18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

NĚMECKO: Islamizace v r. 2016 (I.)

Německá muslimská populace překročila v roce 2016 poprvé hranici šesti miliónů. Německo se nyní přetahuje s Francií o pozici země s největší muslimskou populaci v západní Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 13.11.2017 13:22

Re: Evropské hodnoty

Tak mi, dámo, vysvětlete jaké byly evropské hodnoty před druhou světovou válkou, jaké před tou první a jaké v devatenáctém století. Máte opravdu dojem že zastánce "evropských hodnot" řekněme z roku 1850 by byl nadšen, kdyby byl nadán jasnovidným smyslem a mohl popatřit na dnešní společnost? A považoval by dnešní stav za úžasné rozvinutí nebo naopak za rozpad jeho " evropských hodnot"?

M. Prokop 13.11.2017 13:39

Re: Evropské hodnoty

Fakt je, že se to vyvíjelo a většinou se to lišilo třeba od hodnot musulmanských. Proto také dlouhou dobu Evropa prostřednictvím svých států vládla světu, dokud svým hodnotám věřila a ty byly zároveň svobodnější, než v jiných částech světa. Jen se tomu neříkalo evropské hodnoty.

Až poslední dobou ty staré ctnosti či hodnoty byly zapomenuty a nahrazeny různými eunijnímy paskvily, kterým se najednou říká evropské hodnoty.

J. Schwarz 13.11.2017 14:14

Re: Evropské hodnoty

Evropské myšlení ovládla stupidita, podmínky se sice radikálně změnily ale reakce zůstává formalisticky nezměněná. Naše pravidla fungují pro naše lidi, ne pro Marťany ani pro příslušníky africko-arabských muslimských klanů. Na ty je třeba aplikovat jiné metody. Hezkou ukázkou byl film "Poklad na Sierra Madre" který jsem shlédl před již drahně lety. Šlo o příběh o dvou manících co se vydali hledat zlato do hor. Zlato našli, leč jeden z nich se z toho zbláznil, druhého se pokusil zabít a zlato si přivlastnit. Napadený se ubránil, leč nedokázal druhého zastřelit a tak byl i se svým "humanismem" - jistě úctyhodným někde ve středostavovském salonu - v (_._). Bláznovi stačilo počkat až druhý usne - což se dřív nebo později stát muselo, blázen se totiž klidně vyspal, věděl že mu nic nehrozí - a když usnul, tak ho podřezal a okradl. Příběh měl "šťastný" konec alespoň v tom, že blázen byl zároveň blbec, musel se zastavit ve vsi, tam poznali ukradeného mezka a "blázna" pověsili. Ale proč to píšu - "běženci" jsou z podobného těsta jako onen blázen. Když se "urazí" nebo naštvou klidně vás podříznou a je jim jedno, jaké jim hrozí tresty. Klidně je můžou máčet v kyselině nebo stahovat z kůže, když se rozčílí, tak přestanou uvažovat nebo je pro ně "čest" nade všechno. A na takové je evropské právo krátké. Rodinný klan klidně zabije i soudce, vyhrožuje policii... několikaletý fešácký kriminál není žádný trest a o rodinu se klan postará...

M. Prokop 13.11.2017 16:15

Re: Evropské hodnoty

Ne, tady nesouhlasím.

Naše pravidla musí platit pro všechny, pro nás, pro kozomrdy zde, pro Marťany ... Jinak si zaděláváme na hodně veliký průser, platí-li pravidla jen pro někoho, obvykle se to obrátí proti těm, kdo si to přáli.

Jiná věc je, že to musí být pravidla přiměřeně rozumná a totéž lidé, kteří je aplikují. Konec konců, na Sicílii zabíjela soudce a prokurátory Mafie a taky nikdo nenavrhoval zvláštní pravidla pro Talijány. Chce to prostě odvahu a důslednost a nedbat na kecy typu hatefree, multikulti, etc. Provinilec je provinilec, pokud z klanu, tak přitěžující okolnost.

P. Vaňura 13.11.2017 16:46

Ten "klan" je opravdu jen synonymem pro organizovaný

zločin, stejně, jako "Família" v románu Kmotr!

S. Netzer 13.11.2017 14:19

Re: Evropské hodnoty

Takže demokracie, lidská práva, náboženská svoboda, právní stát a humanismus jsou EU paskvily.

Co se člověk všechno nedozví!

P. Han 13.11.2017 14:45

Re: Evropské hodnoty

Blbě čtete.

J. Kanioková 13.11.2017 22:52

Kdyby šlo jen o čtení...

J. Schwarz 13.11.2017 14:46

Re: Evropské hodnoty

Jistěže ne. Je ale stát, kde vláda dává pokyny "nezávislým médiím" o čem a jak mají "v zájmu obecného Dobra" referovat demokratickým? Je stát, ve kterém justice a policie bere na určité, podle rasového, etnického a náboženského klíče vybrané jedince "speciální ohledy" ještě státem právním? Patří k náboženské svobodě možnost zabrat veřejnou komunikaci k hromadným pátečním modlitbám? A chtít po vlastních vojácích, aby dbaly "lidských práv" nepřítele víc než na životy svých spolubojovníků z jednotky je opravdový "überhumanismus" hraničící s absolutní vygumovaností...

M. Prokop 13.11.2017 16:18

Re: Evropské hodnoty

Demokracie, lidská práva, náboženská svoboda, právní stát a humanismus dostávají na prdel od šílenců v Bruseli i národních státech, kteří je nebrání před sebrankou, která je nehodlá respektovat. Viz ta podpálená synagoga v Hamburku a trest za to. Viz 3i připrchlíci, kteří nemusí mít doklady, nejsou prověřeni a volně se potulují.

S. Netzer 13.11.2017 16:35

Re: Evropské hodnoty

V Hamburgu žádná synagoga podpálena nebyla, a co má EU společného s nějakým rozsudkem Oberlandesgerichtu v Düsseldorfu, týkajícího se pokusu o atentát na synagogu ve Wuppertalu, mi asi taky nebudete moct vysvětlit.

M. Prokop 13.11.2017 16:48

Re: Evropské hodnoty

Ano, to jste odhadla správně, vám to nevysvětlí nikdo. Zvláště pokud nechápete takhle srozumitelné označení: "dostávají na prdel od šílenců v Bruseli i národních státech"

S. Netzer 13.11.2017 16:53

Re: Evropské hodnoty

Srozumitelné snad pro stejně postižené jako vy.

J. Kombercová 13.11.2017 16:55

Re: Evropské hodnoty

Napsal to jasně, to jen vy se zase točíte na Hamburku místo Wuppertalu, na EU místo i národních států.

Mohu vám také říkat krávo, Silvie?

M. Prokop 13.11.2017 17:44

Re: Evropské hodnoty

Nic mi do toho není, ale já si držím svou úroveň a na tu její sestoupím jen občas publikací jejího výplodu.

J. Kombercová 13.11.2017 17:52

Re: Evropské hodnoty

Jo, máte pravdu, ale neskutečně mě naštvala.

Zítra už to bude zase dobré.

S. Netzer 13.11.2017 17:54

Re: Evropské hodnoty

:-))))

Vaše úroveň je skutečně velmi vysoká.

K argumentaci ad hominem byste se nikdy nesnížil.

J. Uzel 13.11.2017 14:22

Re: Evropské hodnoty

Takže jestli Vám dobře rozumím, evropské hodnoty (ať už je to cokoliv) lze uznávat či hájit i bez EU.

P. Vaňura 13.11.2017 16:41

Tyto NÁZVY skutečně existovaly už předtím, ale

teprve rudozelená sebranka jim po "orwellovsku" dala jejich SOUČASNÝ VÝZNAM!

S. Netzer 13.11.2017 16:46

Re: Tyto NÁZVY skutečně existovaly už předtím, ale

Ty hodnoty neexistovaly jako takové, ale jen jako "názvy"?

P. Vaňura 13.11.2017 17:05

Ne, ty hodnoty sice existovaly, ale termíny, kterými se

pojmenovávaly znamenají dnes něco úplně jiného, než tehdy.

P. Vaňura 13.11.2017 17:12

Mimochodem, "právním státem" bylo i Hitlerovské

Německo. Platily tam zákony, např. ty Norimberské...

Naopak, mnoho amerických právních puristů označilo Norimberský proces s čelnými nacisty za protiprávní. V dnešním Bruselu by se možná začlenili...

V. Chrastina 13.11.2017 19:19

Re: Evropské hodnoty

Všichni tak zvaní humanisté se ohánějí lidskými právy a náboženskou svobodou, ale kde se jim octlo právo ateistů na svobodu nevěřit na žádného pánaboha, natožpak na nějakého Alláha akbara...

D. Polanský 13.11.2017 15:10

Celá pointa je prostá:

neříkat otevřeně pravdu, ale ji zabalit do keců do té míry, až z toho již není žádná pravda, ale jenom blábol.

A. Alda 13.11.2017 11:03

Na naší západní hranici je nutno obnovit železnou oponu.

Ne k ochraně před imperiálisty, ale k ochraně před islámem.

L. Bystrý 13.11.2017 11:33

Přesně tak, drahý s.s. Aldo!

Ano, na hranicích naší vlasti se Západem, čili na hranicích mezi Evropou a naší rodnou Západní Asií je nutno PLNĚ OBNOVIT naše osvědčená ženijně-technická opatření. A to se vším všudy, samozřejmě: Ostnaté dráty, dráty s vysokým napětím, samostřelné kulomety, SUPi (samostatně útočící psi), případně i miny.

A hlavně naši čačtí příslušníci Pohraniční stráže – tito věrní soudruzi a soukmenovci budou zárukou, že přes naše hranice neproniknou ani běženci, ani agenti CIA a Mossadu, ani prchající havlisti-pravdoláskaři.

Prostě: Náš lid je již syt pozlátka kapitalismu a demokracie, proto volí naše národní Vůdce Miloše a Babiše, a s nimi našeho Okamuru a našeho Filipa. Ano, náš lid BYTOSTNĚ ODMÍTÁ evropské hodnoty, a požaduje plný návrat našich tradičních západoasijských hodnot: Zdravé třídní a národní nenávisti, plné svobody odsunu a znárodňování (= vyčištění vlasti národně a třídně). Náš lid si přeje návrat plného sepětí naší vlasti s Velikým Ruskem.

A my komunisti a putinisti samozřejmě přání lidu SPLNÍME!

Na shledanou v lepších časech, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace!

R. Gramblička 13.11.2017 13:03

Re: Přesně tak, drahý s.s. Aldo!

A takhle to Luďku dopadá, když zapíjíte lysohlávky okenou...

J. Schwarz 13.11.2017 13:11

Re: Přesně tak, drahý s.s. Aldo!

Myslím, že Luděk musí lysohlávky zapíjet ještě něčím mnohem ostřejším. Pro "prchající havlisty a sluníčkáře" přece zůstane hranice otevřená, ba co dím budou je vyprovázet kapely, jásot, pivo a buřty s cibulí zdarma! Takovou blbost jako zavřít hranici z obou stran mohli udělat jenom komunisti. A abych rozptýlil "Luďkovu" možnou obavu z mé latentní xenofobie tak rovnou říkám, že imigraci Němců, kteří by snad ve "Vaterlandu" už měli dost islámu i "pokroku" do Česka vítám, i kdyby se tu němčina měla stát dalším úředním jazykem.

J. Vintr 13.11.2017 14:38

Re: Přesně tak, drahý s.s. Aldo!

To se mýlíte. Bolševický ohradník a ostatní opatření byly vytvořeny pro zachycení individuálních pokusů dostat se z našeho socialistického ráje. Nám bude v nedaleké budoucnosti hrozit masové pronikání vetřelců, které nezastaví jen nějaké statické překážky a sem tam pár hlídačů.

V. Student 13.11.2017 10:49

Konstatování faktů,

navíc závažných, v minulosti přispívalo ne-li ke změně, pak alespoň k diskusi. Tady se měsíce a už i roky konstatují ta nejzávažnější fakta týkající se migrace - a nic! Sluníčkáři jsou pořád mírotvorci a dobráci, my jsme pořád xenofobové, štváči a rasisti...