25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Jsem pro bojkot kvót

Středoevropskou zprávou číslo jedna posledního týdne je, že Evropský soudní dvůr ve středu zamítl v plném rozsahu žalobu, kterou podaly Slovensko a Maďarsku proti přistěhovalecké politice EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Johnová 11.9.2017 23:06

Quod licet Iovi, non licet bovi

A platí pokuty Řecko nebo Itálie za nedodržení smlouvy v bodu ochrany vnějších hranic? Platily pokuty země, které nedodržely podmínky fiskální odpovědnosti (schodek rozpočtu, zadlužení k HDP)?

T. Hraj 18.9.2017 13:32

Re: Quod licet Iovi, non licet bovi

A což teprve sanace státních dluhů jednotlivých členských zemí pomocí ECB? Taková věc jde explicitně proti jejímu mandátu. kolik že to bylo nalito jen do takového Řecka? 250 mld.€?

J. Jurax 11.9.2017 22:08

Bojkot kvót samozřejmě

A ovšem volit jen ty strany, co se k bojkotu kvót jednoznačně zaváží.

Zatím tak ovšem neučinila žádná ...

U nás totiž si zvolíme nějaké pitrýsky a ti si pak v zásadě mohou dělat co chtějí - po volbách do ničeho už voliči nemají co kecat. I když činí věci, jež v jejich volebních programech nebyly (že naopak nedělají to, co v těch programech mají je naprosto běžné).

Proto se programy píšou tak jak píšou - důležitým, leč kontroverzním otázkám se obloukem vyhnou, protože co kdyby se po nich opravdu chtělo - třeba referendum o setrvání v EU, přijetí eura, nepřijmout kvóty na moslemíny ...

Až zas za čtyři roky budou zase slibovat - a to voliče zase oblbnou ... toť praktická aplikace demokracie v zastupitelské formě.

J. Farda 11.9.2017 18:38

Už je to tady ...

http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/200834-zeme-eu-musi-sjednotit-davky-pro-uprchliky-zni-z-nemecka-a-pak-se-pridala-i-merkelova/

J. Jurax 11.9.2017 21:49

Re: Už je to tady ...

Ano.

Jako základ je třeba vzít socdávky v Rumunsku. Jestli ne, tak ať s tím jdou Germáni včetně šílené Anděly přímo do perdele.

M. Prokop 11.9.2017 22:07

Re: Už je to tady ...

To ovšem asi nebude to, co by Andělína ráda ...

L. Sindi 11.9.2017 17:21

Ne že by se mi přjímání líbilo, ale pravidla hry jsme bohužel přijali...

R. Morava 11.9.2017 17:46

Re:

Ano naši politici podepsali Lisabonskou smlouvu. Ale my šli do EU s tím, že se budou hlídat Schengenské hranice. Taky jsme šli do Evropy ne Euarábie.

V každém případě měli být naši politici mnohem aktivnější při vyžadování ochrany NAŠÍ Schengenské hranice. Už dávno žalovat u soudu Itálii a Řecko i ostatní za to, že ji nehlídají a nabídnout k tomu pomoc. Zkrátka nejlepší obrana je útok. Pokud na to všechno nikdo nereaguje a posílá nám sem nějaké migranty je tu možnost odmítnout z důvodu bezpečnosti naší země.

Hlavně ale v EU už nedodržuje nikdo nic, což se právě na ochraně hranic projevilo, nebudme tedy jediní hloupí kteří se podělají.

A nic nepodepisujte! (zatím ty naše trdla podepsali Pařížskou úmluvu). Žádné Euro, žádné tvrdé jádro, dokud je to neomarxistický totalitární spolek typu SSSR, nic nepodepisovat.

J. Jurax 11.9.2017 21:55

Re:

Ano.

Když EU něco podepíšete, pak se nedivte.

A pravit o těch, kdož ratifikovali v parlamentu Pařížskou klimatickou dohodu jako o trdlech je velmi nezaslouženě laskavé; čeština i spisovná, natož hovorová nabízí řadu mnohem přiléhavějších názvů.

http://www.agris.cz/clanek/197411/cesky-parlament-ratifikoval-parizskou-klimatickou-dohodu-nyni-se-ceka-na-podpis-prezidenta-zemana

P. Vaňura 11.9.2017 16:55

Melodii asi uhodnete

Tam kde leží Myamar, Myamar tam je velká sranda, utíká masové, hromadně, muslimácká banda.

Přišli z chudé pr** pr**, mohli slušně žíti, začali dělat bordel, pitomci, teď táhnou do ři...

V. Student 11.9.2017 15:53

Pro jistotu přeposílám,

abychom nezapomněli, co nás v případě přijetí kvót (a stejné výše příspěvků migrantům jako v Německu) čeká:

https://www.youtube.com/watch?v=CZn-Bb4XQNc&bpctr=1505036783

P. Vaňura 11.9.2017 15:49

Ono to s tím setrváním v EU zase tak horké být NEMUSÍ,

protože pokud nebudeme dodržovat direktivy, stejně s námi toho moc nenadělají!

Viz Řecko.

A určitě se naskytne příležitost jim na oplátku něco důležitého zablokovat.

Odejít musíme až pokud začne dovoz migrantů reálně hrozit. Mimochodem, co takhle vyhlásit na migranty proskripce dle vzoru druhého triumvirátu! Nebo třeba zastřelení migranta se trestá pokutou ve výši 1000 Kč...

J. Kanioková 11.9.2017 15:52

Re: Ono to s tím setrváním v EU zase tak horké být NEMUSÍ,

Thomas de Maziere (CDU) für Rheinische Post - „Rozdělení Solidarity“ http://www.rp-online.de/politik/deutschland/bundestagswahl/interview-mit-thomas-de-maiziere-leistungen-fuer-fluechtlinge-sind-ziemlich-hoch-in-deutschland-aid-1.7070203

Martin Schulz podporuje výzvu k společné azylové řízení - http://www.rp-online.de/politik/deutschland/bundestagswahl/martin-schulz-unterstuetzt-cdu-forderung-nach-einheitlichen-asylverfahren-aid-1.7071206

R. Morava 11.9.2017 17:55

Re: Ono to s tím setrváním v EU zase tak horké být NEMUSÍ,

Tak to je pro naše politiky. V každém případě musí vědět, že toto se musí bojkotovat, a u6 ani jeden nesmí projít. Pokud něco takového politici dopustí, půjdou do Vltavy!

Potřebujeme vůči EU odvážné až agresívní politiky.

J. Kanioková 11.9.2017 15:54

To, co o tom včera bylo v TV, to znělo hodně blbě,

hlavně finanční pohrůžky..

P. Vaňura 11.9.2017 15:37

Navrhuji zrušit trestnost propagace nacismu a všech jeho

symbolů. Protože jsme hned vedle Německa, bude to Merkelici silně vadit! Pokusíme se rozbít německý pocit viny, na kterém ona a další staví.

Byli jsme ve válce protivníky a to vysvětluje vše! Jedinou vinou Heydricha je to, že byl na druhé straně...

P. Vaňura 11.9.2017 15:32

Říkám, když nám nic nedají, nic jim nepošleme

A ještě, budeme kontrolovat všechny podezřelé cizince, a kdo nebude mít v pořádku papíry, půjde do detence s tím, že následně bude vypovězen. A pokud se tu znovu objeví, dostane 5 let na tvrdo!

A v další fázi je třeba s VELIKÝM HUMBUKEM vypovědět pařížskou klimatickou dohodu!

F. Kusák 11.9.2017 15:23

Já odmítám i termín "postkomunistické" země,

protože už je to téměř 30 let od dob, kdy padl režim totalitní, reálně socialistický, který měl k bájnému komunizmu hodně daleko. Spíše jsme byli takovým protektorátem, kde člověk viděl zpoza drátů, jak se svět řítí dopředu. A jinak, pokud připustíme ten termín "post reálně socialistický", pak bychom měli říkat "post nacistické" Německo nebo "post koloniální" velmoci Francie a Británie (nejraději bych dal do uvozovek i ty velmoci) atd. Ale jinak s paní Šichtářovou souhlasím.

R. Langer 11.9.2017 15:37

Re: Já odmítám i termín "postkomunistické" země,

Komunistický byl režim proto, protože byl pod komunistickým vedením, stejně jako byl v Německu nacisnus pod vedením nacistickým. S nějakým utopickým komunismem to nemá nic společného.

F. Kusák 11.9.2017 16:58

Re: Já odmítám i termín "postkomunistické" země,

Pane Langře, Vy jste žil možná pod komunistickým vedením, já zase v totalitním a okupovaném státě, který si říkal socialistický, tedy nikoliv komunistický, a vedla nás národní fronta, pod vedením KSČ. Koneckonců termín "utopický" ani komunistická terminologie nezná, když tak "utopický socializmus". Ale to jen na okraj. Podstata mého diskuzního příspěvku spočíval úplně v něčem jiném.

R. Morava 11.9.2017 18:02

Re: Já odmítám i termín "postkomunistické" země,

Ano ta podstata Vašeho prvního komentáře je v pořádku. Přesně tak, pokud budou někde používat postkomunistický mělo by se pro Francii používat marxistická postkoloniálně socialistická, a Británie postrasistická, Německo to by bylo hodně fuj, co takhle zase totalitní nepoučitelně postnacistické Německo.

A možná by na postkomunistický bylo dobré oponovat zahraničním médiím, že jsme zrazené státy.

Líbí se mi i názor, který przentuje jeden náš historik (jméno tu na psu zmínoval pan Tomský), že zatím co Západ se v klidečku vyvíjel, my tu byli jako ochrana před hordami a ideologiemi z východu. A za to se nad nami budou povyšovat.

J. Jurax 11.9.2017 21:58

Re: Já odmítám i termín "postkomunistické" země,

No, víte, komunistické vedení bylo, ale komunismus jsme nedobudovali - to by nám určitě řekli.

P. Vaňura 11.9.2017 20:53

Máte představu, jak měla vypadat bájná Velkoněmecká říše

v podání Hitlera? Byla (možná) o něco reálnější, než komunistická utopie, ale s její realizací to bylo podobné. Poněkud se měla podobat i fantasmagoriím zelených, ale to ještě byla ranná forma!

Nacistický režim říkáme tomu, co Hitler REÁLNĚ vytvořil! Komunistický režim je to, co komunisté REÁLNĚ vytvořili.

J. Kanioková 11.9.2017 15:17

Jsem pro bojkot kvót ...... já také..

M. Nesrsta 11.9.2017 15:04

ústava EU a kvǒty

V době ratifikace Lisabonské smlouvy mělo prý 75% občanů ČR problém s pochopením toho, o co sa vlastně jedná a tehdejší prezident Klaus byl vyzýván k vypracování "kuchařky". Problémem pro porozumění bylo zejména, že samotný text platí jen spolu s textem přecházejích smlouv na které se odkazuje. Tento návod je obsahem článku od V. Klause z r. 2008 "Lisabonská smlouva: manuál pro začátečníky". I z tohoto článku a diskuse k němu je zřejmé že tento návod dodnes neztratil na aktuálnosti.

Z této ústavy EU vyplývají kompetence federálního charakteru, nadřazené ústavám členských států, také v oblasti zahraniční politiky. Ústavní soud EÚ potom zahrne uprchlické kvóty do kompetence centra EU v rámci určování zahraniční politiky a např. odmítne proto stížnost Polska a Maďarska proti kvotám, což se v současnosti stalo.

J. Kanioková 11.9.2017 15:18

Ano..

K. Novák 11.9.2017 15:37

Re: ústava EU a kvǒty

To jsou nějaké právní kličky, do kterých se dá všechno zašmodrchat. Hlasování v EU se má týkat správy EU. Je absurdní, že představitelé Lucemburska nebo Holandska odhlasovali, že neobčané EU mají jakési nároky třeba v Maďarsku. Kdyby ti představitelé byli normální lidi, tak by se zdrželi hlasování a nechali by na Maďarech ap., ať si sami rozhodnou, jaké nároky jim přiznají. Je z toho vidět, že EU ve skutečnosti řídí někdo jiný než představitelé států EU. Připomíná to Mnichov, kde představitelé Británie a Francie dali Hitlerovi kus Československa. Konec konců ani tenkrát to nebylo nic nového. Psal o tom Karel Čapek ve Válce s mloky. V knize také Anglie chtěla uspokojit mloky tím, že jim dala kus Číny. Čínský delegát pak hovořil, ale nebylo mu rozumět, a nám a celé V4 evidentně taky "není rozumět".

P. Vaňura 11.9.2017 16:01

Já si moc dobře pamatuji, že roku 2007, tedy

před deseti lety, tady bylo varování, že v případě přijetí Lisabonské smlouvy nám začne Brusel vnucovat muslimské migranty!

M. Malovec 11.9.2017 14:07

NAPROSTÝ SOUHLAS

Musíme být hrdý národ a ne beztvaří tzv. Evropané.

Nelze se zaprodat za kus žvance.

S. Netzer 11.9.2017 12:40

Propaganda

a hloupá k tomu.

Ušitá na míru pro odpovídající publikum.