25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Začíná hon na čarodějnice?

Jakýsi spolek Naštvané matky zveřejnil na sítích tvář a jméno advokátky, která zastupuje muslimskou dívku v jejím sporu se státem ohledně nošení hidžábu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 22.9.2017 12:39

Re: Ale ta studentka přeci nebyla z ničeho obžalována

Ano. Obzvlášť, když nešlo o obhajobu, ale žalobu, že?

V. Kain 22.9.2017 12:35

Re: Ale ta studentka přeci nebyla z ničeho obžalována

Jasně.Začíná to nevinně šátkem a postupně to metastázuje jako rakovina.Však je vidět jaké mají nároky muslimové s přibývajícím počtem.Srovnávat obhajobu té somálky s obhajobou Krejčíře je absurdní.

M. Jandáková 22.9.2017 12:31

Děkuji za info, pane Kolaciku. Kterouže to mou formulaci převzal pan Petráček, ...nezaznamenala jsem. Podobně nevím , o jaké omluvě se mi zmiňujete. Mohu Vás poprosit o odkaz na onu omluvu? Děkuji.

MA

S. Donát 22.9.2017 12:28

Ale ta studentka přeci nebyla z ničeho obžalována

Samozřejmě souhlasím s tím, že každý má právo na řádný proces a na obhájce. Tohle je ovšem poněkud jiný případ, řekl bych. Ta slečna, potažmo lidi kolem ní, se snaží strčit prstíček do našich dveří. Uvítám, když ten prst ve dveřích přibouchneme co největší silou.

V. Kolacik 22.9.2017 12:20

"Pan Vodvářka píše o něčem jiném ..."

souhlas.

"... a má pravdu" — a to jako v čem konkrétně?

V. Kolacik 22.9.2017 12:16

Re: Čarodějnice je docela hezká...

Když klepy tak klepy (následující výhradně soukromě pro Vladimíra, a jen kvůli Vašemu příjmení):

Přítele nevím. František Korbel, ministerstvo spravedlnosti (agentura JPP).

Na záznamu z vynesení rozsudku vypadá s tou ponožkou na hlavě všelijak, jen ne 'pohlavně' (názor Buchtíka).

(Pokud by tam někomu furt ještě chyběl smajlík, tak ano, je tam, a v množném čísle, samozřejmě. BTW smajlík je životný nebo neživotný?)

S. Netzer 22.9.2017 12:09

Re: Čarodějnice je docela hezká...

Vzhledem ke xenofobním náladám v české společnosti se určitě nejedná o negativní reklamu.

I. Schlägel 22.9.2017 12:00

Re: Kdo chce u nás studovat,

Pan Vodvářka píše o něčem jiném a má pravdu.

V. Kolacik 22.9.2017 12:00

Re: též nechápu, jen spekuluji

Paní Jandáková blahopřeji, Vaši geniální úterní formulaci převzal pan Petráček do svého názoru ve včerejších LN. Palec. (Pro jistotu: samozřejmě nahoru.)

Diskutovaný článek je sice o něčem jiném (o ničem), ale k věci:

Přijde mi, že se zde projevuje něčí zájem o tom (soudu) příliš neinformovat. A přemáznout to pseudo (uměle vyvolaným a tedy neexistujícím) problémem "přípustnosti" jakéhosi čehosi.

V této souvoslosti jsem se tu byl opřel do Lidovek. Na druhou stranu vysoce oceňuji LN za zveřejnění "požadované omluvy" (01.09.2017) – nikde jinde jsem to textově nenašel. To není OMLUVA, to je PODVOLENÍ. Tak nějak přemýšlím, jak se 'podvolení' řekne arabsky (námitka ctihodnosti, návodná otázka, námitka se přijímá).

V. Klepetko 22.9.2017 11:59

Čarodějnice je docela hezká...

"Profesní lynč"? Znáte poměry v českém právním prostředí?

Klienti jsou vzácní a podobná reklama je spíše přiláká. Prohlédnoul jsem si pozorně tu tvář, péčí našich "matek". Nevíte, jestli má paní advokátka přítele? Vypadá celkem sexi:-)))

K. Křivan 22.9.2017 11:53

Kdo chce u nás studovat,

a žít na naše útraty, tak by mělo být SAMOZŘEJMÉ, že odloží nám nepřátelskou hnusnou ideologii - Islám, tak jako odkládáme při vstupu do bytu zablácené boty.

Kdo se nevzdá islámu, nemá u nás co dělat !

V. Kolacik 22.9.2017 11:40

Vítejte v diskuzi pane autore

"PŘIJĎTE PODPOŘIT SVOBODU proti FANATISMU"

Bych třeba pochopil jako pozvánku na happening.

Fakt tam SVOBODNÍ udělali nějaký FANATICKÝ mrtvolky?

M. Jandáková 22.9.2017 11:38

Probíhá precedentní spor. Na jeho výsledek čeká téměř veškeré obyvatelstvo státu. ...

.

Když řekl v 90.roce JUDr. Sokol, že komunismus by měl být postaven mimo zákon, nedělal přitom neviditelného. Od toho okamžiku (po)znal jej, samozřejmě, každý.

.

Nechápu, upřímně nechápu, proč paní advokátka není denně lovena fotografy a nevidím v médiích momentky s její tváří, prozářenou hrdostí na svou roli v pokroku českého práva.

Nechápu.

P. Dvořák 22.9.2017 11:26

Re: Pane Vodvářko,

Souhlas, Petře, až na to, že ta muslimka nemá!!! nárok na advokátku. Nejedná se o trestní řízení a o obviněnou.

Naopak ona sama vyvolala civilní soudní spor, protože se domnívá, že je "ublížená".

Jak už jsem psal, podle této logiky by každý pošahanec měl právní nárok na svůj způsob života? A ještě bychom mu platili advokáta?

V. Kolacik 22.9.2017 11:24

Lynch (Davídek promine)

Netzeru Dolfa bo ne Tzeru Dolfa:

Jako makovice zabedněná kulatá, bych k tomu dodal: Vnucujete do diskuze (opakovaně vyjadřujete) Váš názor (domnívám se zcela scestný), že se jedná o lynč.

Profesní lynč — pěkné spojení. Strýček G nenašel, mohla byste prosím definovat? Třeba takhle?

"Dobře si prohlédněte tuto tvář ...". A pokud by Vám nějaká taková tvář nábízela právní zastoupení, až vás případně geni()álně obohatí nějaká mumie, tak ...

... zkuste nejdřív přepočítat svoje "malé šedé buňky mozku", než kejvnete.

T. Vodvářka 22.9.2017 11:11

Re: Otázka

Pana Vodrážku to opravdu nejspíše nezajímá, to opravdu nemohu říci. Pana Vodvářku /tedy mne/ ano.

Článek není o předmětné kauze. Článek je o tom, jestli je v demokracii přípustné vyvěšovat podobná prohlášení ohledně advokáta, který zastupuje kohokoli v čemkoli.

Vůbec neřeším předmět sporu, dokonce vás možná udivím sdělením, že rovněž nepovažuji vyvěšování či prezentaci náboženských symbolů ve škole za žádoucí /tedy ani kříže, ani hidžáby či mezuzy/.

Řeším jen to, jestli je prostě možné vydat podobné prohlášení s uvedeným textem /"dobře si ho prohlédněte..../. Považuji to za nežádoucí, nevkusné, ať se týká kohokoli /i paní Nagyové/. Nicméně opravdu nemohu reagovat na každou událost.

V. Kolacik 22.9.2017 11:02

Re: O čem se tady vlastně bavíte?

O Nietzschem. (Bedříšek promine.)

V. Kolacik 22.9.2017 11:00

A "Panípříroda" ...

... nám přidala rozum, abychom mohli dlouze hloubat, co je či není prkotina.

Hezký den :-)

K. Kovář 22.9.2017 10:59

O čem se tady vlastně bavíte?

Ta muslimka je negramotná, tedy poloviční analfabet ! To je jako by nějaký zulukafr který umí jen brebentit třeba svahili žaloval Harvard kvůli nepřijetí ke studiu na doktora a taky zažaloval NASA kvůli nezařazení mezi astronauty !

P. Rudolf 22.9.2017 10:47

Re: Hon na čarodějnice ma u nás tu zvláštnost,

Jenže takovéto výzvy tomu fyzickému vždy předchází.

J. Anděl 22.9.2017 10:41

Re: Hon na čarodějnice ma u nás tu zvláštnost,

No, možná je to prostě lež. Obhajobu u soudu samu o sobě nelze považovat za aktivní podporu.

Takových případů je spousta, mně osobně článek pana Vodvářky připomněl Spielbergův film Most špiónů, páč jsem ho před nedávnem viděl. O americkém advokátovi, obhajujícím ruského špióna.

J. Anděl 22.9.2017 10:38

Re: Nejsmutnější na tom je, že za chvíli každá pitomost

No a jinak hledat rovnováhu v demokratickém sekulárním státě je neustálý proces. Někoho obtěžují náboženské projevy, někoho houmlesáci a šlapky, někoho dalšího reklamy, jiné kouření nebo hlasité zvuky. Lze to řešit individuálně (osobně nebo nějakou stížností), případně novým zákonem. Někde zakázali výstavbu mešit, jsou zákony na dodržování nočního klidu, některá města mají vyhlášky, zakazující podomní prodej, uvažovalo se či stále uvažuje o omezení billboardů u silnic, v některých zemích Evropy už zakázali plné zahalování (burky).... To je ten vývoj, co jsem měl na mysli.

S. Netzer 22.9.2017 10:36

Re: Hon na čarodějnice ma u nás tu zvláštnost,

To není kritika, to je nepřímá výzva k lynči.

„Dobře si prohlédněte tuto tvář. Tak vypadá advokátka, která aktivně podporuje islamizaci“

Lynč nemusí být fyzický, může být i profesní.

J. Anděl 22.9.2017 10:31

Re: Nejsmutnější na tom je, že za chvíli každá pitomost

Souhlasím, ačkoliv jsou tam výjimky. "Hlasy" se řídili i někteří prezidenti USA, nebo třeba pan Paroubek, nepletu-li se. Ale řídí se hlasy, které jsou v souladu s ustálenými zvyky (na rozdíl od Parsifala Imanuela - v jeho případě jsem mimochodem četl knížku od Abd-ru-shina, která, odhaduji, Parsifala inspirovala). V relativně nedávné době vyšla kniha amerického autora Hovory s Bohem a žádný velký poprask ani aktivitu psychiatrů nevyvolala.

Avšak máte pravdu, že lidé mají tendenci starým věcem přikládat nadstandardní váhu. Možná to má trochu smysl - když to vydrželo tak dlouho, možná to je silnější, než něco, co vyvane za pár měsíců.........

Lze náboženství považovat za historickou památku? Jakou skutečnou hodnotu mají baráky, které jsou třeba prostě jenom velice staré? Je zbourání historické památky (viz aktivity isisáků) srovnatelně bezvýznamné, jako zbourání modernější, již nefunkční budovy?

V časech Ježíše, případně později Mohameda, chodily po světě stovky a stovky proroků. Ale většinou už vyvanuli.

V. Kolacik 22.9.2017 10:30

Re:

Nejedná se o zveřejnění, viz 5:44 paní Boublíková.

P. Lenc 22.9.2017 10:30

Re: Otázka

Přesné, ale to pana Vodrážku nezajímá.Není to přece IN!

V. Klepetko 22.9.2017 10:29

Re: Hon na čarodějnice ma u nás tu zvláštnost,

Nedramatizoval bych to... Advokát je odborník, který veřejné inzeruje své služby. Takže protesty jakýchsi "matek" by pro něj mohly být spíše vítanou reklamou.

Jestli přitom "matky" zveřejnili nějaké chráněné osobní údaje (což jsem si nezjišťoval) tak jim náš právní stát jistě napaří nějakou tu pokutu. Jinak si u nás může každý kritizovat koho chce. A když je ta kritika hloupá, tak my ostatní se proti tomu můžeme ohradit, diskutovat o tom ve veřejném prostoru a rozmnožovat tak paní advokátce klientelu :-)

P. Lenc 22.9.2017 10:28

Pane Vodvářko,

něco co je projevem (stále ještě) a vyjádřením názoru je "nepatřičné"?Kde jste byl, když svého času byla Nagyová-Nečasová věřejně vláčena v "medvědu" ulicí za přítomnosti televizních kamer, kdy bylo veřejně použito záběrů policejní razie v jejím bytě.Mohl bych pokračovat, ale je to zbytečné.To vaše svatouškovské obhajování "nebohé"advokátky je směšné a účelové.Tady jde o naši suverenitu, naši civilizaci a její přežití.A ano, ta muslimka má právo na advokátku, ale to je všechno.Vše ostatní, včetně vašeho blablabla, je vedlejší.Od toho jsou soudy ale také reakce veřejnosti na jejich rozhodnutí.Dřív se tomu říkalo demokracie.

Z. Lapil 22.9.2017 10:27

Re: :-)

To je hezký :-)

J. Hanzal 22.9.2017 10:26

Otázka

Pane Vodrážko mám na Vás jednu otázku. Tedy nepřipadá Vám vláčení paní ředitelky předmětné školy médiích za úplně stejné nedůstojné jak popisujete ve svém článku?