20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Ubohá prezidentská estráda

Tak máme ohledně prezidentských kandidátů jasno. Minulý týden byl poslední termín pro podání „přihlášek“. I když, jasno... jak se to vezme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 13.11.2017 12:21

Tak to Zeman nemůže být president.

"schopnost politického myšlení, snaha pracovat ve prospěch občanů České republiky a také schopnost důstojně reprezentovat."

M. Prokop 13.11.2017 12:20

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Chytrá zaručeně je, občas i moudrá.

M. Prokop 13.11.2017 12:19

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Stačilo napsat, že pí Šichtařovou nemáte rád a ušetřit sebe i mne blábolení.

M. Zikmund 13.11.2017 12:19

Re: Zeman je náš zaměstnanec,

To, že je prezident (stejně jako poslanci) naším zaměstnancem je pravda, ale právě v tom je ta potíž - má zaměstnavatel právo od vás žádat váš kompletní zdravotní stav? Možná toto právo má u konkrétní profese (třeba, když se ucházíte o místo kuchaře, tak zda nemáte žloutenku či chcete být řidičem, tak jestli nejste slepý). Ale když budete chtít být zaměstnán v kanceláři, tak asi nemá právo vědět, zda netrpíte na prostatu nebo nemáte náhodou rakovinu. Což je zde principielně stejné, i když souhlasím, že prezident není obyčejný zaměstnanec a že zdraví by ho nemělo omezovat v nějaké kritické situaci.

K. Vyšata 13.11.2017 11:55

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Lékař mající ve své agendě prezidenta konstatoval po vyšetření, že zdravotní stav Zemana je odpovídající jeho věku a mimo známé nemoci nervů nemá žádnou nemoc. A kdo z těch horlitelů po informacích tomu věří? A kdo by věřil dalším, pokud by konstatovali dobrý zdravotní stav? Vždyť všem těm zvědavcům jde jen o jediné, aby se splnilo jejich přání a Zeman nekandidoval na další období. Morálka těch "spravedlivých" je dost morbidní.....

M. Valenta 13.11.2017 11:49

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Nezávislá skupina (lékařů) je skupina nemající s dotyčným objektem žádné dřívější spojení ani se na taková nechystají. Tedy nic neobvyklého.

Ony kapacity informovaly o stavu prezidenta a dělaly to denně neboť byly tázány. To že Zeman komentuje "nešikovně" svůj zdravotní často sám ( panická prostata, neškodnost kouřené po 28 roku života, zázračné zmizení cukrovky, či jeho definice denní spotřeby alkoholu) je, snad uznáte, značně nevhodné a podobné diskuze zákonitě vyvolávající. Hlavním důvodem, se domnívám, je jen další dělení společnosti.

J. Matuška 13.11.2017 11:39

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Po přečtení blogu paní Šichtařové mě napadlo jedno rčení: je chytrá jak rádio...

K. Vyšata 13.11.2017 10:48

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Co to je nezávislá skupina? Vzpomínka na lékařské kapacity nadšeně provázející veřejnost denodenně vnitřnostmi jednoho prezidenta, se nedá zaomenout. Byli to závisláci nebo nezávisláci? Povídejte.....

K. Vyšata 13.11.2017 10:43

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Právě na to, aby to bylo pro všechny občany s volebním právem jasné, tedy kdo má největší důvěru a věří svému rozhodnutí, máme volby. U prezidenta Zemana je jedna výhoda, téměř pět let předvádí, jak se má podle jeho názoru dělat funkce prezidenta. Ostatní jsou nepopsané listy. Horáček, kypícím zdravím určitě nebude porušovat zákony své země jako to dělal za doby svého mládí, Drahoš časem přestaně kázat cizí názory a snad bude mít i svoje, u něj je důležité, že dobře vidí a brýle jsou jeho "šperk", protože bez nich by asi vypadal blbě. Jen jsem uvedl příklady "štěstí" co se nám nabízí. Topolánka jsem vynechal, to je miláček národa, takový nezapomenutelný pindíček, s ním by byla alespoň sranda.....

Tak jako vždy, výběr nic moc a jeden z nich bude prezidentem. Takové máme zákony....

R. Brzák 13.11.2017 10:30

Re: Šichtařové Ein Kessel Buntes

No vida, s vyzněním příspěvku nacházím výjimečný souhlas (až na ten nadpis, ale buďme vděční, že...)

M. Valenta 13.11.2017 10:30

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Problém je v tom pane Vyšata, že žádná nezávislá skupina lékařů by podobnou zprávu prostě nevydala.

R. Brzák 13.11.2017 10:27

Re: Zeman je náš zaměstnanec,

Co máme právo vědět? Jestli Zeman umře, nebo jestli bude nemocný během větší části svého mandátu? A kdo to potřebuje explicitně vědět? Já to vidím už teď a tak ho volit nebudu - stejně, jako Vy, předpokládám. Ale bude ho volit i má maminka, která se také nemusí dožít dalších pěti let a taky je každou chvíli nemocná. Ona tuto informaci vědět nepotřebuje - nerozhoduje podle ní... Je ale ve volbách prezidenta někde explicitně napsáno, podle čeho má občan svého prezidenta volit?

Paradoxně, moje maminka bude Zemana volit tím spíše, když uslyší odporné spekulace o tom, kdy ten ješitný a potměšilý stařec zemře...a přestože s její výběrem volby nesouhlasím, nedivím se jí...

P. Hlosta 13.11.2017 10:23

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Máte pravdu, že je to o víře především. O důvěře ale až v další řadě. Kdo nemá důvěru, zůstává mu víra a to slepá. Poměr věřících v Zemana a důvěřujících Zemanovi jaksi nelze jen tak určit. Na druhou stranu k Zemanovi opozičním je to pouze o nevíře v Zemana. Důvěra tam hledat nejde. Je to část společnosti, co má víru ve špatně zvolené, že Zeman je neštěstí státu. Jsou to také věřící a nic jim víru nevyvrátí!

M. Klas 13.11.2017 10:20

Re: Ale uznejte, že jsou to kousci

Pominu to, že vědec nemusí být vynálezcem, ale tohle si můžete najít i sám, když jsem to zvládl já ve svém požehnaném věku: "Jako spoluautor je zapsán celkem pod 14 patenty, vydal na 60 prací v odborných mezinárodních periodikách."

P. Hlosta 13.11.2017 10:17

Re: Dyť to říkám už dávno!

Už to není co bejvalo. Dnes jsou mi u perdele akorát. Rozhodně je nemám za pravicovou, natož konzervativní stranu! U moci nejsou, systematicky se vyhýbají odpovědnosti za stát, nejsou státotvorní. Co s nimi? Jsou obdobou ČSSD, akorát že ta je hodně větší v počtech členů. ;-)

T. Kočí 13.11.2017 10:14

Re: Úžasný článek.

Ano, souhlas.Zvolením Zemana se dovrší Velká říjnová protikorupční revoluce, z které nás bude bolet hlava.Je zjevné, že zdravotně nevydrží dlouho, ale to nevadí, stačí pár měsíců, až se rozjedou nové pořádky v české agrofertní republice.

Topolánka je třeba zastavit za každou cenu.

K. Vyšata 13.11.2017 10:05

Když pominu "ekonomické" počty

ekonomky, zbývá jen jedno. Proč byl článek napsán? Aby kde kdo, a k těm patří i paní Šichtářová, nasazoval pravidla volby prezidenta? Není na to snad nějaký zákon? Nejšměšnější je žádostivost vědět vše o stavu zdraví prezidenta, to si dělá po zkušenostech s Havlem paní Šichtářová z lidí srandu? Zeman je ten problém, je jak zaražená tříska v pozadí a každá chytrá horákyně posuzuje způsob a stav prezidentské funkce z hlediska jednoho prezidenta v řadě. Lid v přímých demokratických volbách rozhodl, rozhodl, že bude mít na hradním křesle člověka, který podle nich představuje to nejlepší co bylo k mání. Přijde další a další, každý bude svůj a zvolen lidem. Jestli kulhá, nebo chodí s pytlíčkem u pasu, je snad jedno když mu bude rozum sloužit.

Jen bych chtěl ještě podotknout, kdyby jakákoliv skupina doktorů vydala zprávu o zdraví prezidenta a bylo v ní, že se dožije nejméně dalších deset let, věřil by snad tomu někdo z těch vypatlaných odpůrců prezidenta z pražské "kavárny"?

P. Han 13.11.2017 10:00

Re: Na zdraví!

Jo. A ve zdraví vydržet do konce volebního období.

J. Hanzal 13.11.2017 9:38

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Tak proč se trápíte s tak, pro Vás, náročným textem. Nečtěte to když tomu nerozumíte, jednoduchá věc.

P. Lenc 13.11.2017 9:35

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Je legrační, jak "všeználci" tu Šichtařovou nesnáší.Jo, být chytrou ženskou, tak to ne.Tak ještě nějakou gender, to jo.

F. Navrátil 13.11.2017 9:33

Na zdraví!

Nejsem si jist, zda by o prezidentovi mělo rozhodovat, zda má ploché nohy, žlučové kaménky nebo hemeroidy. Rozhodovat by měla schopnost politického myšlení, snaha pracovat ve prospěch občanů České republiky a také schopnost důstojně reprezentovat.

P. Lenc 13.11.2017 9:30

Re: Dyť to říkám už dávno!

Nojo, když on pan Hlosta tu ODS nemá rád.

P. Han 13.11.2017 9:08

Re: Dyť to říkám už dávno!

ODS k tomu byla prakticky dotlačena.

M. Valenta 13.11.2017 9:07

Zeman je náš zaměstnanec,

ať už chtěný nebo nechtěný a tudíž máme právo vědět, zvláště při tom co vidíme a slyšíme (mladická prostata, diabetes vyléčená kremrolemi...), jak je na tom před nadcházející volbou na dalších dlouhých a náročných 5 let.

M. Prokop 13.11.2017 9:02

Re: máte pravdu, pane Hane

Ovšemže.

M. Prokop 13.11.2017 9:01

Re: Úžasný článek.

Jo, docela dobrý článek, hledáte-li smysl a ne překlepy.

J. Poláček 13.11.2017 9:00

Re: Úžasný článek.

Nebo je to pánové a dámo všechno jinak. Člověk nemocný nebo jinak od přírody omezený je pro mě jako kandidát na těžkou práci (a to práce prezidenta je) zcela diskvalifikován. Ano prezident není mažoretka ( autor M. Zeman!) ale taky by neměl být nonstop pacient. Tak či onak pokud nefunguje on tak fungují ostatní kolem něj/ní a to už mohou být figury dost podivné, ba odpudivé a možná i nebezpečné. Jsou více ve tmě než na světle. ... Takže souhlas se zveřejněním 1) zdravotní dokumentace 2)trestný rejstřík ( MUSÍ BÝT ČISTÝ !!!), 3) dosažené vzdělání (min předpoklad je ukončené základní vzdělání :-), 4) dosažené pracovní úspěchy (lhostejno zda VŠ pedagog/ klempíř/ lékař/ horník/ konstruktér/ ..., hlavně ne letitý konzument sociálních dávek nebo revolucionář z povolání)

M. Prokop 13.11.2017 8:59

Re: Dyť to říkám už dávno!

Přímou volbu prosazovali všichni, nejen ODS a ČSSD.

M. Prokop 13.11.2017 8:58

Re: Tohle je ještě zbytečnější článek ...

Ona totiž nepíše pro blbce.

P. Hlosta 13.11.2017 8:58

Dyť to říkám už dávno!

Dyť to říkám už pradávno, že prezident je nadbytečná funkce, co nemá pravomoce ke skutečné vládě ve státě. Je to navíc potuplované krokem ODS a ČSSD společným k přímé volbě prezidenta. To už zrovna mohli občanům doporučit víru na mýtus. Ale já to chápu; dvě politické strany cítily potřebu alibi u voličů. Skutečně nakonec alibi mají, že oni nic, to fšecko prezident jim mrví. Prezident může i za nespokojenost občanů, protože vládu jim zdržuje, ač volby proběhly do parlamentu. Za vším lze najít toho zločinného prezidenta, co mají politické strany za alibi!