19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Omyl profesora Fialy

Ve své knize „Profesor na frontové linii“ si Petr Fiala všímá i historie ODS. Tvrdí, že za odchod voličů od ODS může opoziční smlouva a nálepka buranské strany za Mirka Topolánka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Götze 10.10.2017 11:08

Re: RE

pani Tehanova, nikdo z vas nedela idiota. Ale nezlobte se na mne, Zeman poklepaval kladivkem, to ano, ale tim se dalnice nepostavi. To predpokaldam chapete. Dalnici stavela ODS (Ostravske dopravni stvaby, viz vyse, prevzata posleze spolecnosti Eurovia). Pokud se podivat na cas, kdy se dlanice pripravovala (ja se bavim zejmena o tom useku v Ostrave, ten je v katastrofalnim stavu uz cca rok od zprovozneni, vcetne najezdu do mesta), kdy se realizovala, jake kauzy se v te dobe resily a hlavne jak se resily dusledky (vysetrovaci komise, ktere nic nevyresily, oponenti, kteri ve finale byli ostrakizovani nejen stavebnimi spolecnostmi, ale i RSD a ministerstvem), tak clovek nemusi byt einstein, aby mu bylo jasne, ze ty miliardy v te dalnici jednoduse NEJSOU. ministerstvo dopravy byla vzdy dojna krava, asi jako CEZ. To je verejne tajemstvi a cely system od dob velke koalice cpel nasmradlym pachem. Samozrejme muzeme strcit hlavu do pisku atvarit se ze je vse OK a ze s tim ani ODS ani CSSD defacto nemaji nic do cineni. Ale takto naivne spousty lidi nemysli. ten system nekdo nastavil, jak nastavil. Zbytek si domysli kazdy.

M. Těhanová 10.10.2017 11:21

Re: RE

Ty souvislosti znám, vadí mi i to, že Eurovia má možnost u nás získat další zakázky. Přesto trvám na tom, že s ostravskou dálnicí nemá strana ODS nic společného.

A že miliardy mizely za vlády ČSSD nejvíc, lze také dohledat, bohužel. někdo má zájem toto bagatelizovat. Prostě levice vítězí, tedy ta, která si myslí, že je nutné nad lidmi držet bič a rozhodovat o nich.

Jinak spousta věcí není ani levicová, ani pravicová, jen se toho nálepkování zneužívá. Většinou proti pravici.

P. Götze 10.10.2017 11:54

Re: RE

pani Tehanova, zadne ODS za nic nemuze, CSSD krade vic neexistuje a nikdy neexistovalo. V cesku vznikla, po vzoru paradoxne zapadnich zemi, velka kolacie ODS+CSSD jako primarnich stran. Jedna bez druhe nemohla delat to, co delaly. Z toho take plyne zasadni vec a sice realna opozicni politika. Jako byvaly volic ODS tady vubec nehanim ODS a chvalim CSSD, jde mi o princip. A realita je takova, ze opozicni smlouva vytvorila to, co funguje castecne na zapad od nas, ovsem v ceskym polistopadovych podminkach, bez usazene odolne justice a usazenych odolnych byrokratickych pater. To nikdy skutecne nevzniklo a tytop dve strany z toho tezily. Ja vidim stejny problem samozrejme i u CSSD. tyhle dve strany si al v tomto nemaji vubec co vycitat. Politicke boje se vedou a buysiness jel dal. Proto jsem pripomnel vysetrovaci komise, skutecnou opozicni politiku (ktera nikdy neexistovala SIC!). Proto jsme tam, kde jsme. Znovu rikam, to neni zadna obhajoba CSSD, ta mi je ukradena, Zajima mne fungovani stran a kritika stran, ktere volil, resp. volil jsem.

F. Navrátil 10.10.2017 9:26

Aktivista

Fiala se bohužel zapletl s Panevropskou unií a jako předseda její moravské zemské organizace úzce spolupracoval s Posseltem, předsedou bavorské PEU. Cílem této organizace, podle zakladatele Coudenhove-Kalgeri, je smísení africké a evropské rasy do podoby, kterou měli staří Egypťané. Svoji úlohu a vztah k invazi islámských nelegálů Fiala zatím nevysvětlil a od této invaze se nikdy neistancoval. Podle mého názoru neníFiala žádný pravicový politik, ale žbleptající neomarxistický sociální inženýr.

P. Maleček 10.10.2017 9:22

Ano, Nečas uštván ODS korupční špínou selhal.

No, on Nečas skutečně patřil k tomu slušnějšímu co v ODS bylo. Však právě proto byl tím horším v ODS do čela partaje i vlády dosazen. To coby fíkový list, kryjící už tehdy mafiánsko-kmotrovskou podstatu ODS.Jen pak pod tlakem okolností děsivě selhal.

Začalo to tím, že se v počátku svého premiérování mafiánsko-kmotrovským strukturám vymkl z ruky. Třeba právě v tom, že on uvolnil ruce policii a st. zstupitelství k šetření rozkrádání státu vlivnými figurami byznysu i politiky. Což ho dosalo pod obrovský tlak, před nímž začal hledat únik v náručí své echt sekretářky Nagyové. No a ta s ním začala manipulovat dle toho, jak ji kdo a čím (kožichy, šperky či kabelkami) uplatil. To s cílem přes rozhodnutí zmanipulovaného Nečase snadněji a více stát dojit.

Tuhle ostudnou hrůznost, o které se nejen ve vysokých kruzích dobře vědělo, rosekli až Ištván se Šlachtou. A čert ví zda na objednávku ne Babiše, jak se dnes říká, ale spíš té vlivné špíny, co tehdy ODS ovládala. To s cílem se nebezpečného Nečase zbavit.

Jen se jim to pak jaksi vymklo z ruky, hlavně přes znechucení veřejnosti, eskalované Zemanem a právě Babišem, který jako zkušený predátor vytušil šanci zmocnit se tím oslabeného státo-demokratického organismu. Což se mu s pomocí tím až pomstychtivě vytočených voličů a hlavně pak mocichtivě zaslepených socanů a lidovců (kteří na rozdíl od voličů dobře věděli co je Babiš za totalitně korupční špínu) posléze podařilo.

A výsledkem toho je dnes víc avíc demokracií znechucená veřejnost, většinově hledající řešení v pevné ruce, co ten demokratický bordel dá do lati. Čemuž nahrává i likvidační zpitomění západní demokracie multikulti, genders či inkluzo třeštěním, kořeněným návozem islámských prý nešťastníků. A pak se divte, že jsou despoticko-totalitní individua typu Zemana, Babiše, Chovance, či Okamury a komouši na koni.

J. Kulheim 10.10.2017 9:35

Re: Ano, Nečas uštván ODS korupční špínou selhal.

Kydáte na ODS polopravdy nebo svoje pravdy. ODS udělala chyby. Privatizace se nedá dělat metodou pokus omyl.

Výběr prosazených programových bodů vlády 1/ Předložení návrhu státního rozpočtu se schodkem maximálně 3 %HDP v roce 2013. 2/Snížení provozních výdajů veřejného sektoru o 10 % (v programu o 5 %) a kapitálových výdajů o 5 % (v programu o 4 %). 3/Důchodová reforma na základě závěrů Bezděkovy druhé komise, obsahuje parametrické změny průběžného státního pilíře a zřízení druhého pilíře s možností vyvázání části soukromých prostředků do penzijních fondů.

4/Penzijní spoření rozšiřuje možnosti zvýšit příjmy ve stáří, dobrovolně bude možné vyvést 3 % z důchodového pojištění + dodat 2 % do penzijních fondů.

5/Adresnější vyplácení sociálních dávek 6/Jednodušší sociální systém 7/Zpřísnění postoje k neplatičům nájemného a pořádkových pokut. 8/Motivace k zahájení podnikání. 9/Pružné čerpání třírychlostní rodičovské . 10/Změna systému péče o ohrožené děti. 11/Podpora rozvoje péče o seniory v domácím prostředídaňovým zvýhodněním členů rodiny, kteří doma pečují o seniory s vyšším stupněm závislosti na jejich péči. 12/Pružnější pracovní doba 13/Jednodušší ukončení živnosti, 14/Zpřísnění trestů za korupci u úředních osob 15/Narovnání vztahu státu s církvemi a náboženskými společnostmi,

Mohl bste napsat co udělali dobrého vády bez ODS?

M. Těhanová 10.10.2017 10:26

Re: Ano, Nečas uštván ODS korupční špínou selhal.

Máte v hlavě pěkný guláš. Nenávist není dobrá vlastnost, je mi vás líto.

Podobné zcestné argumenty zakomplexovaných lidí právě zavinily tento náš smutný konec demokracie. Ale snad ještě není tak pozdě a zůstalo tady dost normálních lidí, kteří těm rádoby novým bojovníkům proti korupci( což byla jejich záminka, jak se dostat k moci), nebudou věřit.

R. Morava 10.10.2017 8:33

Ono to spíš "dohnilo"

Článek i Fiala mají pravdu jen málo. Je vidět, že se na věci dívají očima politiků a ne občana.

ODS se prostě víc a víc stala známá Bohmovými průšvihy typu OpenCard. Opoziční smlouva nebyla pro většinu voličů ODS až takovým problémem. Pravda je, že Topolánek mi vadil víc než Nečas a ještě víc lobisté typu Dalík či politici jako Langer. Když si ještě vzpomeneme na starou gardu Macek a spol, to byli ve skutečnosti ti co pro mne udělali ODS nevolitelnou, spolu s ostatními arogantními kmotry. Na Nečasovi mi vadí především servilnost k Nadyové a jak se píše v článku ústup Nečase byl v osobní rovině. Přesto ODS nepropadla jen kvůli Nečasovi, ale že ji doběhla celá minulost. Druhým důvodem jsou restituce (Čechy zajímá víc plná kešeň než víra a spravedlnost) a třetím existence Ano, kam se voliči přelili ze všech možných stran.

Proč nebudu volit ODS. Fialu bych akceptoval, Nečasovu minulost taky, ale donedávna na setkání ODS přijížděly auta se značkami typu 00001. Takže hlavním důvodem je sepětí moci politické s ekonomickou a lobisti ...tzv. "kmotři". Strana není dodnes očištěna a nevím jestli Fiala je dostatečně agresívní aby udělal pořádek, pokud je vůbec někdo schopen ho udělat.

J. Kulheim 10.10.2017 8:42

Re: Ono to spíš "dohnilo"

Neznám politickou stranu která není bez prospěchářů, kteří politiku berou jako výtah k moci. Pokud ji znáte vy, tak to napište.

To, proč je tato strana pro vás nevolitelná jste napsal. Já váhám. Mohl byste napsat co udělala dobrého strana, kterou budete volit?

M. Marek 10.10.2017 8:52

Re: Ono to spíš "dohnilo"

Kariéristi? ANO.

M. Prokop 10.10.2017 9:08

"...sepětí moci politické s ekonomickou a lobisti ..."

Jo, bejvávalo.

Dnes bych to hledal spíš u oranžgutanů, anonistů a tradičně nenápadných, leč vytrvalých lidovců.

J. Kulheim 10.10.2017 8:19

"Pro levici je nejhorší,

když jsou lidé bohatí a nezávislí. Levice je nejraději, když

všechny věci muže pro lidi dělat sama, ovšem za peníze těchto lidí."

Pravicová politika je vždy nesnadnější, více šetří, spoléhá na jednotlivce, který na sebe bere odpovědnost postarat sám o sebe a svou rodinu. Nechce spoléhat na to, že se o něho bude „stát“ starat od „kolébky do hrobu. Takový člověk na sebe bere velkou odpovědnost. Je do určité míry na státu nezávislý. To je to co těm dobrodějům, jako je Špidla, Štěch, Škromach, atd, vadí. Oni trpí ideou, že oni ví nejlépe co je pro občana nejlepší.

Strana na levé části politického spektra slibují lidem, že se o ně budou strat. Ale už jim neřeknou, že k tomu potřebují peníze a samozřejmě musí odebrat některé pravomoci občanům. K tomu, aby se člověk mohl rozhodovat potřebuje svobodu politickou i ekonomickou. Pokud stát lidem seBERE jenom na dani s příjmu, sociálním a zdravotním pojištění téměř 50% příjmu a pokud k tomu připočítáme další daně a poplatky tak dojdeme k tomu, že nás obere o 80% příjmu. Ztrácí se svoboda ekonomická a mnozí lidé jsou závislí a státu, který vystupuje jako Mikuláš který nám dává a nic to nestojí. Je normální, aby sociální dávky pobíralo cca 50% občanů?

Je těžké dělat pravicovou poliiku ve státě, kde strana jako ČSSD vyhraje volby na poplatku 30Kč u lékaře. Nakonec se ukázalo, že poplatky přinesly do systému financování zdravotní péče 5 miliard Kč, které musela vláda dát z jiných daní.

P. Portwyn 10.10.2017 9:38

Re: "Pro levici je nejhorší,

Ona by se pravicová politika dělat dala, přesněji řečeno ODS by určitě mohla mít více hlasů, než má. Ovšem to by se nemohla profilovat pouze jako strana podnikatelů a manažerů.

Pokud budou řadoví sympatizanti ODS prohlašovat zbytek voličů za flákače a parazity, tak je na svoji stranu prostě nezískají.

Klaus kdysi přišel s jasnou vizí "předěláme ekonomiku na kapitalistickou a zvýší se nám životní úroveň". Něco nabídl. Voliče jiných stran veřejně nekritizoval, snažil se je získat.

Havel naproti tomu označoval ty, kdo nechtěli volit "jeho" strany za "lidi s komunistickým myšlením". Současná ODS bohužel se chová spíš havlovsky, než klausovsky.

J. Kulheim 10.10.2017 10:01

Re: "Pro levici je nejhorší,

"Pokud budou řadoví sympatizanti ODS prohlašovat zbytek voličů za flákače a parazity,...."

Nevím jak jste k tomu přišel.Jediná strana, která měla snahu udělat reformu systému financování a organizace zdravotní péče, vzdělávacího systému, důchodového systému, byla ODS. Padla v důsledku lživé propagandy ČSSD, KSČM, lékařské komory a odborářů. Lékaři chtěli socialistické zdravotnictví, tak ho mají. ČSSD neví jak výpadek 5 miliard Kč nahradit. Nezbývá jim nic jiného než zvýšit daně nebo si peníze vypůjčit.

Co zásadního vyřešila tato vláda. Já nevím o ničem. Pouze tahá z lidí peníze a rozdává je lidem v neproduktivní sféře. Dává peníze chudobnějších, vybraným spoluobčanům ve formě dotací, grantů apod. Solární energie vytáhne za 15 let lidem z kapes víc jak bilion korun. Neslyšíme nic než zákazy příkazy a jak lidem z komplikovat život. V období vlády ODS bylo nahradový poměr průměrného důchodu cca 50%. V současnosti klesl na cca 40%. v Průběhu vlády Petra Nečese, byly zvýšeny důchody víc než udělala tato vláda. Přitom Nečas vedl vládu v průběhu ekonomické krize. ATD.

Sociální dávky pobíra cca 50% občanů. Pan Babiš bere miliardy dotací, Solární energie bere všem lidem peníze z kapes všech občanů. Malé řemeslníke chce obat o poslední korunu. Čím dál víc se rozevírají nůžka mezi nejbohatšími a nejchudobnějšími. Zbohatlíci se dostali k majetku často díky dotacím. ATD

P. Portwyn 10.10.2017 11:46

Re: "Pro levici je nejhorší,

"Nevím jak jste k tomu přišel." - z osobní zkušenosti a z diskuzí na Psu. Myšlenka "většina lidí jsou líní hlupáci, proto volí levici" se tu bez obtíží najít dá. Rovněž představa, že co zaměstnanec veřejného sektoru, to odborář a socan.

ODS mám za zlé třeba to, že když mohla udělat důchodovou reformu, soustředila se více na likvidaci VV a na podobné hrátky. Třetí pilíř byl špatně udělán (nezájem lidí včetně těch "napravo") a prosazen "na vztek opozici", což logicky vedlo k tomu, že opozice jej "na vztek pravici" zrušila. Předtím tak potřebná reforma zdravotnictví skončila na třicetikorunovém poplatku, který nic neřešil a nebyl lidem patřičně vysvětlen. IMHO by lidé přijali i větší výdaj, kdyby neměli pocit, že s nimi jen někdo vyjebal podle hesla "Tohle jsme před volbami říct nemohli, to byste nás nevolili".

Zda lékařům "30 Kč" vadilo, to nevím. Mně přišlo, že si to rádi vezmou :o) Z mého pohledu (u lékaře 1x za rok, nepočítám-li zubaře a darování krve) je to zanedbatelná částka.

U zbytku patrně došlo k omylu, já současnou vládu nevolil.

P. Švejnoch 10.10.2017 8:17

Nebudu mluvit za ostatní

bývalé voliče ODS, ani nijak generalizovat.

Pro mně se ODS stala nevolitelnou z důvodu Topolánkova "širokého rozkročení", kdy se z, už i beztak "jentaktak" pravicové, ODS stala strana středová, v lepším případě středová s lehkou inklinací do prava. A její přinejmenším nejasný, ale mnohem spíš servilní postoj k EU moje odmítnutí politiky ODS jen potvrdil.

Z mého pohledu tedy za nynější výsledky nemůže ani Klaus, ani opoziční smlouva (ta ostatně byla v podstatě nevyhnutelným důsledkem politiky Luxe a Rumla), ani Nečas (ten, i když je to slaboch, tak to /nejspíš/ byl a je slušný člověk, což oceňuji).

A Petr Fiala (který je s největší pravděpodobností taky slušný člověk), není žel Bohu žádný leader, ale hlavně - ideové směřování strany se od Topolánkových dob směrem do prava neposunulo ani o píď. A nebo možná právě jen o tu jednu píď.

Takže podivovat se tomu, že pravicově naladění voliči nebudou volit ODS mi přijde poněkud naivní. A předstírání Petra Fialy, že ODS je pravicovou stranou, je ve skutečnosti medvědí službou pro pravici jako takovou.

M. Prokop 10.10.2017 9:11

Re: Nebudu mluvit za ostatní

Není divné, že pravicově a liberálně (klasicky, ne zelení socani) zaměření občané nevolí ODS, divné je, že nevolí jiné pravicově liberální strany. Jsou malé, ale jsou.

Přičítám to tomu, že skutečných pravičáků a liberálů je zde ještě méně, než by se z jejich vyjadřování zdálo.

J. Kulheim 10.10.2017 9:28

Re: Nebudu mluvit za ostatní

Lidí, kteří budou volit pravicovou stranu je poměrně málo. Dnešní pdesátníci, kteří si uvědomovali co je to socialismus, o socialismu kremelského typu nic neví. Stačí jim možnost cestování. Lidé, kteří volili ODS v devadesátých letech je většina na hřbitově. Ti volební právo nemají.

Pravicového voliče do hejna nikdo nenažene a na koblihu nezíská. Pravice se štěpí do nicotnosti. Mají sice stejné cíle, ale štěpení z nic je vede do nicotnosti. Hrají v parlametu šesté housle. Dosáhnot alespúoň dvouciferný výsledek, aby to bylo na druhou ligu. Potenciálních voličů pravice je cca 20%. Štěpením se dostanou na bídných 10%.

Lidů budou volit Okamuru, který sází na přistěhovalce. Babiše, který je napojený na SR a fakticky bohatne z cizích peněz. ČSSD, která slibuje a nedělá nic. Komunisté mají svoje jisté.

P. Švejnoch 10.10.2017 9:49

Re: Nebudu mluvit za ostatní

Cituji: "Dnešní pdesátníci, kteří si uvědomovali co je to socialismus, o socialismu kremelského typu nic neví. Stačí jim možnost cestování.".

Tam Vám buď něco vypadlo, a nebo tomu nerozumím.

Jinak s tím odhadovaným procentem máte asi pravdu (já bych byl tedy o něco optimističtější, ale ne o mnoho), a s tím štěpením samozřejmě taky.

M. Těhanová 10.10.2017 10:54

Re: Nebudu mluvit za ostatní

neštěstí pravice je a taky v minulosti bylo, že každý chce být předseda, přitom mám pocit, že největší charisma má ten zatracovaný Fiala. Ale asi právě proto!

P. Švejnoch 10.10.2017 9:38

Re: Nebudu mluvit za ostatní

Je to v onom neustále opakovaném doomsayingu "když dáš hlas straně, která má podle (jistě necinknutého) průzkumu VM jen malou šanci dostat se do parlamentu, tvůj hlas propadne". Takže pravicově naladěný občan volí "menší" zlo ve formě právě ODS, v horším případě TOP09, no, a v případě nejhorším (což už ovšem hraničí se ztrátou rozumu a politického instinktu) pak ANO.

A navíc se pravicové hlasy ještě štěpí podle afinity či naopak animozity jednotlivých voličů k EU - což, domnívám se, u levicových voličů není tak markantní. Ti budou ve většině spíš zastánci setrvání v onom podivuhodném spolku, a nebo se jim to zdá být téma příliš vzdálené jejich všednodennímu životu, takže je jim to jedno.

P. Portwyn 10.10.2017 16:38

Re: Nebudu mluvit za ostatní

"A navíc se pravicové hlasy ještě štěpí podle afinity či naopak animozity jednotlivých voličů k EU - což, domnívám se, u levicových voličů není tak markantní. Ti budou ve většině spíš zastánci setrvání v onom podivuhodném spolku,"

Ale kdepak.

Otevřel jste někdy levicové Novinky? EU je tam extrémně neoblíbená.

P. Rudolf 10.10.2017 7:25

Omyl

Klaus, Lájoš Bacz, Mobilizace, Oposmlouva, Topolánek, Nečas, to jsou jenom nejviditelnější vrcholy mizerné politiky totálně nevzdělaných, zlodějských politiků z Bratrstva modré kočicí pracky. Jediná rozumná věc, kterou by národ za jejich pětadvacetileté učinkování v politice ocenil, je zhasnout a odejít do propadliště dějin.

ODS byl dějinný OMYL!

J. Kulheim 10.10.2017 8:30

Malá ochutnávka.

Je pozitivní, ža na setkání členů a příznivců ODS se nestřílelo.

Miloslav Vlček se přimluvil za dotaci, která skončila v soukromém hotelu v Harrachově. Vlivný politik ČSSD Miloslav Mrština vlastnil v Náchodě několik let vykřičený dům.. Sociálnědemokratičtí ministři sem v době před volbami 2006 poslali 5,2 milionu korun. První, ve výši 1,32 milionu korun, pardubický hejtman Radko Martínek. téměř čtyři miliony korun, šel z ministerstva práce a sociálních věcí, řízeného Zdeňkem Škromachem

Tomáš Melich . Sociální demokracii a jmenovitě Jiřímu Paroubkovi poslal během tří měsíců celkově 13 milionů korun. Je to českorakouský podnikatel a spolužák Jiřího Paroubka. Koncem devadesátých let se rozhodl Melich v Česku konkurovat dominantní loterijní společnosti Sazka a založil Eurolotto, jejímž byl hlavním akcionářem. Po třech letech projekt skončil konkurzem a ztrátou 400 miliónů korun. Dluhy společnosti odepsala První Pražská banka, jejíž dluhy převzal magistrát hl. města Prahy za působení J.Paroubka.

Paroubkovo okolí je plné spolupracovníků STB. z eSTéBáckého prostředí je vrah B.Ďuričko (krycí jméno Lipan), který na křtu Paroubkovy knihy zastřelil V.Kočku ml. Také majitel hotelu, ve kterém měl Paroubek svou druhou svatbu, dlouholetý přítel Jiřího a člověk, kterému vláda ČSSD „odpustila" 26 miliónů korun na daních Vlastimil Dvořák, byl spolupracovníkem STB. ---Paroubkův přítel Jan Dostál, který byl štědrým sponzorem Paroubkovy exmanžely Zuzany byl veden v kategorii důvěrníkSTB (krycí jméno Herna). Vede firmu VIP Club, která provozuje velká pražská kasina. Ve Strakově akademii zaměstnal Paroubek i dalšího důvěrníka StB, Ivana Přikryla. Udělal z něj ředitele úřadu vlády. S Ministerstvem financí ČR, které vedl ministr, Bohumil Sobotka spolupracoval dlaší Paroubkův známý z magistrátu JUDr.Karel Muzikář (krycí jméno Kurt a Zdeněk), který pracoval na miliardových arbitrážních řízeních, které MF ČR pravidelně prohrávalo a stál i za zmizením 46 mil. přímo z účtů ministerstva

M. Prokop 10.10.2017 9:14

Re: Malá ochutnávka.

Ti jsou ovšem EUrohujerští, tedy agentu Rudolfovi milí.

M. Prokop 10.10.2017 9:13

Re: Omyl

Ano, omyl. Od chvíle, kdy souhlasila se vstupem do EU.

Protože to byla a je živná půda korupce od doby, kdy proběhla nezbytná privatizace.

A. Sedláčková 11.10.2017 14:05

Re: Omyl

Pane Rudolfe, jediná rozumná věc je, abyste tady zhasnul a odešel se znemožňovat do jiné diskuze. Národ to jistě ocení.

A. Novák 10.10.2017 7:18

Fiala napodobuje Babiše knihou

a dělá to na úrovní sobě vlastní. Cílovou skupinou jsou právě bývalí voliči OH a US...ale ti už mají svou TOP09.

Jestli chce být Fiala frajer, ať si připraví povolební koncepci pro koalici s ANO bez Babiše. ODS by mohla mírnit Babišovský populismus a vyvézt se na výsluní, pokud bude ekonomika šlapat tak, jak šlape dnes...

M. Prokop 10.10.2017 9:14

Re: Fiala napodobuje Babiše knihou

ANO bez Bureše neexistuje.

P. Boublíková 10.10.2017 6:50

Fiala by si měl zamést před vlastním prahem

Kritizuje opoziční smlouvu, ale sám navrhoval vznik pravolevé koalice "všichni proti Babišovi". Je ten člověk vůbec příčetný?

A kdepak má toho silného prezidentského kandidáta za ODS, kterého sliboval?