20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Ubohá prezidentská estráda

Tak máme ohledně prezidentských kandidátů jasno. Minulý týden byl poslední termín pro podání „přihlášek“. I když, jasno... jak se to vezme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mrázek 14.11.2017 9:59

Módní návrhář má rozum ...

„Není přece možné zabít miliony Židů za druhé světové války a poté do země přivést miliony jejich nejhorších nepřátel,“ konstatoval Lagerfeld o víkendu v populární francouzské talk show.

J. Mrázek 14.11.2017 9:56

Kam se ztratil Švejnar ?

Lambo rozbil a padesát mega od Babiše v nabídce, aby za ANO kandidoval na presidenta ho neláká ?

J. Kyselková 13.11.2017 16:24

Opomenula jste, madam,

že kandiduje pan Topolánek ?

P. Han 13.11.2017 19:22

Re: Opomenula jste, madam,

Opomenula jmenovat libovolného kandidáta. Je to chyba?

J. Kyselková 13.11.2017 19:55

Re: Opomenula jste, madam,

Připadlo mi z článku paní Šichtařové, že kandidatura vážených osob na prezidenta jí připadá jako kočkopes a lidem žádaný hodnostář je utopie. Tak napovídám, kdo je OK.

M. Prokop 13.11.2017 21:02

Re: Opomenula jste, madam,

Topolánek taky nic moc.

P. Han 13.11.2017 22:31

Re: Opomenula jste, madam,

Nojo, ale lepší tam není.

A. Alda 13.11.2017 15:34

Ševče,

drž se svého kopyta.

M. Bílý 13.11.2017 14:42

Volba prezidenta mě nechává klidným. Stejně jako ....

.... minule v prvním kole volit nepůjdu, protože ani jeden z kandidátů mi nevyhovuje. Volil bych pana Kuberu, ale ten to vzdal. Takže ve druhém kole nedám hlas tomu, kdo mi absolutně nevyhovuje.

M. Prokop 13.11.2017 16:06

Re: Volba prezidenta mě nechává klidným. Stejně jako ....

Koukal jsem na to, fakt bída a utrpení.

Ale ve druhém už se asi vyhecuji, volit menší zlo.

J. Mrázek 14.11.2017 9:58

Já nechci pořád jen menší zlo!

Chci všude normální, myslící, empatické a s realistickou vizí lidi, co dokáží "táhnout káru dál " ! Ne si pořád říkat- mohlo to dopadnout ještě hůř ... sakra !

M. Moravcová 13.11.2017 12:31

To jsou nějaké divné počty, ne?

"Čistě teoreticky – ale opravdu jen teoreticky – vstoupilo do klání osmnáct kandidátů.

No jo, jenomže jen šest z nich prý dle ministerstva vnitra splňuje zákonné požadavky. To už máme jen dvanáct."

Dvanáct jich mělo podle této rovnice vypadnout, nebo se mýlím?

M. Prokop 13.11.2017 13:31

Re: To jsou nějaké divné počty, ne?

Na počty jsem se vyfláknul, buďto překlep, nebo nejistota, co z pidisterstva nakonec vyleze.

Ale ten zbytek celkem sedí.

Z. Lapil 13.11.2017 18:36

Re: To jsou nějaké divné počty, ne?

A no jo, porád, tak dlouho vymejšlela formulaci, až jí vypadla předpona (NEsplňuje).

K. Vyšata 13.11.2017 10:05

Když pominu "ekonomické" počty

ekonomky, zbývá jen jedno. Proč byl článek napsán? Aby kde kdo, a k těm patří i paní Šichtářová, nasazoval pravidla volby prezidenta? Není na to snad nějaký zákon? Nejšměšnější je žádostivost vědět vše o stavu zdraví prezidenta, to si dělá po zkušenostech s Havlem paní Šichtářová z lidí srandu? Zeman je ten problém, je jak zaražená tříska v pozadí a každá chytrá horákyně posuzuje způsob a stav prezidentské funkce z hlediska jednoho prezidenta v řadě. Lid v přímých demokratických volbách rozhodl, rozhodl, že bude mít na hradním křesle člověka, který podle nich představuje to nejlepší co bylo k mání. Přijde další a další, každý bude svůj a zvolen lidem. Jestli kulhá, nebo chodí s pytlíčkem u pasu, je snad jedno když mu bude rozum sloužit.

Jen bych chtěl ještě podotknout, kdyby jakákoliv skupina doktorů vydala zprávu o zdraví prezidenta a bylo v ní, že se dožije nejméně dalších deset let, věřil by snad tomu někdo z těch vypatlaných odpůrců prezidenta z pražské "kavárny"?

P. Hlosta 13.11.2017 10:23

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Máte pravdu, že je to o víře především. O důvěře ale až v další řadě. Kdo nemá důvěru, zůstává mu víra a to slepá. Poměr věřících v Zemana a důvěřujících Zemanovi jaksi nelze jen tak určit. Na druhou stranu k Zemanovi opozičním je to pouze o nevíře v Zemana. Důvěra tam hledat nejde. Je to část společnosti, co má víru ve špatně zvolené, že Zeman je neštěstí státu. Jsou to také věřící a nic jim víru nevyvrátí!

K. Vyšata 13.11.2017 10:43

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Právě na to, aby to bylo pro všechny občany s volebním právem jasné, tedy kdo má největší důvěru a věří svému rozhodnutí, máme volby. U prezidenta Zemana je jedna výhoda, téměř pět let předvádí, jak se má podle jeho názoru dělat funkce prezidenta. Ostatní jsou nepopsané listy. Horáček, kypícím zdravím určitě nebude porušovat zákony své země jako to dělal za doby svého mládí, Drahoš časem přestaně kázat cizí názory a snad bude mít i svoje, u něj je důležité, že dobře vidí a brýle jsou jeho "šperk", protože bez nich by asi vypadal blbě. Jen jsem uvedl příklady "štěstí" co se nám nabízí. Topolánka jsem vynechal, to je miláček národa, takový nezapomenutelný pindíček, s ním by byla alespoň sranda.....

Tak jako vždy, výběr nic moc a jeden z nich bude prezidentem. Takové máme zákony....

M. Valenta 13.11.2017 10:30

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Problém je v tom pane Vyšata, že žádná nezávislá skupina lékařů by podobnou zprávu prostě nevydala.

K. Vyšata 13.11.2017 10:48

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Co to je nezávislá skupina? Vzpomínka na lékařské kapacity nadšeně provázející veřejnost denodenně vnitřnostmi jednoho prezidenta, se nedá zaomenout. Byli to závisláci nebo nezávisláci? Povídejte.....

M. Valenta 13.11.2017 11:49

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Nezávislá skupina (lékařů) je skupina nemající s dotyčným objektem žádné dřívější spojení ani se na taková nechystají. Tedy nic neobvyklého.

Ony kapacity informovaly o stavu prezidenta a dělaly to denně neboť byly tázány. To že Zeman komentuje "nešikovně" svůj zdravotní často sám ( panická prostata, neškodnost kouřené po 28 roku života, zázračné zmizení cukrovky, či jeho definice denní spotřeby alkoholu) je, snad uznáte, značně nevhodné a podobné diskuze zákonitě vyvolávající. Hlavním důvodem, se domnívám, je jen další dělení společnosti.

K. Vyšata 13.11.2017 11:55

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Lékař mající ve své agendě prezidenta konstatoval po vyšetření, že zdravotní stav Zemana je odpovídající jeho věku a mimo známé nemoci nervů nemá žádnou nemoc. A kdo z těch horlitelů po informacích tomu věří? A kdo by věřil dalším, pokud by konstatovali dobrý zdravotní stav? Vždyť všem těm zvědavcům jde jen o jediné, aby se splnilo jejich přání a Zeman nekandidoval na další období. Morálka těch "spravedlivých" je dost morbidní.....

M. Valenta 13.11.2017 13:49

Re: Když pominu "ekonomické" počty

No vidíte. Takže prezidentova diabetes zázračně zmizela i z Vašeho seznamu. No a o tom to je a o tom si tady píšeme.

Dr. Holcát pak ten nesmysl žehlil s tím, že se Zeman vyjádřil poněkud "amatérsky". Kulový. Zeman zase jenom lhal jak to má ve zvyku.

K. Vyšata 13.11.2017 15:54

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Jakou lékařskou fakultu jste absolvoval? Prezidenta jste viděl tak z rychlíku a na manipulačních fotografiích nenávistných novinářů. O tom jak je prezident schopný absolvovat ještě jedno volební období, je jen jeho starost a posouzení jeho lékaře. Pokud oba nemají žádnou zábranu, tak není žádná páka jak se ho zbavit. Rozhodující je vůle voličů, když bude zvolen, tak asi na přání voličů, když ne, svět se nezboří.

Ty druhé výlevy vzteku co píšete na konci není nutné vůbec komentovat, jsou jen ubohé.

A. Nový 13.11.2017 17:07

Re: Když pominu "ekonomické" počty

V sobotu jsem se byl podívat na martinské pouti, vodili tam barana. Připomnělo mi to to návštěvo Zemana v Olomouci, kde ho podpírali dva hoši z jeho ochranky, aby vůbec někam došel. To už by by lépe vypadal na invalidním vozíku, jako svého času F.D.Roosevelt.

K. Vyšata 13.11.2017 18:37

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Víte, napsat nějaké přirovnání není zrovna tak těžké, když ho účelově k něčemu přirovná. Příklad:

Při návštěvě ZOO jsem postál před klecí paviánů a vkradla se mi představa, že mi připadají jako pražská "kavárna" při boji proti Zemanovi.

J. Matuška 13.11.2017 11:39

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Po přečtení blogu paní Šichtařové mě napadlo jedno rčení: je chytrá jak rádio...

M. Prokop 13.11.2017 12:20

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Chytrá zaručeně je, občas i moudrá.

J. Matuška 13.11.2017 12:30

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Paní Šichtařovou obdivuji, mám rád, ale tento blog se mi nelíbil. Tečka cé zet.

P. Rudolf 13.11.2017 12:38

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Máte-li na mysli rádio Jerevan, pak souhlas.

M. Prokop 13.11.2017 12:19

Re: Když pominu "ekonomické" počty

Stačilo napsat, že pí Šichtařovou nemáte rád a ušetřit sebe i mne blábolení.