19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Pryč s těmi pravičáky!

Že státy, v nichž žije početnější muslimská menšina, mají velký problém s terorismem, není žádným tajemstvím. Vlády i sdělovací prostředky se snaží o to, aby se o těchto věcech psalo co nejméně a celá řada zpráv se do našich sdělovacích prostředků ani nedostane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krásenský 21.9.2017 19:35

Re: Pane Drápale

Na konání dobra není opravdu nic levicového. Ovšem na na vnucování "dobra" silou má levice copyright.

J. Jurax 21.9.2017 18:30

Re: Ano

Neřekl bych. Sekulární Evropa by pak musela kašlat i na moslemínské Rohingy, náboženství jak náboženství, ne?

Takže ono v tom bude něco jiného.

Podotýkám, že jsem ateista, bezvěrec a neznaboh.

P. Petr 21.9.2017 12:32

Re: Pane Drápale

ano, tak jest. A historie říká to samé. Pokaždé, když civilizovaný svět udělal arabovi ústupek, arab chtěl ještě víc. Této osudové chyby se dopustili Britové v Palestině v roce 1920. Důsledky neseme dodnes.

P. Petr 21.9.2017 12:26

Re: Ano

velmi pozoruhodné. Nějak ty křesťany asi nemáme rádi my evropané...Až to svádí k nepříjemné domněnce, že jim to tak nějak snad i přejeme. Věří si v umučeného Krista, tak ať tedy také trpí. Dyť to nakonec chtějí, ne... ? Sekulární svět neměl nikdy křesťany v lásce. To že se už nepředhazují lvům je jedna věc, ale nepřátelství zůstalo. A to má mnohem širší důsledky, než jsme si ochotní připustit. Nemáme rádi křesťany, protože oni věří v Boha, ve kterého většina už nevěří. Z Evropy je v podstatě nevěřící kontinent. Vzniklé duchovní vakuum se zaplňuje jinou, než křesťanskou vírou. Následky budou hrozné. Kéž by byl možný restart. Židům trvalo 2 tis. let, než se vzpamatovali a to byl a je vyvolený národ...

J. Jurax 21.9.2017 0:29

Re: Paní Netzerové

Nebraňte se poučení! Učit se, učit se, učit se se můžete i Vy, i když to řekl Lenin!

J. Jurax 21.9.2017 0:27

Re: Lež ve věku informací

No jo, chcete-li dosáhnout svého a sprostný lid nějak ojebat, musíte ovládnout toky informací. To věděli diktátoři i ti, kdož se jimi chtěli stát už od dob starého Říma.

Goebbels to dovedl k dokonalosti a komunistické režimy to ještě vylepšily.

A EU na to obmyslně navazuje politickou korektností - neoficiální cenzurou - i pokusy o cenzuru skutečnou, zastrašováním i zavíráním novinářů, co ještě nepochopili, ovládnutím médií a dehonestací odpůrců - rasista, xenofob, fašista, nácek jsou nálepky vhodné a hojně užívané.

J. Jurax 21.9.2017 0:16

Re: Pane Drápale

No, konat dobro přivandrovalým ilegálním přišelcům vyznávajícím islám není ani tak levicové - i když k němu tíhnou spíš příznivci socanů, neomarxisté a multikulti z podstaty levicoví - nýbrž prostě propastně pitomé.

Protože oni to chápou jako slabost, důkaz nadřazenosti své víry - je to v koránu, takže je to pravda pravdoucí a vlak přes to nejede - a dobrým neodplatí. Muslim je nadřazen nevěřícímu, tak proč by to dělal? Naopak drze zvýší své požadavky - pod ochranou obmyslně zneužité posvátné krávy svobody vyznání.

J. Jurax 21.9.2017 0:08

Re: Problém je také v tom,

"Radikální islám se v Evropě politicky neprojevuje (to jest, neklade formálně požadavky, které by omezovaly nemuslimy)"

No, nevím. Asi požadavky na zrušení vánočních stromů v Bruselu, odstranění křížů ze škol v katolické Itálii, požadavky ne nepodávání vepřového ve školních jídelnách, požadavky na úpravu výuky dějepisu v evropských školách a takové podobné nepodávali muslimové radikální, nýbrž umírnění.

J. Jurax 21.9.2017 0:03

Ano

Kdekdo se teď dojímá utrpením muslimských Rohingů v Myamaru, tedy Barmě. Že je tam situace složitá, že tam moslemíni přimigrovali odjinud a semtam přepadali policejní stanice až vojákům došla trpělivost, se taktně zamlčuje a přechází. Nicméně v médiích jde hlas, že je to velice škaredé, v TV hovoří zástupce lékařů bez hranic o utrpení muslimských Rohingů, v TV šotech jsou bezbranné prchající děti s velkýma očima, neboť to spolehlivě dojímá atd. atd.

Ale když se vraždili a vraždí křesťané v Iráku a Sýrii, Pákistánu, Egyptě i jinde v muslimském světě, tak se žádné mocné rozhořčení neozvalo a neozývá. TV toho nebyla a není plná, mluvící hlavy nepronášejí moudra a tvrdé odsudky, lékaři bez hranic ani nešpitnou, veřejné mínění není burcováno; v podstatě to prošlo bez valné ozornosti ...

Pozoruhodné, není-liž pravda?

Z. Čábelka 20.9.2017 21:04

Re: Problém je také v tom,

Ano, pohled z tohoto úhlu je velmi zajímavý. Dobrý postřeh!

P. Han 20.9.2017 20:39

Re: Pane Drápale

Snaha konat "dobro" podle definice onoho konajícího. A vnucovat to své "dobro" každému, bez ohledu na jeho názor.

D. Novak 20.9.2017 20:34

Re: Klobouk dolu!

Sebeurčení je ok. Ale sebeurčit se můžete tam kde dlouhodobě žijete. Nelze se národně sebeurčit na druhém konci světa. A čekat že to tam žijící lidé akceptují.

P. Urban 20.9.2017 17:30

Problém je také v tom,

že politická levice a liberálové mají tendenci vnímat jen to, co se manifestuje jako politika. Nebo se prezentuje v médiích. Radikální islám se v Evropě politicky neprojevuje (to jest, neklade formálně požadavky, které by omezovaly nemuslimy) a tak je "neviditelný". Subjekty, o kterých se zmiňuje DD, jsou politické strany a jako takové jsou "důležité". To, co se děje uvnitř muslimské komunity a co se říká v mešitách "důležité" není. Dokud to nedostane podobu politické strany nebo formálně existujícího politického hnutí.

Až se tak stane, bude ovšem trochu pozdě.

J. Rechnovský 20.9.2017 16:59

Re: Pane Drápale

Co je levicového na snaze konat dobro?

J. Kanioková 20.9.2017 16:52

Díky, pane autore..

je to dnes odporné ptydepe..

J. Kanioková 20.9.2017 16:31

Je to odporný chlap,

průšvih je ale, že jsou jeden za 18, druhý za 20-2

D. Drápal 20.9.2017 16:29

Re: Pane Drápale

Vážený pane,

jsem dalek toho, házet všechny problémy s migranty na levičáctví. Psal jsem o něčem jiném: O tom, že kdo ke kritický k politice západeovropských vlád, je téměř okamžitě označen za fašistu, xenofoba, krajního pravičáka... Způsobů, jak ostrakizovat jinak smýšlející lidi je mnoho. A věřte mi, nebudu oplácet stejnou mincí a ztotožňovat všechny vítače s krajními levičáky.

P. Vaňura 20.9.2017 16:24

Řešení je zde!

https://www.youtube.com/watch?v=avZy32H_Lks

P. Vaňura 20.9.2017 16:21

"Čiň čertu dobro, peklem se ti odmění!"

"Čekal jsi snad něco dobrého od zmije, ta se nezmění, když se k ní budeš chovat dobře." (Krylovovy bajky)

Ksindl nezasluhuje pomoc ani ohleduplnost, ale kulku mezi oči.

Není člověk, není problém (c) J. V. Stalin.

J. Kanioková 20.9.2017 15:28

Dobrý komentář, ale -

"Jednoduchá logika když činím dobro, dobro se mi zase vrátí."

Bejvávalo... bohužel..

A není to jen evr. západ - ti elitářští "experti", to jde od USA -

Experti z prestižní Princetonské univerzity tvrdí, že USA už nejsou demokracií ♦ http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/61405/experti-z-prestizni-princetonske-univerzity-tvrdi-ze-usa-uz-nejsou-demokracii.html

Kdo opravdu ohrožuje naši svobodnou společnost? Pat Buchanan - https://townhall.com/columnists/patbuchanan/2017/09/19/who-truly-imperils-our-free-society-n2383308

R. Langer 20.9.2017 15:11

Re: Pane Drápale

To není "napříč politickými názory", to je v souladu se současnými většinovými politickými názory. Těmi levicovými.

R. Langer 20.9.2017 15:08

Re: Ano, PRAVDA bolí, proto se pravdě vyhněme

Ano, honička za blahobytem je podle mě celkem v pořádku. Nikdo se ale vás osobně honit nenutí, předpokládám?

R. Langer 20.9.2017 15:07

Re: Autor

To není pravda...

R. Langer 20.9.2017 15:03

Re: Jo,

Už jím dávno je, bohužel, ne že se stává... :-(

J. Rechnovský 20.9.2017 14:17

Pane Drápale

vzhledem k Vašim aktivitám si velmi vážím Vašich názorů. Obávám se však, že nelze neustále házet všechny problémy s migranty na "levičáctví".

Pro nás nepochopitelná vstřícnost západu k nenávistné a násilnické islámské ideologii, není jen záležitostí prostoduchých pomatenců, uctívajících Marxovi bláboly. Je to mainstream napříč politickými názory.

Vychází z paradigmatu, že člověk by měl konat dobro, pomáhat slabším, být vstřícný, ohleduplný, nikoho neponižovat. Zárovaň pak činit pokání za historická příkoří, které páchal jiným. Jednoduchá logika když činím dobro, dobro se mi zase vrátí.

A teď chce islám toto pradigma budované dlouhé desítky let rozbourat. Ano, ten chudý, utiskovaný svět ubohých trpících lidiček, kterému je třeba stále pomáhat, nám to neoplácí očekávanou láskou. To přeci není možné! Třeba jsme se jich nějak dotkli a musíme jim dokázat, že to s nimi myslíme jen dobře...

Domnívám se, že právě cit a emoce zatemňují západnímu mainstreamu mozek. Chápejme je! Procitnutí bude drsné, ale potrvá ještě dlouho. Do té doby je odpovědnost za udržení našich hodnot a způsobu života na nás výchoďácích.

I. Břízová 20.9.2017 13:54

Re: Paní Netzerové

Jsou tací, co nepotřebují porovnávat, či poslouchat jiné argumenty. Oni přece vědí!! A ti ostatní jsou chudáčci, nevzdělanci a tak podobně.

P. Lenc 20.9.2017 13:52

Jo,

to je tak, když fašizující multikulturista volá chyťte fašistu.To, že se EU stává korporátním socialismem je neodiskutovatelné.

O. Uživatel 20.9.2017 13:28

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 20.9.2017 13:28

Uživatel požádal o vymazání
H. Balzám 20.9.2017 12:59

Lež ve věku informací

Ačkoliv autor předpokládá mediální lži jako doprovodný efekt invaze, není tomu tak. Není větší hrozby pro politiky, snažící se i v jednadvacátém století budovat levičáckou verzi feudalismu, kdy občané jsou de facto vlastněni úzkou vrstvou dobře opevněných gaunerů, než dobře informovaný člověk. Proto je třeba co nejvíce kontrolovat informační toky, cenzurovat a zastrašovat nebo přímo vytvářet zákony na postih příliš pravdomluvných lidí. Takže je potom velmi jednoduché levičácké extremisty označit za krajní pravici, bagatelizovat nárůst zločinnosti páchané muslimy, jedno jestli přivandrovalými včera nebo před deseti lety. Prostě lež se stala oficiálně zbraní.