21.10.2017 | Svátek má Brigita



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Rusko a demokracie



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 261, poslední: 27.9.2017 10:18, přehled diskusí

Dobře Vy, pane autore:
Autor: M. Baloun Datum: 26.9.2017 22:28

To je teda pěkně vostrej článek a pro mnohé asi netravitelnej :-), ale pravdivej.Mmch, jsem fakt zvědav, jak obránci lidskejch práv, demokracie a práva národů na sebeurčení, budou reagovat na to jak svatý Západ zamete s Katalánci a vykašle se na Kurdy :-(

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:35

Co myslíte, rozstřílí Katalánce jako Čečeny? Kurdy asi nikdo příliš nepodpoří, ale co vlastně chcete, podporovat nebo nepodporovat?

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:40

Co myslíte, postaví Amíci nový Mosul? Zničili jej jako Rusové Groznyj. Rusové Groznyj postavili znova. Zachovají se Amíci podobně?

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:44

Něco na to nepochybně připlatí, což nic nemění na tom že Mosul si zničili Iráčani. Sunnité, šíité i IS. Jen vy komouši vidíte za vším USA.

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:48

Nepochybně. A co tam Amíci dělali? Rozdávali žvýkačku a silonky?

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:55

Pomáhali irácké armádě.

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:56

V ničení Mosulu?

Re: Dobře Vy, pane autore:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:58

Prokope, proč Amíci jezdí do VVP Hradiště vlakem? Souprava sestává z osmi lůžkových vozů, dvou restauračních a čtyř pro bagáž.

Proč nejedou po silnici? Vždyť je to rychlejší jak tvrdíte.

Prokope, zase někdy jindy:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 23:01

"Švejku, ten pán už mne začíná nudit. Vyhoďte ho!"

Jojo, autor nekecá:
Autor: J. Jurax Datum: 26.9.2017 21:59

občas se sluší podívat i trochu obrácenou optikou než to, která je dnes vyžadovaným pravidlem.

Nečetl jsem dosud diskuzi, ale troufám si odhadnout, že autorovi bude mnohými neználky nevybíravě klnuto.

První dnešní příspěvek:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:04

Pane autore,:

Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 0:09

Vy to dnes od "puncovaných demokratů" schytáte.

Re: Jojo, autor nekecá:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:38

Autor (osobně mi známý) pojednává záležitost velice emocionálně. jednou zde i psal proč. Jeho důvody chápu, leč nesdílím. Nic proti němu, ale nemá cenu očekávat faktickou věrnost.

P. Mach 783 :
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 21:13

Zasmrděl a zmizel.

To byl tvoje podpaží, smrade. :
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.9.2017 21:41

:-)

Re: To byl tvoje podpaží, smrade. :
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:03

Z které žumpy jsi vyplaval?

Pane autore, díky:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 20:27

Za celý den se zde objevilo plno nevzdělanců a neználků, kterým to ale "myslí politicky".

Už jsem ti to říkal, nečum do zrcadla, když :
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.9.2017 20:41

píšeš komentáře. Že jsi vylízaný ale ideově pevný je jasné hned, nemusíš na to ještě upozorňovat. :-)

Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 20:57

"snaží obejít Ukrajinu a Polsko stavbou plynovodu a zvýšit tak vyděračský puťkův potencionál"

Co je tohle za blábol? Pokud žvaníš o vyděračském potenciálu, tak nový plynovod likviduje vyděračský potenciál banderovců.

Už ti to docvaklo?

Copak, copak, i v puťkově prdeIi máš halucinace. :
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.9.2017 21:40

Chápu... chápu, že když ti na palici tlačí puťkovy půlky tak máš obrácené vnímání, smrade. Jediným vyděračem je tady právě puťka, to nemůže popřít ani takový kretén jako ty.

Re: Copak, copak, i v puťkově prdeIi máš halucinace. :
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:02

Co to zase žvaníš? Tak plyn z Ruska nekupuj a nepoužívej.

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:40

A Putin pochopitelně, dle vás ovšem, Evropu jako velkododavatel vydírat nemůže? Nebo tu možnost jen nechcete vidět?

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:42

Musíte kupovat plyn z Ruska? Kupte si ho jinde, "liberále".

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:45

Ano, o tom jde řeč, kterou jste nepochopil, komouši (bez uvozovek).

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:50

Co to zase melete? Nežvaňte a konejte.

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:55

Chápu, na vás příliš složité. Roury, sítě a tak.

Re: Hlupáčku s tebou je legrace:
Autor: A. Trick Datum: 26.9.2017 22:43

Když obchodníci zvyšují cenu másla, je to vydírání?

Rusko je pokračovatelem :
Autor: B. Hudzieczek Datum: 26.9.2017 20:21

tradičních východních despocií. Principy demokracie, které mohlo převzít od zakladatelů ruské státnosti - Vikingů (Varjagů) byly záhy potlačeny pod tlakem východních národů - Pečeněhů, posléze Tatarů.

Komunistická ideologie vznikla jako reakce na neduhy rozvinutého kapitalismu a měla to být diktatura proletariátu. Naroubováním myšlenek této diktatury do despotické feudální ruské společnosti vznikla komunistická společnost v podobě, jakou jsme ji poznali. V žádné kapitalistické zemi nedošlo ke komunistické revoluci, jejíž důsledkem by byl vznik nějaké komunistické - socialistické společnosti. Všechny pozdější socialistické režimy vznikaly podle vzoru SSSR.

A tak by se dalo pokračovat. Ten text, který pan Haas našel, fakty moc neoplývá.

Re: Rusko je pokračovatelem :
Autor: J. Jurax Datum: 26.9.2017 22:05

"Principy demokracie, které mohlo převzít od zakladatelů ruské státnosti - Vikingů (Varjagů)" ... ehm, máte diplomaticky řečeno neortodoxní představy o historii.

Ale s druhým odstavcem souhlas až na to, že socialistických režimů po (západo)evropsku je plná Evropa a samotná EU je socialistická v míře, která ty, kdož si odžili budování socialismu na vlastní kůži, poněkud děsí. Západní Evropa holt neprodělala prudkou infekci a nemá tudíž proti socialismu ani komunismu a neomarxismu protilátky.

Re: Rusko je pokračovatelem :
Autor: M. Prokop Datum: 26.9.2017 22:42

Vikingové mezi sebou měli dost demokratické poměry. Navenek ovšem ne.

Pravda, socialismu je v západní Evropě (EU) příliš. To alwe nečiní Rusko lákavějším.

To je ale srágora. :
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.9.2017 18:38

Autor kupí jedene exkrement vedle druhého. Čím začít? Tak tím jak "rusové" vzdorovali komunismu. Realita je taková bělogvardějci se především likvidovali vzájemně mezi sebou a i když měli zpočátku ohromnou převahu a masivní podporu západních zemí, tak to vše dokázali prosr/\t. Jediná síla, která vedla soustavný a efektivní boje prot bolševikům byli Čs. legie. To, že komunismus improtoval do rusácka jeden psychopat zavřený ve vagónu je taky hovadina. Bez toho aby, carský režim uvíznul na úrovni středověku a díky tomu bolševická propagana, kterou byly dlouhodobě masírovány veškeré vrstvy společnosti včetně armády, padala na úrodnou půdu, by to byl nesmyslný a k nezdaru odsouzený pokus. Dál by se dal pokračovat "gruzíncem" Stalinem. Nějak jsem si nevšim, že by džugašvilli byl především znám pod svým gruzínským jménem a že by se celé sovětské impérium pogruzínšťovaly. Naopak, docházalo k masivní rusifikaci a k masivními vyvražďování především neruského obyvatelstva včetně gruzínců.

Tak československá vláda kooptovala komonisty. Že celé Československo bylo prolezlé agenty NKVD už od 30. let, včetně armády, policie, tajné služby, nekomunistických politikých stran, kteří efektvině likvidovali jakýkoli odpor, že na území ČSR sovětští agenti prováděli únosy a vraždy ještě před koncem války, na to autor evidetně taky zapomněl.

A největší nesmysl je ten o "protiruském táboře", kterému dominuje Německo. Proto snad bývalý německý kancléř a současný puťkův poskok schroder sedí v představenstvu gazpromu a rosněfti a němcko se snaží obejít Ukrajinu a Polsko stavbou plynovodu a zvýšit tak vyděračský puťkův potencionál? A tak by se dalo pkračovat dále.

Každému s alespoň průměrnou inteligencí je zřejmé, že rusko si svou současou špatnou pověst může samo a tzv. "protiruská propaganda" je poukazování na fakta.