20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: „Objev“

Piráti svolali schůzku stran kromě hnutí ANO. Dorazily jen některé, které si zanadávaly na babišovce, okamurovce a komunisty, a prohlásily, že se nám „rýsuje“ vláda ANO s podporou SPD a KSČM. Prostě „objev“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Bolec 12.11.2017 16:51

Z diskuze jednoznačně vyplývá !

Předčasné volby ! Kdo nechce do vlády s ANO, není státotvorný a důsledkem toho Ano po volbách posílí a ty ministrany vypadnou do nicoty. To bude potom fňukotu.

V. Kotas 12.11.2017 16:58

Re: Z diskuze jednoznačně vyplývá !

A nikdy nepřiznají, že za to mohou, stejně tak to bylo s opoziční smlouvou.

L. Šarina 12.11.2017 10:02

NIHIL NOVI

SUB SOLE !! Takle se hádali partaje už za první republiky a renomé státu? ,ještě že měli Masaryka a ten to držel na rozdíl od užitečného blbce u nás na hradě,toť jediný rozdíl!!!

S. Rehulka 12.11.2017 9:33

A co jste.....

.....čekali ?

Za mého mládí, za bolševika, uměli lidé číst mezi řádky,ale dnes jim ten soudruh zamáznul oči i zacpal huby koblihami !

A vrána k vráně sedá ! - (tedy k bocánovi !)

Z. Lapil 12.11.2017 10:42

Re: A co jste.....

A kruciš, to byste mohl mít pravdu. Čtení mezi řádky taky mám za základní metodu přístupu k politikům, ale kde je psáno, že nejsme poslední dva na celém světě...

Z. Lapil 12.11.2017 10:55

Re: A co jste.....

Když jsme u těch koblih.

V ČR je momentálně několik málo řetězců prodávajících na nádražích, u metra a podobně nějaké škvarkové placky, obložené bagety, koláče a zejména koblihy (čtvrtá často zdarma). K tomu si případně koupíte kafe a mají tam pár stolečků, abyste nemusel jíst na stojáka.

Proč o tom píšu: momentálně je u nás děsná móda sezónních jídel. Hospody si s tím moc rady nevědí, ale jeden z těch řetězců už nemá koblihy "náhodně marmeládové", ale mají "meruňkovou sezónu", "pomerančovou sezónu" a kdovíjakou sezónu, a ty sezóny mají společnou jedinou věc: absolutně nesouvisí s dobou zrání příslušné marmelády. Momentálně tuším probíhá černorybízová, a to jsme, prosím, na severní polokouli :-).

P. Maleček 12.11.2017 8:05

Babiš - v rozkrádání státu geniální špílmachr.

Prostě ČR občanstvo se ještě neprobralo z komoušských dob, kdy rozkrádání "jejich" státu bylo vlasteneckým činem. No a takovýho špílmachra v rozkrádání státu jako Babiše, jsme tu ještě neměli.

Kam se ve srovnání s Babišem ti na státním jen zlodějíčci z prý demokratických stran, co je lid volil než se Babiš coby zlodějský génius odhalil, hrabou.

J. Plzák 11.11.2017 18:36

Fiala zničil ODS

K čemu volili lidé ODS? Aby jejich strana skončila v bezvýznamné oposici? To těžko.

ODS mohla spoluvládnout a korigovat Babiše.

To Fiala furiantsky odmítl. Je potřeba si to pamatovat až do příštích voleb.

S. Sedlák 11.11.2017 20:15

Re: Fiala zničil ODS

Pochybuji, žes ODS volils. Tak neřeš, co dělá s hlasy, které získala.

P. Kmoníček 12.11.2017 8:11

Re: Fiala zničil ODS

Přesné!

L. Šarina 12.11.2017 10:04

Re: Fiala zničil ODS

Vivat Klaus junior !!!!!!!!!

L. Němec 12.11.2017 14:49

Re: Fiala zničil ODS

Zvoník nechť jde do háje !!!

P. Bolec 12.11.2017 16:57

Re: Fiala zničil ODS

Ani na známkách by být nemohl, jako taťka.

Z. Lapil 12.11.2017 10:38

Re: Fiala zničil ODS

No, nevím. Tedy samozřejmě - voliči ODS ji nejspíš opravdu volili, aby byla po letech dost silná a chopila se vlády, ale to, co píšete, lze velmi snadno interpretovat jako výzvu ke kolaboraci s padouchem. Protože ODS NENÍ dost silná. Má méně než třetinu mandátů vítěze a na její úrovni jsou další dvě strany. Stejným právem a stejnými slovy můžete mluvit o pirátech a Okamurově SPD.

Navíc si myslím, že první kolo je tu od toho, aby si všichni načechrali peříčka (čti: projevili zásadové postoje), opravdu vážný bude až druhý pokus. O třetí asi nikdo moc nestojí - buď bude šéfem sněmovny Vondráček a premiérem Babiš tentokrát už s nožem na krku, nebo - dovedete si představit Fialu nebo spíš Bělobrádka, jak přesvědčuje Babiše, aby mu šel dělat ministra?

P. Lenc 11.11.2017 9:17

Ano,

vládní "potenciál" zatím ležící a spící u socialistů a lidovců.Babiš potřebuje pouze parlamentní podporu a je mu jedno, jestli to budou komunisti nebo Okamura.Hraje o čas, který mu dá Zeman, na socialisty a lidovce si počká.

V. Kotas 11.11.2017 13:18

Re: Ano,

Ale to už budou jiní, než ty jejich současná vedení.

V. Kain 11.11.2017 17:57

Re: Ano,

Voliči socialistů a komunistů přeskočili k ANO v domění,že se Babiš o ty prostoduché chudáky postará.

Z. Velínský 11.11.2017 2:37

Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Hodinu po zveřejnění výsledků voleb jsem napsal na svou zeď: "Tak, a máme je zpátky v plné parádě. Komunisty všech barev: estébáky, policajty a soudce vzbuzující strach, hurá-revolucionáře typu Fidela Castra i zaprděné papaláše. Polovina národa si to tak přeje. To je tak, když nám demokracie spadla sama do klína."

Za ty tři týdny jsem už slyšel několik lidí nahlas uvažovat o emigraci a vím o lidech, kteří si začali zabezpečovat svůj majetek proti státnímu zakleknutí.

V. Kotas 11.11.2017 6:17

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Ty " slavný demokratický " strany, měly 25let na to, aby se předběhly, jak chtějí sloužit lidem, státu. Pracovaly tak, že výsledkem jsou " protestní, xenofobní, populistické " strany. Tak kde, hergot udělali ti novodobí komsomolci chybu !

V. Kotas 11.11.2017 6:18

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

aby se předvedly, jak

Z. Velínský 11.11.2017 12:19

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Víte, Kotasi, když ony ty "slavný demokratický" strany jsou demokratický strany.

Jo, že někdo očekával, že s demokracií jako kouzlem zmizí podvodníci a zloději, a že když rázem nebylo všechno poctivé, spravedlivé a růžové, tak z toho důvodu usoudí "tohle nefunguje" a protestně si za své zástupce znovu vybere ty, kteří takový marasmus ve společnosti způsobili, namísto toho, že by darebáky hnal k odpovědnosti - to už je lautrblbost národa.

Dokud tady byl aspoň demokratický systém, byla možnost lumpy postihovat a trestat. Chtělo to jenom aktivitu. Samo nikdy nic nejde. Ale teď? Teď jsme se takové možnosti svobodně, vědomě, ale hlavně že protestně!, zbavili. No bezva!

V. Kotas 11.11.2017 13:20

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Jak se poznává a kdo určuje, která strana je demokratická ?

V. Kotas 11.11.2017 13:23

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Zatím to vypadá, že se bojí o korýtka, tak kategorizují. Nejlepší obrana je útok, že.

M. Těhanová 11.11.2017 12:58

Re: Taky nechápu ty, kteří to nevěděli když volili

Trošku za to můžeme poděkovat svým aktivistickým novinářům, kteří Ho.no rozmazávali do nekonečna. Qui bono?

D. Bokr 11.11.2017 0:34

A kdo za ten volební výsledek může?

Jsem hluboce přesvědčený, že maškaráda s Čapím hnízdem, kterou divoce rozpoutali ruku v ruce ten kudrnáč černovlasej Socbotka a jeho dlouholetý politický harcovník Kalousek. Ovšem jak je vidět, mělo to efekt zcela opačný, než si tito političtí "stratégové" představovali.

D. Bokr 11.11.2017 0:37

Re: A kdo za ten volební výsledek může?

Jen tak mimochodem: nejsem Babišovým voličem a ANO není můj šálek kávy.

J. Hruška 11.11.2017 6:46

Re: A kdo za ten volební výsledek může?

Odpověď: Strana zrádců, ČSSD!!

Z. Rychlý 11.11.2017 8:00

Re: A kdo za ten volební výsledek může?

Jednoznačně. Současná vlajkonoška levicových názorů.

A. Reček 11.11.2017 9:08

Re: A kdo za ten volební výsledek může?

To je názor rudých mozků. I komouši značně ztratili hlasy a za toto mohou také socdemáci? Komu odevzdali fandové KSČM své hlasy? Pirátům či Okamurovi?

I. Novák 11.11.2017 13:46

Re: A kdo za ten volební výsledek může?

Pirátům a Okamurovi? Ti které znám opravdu ano. Svoji dlouholetou volbu komunistů vysvětlovali nikoli oddaností jejím idejím, za bývalého režimu je upřímně nenáviděli, ale s nadějí, že po odchodu kariéristů z jejich strany, bude strana aktivně vystupovat proti všem svinstvům, kterým jsme denně vystavováni. Byť z opozice, ale tvrdě v parlamentu a interpelacemi ministrů. Leč dočkali se jen jejich devótního mlčení a pohodlného života v bezvýznamných výborech. A tak nyní volili ty, jež slibují konat to co dříve od komunistů očekávali.