21.10.2017 | Svátek má Brigita



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

EVROPA: Pryč s těmi pravičáky!



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 120, poslední: 21.9.2017 19:35, přehled diskusí

Ano:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 0:03

Kdekdo se teď dojímá utrpením muslimských Rohingů v Myamaru, tedy Barmě. Že je tam situace složitá, že tam moslemíni přimigrovali odjinud a semtam přepadali policejní stanice až vojákům došla trpělivost, se taktně zamlčuje a přechází. Nicméně v médiích jde hlas, že je to velice škaredé, v TV hovoří zástupce lékařů bez hranic o utrpení muslimských Rohingů, v TV šotech jsou bezbranné prchající děti s velkýma očima, neboť to spolehlivě dojímá atd. atd.

Ale když se vraždili a vraždí křesťané v Iráku a Sýrii, Pákistánu, Egyptě i jinde v muslimském světě, tak se žádné mocné rozhořčení neozvalo a neozývá. TV toho nebyla a není plná, mluvící hlavy nepronášejí moudra a tvrdé odsudky, lékaři bez hranic ani nešpitnou, veřejné mínění není burcováno; v podstatě to prošlo bez valné ozornosti ...

Pozoruhodné, není-liž pravda?

Re: Ano:
Autor: P. Petr 553 Datum: 21.9.2017 12:26

velmi pozoruhodné. Nějak ty křesťany asi nemáme rádi my evropané...Až to svádí k nepříjemné domněnce, že jim to tak nějak snad i přejeme. Věří si v umučeného Krista, tak ať tedy také trpí. Dyť to nakonec chtějí, ne... ? Sekulární svět neměl nikdy křesťany v lásce. To že se už nepředhazují lvům je jedna věc, ale nepřátelství zůstalo. A to má mnohem širší důsledky, než jsme si ochotní připustit. Nemáme rádi křesťany, protože oni věří v Boha, ve kterého většina už nevěří. Z Evropy je v podstatě nevěřící kontinent. Vzniklé duchovní vakuum se zaplňuje jinou, než křesťanskou vírou. Následky budou hrozné. Kéž by byl možný restart. Židům trvalo 2 tis. let, než se vzpamatovali a to byl a je vyvolený národ...

Re: Ano:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 18:30

Neřekl bych. Sekulární Evropa by pak musela kašlat i na moslemínské Rohingy, náboženství jak náboženství, ne?

Takže ono v tom bude něco jiného.

Podotýkám, že jsem ateista, bezvěrec a neznaboh.

Problém je také v tom,:
Autor: P. Urban Datum: 20.9.2017 17:30

že politická levice a liberálové mají tendenci vnímat jen to, co se manifestuje jako politika. Nebo se prezentuje v médiích. Radikální islám se v Evropě politicky neprojevuje (to jest, neklade formálně požadavky, které by omezovaly nemuslimy) a tak je "neviditelný". Subjekty, o kterých se zmiňuje DD, jsou politické strany a jako takové jsou "důležité". To, co se děje uvnitř muslimské komunity a co se říká v mešitách "důležité" není. Dokud to nedostane podobu politické strany nebo formálně existujícího politického hnutí.

Až se tak stane, bude ovšem trochu pozdě.

Re: Problém je také v tom,:
Autor: Z. Čábelka Datum: 20.9.2017 21:04

Ano, pohled z tohoto úhlu je velmi zajímavý. Dobrý postřeh!

Re: Problém je také v tom,:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 0:08

"Radikální islám se v Evropě politicky neprojevuje (to jest, neklade formálně požadavky, které by omezovaly nemuslimy)"

No, nevím. Asi požadavky na zrušení vánočních stromů v Bruselu, odstranění křížů ze škol v katolické Itálii, požadavky ne nepodávání vepřového ve školních jídelnách, požadavky na úpravu výuky dějepisu v evropských školách a takové podobné nepodávali muslimové radikální, nýbrž umírnění.

Díky, pane autore..:
Autor: J. Kanioková Datum: 20.9.2017 16:52

je to dnes odporné ptydepe..

Řešení je zde!:
Autor: P. Vaňura Datum: 20.9.2017 16:24

https://www.youtube.com/watch?v=avZy32H_Lks

Pane Drápale:
Autor: J. Rechnovský Datum: 20.9.2017 14:17

vzhledem k Vašim aktivitám si velmi vážím Vašich názorů. Obávám se však, že nelze neustále házet všechny problémy s migranty na "levičáctví".

Pro nás nepochopitelná vstřícnost západu k nenávistné a násilnické islámské ideologii, není jen záležitostí prostoduchých pomatenců, uctívajících Marxovi bláboly. Je to mainstream napříč politickými názory.

Vychází z paradigmatu, že člověk by měl konat dobro, pomáhat slabším, být vstřícný, ohleduplný, nikoho neponižovat. Zárovaň pak činit pokání za historická příkoří, které páchal jiným. Jednoduchá logika když činím dobro, dobro se mi zase vrátí.

A teď chce islám toto pradigma budované dlouhé desítky let rozbourat. Ano, ten chudý, utiskovaný svět ubohých trpících lidiček, kterému je třeba stále pomáhat, nám to neoplácí očekávanou láskou. To přeci není možné! Třeba jsme se jich nějak dotkli a musíme jim dokázat, že to s nimi myslíme jen dobře...

Domnívám se, že právě cit a emoce zatemňují západnímu mainstreamu mozek. Chápejme je! Procitnutí bude drsné, ale potrvá ještě dlouho. Do té doby je odpovědnost za udržení našich hodnot a způsobu života na nás výchoďácích.

Re: Pane Drápale:
Autor: R. Langer Datum: 20.9.2017 15:11

To není "napříč politickými názory", to je v souladu se současnými většinovými politickými názory. Těmi levicovými.

Re: Pane Drápale:
Autor: J. Rechnovský Datum: 20.9.2017 16:59

Co je levicového na snaze konat dobro?

Re: Pane Drápale:
Autor: P. Han Datum: 20.9.2017 20:39

Snaha konat "dobro" podle definice onoho konajícího. A vnucovat to své "dobro" každému, bez ohledu na jeho názor.

Re: Pane Drápale:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 0:16

No, konat dobro přivandrovalým ilegálním přišelcům vyznávajícím islám není ani tak levicové - i když k němu tíhnou spíš příznivci socanů, neomarxisté a multikulti z podstaty levicoví - nýbrž prostě propastně pitomé.

Protože oni to chápou jako slabost, důkaz nadřazenosti své víry - je to v koránu, takže je to pravda pravdoucí a vlak přes to nejede - a dobrým neodplatí. Muslim je nadřazen nevěřícímu, tak proč by to dělal? Naopak drze zvýší své požadavky - pod ochranou obmyslně zneužité posvátné krávy svobody vyznání.

Re: Pane Drápale:
Autor: P. Petr 553 Datum: 21.9.2017 12:32

ano, tak jest. A historie říká to samé. Pokaždé, když civilizovaný svět udělal arabovi ústupek, arab chtěl ještě víc. Této osudové chyby se dopustili Britové v Palestině v roce 1920. Důsledky neseme dodnes.

Re: Pane Drápale:
Autor: J. Krásenský Datum: 21.9.2017 19:35

Na konání dobra není opravdu nic levicového. Ovšem na na vnucování "dobra" silou má levice copyright.

Dobrý komentář, ale -:
Autor: J. Kanioková Datum: 20.9.2017 15:28

"Jednoduchá logika když činím dobro, dobro se mi zase vrátí."

Bejvávalo... bohužel..

A není to jen evr. západ - ti elitářští "experti", to jde od USA -

Experti z prestižní Princetonské univerzity tvrdí, že USA už nejsou demokracií ♦ http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/61405/experti-z-prestizni-princetonske-univerzity-tvrdi-ze-usa-uz-nejsou-demokracii.html

Kdo opravdu ohrožuje naši svobodnou společnost? Pat Buchanan - https://townhall.com/columnists/patbuchanan/2017/09/19/who-truly-imperils-our-free-society-n2383308

"Čiň čertu dobro, peklem se ti odmění!":
Autor: P. Vaňura Datum: 20.9.2017 16:21

"Čekal jsi snad něco dobrého od zmije, ta se nezmění, když se k ní budeš chovat dobře." (Krylovovy bajky)

Ksindl nezasluhuje pomoc ani ohleduplnost, ale kulku mezi oči.

Není člověk, není problém (c) J. V. Stalin.

Re: Pane Drápale:
Autor: D. Drápal Datum: 20.9.2017 16:29

Vážený pane,

jsem dalek toho, házet všechny problémy s migranty na levičáctví. Psal jsem o něčem jiném: O tom, že kdo ke kritický k politice západeovropských vlád, je téměř okamžitě označen za fašistu, xenofoba, krajního pravičáka... Způsobů, jak ostrakizovat jinak smýšlející lidi je mnoho. A věřte mi, nebudu oplácet stejnou mincí a ztotožňovat všechny vítače s krajními levičáky.

Jo,:
Autor: P. Lenc Datum: 20.9.2017 13:52

to je tak, když fašizující multikulturista volá chyťte fašistu.To, že se EU stává korporátním socialismem je neodiskutovatelné.

Re: Jo,:
Autor: R. Langer Datum: 20.9.2017 15:03

Už jím dávno je, bohužel, ne že se stává... :-(

Lež ve věku informací:
Autor: H. Balzám Datum: 20.9.2017 12:59

Ačkoliv autor předpokládá mediální lži jako doprovodný efekt invaze, není tomu tak. Není větší hrozby pro politiky, snažící se i v jednadvacátém století budovat levičáckou verzi feudalismu, kdy občané jsou de facto vlastněni úzkou vrstvou dobře opevněných gaunerů, než dobře informovaný člověk. Proto je třeba co nejvíce kontrolovat informační toky, cenzurovat a zastrašovat nebo přímo vytvářet zákony na postih příliš pravdomluvných lidí. Takže je potom velmi jednoduché levičácké extremisty označit za krajní pravici, bagatelizovat nárůst zločinnosti páchané muslimy, jedno jestli přivandrovalými včera nebo před deseti lety. Prostě lež se stala oficiálně zbraní.

Re: Lež ve věku informací:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 0:27

No jo, chcete-li dosáhnout svého a sprostný lid nějak ojebat, musíte ovládnout toky informací. To věděli diktátoři i ti, kdož se jimi chtěli stát už od dob starého Říma.

Goebbels to dovedl k dokonalosti a komunistické režimy to ještě vylepšily.

A EU na to obmyslně navazuje politickou korektností - neoficiální cenzurou - i pokusy o cenzuru skutečnou, zastrašováním i zavíráním novinářů, co ještě nepochopili, ovládnutím médií a dehonestací odpůrců - rasista, xenofob, fašista, nácek jsou nálepky vhodné a hojně užívané.

-ismy:
Autor: J. Hanzal Datum: 20.9.2017 11:08

Je to tak, všichni, kteří ještě neztratili zdravý rozum jsou a stále budou označováni těmi nejhrůznějšími -ismy. Já osobně jsem za to docela rád, poněvadž se tím ujišťuji, že mám ještě jakžtakž pět po hromadě.

Re: -ismy:
Autor: M. Prokop Datum: 20.9.2017 12:46

Já jsem tomu docela rád, místy jsem za to i vděčen. :-P

Paní Netzerové:
Autor: R. Gramblička Datum: 20.9.2017 10:31

bych si dovolil doporučit pravidelné sledování portálu Vlkovobloguje (Kosa nostra) a vysílání www.Infovojna.sk, zejména večer mezi 20:00-22:00 (je to sice po slovensky, ale polyglotka Netzer s tím jistě problém mít nebude)

Re: Paní Netzerové:
Autor: S. Netzer Datum: 20.9.2017 10:37

Doporučovat můžete.

Re: Paní Netzerové:
Autor: R. Chodovsky Datum: 20.9.2017 13:28

No jistě. Hlavně nehledat jiné názory, jiné pohledy. Neposlouchat argumenty jiných stran. Nenechat si nic doporučit, nepátrat, nehledat.

Re: Paní Netzerové:
Autor: R. Chodovsky Datum: 20.9.2017 13:28

A hlavně neporovnávat!

Re: Paní Netzerové:
Autor: I. Břízová Datum: 20.9.2017 13:54

Jsou tací, co nepotřebují porovnávat, či poslouchat jiné argumenty. Oni přece vědí!! A ti ostatní jsou chudáčci, nevzdělanci a tak podobně.

Re: Paní Netzerové:
Autor: J. Jurax Datum: 21.9.2017 0:29

Nebraňte se poučení! Učit se, učit se, učit se se můžete i Vy, i když to řekl Lenin!