25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Učitelé dostanou přidáno

Šlo to rychle. Hudrování v Betlémské kapli, uplyne týden a učitelům zvednou platy o patnáct procent a ostatním zaměstnancům o deset. Všimněme si, že oficiální oznámení zní, že se koalice dohodla. Před volbami si každý chce přivlastnit kus té zásluhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 12.9.2017 22:07

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,

Jo, až na ten IVK, neovlivňuje aktivně tak náhodou volby v Německu?

Myslím si, že ty růžové brýle bys mohl občas odložit.

M. Prokop 12.9.2017 22:14

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,

Mně nevadí aktivní ovlivňování agitací, podporou finanční, publikační, etc. Na to má každý právo a velice bych se bránil, kdyby bylo komukoliv odpíráno.

Vadí mi jen, pokud stát svěřuje část své moci institucím, které nejsou voleny všemi. Však to je v tom traktátu o fašismu dost přesně popsáno.

Kecy o brýlích přenech pohádkářské kolchoznici nebo podobným "diskutérům".

M. Mařák 12.9.2017 22:22

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,

To jsou hlavně odbory, což je ten fašismus v ČR i v EU na mnohem vyšší a základní úrovni, to se s nějakou Antifou, nebo tzv. občanskou společností nedá vůbec srovnávat.

Nic, jdu chrápat, se měj.

M. Prokop 12.9.2017 22:26

Re: Vláďo ty struktury nejsou homogenní,

Já nějak odmítám pro jedno nevidět druhé či další. Odbory zajisté, ale nejen ty.

Taky dobrou.

J. Vobr 12.9.2017 19:59

DI DO PRDELE,DEBILE !!! (c)Lazárek

Dávám tomu tady glanc a švih !!!

:-)))

:-)))

A BABIŠ JE POLPOT (c) Balžám !!!

J. Vobr 12.9.2017 20:01

A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM

:-)))

:-)))

R. Brzák 12.9.2017 20:08

Re: A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM

Víte, jak to dopadne? Pamatujte na Kajana...

J. Vobr 12.9.2017 20:12

Re: A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM

Brzákův vytýkací dopis !!!

:-)))

P. Spáčil 12.9.2017 20:19

Re: A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM

Čuli opět změní identitu jako už několikrát. (:-))

Což mohl udělat i Kajan ale asi neměl zájem.

M. Mařák 12.9.2017 21:42

Re: A FURT JIM ŘÍKÁM - NEHRAJTE SI S TÍM BUMERANGEM

Nechte ho žít, vždyť o nic nejde, je to jen taková kulisa, prostě tady něco pořád úporně bzučí, no...

O. Uživatel 12.9.2017 20:14

Uživatel požádal o vymazání
R. Neveselý 12.9.2017 21:29

Re: DI DO PRDELE,DEBILE !!! (c)Lazárek

Jasně. V čem? :-))

J. Franke 12.9.2017 19:22

Přátelé a kamarádi...

Nějak se nemohu zbavit domu, že to tady ztrácí glanc a švih...

Odmlčím se na chvíli a uvidím...

S. Lazárek 12.9.2017 19:29

Re: Přátelé a kamarádi...

Obávám se, že uvidíš to samé, co teď. Je to škoda, ale zastřelit to nemůžeš, utopit to nejde....

M. Mařák 12.9.2017 19:41

Re: Přátelé a kamarádi...

Pamatujete na mariana va Virtually? To byla jiná síla, i když je fakt, že tam tehdy nebyly příspěvky omezené délkou jako tady. Vesměs s ním byla řeč, ale když to na něj přišlo, tak vytvořil nchdfekfnsd?cxdf o stovkách až tisících písmen a celou noc to tam poctivě do diskuze tapetoval, čímž ji celou totálně zazdil...

S. Lazárek 12.9.2017 19:46

Re: Přátelé a kamarádi...

Ten na tom byl ještě hůř, to je fakt.....:-)

H. Balzám 12.9.2017 20:29

Re: Přátelé a kamarádi...

Jsem docela nepřítelem moderovaných diskusí, myslím, že pro dospělé lidi je to trošku nedůstojné, ale pokud je tedy diskuse moderována, je mi záhadou, proč to takovým, jako byl třeba Janyška nebo teď vobr, tak dlouho tolerují. Ale ctím plně právo jak majitele, tak Jaga dělat si to tu po svém, oni jsou tu doma.

O. Uživatel 12.9.2017 19:52

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 12.9.2017 19:32

Re: Přátelé a kamarádi...

Nehažte flintu do žita, pane Franke, tak to tady fungovalo od začátku, řekl bych, že je to momentálně mnohem méně divoké a tapetově mono-tématické, než kdysi.

V. Klepetko 12.9.2017 19:42

Re: Přátelé a kamarádi...

Martine ahoj, naruším taky trochu tu monotematičnost :-))

Onehdy jsi tu citoval Mussoliniho a byla řeč o korporátním fašizmu, to jsou teď moderní témata v návaznosti na ty naše volby...Než se k tomu někdy příště vrátíme - zkus se začíst do literatury o korporativismu v současném Rakousku nebo Švédsku... Zdá se že ten korporátní stát je tam už ze 2/3, což je hrozné...

A struktury EU fungují velmi podobně...

O. Uživatel 12.9.2017 19:53

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 12.9.2017 19:57

RYS,TEN I-PHONE SE VÁM ODCHYCÍ

:-)))

O. Uživatel 12.9.2017 20:13

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 12.9.2017 19:55

Re: Přátelé a kamarádi...

Ahoj Vláďo, obě dvě tyto země mají nejvyšší stupeň korporativistické formy státu v EU. U Švédska to má hluboké historické kořeny, vzhledem k nehostinnému podnebí žili Švédové v komunitách a mají mnohem vyvinutější vzájemnou solidaritu, než třeba my. Jejich dnešní korporatismus byl postaven na existenci tzv. bruků, což byly samostatně fungující zemědělské, či industriální komunity, ve kterých vše patřilo jednomu vlastníkovi. Půda, manufaktura, továrna, domy... Majitel bruku se staral o všechny obyvatele bruku od jejich dětství až do smrti. Na tom je v podstatě postavený švédský sociální systém.

M. Mařák 12.9.2017 20:00

Re: Přátelé a kamarádi...

V Rakousku je to jinak. Rakouští fašisté se během vlády kancléře Dollfusse pokusili realizovat italský Mussoliniho korporatismus, ale národně socialistický puč to zastavil, kancléř byl zavražděn. Rakouští fašisté se pak ocitli ve stejných lágrech jako komunisté, sociální demokraté a odboráři a zachovali si tak stejnou aureolu mučedníků. Ten systém, který během krátké fašistické éry zavedli, díky tomu zhruba přetrval dodnes.

M. Mařák 12.9.2017 20:05

Re: Přátelé a kamarádi...

Fašismus, jehož podstatou je korporatismus, nejde srovnávat se strukturami EU. Doporučuji Ti, aby sis něco o skutečné podstatě fašismu nastudoval.

V. Klepetko 12.9.2017 20:10

Re: Přátelé a kamarádi...

Korporativismus má mnoho tváří a podob. Ten fašismus, to byla jen jedna z možných inkarnací...

Znovuzrození fašismu v ČR je v dnešních poměrech nemožné. Ale já tu nechci ani ten Rakouský, Švédský a ani EU- model korporativismu!

M. Mařák 12.9.2017 20:15

Re: Přátelé a kamarádi...

V ČR nemá fašismus historické kořeny, jednalo se o minoritní hnutí, na Slovensku tomu bylo jinak. Prvky fašistického korporatismu však u nás máme velmi silné a již od počátku na ně upozorňoval Klaus, ač ho nemohu ani cítit...

V. Klepetko 12.9.2017 20:18

Re: Přátelé a kamarádi...

S tím také souhlasím. Ale v EU ty prvky nevidíš? Díváš se

na to nezaujatě?

M. Mařák 12.9.2017 20:26

Re: Přátelé a kamarádi...

Myslím si, že se na to dívám nezaujatě, ta tripartita (jeden ze základů fašismu), tedy možnost, že se i odbory podílejí na legislativě, je velmi silná třeba v Německu, teď s tím ve Francii začal i Macron. Je velmi silná i v ČR a máš pravdu, jisté základní formy fašismu jsou v zemích EU docela pevně zakotveny.

Prostě ty odbory povýšené na stát, to existuje i v EU, ale jinak se jedná o dva odlišné světy, řekl bych.