21.10.2017 | Svátek má Brigita



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Déja vu - 17. listopad 1989



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 80, poslední: 4.10.2017 14:21, přehled diskusí

Re: debile !:
Autor: J. Václavíková Datum: 4.10.2017 14:21

Nesnáším to urážení druhých lidí..:

Autor: J. Kanioková Datum: 7.8.2017 23:26

Každý jsme nějaký

Zakomplexovaný smrdutý oposume!:
Autor: P. Klíma Datum: 4.10.2017 6:26

debile !:
Autor: J. Kanioková Datum: 3.10.2017 23:31

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: J. Kratochvíl Datum: 3.10.2017 22:24

Myslím, že v tomto případě byste měl šoupat nohama a mlčet vy.

Rád bych také byl nezávislý na takových extrémistech jako je:
Autor: J. Kratochvíl Datum: 3.10.2017 22:17

paní Šichtařová a jejích komentářích, protože jsou extrémně hloupé škodlivé.

🦍Víte, proč útočíte na sebejistou:
Autor: P. Klíma Datum: 3.10.2017 20:50

a dominantní ženu?

Inu, protože něco máte malého a nedomrlého. Možná plat, možná auto, možná něco jiného...

Výborně!:
Autor: P. Klíma Datum: 3.10.2017 20:47

Výborně, paní Šichtařová!

Šichtářová:
Autor: L. Písařík Datum: 3.10.2017 19:19

souhlasím s vámi, politici, ktří se bojí vlastního lidu a nevyhlásí referendum, nemají právo být ve vedení států. Ale je tady problém v tom, že i kdyby celé Španělsko hlasovalo ne a cataluna ano, opět by tam poslaii policii a vojsko? Týká se to taky nás a referenda o Czechxitu?

Parlamentní vyšetřovací komise,:
Autor: S. Ševeček Datum: 3.10.2017 18:10

která vyšetřovala zákrok komunistické bezpečnosti na Národní třídě 17.listopadu 1989 po pečlivém vyšetřování napočítala 600 raněných demonstrantů. Tito lidé chtěli při demonstraci vyjádřit svobodně svůj názor a byli tvrdě biti. Včera chtěli vyjádřit svobodně svůj názor občané části Španělska, Katalánska. Španělský premiér na ně poslal národní gardu a policii, ta do nich střílela gumovými projektily, srážela je ze schodů, vláčela je po zemi atd. Výsledek ? 844 raněných.

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: J. Ráž Datum: 3.10.2017 17:35

Že si už nedáte pokoj. Normálně uvažující člověk by ve společnosti, kde je pro své provokace krajně neoblíbený, být nechtěl.

Katalánsko není Skotsko:
Autor: J. Ráž Datum: 3.10.2017 17:30

Je velký rozdíl ve vnímání referenda o odtržení Skotska a Katalánska v hlavách elitních politiků v Berlíně, Bruselu a Paříži (seřazeno dle důležitosti).

Že se jedná o to samé, nikdo z rozhodujících politiků neřeší, ale snaží se eurotroubům (myšleno občanům zemí EU) vštípit do hlav jeden z principů fungování EU, že referenda jsou správná jen v tom případě, že mají podpořit něco v Berlíně rozhodnutého a následně v Bruselu a Paříži odsouhlaseného. Všechna jiná referenda jsou nepřípustná a je nutno jim zabránit za použití všech, zdůrazňuji to všech(!!) prostředků.

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: P. Han Datum: 3.10.2017 16:53

Nechápe. Horko ťažko se prokousal k oné páté větě, kterou ani nepochopil, a dál už to nešlo. Složitými slovy jako hlasující apod. pana Plzáka radši nezatěžujte.

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: H. Lukešová Datum: 3.10.2017 16:00

No a vy, hloupá neomarxistko, si také vymyslete něco jiného než tu "blběnku", kterou jste navíc opsala od pana Lence.

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: P. Lenc Datum: 3.10.2017 15:47

Neopisuj nánynko, začínáš být ještě trapnější.

Re: Nepochybně se i zde:
Autor: M. Prokop Datum: 3.10.2017 15:02

S tím "svobodně" jste mi připomněl Š+G a jejich krásný pojem "a dohodl jim".

Podobně "svobodně" jsme byli nuceni volit zde za bolševíka.

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: M. Prokop Datum: 3.10.2017 14:57

To jste dobře udělal, že jste nečetl. Ještě byste mohl dostat infarkt (rozum asi ne).

A mimochodem, ta věta zní: " Podle místní vlády v referendu podpořilo odtržení Katalánska od Španělska 90 procent hlasujících".

Chápete slovo HLASUJÍCÍCH?

Re: Nepochybně se i zde:
Autor: P. Švejnoch Datum: 3.10.2017 14:54

ad 1) O tomto tématu je celé tohle vlákno, nebudu se opakovat. Jen bych podotkl, že jestli odvozujete právo či neprávo na sebeurčení od poddanského postavení předků, tak buď úplně nechápete, co vlastně obrat "právo na sebeurčení" znamená, a nebo, což mi připadá mnohem pravděpodobnější, hledáte jakoukoli bezvýznamnou záminku, abyste mohl prohlásit, že sudetští (podle pana Erata "česko-pohraniční") Němci neměli takové právo mít. A tato Vaše snaha je (pravděpodobně jako u pana Erata i mnoha jiných) motivována jen a pouze faktem, že se Vám akt odtržení Sudet od ČSR nelíbí.

Mně taky ne. Ale jak jsem psal už výše: Je třeba být v názorech konzistentní, a říkat buď "právo na sebeurčení ano" a nebo "právo na sebeurčení ne". Vymýšlení obskurních důvodů, proč jednou ano a jindy ne, nedává žádný smysl.

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: S. Netzer Datum: 3.10.2017 14:30

Vymyslete si konečně něco nového, neotřelého, blběnko.

Re: Evropský metr je jen jeden:
Autor: E. Erat Datum: 3.10.2017 14:30

Kdyby jen to, oni chtějí nového člověka s národností Evropan. A k tomu je třeba naředit národní státy čmoudy, aby takový člověk neměl žádnou národní identitu. Prostě ani ryba ani rak. Taková směska, jako je pejsků voříšek.

Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: V. Novák Datum: 3.10.2017 14:29

Hříšná složitosti.

Re: Nepochybně se i zde:
Autor: V. Novák Datum: 3.10.2017 14:28

1) "Sudety" byly po celou dobu existence tamního osídlení součástí Království českého nebo Markrabství moravského. Tamní obyvatelé byli poddanými českého krále, jak se jejich předkové dobrovolně v poddanství uvázali. Po vzniku ČSR se automaticky změnili z poddaných KC na občany ČSR.

2) Krymčané svobodně zvolili, že nechtějí být občany Ukrajiny, ale raději Ruska. A protože jim v tom nikdo nedokázal zabránit, stalo se.

3) Stejně svobodně zvolili Donbasané, že chtějí autonomii - jenže kyjevská vláda na ně poslala pravosektorníky, nacigardisty a armádu, takže se z autonomistů stali separatisté.

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: H. Lukešová Datum: 3.10.2017 14:04

Tak reagujete, když se díváte do zrcadla? Dobře, dobře, zdravá sebekritika vám prospěje.

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 3.10.2017 14:00

Vy jste mi nějaký věštec, že dokážete uhodnout volbu nepřítomných 60%. Touto demagogií se nyní ohání i španělská vláda a zřejmě proto vyslala svoje jednotky. Mohla referendum označit za neplatné. Ale raději vyslala svoje jednotky, aby znemožnila jakékoliv objektivní výstupy.

Je to 99 let, co jsme zdrhli rakouskému hrobníkovi z lopaty.:
Autor: A. Alda Datum: 3.10.2017 13:55

Podařilo se nám to jen díky mimořádně výhodné historické konstelaci a extrémnímu úsilí řady odhodlaných mužů.

Přejme svobodu i Kataláncům.

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: V. Novák Datum: 3.10.2017 13:42

A 800 tisíc odevzdaných lístků demokratická policie demokratického Španělska zabavila...

Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: V. Novák Datum: 3.10.2017 13:41

Kdepak - vymysleli naprosto geniální věc - GUMOVÝ metr!

Jak předvedla v neděli španělská policie, tento gumový metr se snadno změní v to, co jsme kdysi nazývali VUML (vulkanizovaný učitel marxismu leninismu), vulgo pendrek, v současnosti pak demokratická distanční tyč.

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: R. Langer Datum: 3.10.2017 12:57

Kohopak jste volil za prezidenta, pane Plzáku, případně jak jste s tím současným spokojen? Taková otázka mimo mísu, co vy na to? ;-)

Re: Já s autorkou souhlasím.:
Autor: R. Langer Datum: 3.10.2017 12:50

Ještě jste zapomněl na Krym! Tamní občané přece také projevili svou svobodnou vůli na sebeurčení, a nikdo prakticky ani nepípl. Všechno je v pořádku. ;-)

Re: Paní Šichtařová neumí číst:
Autor: P. Švejnoch Datum: 3.10.2017 12:46

To je vždy ten předposlední argument těch, pro které jakékoli hlasování nedopadlo podle jejich představ.

Ten poslední pak je, že označí nositele jim nekonvenujícího názoru za staré nevzdělané venkovany s nízkými příjmy.

Tedy směle do toho, milý pane Plzáku! :-)

Re: Jenomže v Bělehradě se jednalo o humanitární bombardování:
Autor: R. Langer Datum: 3.10.2017 12:46

Co čekat od páté kolony, ktará ani neví, že jediní dnešní skuteční náckové jsou ti muslimští...