18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

MIGRACE: K plánům na regulaci uprchlictví

Málem jsem si nad tou novinou zamedil. No vida, co léta letoucí nešlo, najednou je tady: německé vládní partaje se dohodly na vrchní hranici počtu uprchlíků, kolik jich smí být ročně přijato. Čemu přičíst ten div…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 18.10.2017 22:53

.......

Mnichovské muslimské výkřiky o islámských ambicích v Evropě - https://www.therebel.media/must_see_munich_muslim_screams_about_islamic_ambition_in_europe

Většina vysokoškolských studentů je nepřátelská vůči svobodě projevu. - https://www.therebel.media/majority_of_college_students_reject_free_speech_says_study

Výsledky průzkumu společnosti FIRE by neměly být velkým překvapením. Extrémní levicové myšlení se stalo normou na VŚ, dokonce i mezi fakultami - v současné době levicoví učitelé převyšují k pravici nakloněných profesorů 12 na 1 .

Geert Wilders pro hlas Evropy: "Patriotské jaro ještě nekončí. Právě začíná. " https://voiceofeurope.com/2017/10/interview-geert-wilders/

J. Kanioková 18.10.2017 22:55

První odkaz zkráceně -

http://jdem.cz/dhchy3

J. Vintr 18.10.2017 19:28

Tím, že bylo do Evropy vpuštěno

několik desítek milionů muslimů se stal neodčinitelný průser. Otevřením dveří do Evropy pro další statisíce a miliony vetřelců z muslimských zemí tento průser graduje do neúnosného rozměru. Pokud se to nezačne hned radikálně řešit (jakože ani omylem nezačne), čeká Evropu v příštích desetiletích nevyhnutelná přeměna v podobný bordel, jaký panuje v zemích, odkud k nám lezou. A to je ještě ta "lepší" alternativa, protože není vyloučena možnost, že vetřelci převezmou moc nad evropskými zeměmi násilím. Neexistuje tady sila, která by jim v tom zabránila.

R. Neveselý 18.10.2017 14:30

Tak vida, další vítač

Ke čtveřici Netzer-Hofman-Šejna-Václavíková se přidal Lunák. Taky pěkný vejlupek....

J. Kanioková 18.10.2017 16:23

Jo, esence arogance a nafouklého sebevědomí

Rozhovor s Tommym Robinsonem: "Elity stojí jasně za procesem islamizace Západu." - https://voiceofeurope.com/2017/10/tommy-robinson-interview-the-elite-are-clearly-in-the-process-of-islamizing-the-west/#.WeZO7PdZ06Y.twitter

Stovky zahraničních vězňů byly předčasně propuštěny z holandkých vězic a budou deportováni - https://nltimes.nl/2017/10/18/hundreds-foreign-prisoners-released-early-dutch-prisons

Pašeráci nabízejí nové cesty do Evropy pro nezaměstnané - Tunisko - https://twitter.com/V_of_Europe/status/920582231244099584

Tiché islámské dobytí Španělska - http://jdem.cz/dha6z2

S. Netzer 18.10.2017 16:33

Stephen Yaxley-Lennon

Tommy Robinson alias Stephen Yaxley-Lennon, je ten fotbalový rowdy a kriminálník, který seděl kvůli napadení policisty.?

Máte príma vzory. :-))))

J. Kanioková 18.10.2017 16:51

Běžte do háje, nebo spíš běžte štěkat na německé

weby..

R. Neveselý 18.10.2017 17:57

Budou zdražovat vejce

v EU je málo nosnic. Nechcete vypomoci?

V. Lunák 18.10.2017 17:02

Re: Tak vida, další vítač

Zřejmě je výraz "vítač" určen komukoliv, s kým nesouhlasíte. Ale stejně, když to vztáhnu k současné realitě a významu slovu "vítač", můžete uvést nějaký můj komentář, který by toto dokládal?

R. Neveselý 18.10.2017 18:00

Re: Tak vida, další vítač

"Tak, jako vy průměrný Čech se nestěhujete do Afriky, aby vás tam živili, tak se průměrný Afričan nestěhuje do Evropy, aby zde byl živen." (Lunák)

V. Lunák 18.10.2017 18:13

Re: Tak vida, další vítač

Vždyť je to samozřejmě pravda. Skutečně máte dojem, že migrace z Afriky je tak silná, abyste mohl tvrdit něco jiného?

P. Han 18.10.2017 19:23

Re: Tak vida, další vítač

A vy to budete tvrdit, dokud tu nebudou všichni?

http://zpravy.idnes.cz/migranti-stredozemni-more-italie-dqy-/zahranicni.aspx?c=A170628_193937_zahranicni_aba

J. Kanioková 18.10.2017 23:17

.......

"Mám pocit, že už nejsme ve Švédsku" - http://jdem.cz/dg7d29

Ingrid Carlqvist - https://twitter.com/ingridcarlqvist

"Švédské podmínky" jsou duševní stav - https://www.document.no/2017/08/10/svenske-tilstander-er-en-mental-tilstand/

Syrský muž se třemi manželkami získal tři domovy - starší Švédka se odvolávala na ulici - http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.3950/syrian-man-with-three-wives-got-three-homes-elderly-swede-referred-to-the-street.html?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=twitter&utm_source=socialnetwork

J. Chaloupka 18.10.2017 13:38

Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

byl vykoupen mnoha generacemi předků, ale ani to, že v Evropě jsme byli vytříděni: mory, hladomory, válkami a nejen to, na to, abychom si udělali zásoby jídla na zimu (a neshnily nám, nebo je nesežraly myši, případně nezničila plíseň), máme asi tak 5-6 měsíců, nesmíme snít vše, protože potřebujeme třeba na příští osetí a sklizeň, také musíme nashromáždit dost otopu a postavit si pevný dům, ne nějakou chatrč, kterou odvěje větší vítr. A kdo chtěl být příslušníkem velkého národa, odešel za moře, naučil se anglicky a složil přísahu. Takže ten kdo zůstal, má asi hlubší kořeny a jinou genetickou výbavu. A to píši jen stručně.

Každý s nás má předky, kteří tohle vše museli zažít, ostatně na tom středověkém dvorku pracovali všichni od rána do večera a kdo to nezvládl tak vymřel a nemohl se dál rozmnožovat. To jen k té Africe.

V. Kain 18.10.2017 13:48

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Vy budete asi nějaký multikulturní fanatik.Jeden britský novinář řekl,že muslimská města páchnou močí a výkaly.Já to vidím tak,že se začínají přemnožovat a potřebují prostor.To že v Evropě nezdechnou hlady je věc jiná.Chování muslimů např.v Anglii, území která zabrali považují za svá.Vůbec se jako hosti nechovají a vnucují svoji kultůru (pokud se to dá kultůrou nazvat) jiným.Absolutně je nezajímá,že o ten jejich primitivismus nikdo nestojí.

S. Netzer 18.10.2017 13:55

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Kouzelné, když primitiv píše o své "kultůře".

R. Neveselý 18.10.2017 14:25

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

To jsem věděl, že se ozveš náno. Kolik jsi už těch primitivů ubytovala, že se jich pořád zastáváš, náno?

P. Kmoníček 18.10.2017 14:47

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Vidím, že jste také zastánce "kultůry".

J. Jurax 18.10.2017 16:19

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Napište něco o své "kultůře", máte-li jakou ...

R. Morava 18.10.2017 14:04

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Má to jeden problém, nebo spíš my tu máme jeden problém. O ten jejich privitismus stojí Šabatová, Uhlová ale i Mogherini, Junkers, Merklová a možná 20 procent Evropanů především na Západě. A zabít je nemůžete. To je jádro pudla, ale co s tím?

R. Neveselý 18.10.2017 14:26

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Zmrazit a nechat budoucím generacím jako odstrašující příklad.

J. Jurax 18.10.2017 16:25

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Junkers ...ehm ... Hugo Junkers (3. února 1859 Rheydt, dnes část města Mönchengladbach – 3. února 1935 Gauting), byl německý technik a konstruktér letadel. Tak praví Wiki.

C. Horák 18.10.2017 14:19

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Obávám se, že jste předřečníkův komentář úplně nepochopil. Zjednodušeně řečeno - snazší přežití (tedy slabší tlak na přirozený výběr) v teplých krajích uvádí jako logickou evoluční příčinu zaostalosti negroidů. To mi moc multikulturně nezní.

S. Netzer 18.10.2017 14:36

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

V příspěvku, na který jsem reagovala, je řeč o "zaostalých negroidech", nebo o muslimech a jejich městech, "páchnoucích" močí a výkaly?

C. Horák 18.10.2017 14:58

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Co stojí v příspěvku, na který jste reagovala, zjistíte nejlépe jeho přečtením, ideálně pak ještě předtím, než na něj odpovíte.

V příspěvku, na který jsem reagoval já, je řeč o zaostalých negroidech, resp. o příčinách této zaostalosti.

(Pokud byste si snad nebyla jista, která reakce patří ke kterému komentáři, lze to rozpoznat (když už ne podle obsahu) podle těch svislých čárek, vyskytujících se vlevo u každého příspěvku. Ty na stejné úrovni se vztahují ke stejnému komentáři.

Ještě nějak mohu pomoci?)

C. Horák 18.10.2017 15:11

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

oprava: nikoli "v příspěvku, na který jsem reagoval", ale "v příspěvku, který jsem komentoval".

V. Novák 18.10.2017 14:50

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Byl jsem v mnoha muslimských městech a žádné jsem neshledal páchnoucím močí a výkaly víc, než města evropská - mohl bych jmenovat v Praze místa, která smrdí hůř než zvonokosský pisoár v nejparnějším létě. S něčím takovým jsem se nesetkal ani v "Mrtvém městě" v Káhiře, kde žijí nejchudší z nejchudších v hrobkách, samozřejmě bez tekoucí vody a kanalizace.

Můj syn je taky golobetrotter a pokud si vzpomínám, na podobnou nečistotu (eufemismus) narazil v hunduistické a buddhistické Indii, zatímco íránská a jordánská města popisoval jako civilizovaná a velmi čistá a jejich obyvatele jako čistotné snad až přesmíru.

Proto se mi jeví výklad takového novináře poněkud pochybným...

V. Lunák 18.10.2017 16:06

Re: Nikdo jim neřekne nejen to, že náš "blahobyt"

Stále opakovaná představa, že abyste přežil v Africe, tak vlastně nemusíte nic dělat, nemusíte plánovat, atd.., protože si zřejmě vždy někde utrhnete banán, zatímco "domnělý" opak, je to, co stojí za ekonomickou vyspělostí zdejšího prostoru, dokazuje jedinou věc, a to že jste intelektuálně neduživý.

J. Kanioková 18.10.2017 16:32

Podle sebe soudím tebe ?

V. Lunák 18.10.2017 16:45

Re: Podle sebe soudím tebe ?

Ne, to je práce s čísly na úrovni operací základní školy.