20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

BEZPEČNOST: Teroristé, migranti a kriminálníci...

Od mnoha lidí slyším a čtu při diskusích na sociálních sítích, jak je to v Česku hrozné, jak se prý bojí večer vycházet na ulici a jaký mají strach z migrantů, kteří nás brzo zaplaví na základě Kalergiho plánu...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 1.11.2017 10:32

ZRÁDCE vlasti Zdechovský, který hlasoval PRO

nucené přemístění migrantů do ČR, by měl laskavě vzít na vědomí, že Česko se nestalo 6 nejbezpečnější zemí světa proto, že by se situace nějak zlepšila, ale proto, že se v zemích, které byly tradičně před námi (Skandinávské země) V DŮSLEDKU PŘÍSUNU MIGRANTŮ VÝRAZNĚ ZHORŠILA!!!!

A to má tamní policie příkaz některé menší zločiny migrantů vůbec nestíhat!!!

Reálná situace je taková, že se bývalí čeští emigranti ze současných multikulturních rájů začínají stěhovat zpátky do ČR!

Nět migranta, nět problema!

A. Reček 1.11.2017 12:39

Re: ZRÁDCE vlasti Zdechovský, který hlasoval PRO

Neříkejte, to myslíte vážně??

V. Němec 1.11.2017 7:31

Jo, jo,

i já se cítím bezpečně, pokud mi nehoří chalupa, ale když vím, že chodí kolem někdo se zapalovačem, tak to je o něčem jiném!

J. Jurax 1.11.2017 0:11

Pane poslanče,

nás zachraňuje akorát to, že muslimským připrchlíkům jsou naše socdávky málo a nemají tu zázemí v ghettech souvěrců.

L. David 31.10.2017 23:28

Milý a drahý Tomáši Zdechovský,

pokud je v naší zemi momentálně někdo nebezpečný, pak jsou to uspávači vašeho formátu, kteří tvrdí totéž, co vykřikoval ten muž padající z mrakodrapu při míjení jeho nejnižších pater: "Ještě je to dobrý".

Moudrý člověk se na potenciální nebezpečí raději připravuje předem. Jen hlupák prohlašuje: "Ještě je to dobrý".

J. Kanioková 31.10.2017 22:32

Tomáši,

nemám problém s vaší argumentací souhlasit. Jenže vy píšete o současnosti, a my se zatím bojíme budoucnosti. Nechceme tu Islám !!! To je základ naší ostražitosti a tudíž i nevraživosti.

Protože si už začínáme připadat jako za býv. režimu - velelo se z Moskvy, ale dnes to není až tak moc rozdílné, jen místo Moskvy je to Brusel !!! A v tom je problém! Z EU se stalo RVHP II. a bruselské politbyro má často dost totalitní nápady. Bruselu už nevěří většina běžných lidí Evropy!

My, co jsme si prožili 40 let totality, my to máme zažito a pod kůží. Ignorace bruselských papalášů je nám velmi dobře rozpoznatelná. Pro ně je "demokracie", tudíž vůle lidí, zcela volná.

Nechceme tu islámské prchlíky, natož jedinou mešitu. Ta vždycky byla a je symbolem dobytého území.. My jsme patrioti, kteří ctí dědictví předků, i povinnost, předat to v solidním stavu svým potomkům..

J. Kanioková 31.10.2017 22:39

Jo, a ještě -

Můžu vám poslat stovky odkazů na zdroje, hl. Švédsko, Anglie, Francie, Německo.. co se tam OPRAVDU děje !

Brusel přispívá k islamizaci Evropy, a to nikomu nevymluvíte !

Dnes jsou uprchlíci opakem těch dřívějších. Přinášejí zaostalost z Blízkého východu. Nebo je Blízký východ kolébkou práv žen?

M. Konupčík 31.10.2017 20:40

evropský poslanec

a neví co se děje za hranicemi této země? A bude tu v podstatě zesměšňovat názory většiny občanů a dehonestovat je jako neopodstatněné a založené na základě něčí politické propagandy?

- Francie - několikaletý výjimečný stav

- Švédsko - první mezi prvními co do počtu znásilnění

- Rakousko - docela řeší svoje islámské školky

Je vidět, jak se na Vás ta zkušenost mezi "nejlepšími mozky Evropy" podepsala.

J. Pražák 31.10.2017 20:38

Skutečnost je jiná

Tato Interaktivní mapa kriminality „uprchlíků“ v Německu, vytvořená občany, obsahuje jen zlomek kriminálních činů, spáchaných "uprchlíky", které úřady označují jako jednotlivé, výjimečné případy.

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1_rNT3k2ZXB-f9z-2nSFMIBQKXCs&hl=en_US&ll=49.46245962701114%2C8.930781203808692&z=8

P. Rudolf 31.10.2017 18:44

Rozumný názor

Tato země však není pro odvážné (natož tento web) a tak budete místními vystrašenými bábami a dědky vydatně popliván.

M. Mikulec 31.10.2017 19:21

Re: Rozumný názor

Á, náš statečný zápecník. :-))"Těžko se facce ubrání a tak je chudinka strašně humánní." D.Landa

C. Horák 31.10.2017 19:23

Re: Rozumný názor

Máte na mysli odvahu živit hordy pobíračů dávek nebo odvahu žen a dětí nechat se znásilnit tlupou lidoopů?

J. Kanioková 31.10.2017 22:34

Aha, krtek Rudla o své nevystrašenosti.... uff..

Jste cvok !

J. Schwarz 1.11.2017 12:27

Re: Rozumný názor

Pane Rudolfe, je odvaha a "odvaha". Odvážný je třeba pilot co se svým strojem podletí most, ale maník, co skočí po hlavě do žumpy není odvážný, ale nevkusný blbec. Vy mezi odvahou, blbostí a nevkusem zjevně nerozlišujete.

P. Vaňura 1.11.2017 15:02

Co to je "pro odvážné" Je pro Vás "odvážný" synonymem

slova "blbý?" Není migrant, není problém!

ZATÍM to můžeme zajistit prostě tak, že sem migranty NEPUSTÍME. To v Miamaru jsou na tom o moc hůře!

O. Zuckerová 31.10.2017 18:28

Ještě pozdně večerní poznámka:

Nejde mi na rozum, že zbožní křesťané jsou u nás mezi těmi, kdo pečlivě opomenuli veškeré komentáře k případu kněze - mučedníka, zavražděného muslimskými fanatiky přímo při bohoslužbě před oltářem. Aspoň jsem od nich neslyšela ani slovo, a pokud nějaké řekli, slyšet to moc nebylo.Ani papež to nijak zásadně (a už vůbec ne varovně!!) nekomentoval. No ale na půlnoční zatím můžeme jít klidně, na vánoční trhy máme zátarasy... tak co...

J. Jurax 1.11.2017 0:22

Re: Ještě pozdně večerní poznámka:

Papež miluje muslimy křesťanskou láskou, s níž nějaký podřezaný francouzský velebníček nemůže otřást.

J. Schwarz 31.10.2017 17:40

Nejvyšší čas, pane

Zdechovský, aby vaše KDU spolu s Kalouskovou TOP09 dostaly 3% hlasů a vypadly z parlamentu... Vic Zdechovských a brzo Česko od Libye nerozeznáš...

D. Bystriansky 31.10.2017 19:47

Re: Nejvyšší čas, pane

stačí jim 1,4999% aspoň já jim to z celého srdce přeji.

C. Horák 31.10.2017 16:49

Vám v té bruseli musejí něco přidávat do jídla, autore,

jinak si takovouto míru zaslepenosti neumím vysvětlit. Je obdivuhodné, s jakou lehkostí dokážete mávnout rukou nad 19 % lidí, necítících se v této zemi bezpečně (mmch, docela zajímavě to kontrastuje s politikou neustálého ukrajování svobod pod heslem "kdyby to mělo zachránit jediný lidský život...").

Ale když už jste odkázal na onen průzkum veřejného mínění - všiml jste si, že většina Čechů považuje za špatnou bezpečnostní situaci v Evropě, ještě víc jich má za to, že v budoucnu se situace dále zhorší a naprosto drtivá většina je toho názoru, že bezpečnostní situace v Evropě se za posledních 5 let zhoršila? Pokud ano, myslíte, že bychom v tomto směru měli Evropu dohánět či předhánět? Pokud Vám zbytky soudnosti dovolí odpovědět "ne", kdy podle Vás nastane ten pravý čas strašit - dřív, než dopadneme jako Švédsko či Francie, nebo až budeme po uši ve stejných <censored>?

P. Klíma 31.10.2017 16:01

Autor je slaboduchý 🦍

Na aktuálním poklesu kriminality v ČR dokazuje, že muslimové jsou neškodní.

Je toto vůbec možné!?

J. Jurax 1.11.2017 0:26

Re: Autor je slaboduchý 🦍

Není slaboduchý. Je to jen poslanec europarlamentu (a ještě za lidovce) plnící zadání ...

J. Schwarz 1.11.2017 12:29

Re: Autor je slaboduchý 🦍

poslanec europarlamentu za Lidovce je taktéž diagnóza...

F. Navrátil 31.10.2017 13:59

Euroimaginace

Pane Zdechovský, vaše slova jen potvrzují, že postrádáte představivost. Doporučuji vám projít se po setmění v Přerově kolem ubytoven u nádraží. Až se uzdravíte, představte si, že setkání s islámskými nelegály by bylo třikrát rizikovější.

V. Kain 31.10.2017 15:14

Re: Euroimaginace

Nezapomeňte,že tento vyčůraný chlap jako díry do sněhu sedí v Bruselu.

R. Morava 31.10.2017 16:41

Re: Euroimaginace

Já nevím, já myslel, že Zdechovský je jen trochu naivní. Já mu i celkem fandil. Jako jeden z mála z Europarlamentu se opravdu šel podívat na migranty... Máte nějaké informace o jeho vyčuranosti?

Tak jako tak, jestli je to naivita, nebo vyčuranost nevím. V každém případě takhle mimo politik být nemůže.

M. Mikulec 31.10.2017 17:24

Re: Euroimaginace

:-)) Nemůže, ale je.

R. Morava 31.10.2017 13:24

Pane Zdechovský, to říkali Švédi taky

"Vyvolávání strachu z migrantů proto považuji za zbytečnou hysterii ve stylu „pokud nějaký problém nemáme, musíme si ho vytvořit“,"

Pane Zdechovský to myslíte vážně? A to se živíte politikou? Povinnost politika je starat se o věci budoucí. Švédsko bylo ještě před 30 lety bezpečnější země než dnes ta naše, a dnes? Ve Francii je dnes s připočtením neoficiálních a ilegálních migrantů přes 10% procent nepřizpůsobivých cizinců, ve Švédsku už snad 1milion (z ca 10) a znásilněni narůstají. V Německu je sice větší bezpečnost než ve Francii, ale ve všech zemích na záopad počet nepřizpůsobivých narůstá. Zkuste si extrapolovat, jak to tam bude vypadat za 10, 20 let.

A hlavně, Německo je náš soused! Opravdu si myslíte že budeme v Schemgenu a masová ilegální migrace se nás nedotkne?! I u nás se množí nepřizpůsobiví občané rychleji, než ti s vyššími kvalifikacemi a majetkem.

Moje otázka na politiky je. Co uděláte abychom současnou bezpečnostní situaci alespoň udrželi?

C. Horák 31.10.2017 17:00

Re: Pane Zdechovský, to říkali Švédi taky

"I u nás se množí nepřizpůsobiví občané rychleji, než ti s vyššími kvalifikacemi a majetkem."

Což mi připomíná následující větu z Literárních novin konce šedesátých let:

"Budeme-li dnes slabě lehkomyslní, budeme za 20 let lehce slabomyslní."

J. Jurax 1.11.2017 0:29

Re: Pane Zdechovský, to říkali Švédi taky

Ano.

A za to půlstoletí se to u mnohých vyplnilo na 200 procent ...