16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

Hovory v Lánech

Miloš Zeman jednal v Lánech s předáky občanských demokratů. Ti opakovali svůj požadavek postu předsedy sněmovny. Je to požadavek rozumný. Andrej Babiš by si měl být vědom, že převaha jeho ANO budí obavy a že by si přál vládní součinnost právě občanských demokratů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Rojšl 6.11.2017 12:52

Nu jak Mýla říká ...

Já bych Mýlovi skoro tu jeho touhu splnil - když už tu svojí kondici sám neumí vyhodnotit, NU ať si ten Boží trest po jeho zvolení pěkně "vychutná", NU a plácá se jak kašpar až do konce svých sil ...

NU, je však třeba značně posílit komando prezidetonosičů, prezidentopřidržovačů, prezidentohygieniků, dále hlídačů chránících lidi v jeho okolí aby je nezabil když dostane vztek, NU a jiných prezidento....,

NU, takovou touhu po moci jsem ještě za svůj dlouhý život neviděl nebo nezažil, NU já nevím ...

F. Vízek 2.11.2017 22:51

SUPERvítěz, nebo vítěz ?

Obrovské vítězství? Jak se to vezme. ANO získalo 30% při volební účasti 60%.

Závěr: 18% občanů dalo Babišově hnutí jasné ano. Hodně?

40% občanů volbám zamávalo...A teď se všichni diví.

Dobře nám tak, když tolik procent lidí je lhostejných a z vítěze dělá SUPERvítěze.

A prezident už plánuje, že vláda může vládnout i bez důvěry třeba i 4 roky... Jsme Kocourkov, Absurdistán... Dobře nám tak !

P. Vandas 2.11.2017 22:53

Re: SUPERvítěz, nebo vítěz ?

Tak mu dejte důvěru a bude. Vy nevíte asi, co vlastně chcete. :-):-):-)

A. Nový 2.11.2017 23:00

Trouba Vízek

Jó, kde jsou ty časy kdy chodilo k volbám "dobrovolně 99,97% lidu a výsledek voleb byl 99,99% pro kandidátku národní fronty. :-))

F. Vízek 3.11.2017 0:34

Bolševické chování A.Nového

Nadávat autorovi a k textu nic - manýry minulého režimu.

A teď já k věci: Za minulého režimu NEBYLY volby povinné.

Ano,účast byla často přes 99% a pro kandidáty bylo často více než 99% voličů. Taková jsou fakta.

A proč to tak bylo? Inu: Nevolil se "Pepík či Frantík". Tehdy se volil "mír" a "šťastná budoucnost našich dětí", takže neúčast ve volbách byla dost nebezpečná...

Znovu opakuji: volby nebyly povinné. A těch odvážných nevoličů bylo právě sotva 1%. Dnes jsou pozdních antikomunistů mraky, že ?

K. Němec 3.11.2017 0:00

Re: SUPERvítěz, nebo vítěz ?

Pane Vízku, ale za tento stav je zodpovědná i ČSSD. Možná by bylo dobré mlčet a skromně pracovat na obnovení důvěry. Co?

V. Klepetko 2.11.2017 20:49

Já to věděl! Já to tušil!

7 nádherných dnů v naprosté pohodě v Marsa Alamu, slunce, moře, rozmanité rybičky a ještě rozmanitěji tvarované ženské prdelky na pláži - a na Psu jsem četl jen nějaká vybrána vlákna! Až dnes jsem to četl celé... a...

Marine Mařáku, ty to budeš znát - asi si znovu přečtu tlusté esoterické spisy geniální, akční a krásné ženy - madam Blavatské... Něco na tom esoterickém působení na dálku musí být - jen jsem si dnes přečetl několik diskusních příspěvků paní Hájkové, a ihned se dostavila Faraonova pomsta... Takže jsem dehydrovaný a nemám náladu přemýšlet ani o Babišovi ani o Fialovi s Okamurou, ať si nějak poradí bez mých rad:-))) Ostatně diskuze o tom se stále točí v kruhu - přičemž je zcela jasné, že Babiš nějakou vládu rychle sestaví, ta ještě stihne předložit do Sněmovny již hotový rozpočet. A pak buď získá důvěru nebo nezíská. Když ne, tak v rychlém sledu budou následovat dva další Babišovy pokusy, a jestli se nějaká koalice nevytvoří, tak nejpozději v létě 2018 budou předčasné volby! Spíše ale se nějak - byť třeba až napotřetí - dohodnou. Nějaké spekulace o nekonečně dlouho vládnoucích vládách v demisi jsou zcela nesmyslné - Babiš ani Zeman nic takového nenaznačují ...

2paní Varadinková: stran mého opatrného našlalování kolem Voldemorta - toto až zase tak přizdisráčské nebylo:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A171101_225310_p_cirkus_nef&vlakno=87229080

:-)))))

P. Vandas 2.11.2017 21:03

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Jasně, že vládu sestaví a to vbrzku. Dnes jsem tu napsal jeden dosud ode mne nepublikovaný názor na Babišovu vládu. Totiž, že je víc než zřejmé, že Babišova vláda bude proevropská. Bude však poprvé formulovat a hájit naše národní zájmy. Možná bez velkého humbuku, ale zato účinně a sebevědomě. Mám pro své tvrzení dost pádných argumentů. A to je to, co dráždí ty přizdisráče "tradičních stran" , které si myslí, že jejich lokajský způsob komunikace s EU je jejich přednost.Proto jej nechtějí pustit k vládě, neb by přišli o svá EU koryta. :-):-):-) Z tohoto důvodu si můžete škrtnout z možných variant koalici ANO s Okamurou. Aby bylo jasno, mám k tomuto zastupování V EU vcelku vstřícný postoj. :-):-):-)

V. Klepetko 2.11.2017 21:15

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Okamuru by čistě teoreticky bylo možné vzít do vlády jen v kombinaci s ODS nebo lidovci - s cílem "obrousit rohy" a zamezit další expanzi směrem k 15%...

Stále mi nikdo nevysvětlil - když si odmyslíme folklór kolem dekretů presidenta republiky - čím se liší program Oka od Svobodných v Rakousku, a proč tam s nimi místní lidovci mluví a u nás ne.

Ale - s tím tvým "proevropským směřováním" z důrazem na národní zájmy máš pravdu. Babiš pi celou dobu kampaně i dnes mluví jasnou řečí: 1. Euro NE. 2. Tvrdé jádro - NE. 3.Vystupovat z EU - v žádném případě! On se v Evropě a s Evropou domluví - a v migračních otázkách má také jasno...

J. Venc 2.11.2017 21:28

Re: Já to věděl! Já to tušil!

A kdo s ním bude mluvit, když na všecičko řekne to své jasné ne?

:-)

P. Vandas 2.11.2017 21:33

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Je to prosté. Musí se to umět. :-):-):-)

J. Venc 2.11.2017 21:37

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Ano. Otázkou zůstává, čí přesně zájmy bude míti v konečném důsledku coby prioritní. Mé a patrně ani Vaš pravděpodobně nikoli, ale co už s tím.

:-)

P. Vandas 2.11.2017 21:41

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Nemusí řešit záležitosti moje, neb ty si umím vyřešit v EU sám za sebe. Budu spokojen, když bude hájit zájmy státní, ty dnešní i nadčasové. :-):_):-)

J. Venc 2.11.2017 21:48

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Mesiášký komplex jsem doposud u Babiše neobjevil, předpokládám tedy, že si bude coby hyperpragmatik řešit především to své.

A nebude to myslím v souladu s Vašimi představami, však brzy zjistíme.

:-)

P. Vandas 2.11.2017 21:53

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Žádná vláda nebyla a nebude v souladu s mými představami, neb ode mne vybírá daně a sužuje mne byrokratickou svěrací kazajkou. Proto to neočekávám, ani od Babiše. Přesto si myslím, že protřelý manažer s výsledky ví, jak uhájit zájmy tohoto státu, mnohem lépe než úplatní polovzdělaní kariéristé. :-):-):-)

P. Vandas 2.11.2017 21:58

Re: Já to věděl! Já to tušil!

A propos, nečetl jste jeho knihu. Já sice také ne, ale já alespoň nahlédl, (cca 4 stránky) a zdálo se mi, že ví o čem to je. Má vizi, která se nepříčí mému vidění světa. Já zklamán být nemohu, neb do něj naděje na své štěstí nevkládám. :-):-):-) O Mesiáše nestojím a nepodsouvejte mi, že jsem jednoduchý blb, který skočí Babišovi na špek. Jeho zájmy, mohou mít za vedlejší, byť třeba nechtěný účinek, že budou v souladu se zájmy mými.

J. Schořík 2.11.2017 22:04

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Ano Vy také toužíte po možnosti plošných zemědělských dotací bez ohledu na typ hospodaření - naše již nyní evropské unikum. Toužíte pro přimíchávání ekopaliv první generace a v neposlední řadě po povinném užívání močoviny v motorech nákladních aut. A to jsem ještě ani nezačal..

Jsem o tobě netušil Pavle :))

P. Vandas 2.11.2017 22:10

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Ne netoužím. Nicméně dotace do zemědělství jsou výmyslem Francouzů, aby se nemusely penězovody z Německa do Francie nazývat válečnými reparacemi. Ostatní státy se musí podle toho přizpůsobit, neb svobodný trh s agroprodukty prostě v EU není a nebude. :-):-):-) Nebudu, jako Jan Hus, abych žádal přijetí 4 artikulů pražských, celým křesťanským světem.

J. Schořík 2.11.2017 22:13

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Náš systém dotací nemá Pavle s těmi francouzskými ani německými nic společného. Babiš si vyloboval to, že se dostává na hektar, místo aby se rozdělovali tak jako všude jinde, tedy na typ hospodářství. Smyslem těch standardních zemědělských dotací je zlepšit život na venkově..

V. Klepetko 2.11.2017 22:14

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Velmi sporné tvrzení...

J. Schořík 2.11.2017 22:15

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Tak určitě. Tvrďte něco jiného.. Čerpám z defamujícího filmu o Babišovi. Zemědělství se nevěnuji.

V. Klepetko 2.11.2017 22:20

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Zemědělská politika EU je z mého pohledu naprosto iracionální záležitost. Ale to je velké a samostatné téma. Dobrou noc!

J. Schořík 2.11.2017 22:24

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Není žádná zemědělská politika EU pane Klepetko. Řeč je o národním nastavení..

V. Klepetko 2.11.2017 22:34

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Těmto věcem odborně příliš nerozumím. Vím že ČR na tom byla se svými zděděnými ze socíku obrovskými souvislým lány kvalitativně jinak, než řada jiných států - a to vyžaduje i jiné nastavení dotací.

Nechci se ale pouštět do diskuze o věcech, kterými se profesně nijak nezabývám...

Musím zmizet, ještě jednou - dobrou noc!

J. Schořík 2.11.2017 22:35

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Dobrou..

P. Vandas 2.11.2017 22:17

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Babiš si možná vyloboval, ale přiklepli u to ti blbci, co už hlasů moc nedostali a právem. Kdyby to nebyli úplatní srabi, tak to mohli udělat lépe a neudělali, tak ať dnes kušují. :-):-):-)

J. Schořík 2.11.2017 22:19

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Babiš byl dlouho ten, kdo ty blbce ze stran (různých) kupoval a platil.. Ale to přece víš..

P. Vandas 2.11.2017 22:23

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Vím a proto rozumím tomu řevu, když jim přestal platit a sednul si na jejich židli. To je neodpustitelné. :-):-):-)

J. Schořík 2.11.2017 22:34

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Připomínáš mi mého kámoše z Ruska. Strašně jsme se picli a já se ho narovinu ptal, proč je ten Putin tam kde je a proč má takovou podporu. Kamarád říkal, že Putin srovnal všechny takové ty malé zloděje, úplatné úředníčky, místní politiky apod. Namítal jsem že ale sám a svou stranou krade nejspíš mnohem víc. Odpovídal, že zo ale lidem tolik nevadí, protože ti vysoko nebydlí s ostatním lidem a nejsou tak na očích.

Asi tak..

P. Vandas 2.11.2017 22:41

Re: Já to věděl! Já to tušil!

Josefe, nesnaž se mi nasadit ruskou papachu. Je to průhledné. :-):-):-)