16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Mým konzervativním staromilcům

Milí přátelé, nezoufejte. Navzdory veřejnému tlaku, který kolem sebe neustále pociťujete, máte právo na vlastní cestu ke štěstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Zelený 21.9.2017 12:58

Re: Klidně si takoví buďte,

Nu, máte-li na mysli úrazy hlavy vč. smrtelných, cyklistů bez helmy, o tom bych být vámi nežertoval, statistiky vypovídají jasně. Ovšem vy nejste já, zjevně.

R. Langer 21.9.2017 12:52

No, konečně

mi zase někdo udělal trochu radost. A velice rád vidím, že takových je nás tady víc... :-)

K. Zelený 21.9.2017 12:52

Re:

Co vynechám nechte laskavě na mě. Je pomluvou, že mezi souhlasem s větami " I nadále smíte opovrhovat hipstery, tetovanými, studenty sociálních věd i Lékaři bez hranic.", "Nemusíte ... demonstrovat za zrušení množíren psů.", " Můžete ... psa uvázaného u boudy na řetězu krmit zbytky od oběda." a blížením se k bližním a zachraňováním ptáčata i koťat vidím jistý antagonismus ?

R. Langer 21.9.2017 12:48

Re:

Ale to jste napsal naprosto to samé co předřečník! ;-)

R. Langer 21.9.2017 12:46

Re: Klidně si takoví buďte,

Hm, to máte z vlastní praxe, nebo jste o tom někde slyšel? :-D

M. Jandáková 21.9.2017 12:41

Vynechejte v první řadě vlastní předpojatost. Nejen proto, že Vás dovádí k falešným závěrům, ale zejména proto, že závěry hraničí s pomluvou.

K. Zelený 21.9.2017 12:27

Re: Klidně si takoví buďte,

Jako milovníka kuriozit by mě zajímal myšlenkový pochod, kterým jste dospěl k této mé diagnóze.

Z. Polanský 21.9.2017 12:25

Moc se mi to líbí.

A to ne jen proto, že předsedám spolku "Přátelé vepřové pečínky", jež se snaží udržet tradici "Domácí zabijačka prasete". Jelikož jsem však nenasytný potřeboval bych to doplnit možností veřejně nenávidět nezletilého, zákeřného, podlého a brutálního vraha své dcery. Pokoušel jsem se chránit její pietu, její čest a dobré jméno své rodiny prohlášením v deníku, ale neotiskli mi to, že prý jsou tam moc ostrá slovíčka. No posuďte sami:" P R O H L Á Š E N Í

Před třemi lety byla naše dcera zákeřně, podle a brutálně zavražděna. Byla čerstvou maminkou desetiměsíčního syna, kterého ještě kojila.

Otec jejího syna je zároveň otcem jejího vraha.

Prohlašujeme, že zcela a zásadně nesouhlasíme s tím, aby náš vnuk byl v kontaktu s vrahem své maminky ( naší dcery), aby chodil do jeho bytu, hrál si s jeho hračkami, prohlížel si jeho knihy a tak podobně, dokud nebude plnoletý a nebude mít možnost si o tom sám vědomě rozhodnout. Dáváme tímto všem lidem na vědomí, že s něčím takovým by nesouhlasila ani naše dcera, že takové jednání považujeme za pošlapávání její piety, jejího dobrého jména i našeho dobrého jména.Vzhledem k tomu, že byl pachatel v době zločinu nezletilý, nemůžeme uvést jeho jméno, ani adresu na tím i místo zločinu.

Zdeněk a Petra Polanských z Pístiny." V sobotu to budou tři roky. Jestli se nebojíte, zapalte prosím virtuální svíčku, nebo položte virtuální květinu, nebo něco napište na http://vzpominky.nezavirejteoci.cz/lucie-polanska-2014/ moc nám to psychicky pomůže. Díky ZP.

K. Zelený 21.9.2017 12:23

Re:

Vynecháme-li nedůležité dietní rozdíly (mmch já bůček jím a pivo piju), nemohu se ubránit dojmu z jisté rozpolcenosti vašeho bytí, pakliže si nevymýšlíte. Nějak mi nejde dohromady inzerovaná láska k bližnímu a zachraňování zvířátek s opovrhováním lidmi na základě jejich vzhledu, předmětu studia nebo dokonce pomáhání bližním v nouzi, a lhostejností k týrání zvířat a jejich týraní. Ledaže byste z těch bližních a zviřátek měla vytknuté hipstery, tetované, studenty sociálních věd, Lékaře bez hranic a psy.

S. Stoklásek 21.9.2017 12:10

Re: Klidně si takoví buďte,

Klidně si pomáhejte bližním a vlastně komukoliv do posledního dechu, ale za svoje. Proti tomu nemůže mít nikdo nic. Dokonce můžete ve své morální povýšenosti nenávidět vlastní spoluobčany a působí vám utrpení s nimi pobývat v jednom státě, kteří budovali naši předci. V tom případě doporučuji emigraci. Nejlépe Egypt, Somálsko atd. Tam můžete páchat dobro nezměrně a dojímat se nad tou čistou kulturou nezkaženou sobectvím.

Váš problém je, že nerozlišujete multietnicitu a multikultruralitu. Vysvětlil bych vám to, ale není to v souladu s vaším novodobým náboženstvím, takže "Vanitas vanitatum et omnia vanitas"

M. Jandáková 21.9.2017 12:09

Živý člověk, podobně jako živý volič,-) rozhoduje se individuelně vědomě, na základě obsahu vlastního nevědomí. Takže bych tu lidskou svobodu neokrádala o její podstatnou složku, zužováním definice. )

M. Bílý 21.9.2017 12:08

Re: Skvělý článek. PŘIPOJUJI SE - VYNIKAJÍCÍ

I když jsem měl v úmyslu nepsat dnes do diskuze na Neviditelném psu, toto je jeden za dvou článků k nimž, alespoň velmi krátce, musím. Díky paní doktorko! Díky za snahu, aby svět fungoval "tak jak má!"

M. Jandáková 21.9.2017 12:03

Řeči o tom, co jiní, podle řečnícího nesvedou, nejsou projevem inteligence, natož té sociální, která je pro humanitní vzdělávání tím nejpodstatnějším předpokladem.

Z. Lapil 21.9.2017 12:02

Re:

První odstavec - naprostý souhlas.

Ale svoboda volby... Možná svoboda vědomé volby, protože - aspoň jak biologové tvrdí a moje kočky a ostatní domácí zvěř včetně nedobrovolně přikrmovaných ježků potvrzují: "Živý organismus se za přesně definovaného tlaku, teploty, osvětlení a dalších podmínek chová, jak ho zrovna napadne".

M. Jandáková 21.9.2017 11:49

Bůček nejím, pivo nepiju, bližním se blížím, zachraňuju ptáčata i koťata - a přesto byl tenhle článek, za který dĕkuji, adresován mně.

.

Víte, co odlišuje člověka od zvířete? Svoboda volby!)

K. Zelený 21.9.2017 11:40

Re: záplava tolerance

No, není sám, dokonce i vy byste to při troše snahy a zamáčknutí slz dojetí z té záplavy laskavé tolerance vyčetl. Věty v uvozovkách jsou přímou citací, totiž.

P. Rudolf 21.9.2017 11:37

Re: Klidně si takoví buďte,

Velmi často se stává, že když někdo chytrý a vzdělaný napíše ironicky vtipnou větu, či dokonce vět několik, že někteří prosťáčci nabydou neodbytného dojmu, že to svedou taky. Nenechte se pane mýlit, nesvedou.

K. Zelený 21.9.2017 11:36

Re: Klidně si takoví buďte,

Ale no to já přeci vím, že lidé jako vy nestojí nejen o mojí lítost, ale bohužel začasté ani o existenci mojí a jiných "pokrokových palic", kterým vadí opovrhování lidmi na základě jejich vzhledu, předmětu studia nebo dokonce pomáhání bližním v nouzi, kterým je lhostejné týrání zvířat a ještě je sami týrají. Jen doufám, že takoví lidé nejsou a nebudou nikdy "obyčejní" ve smyslu běžní a zůstanou nečetnou výjimkou.

J. Tachovský 21.9.2017 11:34

Re: Klidně si takoví buďte,

Vy budete asi dost hloupy, ze

J. Tachovský 21.9.2017 11:32

Re: hezké je, jak mnozí pochopili text opačně

Jak opacne ?

P. Krešňák 21.9.2017 10:55

Vážená paní Kovářová...

.... již dlouho mě nikdo takto pěkně necharakterizoval. Úplně se ve vašem popisu vidím (jen toho psa bych na řetěz nikdy neuvázal). Moc hezky napsáno, děkuji Krešňák

P. Lenc 21.9.2017 10:46

Re: záplava tolerance

Pane Ondráčku a to jste opravdu vyčetl v tomto článku?

P. Lenc 21.9.2017 10:44

Re: Klidně si takoví buďte,

My "obyčejní lidé" po vás pane Zelený, ani autorka vaši "lítost" opravdu nepotřebujeme.Jenom dejte pozor na vaši "chráněnou palici", to víte, taková "pokroková" palice jako je ta vaše, to by byla opravdu pro tuto zem opravdová škoda, kdyby přišla k úrazu.A velký pozor na ten bůček...

P. Lenc 21.9.2017 10:31

Re: Skvělý článek.

Dovolím se připojit.Velký DÍK!

M. Ondráček 21.9.2017 10:26

Re: záplava tolerance

Pane Bečko, připadá mi docela smutné, i když bohužel nepříliš překvapivé, že Vy a zřejmě spousta dalších diskutujícíh tady na Psu vnímáte článek paní Kovářové jako "záplavu tolerance". Ne že by mě samotný článek nějak rozčiloval, spíš jsem jej bral jako úsměvnou nadsázku, ale přece jen, text ve kterém se objevují slova " I nadále smíte opovrhovat..." a "Pýcha a nadutost idealistů..." se poněkud míjí s mou představou o "záplavě tolerance". Spíš je to projev netolarantního postoje, který je širocen rozšířen mezi "staromilci" i "novomilci", mezi "vyznavači bůčku" i "vyznavači salátu" nebo vyznavači čehokoli jiného a který by se dal shrnout takto: "Když my pohrdáme vámi, je to naše právo. Když vy pohrdáte námi, je to projev vaší pýchy a nadutosti." Jak říkám, překvapivého na takovém postoji není nic, ale toleranci si představuji jinak.

B. Lukáš 21.9.2017 10:25

Skvělý článek.

Bez dalšího komentáře , autorce vzdávám úctu, smekám a děkuji.

Č. Berka 21.9.2017 9:58

hezké je, jak mnozí pochopili text opačně

:-)

F. Svoboda 21.9.2017 9:33

Díky,

skvělé !! Milí spoluobčané, zkuste proto ve volbách volit stranu " selského rozumu ", nebo alespoň takovou, která se výše uvedeným konservativním hodnotám přibližuje !!!

K. Zelený 21.9.2017 9:27

Klidně si takoví buďte,

ale nechtějte, abych vás považoval za „milé“, či vás dokonce v doslovném významu tohoto slova miloval. Neb co je milého na člověku, který opovrhuje lidmi na základě jejich vzhledu, předmětu studia nebo dokonce pomáhání bližním v nouzi, kterému je lhostejné týrání zvířat a ještě je sám týrá. Jak říkám, buďte si jací chcete ale až na tom vercajku narvaný bůčkem budete funět po té návsi a s x pivy v hlavě se zamotáte tak, že sebou švihnete a tu nechráněnou palici si rozbijete o patník, nechtějte, abych vás litoval.

K. Bečka 21.9.2017 9:08

záplava tolerance

Milá paní doktorko, takové pohlazení duše jsem už dlouho nečetl ani neslyšel.Opravdová záplava tolerance, které se v našem životě nedostává, stále se máme proti něčemu vymezovat a proti někomu bojovat, v poslední době v politice i spojenci proti spojencům. Pravda ovšem je, že Váš příspěvek je " hrubě nekorektní ", a to je na něm nejlepší. Hodně zdraví a osobní pohody přeje oddaný čtenář Vašich detektivních příběhů.