22.9.2017 | Svátek má Darina



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

IZRAEL: Nezamýšlený cíl aneb Osud člověka



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 36, poslední: 12.9.2017 23:23, přehled diskusí

V Itálii začíná obrovský problém:
Autor: J. Mrázek Datum: 12.9.2017 23:20

Itálie: tropická infekce chikungunya, malárie a západonilská horečka

12. 09. 2017 20:24:13

Nejméně tři případy chikungunya ve městečku Anzio, další 4 potvrzené případy v Římě. Západonilská horečka řádí ve 23 okresech. Další 2 případy malárie přivezli pákistánci. Transfuzní centrum zastavilo příjem krve dárců na 28 dní........

Zdroj: http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623347

Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: J. Berger Datum: 12.9.2017 10:31

mír mezi Izraelem a Palestinci (nazývejme je tak) není možný, dokud budou mít Palestinci v základu své ideologie a programu zničení státu Izrael. Je možné udělat mír s někým, koho chci programově zničit? "Tanečky" Abbáse a spol.je nutno takto hodnotit. S antisemity typu p. Nováka nemá cenu se bavit, stejně jako s někým, kdo hodnotí člověka podle původu (zde mne napadají komunisté, hodnotící člověka dle původu). Já mám za přátele jak Židy, tak 3 Palestince, kteří ovšem nejsou žádní teroristé, akorát nejedí vepřové a nepijí alkohol. Hodnotím každého jaký je, ne podle původu. Proto jsem také proti přijímání do EU každého, bez ohledu na to, jaké má názory a úmysly.

Re: Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: R. Morava Datum: 12.9.2017 11:27

Tak samozřejmě jak Židé tak Palestinci jsou dobří i špatní. Problém je to, co se tu píše, že nenávist k Židům je už v Koránu a hlavně je masově vtloukána Arabům do hlavy.

Pan Novak je šílený, když si myslí, že by nám vadilo kdyby se Židé vrátili do Čech. Zapomíná, že antisemitů je tu málo. Většině by to samozřejmě nevadilo. Kdyby je z Izraele vyhnali, určitě je rádi přijmeme, samozřejmě za definovaných podmínek. Vždyť jsou součástí naší kulturní historie (na rozdíl od terroristů) většinou v dobrém i zlém. Do Izraele jich cast odešla, protože se necítili v Evropě bezpečně a Izrael je jejich biblická domovina, proto tam patří a budovali tam svoje náboženství tisíce let před Islámem. Co se týká Polska. Ti jsou možná větší anti-semité, ale za války Židy v Polsku ničili Němci. Mezi Poláky byli jak ti co spolupracovali, tak ti co zachraňovali. Většina Poláků i kdyby Židy nemusela, samozřejmě byla proti jejich zabíjení! (možná to bylo jinak na Ukrajině)

Re: Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 11:46

Skutečná vlast židovského národa je Stát Izrael, ne Evropa, ne ČR, byť si Židů moc vážím, tak s bolestí vím, že v žádné evropské zemi Židé nežijí v bezpečí, právě vlivem velmi početné muslimské menšiny, která se za nějaký čas stane většinou. Evropské vlády nadbíhají muslimským voličům, dělají, co jim na očích vidí. No kolik je Židů v Evropě? 1 až 1,5 milionu. Kolik je muslimů v Evropě? 30-40 milionů, tak koho je víc? Čí hlasy jsou cennější?

Re: Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: R. Langer Datum: 12.9.2017 13:09

Zrovna u nás by v bezpečí být mohli. A mohli by nám to bezpečí dost podstatně pomoct udržovat. ;-)

Re: Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: Š. Hašek Datum: 12.9.2017 19:55

Dobrá poznámka.

Začněme zvát bezpečnostní poradce z Izraele, Halíkovi na-rat.

Záložníci začnou/by mohli zas asi cvičit

:))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 12.9.2017 21:38

Re: Paní Lukešová (a ostatní):
Autor: J. Mrázek Datum: 12.9.2017 23:23

Jo, vypadá to smysluplnně. Jen to budou muset jistit železárny a drátovny na západní hranici ...

Paní Lukešová (aostatní):
Autor: J. Berger Datum: 12.9.2017 10:19

Krásná debata mimo mísu:
Autor: A. Pakosta Datum: 12.9.2017 7:15

Nikdo tady nechápe, nebo nechce vidět, že Arabové vyznávají Mohamedovo učení. A Mohamed nejen káže "zničit Židy do posledního", on to také sám praktikoval! Když utekl z Mekky do Jathríbu (dnes Medína), napřed se snažil vetřít místním prosperujícím židovským kmenům do přízně - bažil po tom, aby jej přijali jako svého proroka. Když se mu vysmály, pojal vůči nim smrtelnou zášť, kterou ruče zabudoval do svého deníku - Koránu, a jen trochu upevnil svou moc, Židy z Jathríbu vyhnal a ty, co neodešli, nechal veřejně popravit. Byly jich tisíce, poprava trvala celý den, a Mohamed se na to celý den zálibně díval. A Mohamedovy skutky jsou dnes součástí jejich "svaté" věrouky, a každý dobrý mohamedán se má snažit, aby žil do puntíku jako Mohamed.

Co je na tom tak těžkého - pochopit, že mír v Palestině nebude, dokud tam bude žít jediný přívrženec zrůdného Mohamedova kultu! (A nebo jediný Žid, samozřejmě. Ale Židé žili v Palestině tisíce let předtím, než se narodil Mohamed.)

Re: Krásná debata mimo mísu:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 10:42

Ano, já tomu rozumím, že se jedná o náboženský příkaz muslimů vyhladit všechny Židy v Eretz Jisrael. Stačí si připomenout výroky arabských vůdců. Muftí Amín al Husejní, vyzval 17.5.1948 ke svaté válce "Pobijte všechny Židy, všechny je vyhubte". Gamal Nísir, egyptský prezident objasnil 9 dní před Šestidenní válkou "Naším cílem je totální zničení Izraele". Hafíz Asad, syrský prezident prohlašoval při útoku na Izrael v Jomkipurské válce 16.10.1973 "Nedáme si pokoje, dokud nezničíme posledního sionistu". A už jako nositel Nobelovy ceny míru prohlásil Jásir Arafat 22.12.1995 "Krví a mečem dosáhneme svého cíle. Včera Gaza a Jericho, dnes Betlém a zítra Jeruzalém a celá Palestina".

Tak jak mají Izraelci uzavřít mír s takovými lidmi, kteří je chtějí zničit, izraelská levice naivně doufala, že se s palestinskými Araby a jinými muslimy mír?

Re: Krásná debata mimo mísu:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 10:53

A Azam Paša, generální tajemník Arabské ligy, řekl 15.5.1948 "Tohle bude válka, která Židy zničí, něco jako křižácké výpravy a mongolské krvavé lázně dohromady".

Velitelé arabských armád, vyzvali své soukmenovce, palestinské Araby, aby na 2 týdny Izrael opustili, protože "naše bomby neumí rozeznat Žida od Araba, až budeme Židy bombardovat a zbytek zaženeme do moře, proto tisíce Arabů oblast opustilo v naději, že se za 2 týdny "vrátí přes hory židovských mrtvol, aby vyplundrovali prázdné židovské domy". Splnilo se však heslo Davida Ben Guriona "Kdo nevěří v zázraky, není realista".

Přestat to divadlo platit!:
Autor: S. Moc Datum: 12.9.2017 6:31

Myslím, že celý problém je už jasný jako facka. Palestinští Arabové budou i nadále předstírat, že chtějí mír a vyžadovat za to mezinárodní podporu, přednostní uznání u OSN a jinde, ale nikdy nic neudělají aby mír nastal.Naopak budou Židy kosit kde se dá. Jejich cílem je zkrátka Israel zničit a od toho nikdy neustoupí. Pročež je třeba, aby svět ustoupil od jejich podpory. Snad pak změní stanovisko? Nebo je aspoň budou platit jejich arabští bratři místo nevěřících psů.

A není to takto?:
Autor: D. Novak 721 Datum: 12.9.2017 0:31

"Pro lepší pochopení: kdyby Hitler nevyvolal dobyvačnou válku, neumírali by při britských náletech na Hamburk na přelomu července a srpna 1943 němečtí civilisté".

Kdyby si Židé z Ukrajiny, Polska, Ruska atd. nevybudovali svůj stát v Palestině, tak by žádní teroristé v Gaze nebyli... .

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 0:38

Ne nebylo. Židovskou domovinou je Stát Izrael. Nikde jinde nejsou Židé v bezpečí. Tak i vám připomenu slavnou Grinbergovu prorockou báseň.... V jedné středoevropské vsi se objevil Ježíš Nazaretský. S očima doširoka otevřenýma prochází, aby vyhledal své bratry. Když je nenachází, obrací se na kolemjdoucího. "Kde jsou Židé?. Zabiti. říká chodec. A jejich domovy? Vykradeny, říká chodec. A jejich synagogy? Rozbořeny, říká chodec. A jejich akademie také? Ano, říká chodec. Ale co děti a starci, kde jsou? Kde jsou mudrci a jejich žáci? Zabiti, říká chodec".

Tehdy se Ježíš zastaví a dá se nad svými povražděnými bratry do pláče. Vzlyká tak silně, že se lidé začnou otáčet, aby se odívali a náhle jeden venkovan vykřikne: "Ale on je také Žid a e živý, jak se mu podařilo zůstat na živu". Několik venkovanů se na Ježíše vrhne a zuřivě ho ztluče a zabije. Křesťané, chtějící zabít Žida, zabili svého Boha.

Uri-Cvi Grinberg (1896-1981) se narodil v chasidské rodině v Haliči. V roce 1957 mu byla udělena Izraelská cena za přínosy hebrejské literatuře. ČSPI, ko

Jedinou bezpečnou zemí pro židovský národ je Stát Izrael a vy s tím nic nenaděláte.

Re: A není to takto?:
Autor: D. Novak 721 Datum: 12.9.2017 0:41

Však to píši často. Za hříchy Evropanů musí platit Arabové. Evropa Židy nechtěla, tak se jich zbavila, hodila je na krk Arabům.

Víte proč v Polsku nedělají pogromy? Není to kvůli tomu že by dnešní Poláci byli méně antisemitští. Oni už nemají na koho ty pogromy dělat.

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 0:45

To máte pravdu, že v Polsku už nemají na koho ty pogromy páchat. Proto je zločinné chtít vykopnout Židy do Polska, když jsou doma v Izraeli.

Ale ani Arabové nejsou bez viny. I oni koketovali s nacisty. Byl jím protižidovský pogrom Farhud z 1.6.-2.6.1941 v Iráku, při kterém přišlo o život 180 Židů, 2000 jich bylo zraněno a materiální škody byly vysoké.

Re: A není to takto?:
Autor: D. Novak 721 Datum: 12.9.2017 0:52

Není. Arabové nesmí platit za polský antisemitismus. A docela by mi zajímalo, jak by Češi reagovali kdyby pražský Josefov byl opět plný Židů. slýcháme že Češi nejsou rasisté.... . Bylo by to velmi zajímavé jak by reagovali čeští vlastenci :-)

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 0:58

Naštěstí jsme malí páni a Židé svou bezpečnost uhájí. V současnosti antisemitismus nejvíce kvete na Blízkém východě, a vyznávají ho muslimové. Poláci sice jsou byli antisemité vůči svému židovskému obyvatelstvu, ale Stát Izrael na diplomatické scéně podporují, což je nejdůležitější.

Kdyby byl Josefov plný Židů? No bez pochyby by se našli antisemité, kteří by z této situace nadšeni nebyli, proto jsou Židé doma v Izraeli.

Re: A není to takto?:
Autor: D. Novak 721 Datum: 12.9.2017 1:27

Podporují, mají černé svědomí. A jsou rádi že už je u sebe nemají. Pokud polští antisemité podporují na diplomatickém poli Izrael, tak je to vlastně Ok :-) Viz. Orbán a Netanjahu.

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 1:47

Ano, jsem ráda, že Poláci a Maďaři podporují Izrael. Ale našli se polští hrdinové během holocaustu. Taková Polka Irena Sendlerová zachránila 2500 židovských dětí z varšavského ghetta před jistou smrtí ve vyhlazovacích táborech. Němečtí nacisté ji surově zbili, zlámali ruce a nohy, ale nezradila židovské děti. Byla navržena na Nobelovu cenu míru, ale nezískala ji. Tu obdrže Al Gore za teorii o klimatu.

Re: A není to takto?:
Autor: J. Lukavsky Datum: 12.9.2017 7:39

Proboha, osobo, Irena Sendlerová ve spolku Arafata, Obamy, Al Gora.... a řady dalších "výkvětů"? Buďme rádi, že jí nedostala, stejně jako sir Nicholas Winton. Vždyť by se tam musela cítit jako panna v bordelu. Tuto cenu uděluje totiž Norský parlament a podle toho to tak vypadá!

J.L.

end

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 1:50

https://www.novinky.cz/zena/styl/228335-irena-sendlerova-zachranila-tisice-deti-nezlomilo-ji-ani-muceni.html

Re: A není to takto?:
Autor: P. Lenc Datum: 12.9.2017 9:57

Ano Novaku 721.Vaše logika nemá, jako u každého antisimity opravdu "chybu".Polemizovat s blbem jako jste vy nemá cenu.

Re: A není to takto?:
Autor: S. Landa Datum: 12.9.2017 10:19

Když Vám vadí jiný názor, nechoďte do diskuzí...

Re: A není to takto?:
Autor: P. Lenc Datum: 12.9.2017 11:14

Vám Lando mohu pouze napsat, že vy jako spoluhejkal antisemity Novaka721 mně můžete pouze políbit...Od promuslimského grázla jako jste vy je opravdovou drzostí mluvit o nějaké diskuzi.

Re: A není to takto?:
Autor: S. Landa Datum: 12.9.2017 11:23

Jak je snadné napadat druhé, nejsem-li schopen vyplodit kloudnou myšlenku, že?

Ale hlava Vás bolet nemusí, jako na místního Pepka Vyskoče jsme na Vás zvyklý a nezlobíme se pro Vaši retardaci na Vás.

Mír s Vámi

Re: A není to takto?:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 11:49

Já považuji za Pepka vyskoče antisemitu pana Beránka, který napsal, že jsou Židé "Vyčúránci, hajzlové, podrazáci a podvodníci, kteří se jenom snaží obohatit na úkor ostatních ten respekt nemají, spíše nevraživost až nenávist okolí".

Právě z těchto lidí se verbovali velitelé a jiní zaměstnanci vyhlazovacích táborů...

Re: A není to takto?:
Autor: S. Landa Datum: 12.9.2017 14:03

No jo, no. Skoro každý někoho nemá rád. Ať již na základě osobních zkušeností, nebo se nechal zmanipulovat.

Pan Beránek třeba nemusí Židy, ty máš pěnu u pusy, když slyšíš o muslimech, já zase upřímně nenávidím Slováky.

Nicméně, diskuze jsou tu kvůli vyměňování si názorů, ne kvůli osobnímu osočování. Pan Novák vyjádřil své myšlenky, pro mne logické a srozumitelné, pro mnoho z místních třeba ne, ale napadat ho a obviňovat z antisemitismu může opravdu jen nějaký Fanda Vyskočů...

Palestinští Arabové- Čekání na Gogota:
Autor: H. Lukešová Datum: 12.9.2017 0:23

V životě jsou chvíle, na které nikdy nezapomeneme. V roce 1997 mi Jossi Beilin ukázal dokument, který měl prokázat, že mír na Blízkém východě je za dveřmi. Beilin byl významným izraelským politikem ze Strany práce. Ačkoliv se zpráva o jednání Josse Beilina s Mahmúdem Abbásem rychle rozšířila, nebylo mnoho těch, kdo mohli vlastníma očima nahlédnout do dokumentu. Mírový koncenpt, který tito pánové vypracovávali 18 měsíců, by přinesl nádhernou budoucnost na obou stranách konfliktu. Překážkou byl údajně Benjamin Netanjahu ze strany Likud. Beilin věřil, že je Abbás ten správný mírový partner.

V roce 1999 byl Netanjahu odstaven a v roce 2000 jsme slavnostně podepisovali dohodu z Camp David. Ale jaké bylo překvapení. Abbás mírový koncept do Camp Davidu vůbec nepřinesl. Nenabídl žádný jiný koncept. Stal se rozhodným odpůrcem izraelského mírového návrhu a jeho požadavek práva na návrat arabských uprchlíků do Izraele zhatil všechna vyjednávání.

Ale levice se nevzdávala. Na podzim 2003 byla vypracována Ženevská dohoda a všichni se domnívali, že už Abbás nemá další prostor pro výmluvy a podepíše mírovou dohodu. Přišlo další překvapení. Abbás poslal do Ženevy místo sebe Jassera Rabba, ministra arabské autonomie. Výsledek? Žádný podpis, žádná dohoda. A dál jsme snili náš sen o míru. V roce 2008 jsme podporovali premiéra Ehuda Olmerta a jeho cyklus rozhovoru s Abbásem. Domnívali jsme se, že Olmertovu nabídku nelze odmítnout. Další překvapení. Abbás nabídku sice absolutně neomítl, ale zmizel. Neřekl ani "ano" ani "ne". Pochopili jsme, že je zle.

V létě 2009 jsme podporovali rozhodnutí premiéra Netanjahua o zmrazení výstavby osad v Judeji a Samaří a jeho další mírovou nabídku Abbásovi, kterou pronesl na univerzitě Bar-Illan. Abbás opět zklamal. Netanjahuovou nabídku k míru opět odmítl.

Otevřelo nám to oči? Nikoli. Místo toho jsme obvinili Netanjahua a stranu Likud. V roce 2014 jsme si byli jistí, že Abbás nemůže odmítnout mírový návrh amerického ministra zahraničí