho chleba jíš, toho píseň zpívej".

Je vidět, že je docela mistr slova, spisovatel. Ta prvoplánovitost někdy z jeho projevu příliš trčí. Nebo, že by byl tak naivní? Prý to má založeno na logice!

P. Rychetsky 18.11.2017 15:51

Re: Z každého článku

Taky si myslim, ze pro Neffa by bylo zdravejsi prestat do babisich Lidovek psat a Psi server z nich taky odstehovat. Je to britky a inteligentni politicky pozorovatel a taky si myslim, ze autocenzura ho uz dohonila a de-britkizace probehla, a ve veci babismus-putinismus je cim dal tim jalovejsi a zbytecnejsi. Nejak neverim, ze to babisisticke nebezpeci nevidi.

P. Maleček 18.11.2017 5:23

Neff - požírač nevábného obsahu s lákavým obalem.

Neffovi evidentně ke štěstí a věštění růžových zítřků stačí, že tu máme z demokracie jen lákavý obal. Jestlipak se stejným nadšením zblajzne nevábný obsah konzervy jen proto, že je polepena obrázky voňavé pochutiny.

A jestlipak mu k prohlédnutí bude satčit, že se zes... jak Alik? Z pohledu jeho nadšení současnou Zemano-babišo-okamůrovskou demokracií si šoupne další. Však stačí řiť opláchnout a podělané trencle vyměnit za čisté. Tedy dokud mu ty, dle obrázku voňavé pochoutky, nerozervou střeva.

J. Jurax 20.11.2017 0:20

Re: Neff - požírač nevábného obsahu s lákavým obalem.

No, víte, Vaše zde publikované názory nelze nazvat jinak než bučením, jež Vás pasuje na olbřímího kastráta samce hovězího dobytka.

P. Rychetsky 18.11.2017 0:28

hodne optimisticky a silne naivni nazor

Pan Neff pise:

"Naprosto si to nemyslím. Máme standardní parlamentní demokracii. Dokud někdo nezačne sahat na Ústavu a rozviklávat tři základní pilíře a jejich vzájemné vztahy, neměli bychom se principiálně znepokojovat. Pokládám řeči o ohrožení demokracie za naprostý nesmysl."

V Rusku maj skvelou ustavu, voli se svobodne a v televizi mluvi a ukazuji obrazky a noviny pisi, co rekne majitel, tedy Putin & spol. Tady bude statni sprava Babisova, tisk uz je, televize asi brzo pribyde. O spatnostech rezimu a korupci se v Rusku nepise, a nas to ceka take. V Rusku se to take nestalo ze dne na den.

Jasne jdeme cestou Ruska. Mame se stale jeste co ucit, ale dilo se podari. Tam demokracii tam maji, a ohrozena neni, jen autoritarska. Volte si a piste si co chcete, jen nam nekoukejte pod prsty.

M. Mařák 18.11.2017 0:20

Ten blok může být i Kalouskův

plán, jak zablokovat Sněmovnu a zároveň duo Babiš-Zeman. Ale, abych se přiznal, to by byla tak velká sranda, že si její skutečnou realizaci nedovedu představit.

Vládl by pořád Bohouš a byl by relativní klid, no, nekup to...