25.11.2017 | Svátek má Kateřina



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Steinmeier u Zemana



Řazeno podle času vzestupně, seřadit podle času sestupně
počet příspěvků: 512, poslední: 13.9.2017 23:11, přehled diskusí

No, s tou Vídní a útlakem bych byl opatrnější,:
Autor: S. Kalužík Datum: 13.9.2017 0:30

tak, jak se nám úpělo za Rakouska Uherska se nám už nikdy úpět nebude :)

Re: No, s tou Vídní a útlakem bych byl opatrnější,:
Autor: T. Kohout Datum: 13.9.2017 4:05

Jo jo, moje babička taky vždy říkala, kolik za císaře pána stála houska a kus salámu. To měla na mysli začátek století, ne válku 1914-18.

Re: No, s tou Vídní a útlakem bych byl opatrnější,:
Autor: A. Sedláčková Datum: 13.9.2017 7:50

No, pane Kalužíku, národovec z vás zrovna nemluví, je to ovšem vaše věc

Re: No, s tou Vídní a útlakem bych byl opatrnější,:
Autor: S. Kalužík Datum: 13.9.2017 9:58

A proč by nemluvil? Ale zejména, národovec je něco kladného?

média mu nepodléhají - to mi úplně stačí:
Autor: I. Dekyský Datum: 13.9.2017 0:52

Na které planetě pane Neff proboha žijete. Čím dál víc se rozcházíte s realitou a to převelice!

Jaképak o nás bez nás :
Autor: I. Koreň Datum: 13.9.2017 1:09

náš ministr u toho byl a hlasování se zúčastnil. A že byl přehlasovaný, to se v demokracii stává - třeba mně zatím ve všech volbách.

Z dnešního pohledu je myslím jasné, že by se o azylových a migračních záležitostech mělo v EU rozhodovat jednomyslně, ale požadovala to ČR, když se domlouvalo, ve kterých případech stačí kvalifikovaná většina?

Odchod Východu z Unie:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 5:09

a nový ponslavistický revizionismus vyvolají válku, které se jasně vymezený Západ podobně jako za studené války pouze bránil. Východ na Západ ekonomicky nemá m.j proto, že si neumí zajistit "právo a spravedlnost" na vlastním území a za tyto dvě hodnoty vydává šovinistické a revizionistické postoje vůči svému okolí spojené s potlačováním svobody vlastních obyvatel především korupcí na Západě nevídanou.

Proměna chování vůči Západu:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 5:18

se děje hlavně v středoevropských postbolševických zemích, které mají nejhorší vlády od dob Jaruzelského a Husáka.

Do čehos to duši dal, ó Pane..:
Autor: J. Mrázek Datum: 13.9.2017 7:24

:-§

Celý ten problém má dvě roviny, obě důležité.:
Autor: V. Kolacik Datum: 13.9.2017 5:51

Celý ten problém (kvót) je pseudoproblém, který neřeší podstatu problému, ale jen vytváří dojem, že se něco dělá. Podproblémem pseudoproblému jsou kvóty 120.000 (zde už vůbec nejde o kvóty, jen se demonstruje mechanismus vzájemného fungování unijních orgánů). Další a další drobení tohoto podproblému pseudoproblému nás víc a víc vzdaluje od pojmenování problému (a nedejbože od nějakého řešení).

Z problémů zkusím vybrat a pojmenovat jeden. Populační růst v Africe. Za poslední dva roky handrkování o malichernostech a pseudoproblémech se stav v Africe zhoršil o cca 50.000.000. Kvóty? — Vlk se nažral a koza — koza zůstala celá, jen se trochu rozmnožila. Meleme pantem, hudba stále ještě hraje.

Německo je potřeba rozdělit na 4státy, aby:
Autor: V. Kotas Datum: 13.9.2017 6:21

si přestalo v Evropě vyskakovat a Francouzům je potřeba zrušit dotace do zemědělství. Potom bude naděje, že nastoupí zdravý rozum a začne likvidace současné bruselské EU a Evropa se vrátí k původním základům EU/EHS. Tam budeme - já pán, ty pán, dnes jsme kolonie.

Příliš rozumné a téměř funkční ...:
Autor: J. Mrázek Datum: 13.9.2017 7:23

..nicméně - tupý skopčácký stádní pud rozdělením nezanikne ... a frantíci by stávkovali do konce světa...

Unie bláznů :
Autor: J. Pražák Datum: 13.9.2017 6:24

Když soused chce vyskočit z 10. patra a spáchat sebevraždu, tak nemá právo nás nutit k témuž. I kdyby mu na to nějací kašpárci z Marsu dali dobrozdání.

"chceme-li coby Česko nějak ústrojně v unii fungovat, je třeba ctít soudní rozhodnutí".

Němci mají historické zkušenosti s násilným přesidlováním lidí. Nestačilo jim to? Chtějí současní EUrovůdci skončit před tribunálem obdobným tomu Norimberskému? Zatím dělají vše pro to, aby se jim to podařilo.

Loutka Zeman :
Autor: P. Kučera 512 Datum: 13.9.2017 6:34

První reakcí Zemana na anexi Krymu bylo - vyslání vojsk NATO. Už druhý den mu ale někdo (nejspíš Putinův emisar martin Nejedlý) umyl hlavu a Zeman otočil o 18O stupňů a žádné ruské vojáky už od té doby na Ukrajině neviděl.

Co se týče uprchlíků, tak Fico je realista. Utopie nikdy nikam nevedly. Dobrý den.

:
Autor: K. Kořinek Datum: 13.9.2017 6:43

Mnichovskou dohodu 1938 take uzavreli realiste.

Re: :
Autor: P. Kučera 512 Datum: 13.9.2017 9:12

Ano, pane Kořínku, ale podívejte se, kam to vedlo. Evropa je od té doby už dál.

:
Autor: K. Kořinek Datum: 13.9.2017 6:41

Mezinarodni uznani celistvosti je tak stejne silne jako mezinarodni uznani volby prezidenta Janukovice. Bylo mu prd platne, kdyz se Zapad rozhodl zorganizovat puc na Ukrajine.

Jinak AR Krym nekolikrat od roku 1992 zadala o to, aby na jejim uzemi probehlo referendum o samostatnosti. Neuspesne. A tak logicky vyuzila bezpravniho stavu na Ukrajine a osamostatnila se. Chytre se pripojila k Rusku a vyhnula se tak osudu Donbasu.

Rozpad Jugoslavie a nasledna anexe Kosova EU-NATO bylo co ?

Re: :
Autor: V. Klepetko Datum: 13.9.2017 7:08

Pokud vím, tak referendum v Krymu proběhlo již v lednu 1991 za účasti 80% voličů a 93% z nich se vyslovilo pro to, aby měl Krym stejný status jako Ukrajina nebo Bělorusko. Kdyby byla tato vůle lidu respektována, tak po rozpadu SSSR by byl Krym samostatným státem!

Re: :
Autor: J. Schwarz Datum: 13.9.2017 16:00

No, nasledna anexe Kosova EU-NATO byla kapitální pitomost založená na stejných spasitelských pocitech jako Merkelové " willkomen". EU i NATO je Kosovo naprosto k ničemu, ba dá se říct že je jim osinou v (_._).

120 000:50=2400:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 6:45

Tolik lidí zhruba připadá na Česko. Jestli to desetimilionový stát nezvládne, tak je buď zcela organizačně neschopný nebo má rasové a nábožrnské předsudky jako prase.

Re: 120 000:50=2400:
Autor: P. Jášek Datum: 13.9.2017 6:49

nebo pud sebezáchovy!

Re: 120 000:50=2400:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 6:51

Obrazně řečeno slézt z obrubník 24 cm vysokého. Tedy posranost.

Těch 24cm budete mít do žlabu...:
Autor: J. Mrázek Datum: 13.9.2017 7:17

...když nebudete kolaborovat? Tak proto tak bojujete za nesmysly, jako Špidla...

Re: Těch 24cm budete mít do žlabu...:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 7:23

Kolaborace tedy spolupráce je něco zcela přirozeného. A proto jste kolaborant vy jako kdokoliv jiný. Otázka je s kým kdo kolaboruje.

Re: 120 000:50=2400:
Autor: D. Polanský Datum: 13.9.2017 6:49

V Kosovu to také v roce 1900 v poklidu zvládali, měli tam 5% muslimů. Za 100 let to již nezvládli, měli jich tam 95%. Jaképak předsudky?

Re: 120 000:50=2400:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 6:55

Časy se mění, nejen v Kosovu.

Re: 120 000:50=2400:
Autor: P. Janos Datum: 13.9.2017 8:28

Ano, souhlasím, dnes to jde mnohem rychleji.

Re: 120 000:50=2400:
Autor: V. Vérosta Datum: 13.9.2017 6:51

V Česku jsou řádově statisíce statisíce imigrantů ze všech koutů světa (od Peru po východní Čínu) a není to problém. Nechápu, proč těch 2400 nedorazí a nepožádá tady o trvalý pobyt? Proč s nimi zachází EU jako se zásilkami masových konzerv? Ano, víme, Teutoni mají nutkání manipulovat s masami lidí sem, tam po nástupištích, seznamy, odškrtávat, povely ... však to známe. Kvóty jsou lidsky ponižující hlavně pro ty imigranty. A co se kvótami vlastně řeší?? Nechápu.

Re: 120 000:50=2400:
Autor: V. Klepetko Datum: 13.9.2017 7:11

Souhlas. Podívejte se na závěr včerejší diskuze pod úvodníkem, napsal jsem o tom příspěvek!

Re: 120 000:50=2400:
Autor: P. Rajman Datum: 13.9.2017 7:27

Nějak Vám uniklo, že si vybírá mezi rasově a nábožensky vhodnými právě Česko. Jedny do země zve. Druhé, dokud je zcela neodradilo, zavíralo do detenčních táborů.