23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

GLOSA: Lidl urazil nejen řecký národ

Když letos v lednu umístil Lidl na stránky svého reklamního časopisu modela černé pleti jménem Alpha Dia, obchodního řetězce jsem se zastal. V článku „Glosa blogu: K černochovi na letáku“ ze 7/1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 5.9.2017 0:28

No, příznakem úpadku Evropy

je už to, že to nějakého kreativního hňupa vůbec napadne a že to nějaký z muslimů přepo§raný ma(na)gor schválí - aby křížem neurazil citlivou muslimskou duši.

Co kdyby z toho byla tak frustrována, že by si šla ta citlivá muslimská duše na ulici někoho podřezat, jak se poslední dobou stává součástí folklóru zamuslimených velkoměst? Budeme si muset na to zvyknout, poučil nás mohamedánský(!!!) starosta Londýna ...

M. Mařák 5.9.2017 6:16

Kapitalismus bez přívlastků,

nic jiného v tom nehledejte, neexistují špinavé peníze...

V. Klepetko 5.9.2017 7:05

Kapitalismus bez přívlastků to není.

Kapitalismus bez přívlastků nedovoluje prznit děti, zabíjet lidi a mrzačit náboženské symboly!!!

M. Mařák 5.9.2017 18:41

Re: Kapitalismus bez přívlastků to není.

Vláďo, velmi to přeháníš, řekl bych. Nevím o tom, že by v Lidlu mrzačili náboženské symboly. Buď alespoň ve svém svatém rozhořčení výrazově přesný.

A. Nový 5.9.2017 0:05

Mařáku a spol

Mařáku, jsi bolševický píčus. Cenzura je v demokracii nepřípustná, ať jde o mazání na fotkách v reklamě a nebo v textu. Mazáním začíná diktatura!

M. Mařák 5.9.2017 6:14

Zjistěte si, Vy chytráku,

jaká klientela v tom diskountu pro chudé a šetřílky nakupuje na západ od našich hranic. Pak se ozvěte a můžeme o tom pokecat.

Tvrdím, že se jedná o čistý kapitalismus bez přívlastků, průzkum trhu, nabídka a poptávka, marketngová politika zacílená na většinovou klientelu. Toť vše.

V. Klepetko 5.9.2017 7:16

Re: Zjistěte si, Vy chytráku,

Martine, tvrdíš nepravdu a bráníš čiré zlo!

Chudý člověk nebo boháč, šetřílek nebo rozhazovačný bohém - všichni máme u nás STEJNOU DŮSTOJNOST, v tom je podstata naší civilizace! Chudoba cti netratí! Ku.va, proč do toho neustále taháš typ klientely Lidlu!? Opravdu si myslíš, že Hilsner může být zkrácen na svých právech, protože je chudý, vypadá hnusně a smrdí!?

M. Mařák 5.9.2017 18:43

Re: Zjistěte si, Vy chytráku,

Předal jsem Ti a ostatním přesnou informaci o tom, jakým způsobem funguje marketing soukromé firmy v kapitalismu, což je relevantnější, než pravda, či nepravda.

M. Mařák 5.9.2017 6:24

Demokracie je pouze

forma správy věcí veřejných a nic jiného, nechápu, proč ji dáváte do spojitostí s cenzurou. Co má marketingová politika soukromé firmy v kapitalismu společného s demokracií mně zcela uniká.

V. Klepetko 5.9.2017 7:08

Re: Demokracie je pouze

Naše demokracie nevytváří žádný prostor pro marketing lidožroutů! Vylučuje je ze slušné společnosti.

M. Mařák 5.9.2017 18:46

Re: Demokracie je pouze

Ještě jednou tedy, demokracie je pouze a jenom systém správy věcí veřejných. Nemá naprosto nic společného s marketingem soukromé firmy v tržním hospodářství. Slušná společnost jsou v kontextu tržního hospodářství dva nesmyslné pojmy hodící se tak leda do filosofie, sociologie, či etiky, ty ovšem nemají s kšeftem nic společného, podívej se třeba na toho Tvého Babiše.

M. Jandáková 5.9.2017 15:55

Uniká. )

Stejně jako Vám zcela uniká, co má marketingová politika soukr.firmy v kapitalismu společného s etikou a estetikou.

M. Mařák 5.9.2017 18:49

Re:

Discount Lidl rozhodně nemá nic společného s estetikou, je to jen hromada kartónů s kupou levného zboží, no a etika, co to je, právně neuchopitelný pojem...

M. Jandáková 5.9.2017 16:04

Uniká. )

(Stejně jako Vám zcela uniká, co má marketingová politika soukr.firmy v kapitalismu společného s jeho etikou a estetikou?)

K U L T U R U !!!

T.č. odstraňováním kříž

M. Jandáková 4.9.2017 23:23

Z mého hlediska je téma šlapání po kořenech vlastní civilizace apolitické, přestože je zdůvodňováno politicky.

.

Angažovaná fotomontáž trapná svou pointou. Nekulturnost vysvětlovaná kulturou. Smilstvo na koberci omlouvané komercí. Syntéza drzosti a sebepohrdání. Barevný fotodokument závěrečné (po)doby.

M. Jandáková 4.9.2017 23:35

Počátek přijímání, nejen příjmů, (pane Mařáku), počátek přijímání.

J. Kanioková 4.9.2017 23:02

To není NEUTRALITA, to je urážka naší civilizace !

A "předpos*anost" vůči cizí kultuře, která s námi nemá příliš dobré plány..

To je jako když za totáče jsme věčně museli číst a souhlasit s chválou všeho ruského !

HNUS !

M. Mařák 4.9.2017 23:18

Re: To není NEUTRALITA, to je urážka naší civilizace !

S tím bych i souhlasil, ale jak píši, je to "připo-ranost" jednoho konkrétního podniku vůči své většinové klientele, na které vydělává. Prostě kapitalismus, však to znáte, špinavé peníze neexistují a tak...

R. Sorge 4.9.2017 21:29

BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Neuvěřitelné, co tu pan Mařák od pátku mele za nesmysly.

U ostatních primitivních levičáků mne to nepřekvapuje.

M. Mařák 4.9.2017 22:00

V kapitalismu si podnik

naštěstí může vypracovat průzkum trhu a reagovat na svého cílového klienta, tak to prostě v kapitalismu chodí. Viz Lidl. Někdy to prostě pro určitý segmet klientely nevyjde, viz Lidl v ČR.

Neviditelná ruka trhu si s tím již poradí zcela sama navzdory všem...

V. Klepetko 4.9.2017 22:49

Re: V kapitalismu si podnik

Podnik, který porušuje zákony, nemůže v kapitalismu na trhu vůbec působit. Průzkumy trhu budou takovému podniku k ničemu :-))))

M. Mařák 4.9.2017 22:54

Re: V kapitalismu si podnik

Ale Vláďo, prosím Tě...

V. Klepetko 4.9.2017 23:00

Re: V kapitalismu si podnik nemůže dovolit cokoliv.

Napadení symbolu náboženství je v rozporu se zákonem o regulaci reklamy. Martine, souhlasíš s tím nebo ne?

M. Mařák 4.9.2017 23:16

Re: V kapitalismu si podnik nemůže dovolit cokoliv.

Žádné napadení symbolu náboženství v případě Lidl nevidím, no, jak Ti říkám, zkus to dát k soudu...

V. Klepetko 4.9.2017 23:48

Re: V kapitalismu si podnik nemůže dovolit cokoliv.

Ale o tom, co je nebo není napadením symbolů křesťanství, by snad měli svědčit křesťané? Nebo snad nesouhlasíš ani s tím? Proč by o tom měli rozhodovat Kelti?!; -))))))

P. Rudolf 4.9.2017 22:41

Re: BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Podstata je v tom, že pan Mařák je jedním z mála, kteří tady vědí o co jde. Najednou probuzení křesťané jsou svým bojem proti Lidlu jenom k pousmání.

V. Klepetko 4.9.2017 22:46

Re: BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Neodpověděl jste mi dnes v diskusi na otázku :

"Podle Vašeho názoru, je nebo není "vygumování křížů" z pravoslavných chrámů na reklamě Lidlu v rozporu s dobrými mravy? Ano nebo ne?"

M. Mařák 4.9.2017 22:53

Re: BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Není, neboť se jedná o jakousi formu pozitivní diskriminace, světový trend, začali s tím blahé paměti Židé na amerických universitách....

V. Klepetko 4.9.2017 23:04

Re: BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Takže říkáš, že není. A s islámskými symboly - lze dle Tvého názoru zacházet obdobně? Například v rámci Tureckého týdne vyzmizíkovat na fotkách Hagia Sophia minarety? Prosím, odpověz...

Bude zajímavé, zda se v odpovědi na obě otázky shodnete s panem Rudolfem...

M. Mařák 4.9.2017 23:19

Re: BARBARSTVÍ, žádný klasický kapitalismus

Kostely nikdo nikde nemazal, nepřeháněj...