24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Ubohá prezidentská estráda

Tak máme ohledně prezidentských kandidátů jasno. Minulý týden byl poslední termín pro podání „přihlášek“. I když, jasno... jak se to vezme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Vyšata 13.11.2017 12:45

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Je vidět, že jste asi nesvéprávný chudák, co je nucen číst to co mu nesedí. Jestli mám rád nebo nemám paní Šichtářovou není podstatné, dává svůj názor na veřejnost k posouzení a k diskuzi. Určitě nepíše jen pro Prokopa ani pro Vyšatu. To by si mohla své názory psát do šuplíku. Pokud jde o vás, máte, pokud jsem sledoval vaše příspěvky dost chudý názorový inventář.

Mimochodem paní Šichtářová je pěkná žena a když trochu nezazmatkuje, dá se s jejími názory někdy i souhlasit. Takže mám ji rád i s jejími nedokonalostmi ekonomického posuzování věcí.

M. Prokop 13.11.2017 13:33

Re: Když pominu "ekonomické" počty

To bych byl jak agent Rudolf, kdybych kritizoval něco, co jsem nečetl (ale příště to, vaše jméno vida, uvážím).

S tím názorovým inventářem, ano, obvykle nepíšu sáhodlouhé litanie o ničem. A závada může být i na přijímači, že?

F. Navrátil 13.11.2017 9:33

Na zdraví!

Nejsem si jist, zda by o prezidentovi mělo rozhodovat, zda má ploché nohy, žlučové kaménky nebo hemeroidy. Rozhodovat by měla schopnost politického myšlení, snaha pracovat ve prospěch občanů České republiky a také schopnost důstojně reprezentovat.

P. Han 13.11.2017 10:00

Re: Na zdraví!

Jo. A ve zdraví vydržet do konce volebního období.

M. Prokop 13.11.2017 12:21

Tak to Zeman nemůže být president.

"schopnost politického myšlení, snaha pracovat ve prospěch občanů České republiky a také schopnost důstojně reprezentovat."

F. Navrátil 13.11.2017 12:59

Re: Tak to Zeman nemůže být president.

Souhlas. Tyto záležitosti ovšem musí posoudit voliči, na to nestačí potvrzení od soudního znalce nebo čestné prohlášení.

I. Schlägel 13.11.2017 12:55

Re: Na zdraví!

Snahu pracovat ve prospěch občanů České republiky prokázal již svým jednáním v Bambergu. I když to asi pracoval ve prospěch malého vzorku českých občanů. Dělal to samozřejmě s takovou mírou důstojnosti, jaké je primárně schopen. Tak že za mě dobrý. Na řepkovou kotlinku až moc dobrý.

M. Valenta 13.11.2017 9:07

Zeman je náš zaměstnanec,

ať už chtěný nebo nechtěný a tudíž máme právo vědět, zvláště při tom co vidíme a slyšíme (mladická prostata, diabetes vyléčená kremrolemi...), jak je na tom před nadcházející volbou na dalších dlouhých a náročných 5 let.

R. Brzák 13.11.2017 10:27

Re: Zeman je náš zaměstnanec,

Co máme právo vědět? Jestli Zeman umře, nebo jestli bude nemocný během větší části svého mandátu? A kdo to potřebuje explicitně vědět? Já to vidím už teď a tak ho volit nebudu - stejně, jako Vy, předpokládám. Ale bude ho volit i má maminka, která se také nemusí dožít dalších pěti let a taky je každou chvíli nemocná. Ona tuto informaci vědět nepotřebuje - nerozhoduje podle ní... Je ale ve volbách prezidenta někde explicitně napsáno, podle čeho má občan svého prezidenta volit?

Paradoxně, moje maminka bude Zemana volit tím spíše, když uslyší odporné spekulace o tom, kdy ten ješitný a potměšilý stařec zemře...a přestože s její výběrem volby nesouhlasím, nedivím se jí...

M. Zikmund 13.11.2017 12:19

Re: Zeman je náš zaměstnanec,

To, že je prezident (stejně jako poslanci) naším zaměstnancem je pravda, ale právě v tom je ta potíž - má zaměstnavatel právo od vás žádat váš kompletní zdravotní stav? Možná toto právo má u konkrétní profese (třeba, když se ucházíte o místo kuchaře, tak zda nemáte žloutenku či chcete být řidičem, tak jestli nejste slepý). Ale když budete chtít být zaměstnán v kanceláři, tak asi nemá právo vědět, zda netrpíte na prostatu nebo nemáte náhodou rakovinu. Což je zde principielně stejné, i když souhlasím, že prezident není obyčejný zaměstnanec a že zdraví by ho nemělo omezovat v nějaké kritické situaci.

S. Donát 13.11.2017 14:11

Re: Zeman je náš zaměstnanec,

Přesně tak, zaměstnavatel naopak nesmí zkoumat zdravotní stav zaměstnance, kromě těch skutečností, které jsou rozhodující pro výkon práce. Takže lékař při vstupní prohlídce může napsat buď, že je uchazeč schopen bez omezení, nebo schopen s určitými omezeními, nebo neschopen. Ale to je vše.

P. Hlosta 13.11.2017 8:58

Dyť to říkám už dávno!

Dyť to říkám už pradávno, že prezident je nadbytečná funkce, co nemá pravomoce ke skutečné vládě ve státě. Je to navíc potuplované krokem ODS a ČSSD společným k přímé volbě prezidenta. To už zrovna mohli občanům doporučit víru na mýtus. Ale já to chápu; dvě politické strany cítily potřebu alibi u voličů. Skutečně nakonec alibi mají, že oni nic, to fšecko prezident jim mrví. Prezident může i za nespokojenost občanů, protože vládu jim zdržuje, ač volby proběhly do parlamentu. Za vším lze najít toho zločinného prezidenta, co mají politické strany za alibi!

M. Prokop 13.11.2017 8:59

Re: Dyť to říkám už dávno!

Přímou volbu prosazovali všichni, nejen ODS a ČSSD.

P. Han 13.11.2017 9:08

Re: Dyť to říkám už dávno!

ODS k tomu byla prakticky dotlačena.

P. Lenc 13.11.2017 9:30

Re: Dyť to říkám už dávno!

Nojo, když on pan Hlosta tu ODS nemá rád.

P. Hlosta 13.11.2017 10:17

Re: Dyť to říkám už dávno!

Už to není co bejvalo. Dnes jsou mi u perdele akorát. Rozhodně je nemám za pravicovou, natož konzervativní stranu! U moci nejsou, systematicky se vyhýbají odpovědnosti za stát, nejsou státotvorní. Co s nimi? Jsou obdobou ČSSD, akorát že ta je hodně větší v počtech členů. ;-)

P. Han 13.11.2017 12:53

Re: Dyť to říkám už dávno!

Když je někdo v opozici, tak je v opozici. I ta opozice má svůj díl odpovědnosti. Co byste vlastně chtěl? Aby zametali pod koberec Burešovy šméčka?

M. Těhanová 13.11.2017 14:42

Re: Dyť to říkám už dávno!

Ono stačí, že vy jste státotvorný. Prostě chcete ODS dotlačit k sebevraždě.

Pokud se týká Zemana, kdo ho opravdu poslouchá, musí vidět a vnímat, že duševně značně degeneruje. Stále dokola mele stejné věci, které vám navíc řekne kde kdo na ulici.

Já jsem starší než on, ale jako on tedy neplácám. Styděla bych se totiž za sebe.

P. Rudolf 13.11.2017 8:24

Šichtařové Ein Kessel Buntes

"Bohatě postačí zveřejnit veškerou...svou zdravotní dokumentaci." A proč by to proboha někdo dělal? Ani Zeman tuto povinnost nemá, je to jen v jeho zájmu, neb evidentně před očima chřadne.

A nebojte, oni se už jeho protikandidáti v kampani rádi o svém pevném zdraví vyjádří.

Pěkně jste mě ale, paní ekonomko, zmátla - kolik vlastně těch trpaslíků bylo.

M. Prokop 13.11.2017 8:57

Re: Šichtařové Ein Kessel Buntes

To jste jen něco nepochopil ...

R. Brzák 13.11.2017 10:30

Re: Šichtařové Ein Kessel Buntes

No vida, s vyzněním příspěvku nacházím výjimečný souhlas (až na ten nadpis, ale buďme vděční, že...)

M. Prokop 13.11.2017 12:23

Re: Šichtařové Ein Kessel Buntes

Povinnost pochopitelně nemá. Sám by měl uvážit, co mu u voličů prospěje a co uškodí.

M. Šejna 13.11.2017 7:26

Tohle je ještě zbytečnější článek ...

... než předchozí zbytečné články madam Šichtařové. Z jejích dřívějších textů vyplynulo, že je mizerná věštkyně a ekonomka. Dnes dokázala, že i matematika je pro ni velkou neznámou.

M. Prokop 13.11.2017 8:58

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Ona totiž nepíše pro blbce.

P. Lenc 13.11.2017 9:35

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Je legrační, jak "všeználci" tu Šichtařovou nesnáší.Jo, být chytrou ženskou, tak to ne.Tak ještě nějakou gender, to jo.

J. Hanzal 13.11.2017 9:38

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Tak proč se trápíte s tak, pro Vás, náročným textem. Nečtěte to když tomu nerozumíte, jednoduchá věc.

D. Polanský 13.11.2017 7:15

Ale uznejte, že jsou to kousci

vědec, co nikdy nic nevynalezl, řada vítačů připravených napodobit Merkelovou, jiný zase coby prezident chce řešit silnice a energetiku atd.

Pokud jde o Zemana, jediný jakž takž z kandidátů splňuje kritéria na prezidenta. Pochopitelně jeho zdravotní stav je pouze jeho osobní věcí. Nakonec všichni umřeme. Já jsem z pěti dětí a jsem nejstarší. Zůstal jsem již sám.

M. Klas 13.11.2017 10:20

Re: Ale uznejte, že jsou to kousci

Pominu to, že vědec nemusí být vynálezcem, ale tohle si můžete najít i sám, když jsem to zvládl já ve svém požehnaném věku: "Jako spoluautor je zapsán celkem pod 14 patenty, vydal na 60 prací v odborných mezinárodních periodikách."

P. Maleček 13.11.2017 7:11

Když ženskou jako řemen, tak Šichtařovou

Pravda proti Marii Terezii blahé paměti, je ženskou sotva třetinovou (dle počtu odrozených dětí), ale má zaděláno na to ji dohnat.

No a když k tomu přidá její státnickou moudrost, nejspíš spojenou s počtem na svět přivedených dětí, mohlo by to zas Česko nakopnout.

Ostaně proto to jde s EU tak z kopce, když jí vládnou bezdětní či málo dětní potentáti. Jedno zda s pindíkem či pipinou.

K. Novák 13.11.2017 6:29

Úžasný článek.

6 = 18 - 6 = 12. To může napsat jenom "ekonomka".

Posoudit, jestli je něco ve shodě nebo v rozporu se zákonem, je komedie?

Tvrzení, že vstoupí-li odborník do politiky, stane se fachidiotem, snad nemá ani smysl komentovat.

Do Zemanova zdraví nikomu kromě jeho lékařů a těch, kteří jsou o něm informováni ze zákona, nic není.

Když prezident "nemůže sílu své osobnosti příliš projevit, protože má pravomoci jen velmi omezené", tak proč se pí Šichtařová prezidentskou volbou vůbec zabývá a píše o ní článek? Vypadá to, že před napsáním tohoto článku se pí Šichtařová také "posilnila".