25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Strach jako volební program

Opakuje se to stále a nejen u nás. Místo pozitivního programu se masám nejprve vyloží katastrofický scénář a poté nabídne spasitel s jednoduchým receptem. A stále to zabírá....

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Khail 21.10.2017 9:09

Re: Nět čelověka, nět problema (c) J. V. Stalin

Holt si zatím musíme vystačit s vlastními.

P. Khail 21.10.2017 9:08

Re: Není nutné zapínat TV

Možná by bylo dobré přečíst celé vlákno, p.Mikulec píše, že nemá volební právo. Pokud máte informaci, že to právo opravdu nemá dejte důkaz, jinak jen plkáte aby řeč nestála, milý pane Juraxi. Ona totiž může mít (možná na rozdíl od vás) volební právo i v Německu i v ČR (pokud má příslušné občanství). A pokud ho má, může volit i v českých volbách na příslušném místě v Německu. Takže rozum do hrsti, pánové.

P. Tesařík 20.10.2017 21:36

Zajímavé

ale na to nejstrašnější strašení strašlivým třídním nepřítelem Babišem autor úplně zapomněl.

J. Jurax 20.10.2017 20:17

Re: Není nutné zapínat TV

Proč nesmysl? Alternativních inteligentů máme dost svých, takže že tu madam Netzer nevolí je zpráva jednoznačně pozitivní.

J. Jurax 20.10.2017 20:16

Re: Pokud jde o kupčení se strachem,

Vy asi nebudete volit topku, že ne?

J. Jurax 20.10.2017 20:15

Re: Není nutné zapínat TV

No jo, sama píše, že tu nežije a nevolí - leč zjevně tu do toho imrvére furt vcelku hloupě kecá. Takže reakce mi přijde pochopitelná a přiměřená - pan Lenc mne pouze předběhl. Demokraticky vyslovil svůj dobře uvážený a rozhodně ne menšinový názor, zvoliv formu nesalónní, lehce pochopitelnou každému. Mimochodem dokázala byste na jeho otázku odpovědět?

No a Vy předkládáte k úvaze - zcela demokraticky - zda je demokrat nebo hulvát. Já bych se klonil k první variantě ... :-)

Š. Hašek 20.10.2017 19:21

Re: Není nutné zapínat TV

Jo, ta nemocnice....... málem bych zapomněl.

Sedím, píšu a počitadlo mám hned proti knihovně.

Š. Hašek 20.10.2017 19:15

Re: Není nutné zapínat TV

Milá paní,

občas z četby (a dáte k tomu matematiku) jednoho napadnou všelijaké myšlénky. Vás asi nic nenapadá, Vy čekáte až k průšvihu dojde. A pak čučíte.

A vůbec nechcete poučovat třeba Němce? Co tady my, v Böhmen .....

V. Čermák 20.10.2017 18:56

Re: Není nutné zapínat TV

Nemyslel jsem stranu politickou, ale starnu pohledu ( z jedné strany a z opačné strany).

V. Čermák 20.10.2017 18:54

Re: Pokud jde o kupčení se strachem,

Je to tak, ale to Havloidi neradi slyší. Oni se pracně dopracovali přes rasismus, xenofobii, nenávist, nevzdělanost, hloupost až ke strachu. A zase jim ho někdo kazí....

M. Varadinková 20.10.2017 18:02

Pokud jde o kupčení se strachem,

tak to přece nejvíc provozuje Top09:

Strach z Babiše, strach z Okamury, strach z komunistů, strach z Ruska, strach z Putina a jeho údajných hackerů, strach z toho, že nás Zeman zavede na Východ, atd. atd. atd.

Třeba takový Kalousek na tom strachu z Babiše postavil veškerou svou kampaň. Kdykoliv otevře hubu, tak je to furt jenom o strašení Babišem nebo Agrofertem. Je zjevné, že už nemá vůbec nic pozitivního, na co by voliče nalákal.

P. Vaňura 20.10.2017 16:27

Muslimové nejsou rasa!

A autor žvaní a LŽE! Za 4 roky ten problém s islámem bude ještě horší!

P. Vaňura 20.10.2017 16:16

Nět čelověka, nět problema (c) J. V. Stalin

Nebude-li tu žádný muslim, nebude tu ani muslimský terorista.

V. Klepetko 20.10.2017 16:12

Re: Není nutné zapínat TV

Aspirujete snad na místo sestry Ratchedové? :-)))

V. Klepetko 20.10.2017 16:09

Re: Mno

Nicméně poznámka pana Černína mi připadá jako rasistická...

S. Netzer 20.10.2017 16:06

Re: Není nutné zapínat TV

Vy píšete z nějaké psychiatrické nemocnice?

V. Klepetko 20.10.2017 16:04

Re: Jak si autor predstavuje ten "pozitivní směr"?

To by nedělal moudrý člověk :-)

Chytrý může své okolí i dost podceňovat...

J. Krásenský 20.10.2017 15:56

Další stranou, která svou prezentaci léta

staví na strašení, jsou zelení.

Š. Hašek 20.10.2017 15:42

Re: Není nutné zapínat TV

Máte špatný odhad, milá paní. Dnes balená voda, zítra ........ . Tehdy papír z Mnichova u jednoho letadla v Londýně, potom Východní Prusko na jaře 1945. Nečekejte, že budu moc litovat ty pruské venkovany.

Bude totiž dovoleno vše! Až to vezmou v Paříži do parády. I díky Vám. Mírotvorci v roce 1938 také připravili půdu pro průběh/závěr války, kdy bylo dovoleno vše! Já je nesoudím, ty tehdejší míropřinašeče - jen připomínám.

Bylo by dobré vytřídit ty přinašeče soužití mezi Evropským občanem a takovým miloučkým, negramotným rovníkovým obohacovačem. Už čekají, jak to dopadne, ta první vlna. Máte ho doma? Toho obohacovače??

Š. Hašek 20.10.2017 15:33

Re: Nejhorlivěji kupčí se strachem občanů

Nejhorlivěji kupčí se strachem občanů neomarxističtí vykolejenci, kteří se zhlédli v neomezeném křížení ras, náboženství, kultur, sociozvyklostí, osekat inteligenci/zrušit institut občana, osekat názorovou pestrost, ......... prostě od Šabatové, přes Zelené po Piráty. Rozdíly jen kosmetické/barevné/věkové.

My skauti nazýváme určité "odstíny strachu" prostě a jednoduše -připraveností- (na věci, které mohou reálně nastat). Blbec to nerozlišuje.

M. Mikulec 20.10.2017 15:21

Re: Největším obchodníkem se strachem je

Kalousek je křivák, co dokáže strašit i Brexitem.

P. Khail 20.10.2017 14:56

Re: Není nutné zapínat TV

Nesmysl.

P. Zinga 20.10.2017 14:29

Nejhorlivěji kupčí se strachem občanů

protagonisté zločinné ideologie Pařížské dohody a odtud hrozí největší nebezpečí pro svobodu a blaho občanů. Ale před tímto nebezpečím nás autor varovat asi nechtěl. Předhazovat Okamurovi rasismus je směšné, zrovna tak vytýkat mu úsilí o "rasově čistý stát". Jde to vůbec, když oficiálně žádné lidské rasy neexistují? Ale i kdybychom připustili existenci lidských ras, v případě muslimů, které tady Okamura a s ním velká část občanů v množství větším než obvyklém, nechce, se o žádnou rasu nejedná.. Nemá z nich strach, ale nechce je tady. Možná by se mu dala vytknou snaha o zachování "národnostně" čistého státu, což je dnes ovšem chiméra. Maximálně lze mluvit o snaze národa, který byl iniciátorem vzniku státu, udržet si vliv na jeho uspořádání. A to je, koneckonců, snaha legitimní. Jak prosté, Watsone!

M. Mikulec 20.10.2017 14:02

Re: Není nutné zapínat TV

Dobrá zpráva: Netzer nemá volební právo. Good.

M. Mikulec 20.10.2017 14:01

Opravdu?

Nevšimla jsem si, že by letošním předvolebním evergreenem byli imigranti a islamizace: naopak politici, infikovaní politickou korektností, se těmto slovům (jen i slovům!) vyhýbají jako Lidl kříži. Když o tom nemluví, nemohou ani nabídnout řešení, pokud v tom nevidí ani problém, ani nebezpečí. Reálným pohledem vzato, otevřené hranice Schengenu nedávají absolutně žádnou záruku bezpečnosti. Voliči nejsou hloupí a nenaletí na nereálné proevropské kecy, pokud vidí, že EU je impotentní a nechce nic řešit, jen regulovat a buzerovat nás.

S. Netzer 20.10.2017 13:48

Re: Není nutné zapínat TV

Primitiv.

P. Zinga 20.10.2017 13:47

Re: Jak si autor predstavuje ten "pozitivní směr"?

Ale to by chytrý člověk nedělal!

J. Václavíková 20.10.2017 13:45

Re: Mno

Podle Vaší logiky nemohl být Hitler antisemita.

J. Václavíková 20.10.2017 13:43

Re: Není nutné zapínat TV

Ejhle, demokrat! Nebo spíš hulvát?

P. Lenc 20.10.2017 13:39

Re: Není nutné zapínat TV