25.4.2024 | Svátek má Marek

Diskuse k článku

BERNSKÁ SMEČKA: Königstein a Drážďany

Máme v rodině takovou tradici. Během letních prázdnin, zpravidla na jejich konci, se sejdeme na pár dní na nějakém pěkném místě a bydlíme ve stejném hotýlku či penzionu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Vave 5.9.2017 6:35

Krásná tradice

a krásné fotky. V pevnosti jsem byla, v Drážďanech ne. Určitě to někdy napravím.

D. Ruščáková 3.9.2017 21:15

Radano, to muselo být fajn!

Taky se mi líbí idea rodinných setkání na cizí půdě - a ještě spojeno s výletem to nemá chybu. A vám se to povedlo parádně. No a ta omezení "kvůli psům" dobře znám a bez řečí akceptuju. To si člověk vybral už s tím štěnětem:))

A. Lex 3.9.2017 20:30

Re: dnešní výlet do Němec...

To musel být krásný výlet!

A. Lex 3.9.2017 20:28

Re: Tak dnes

To přijde mrak a leje a je přeháňka. A za kopcem sucho. To jsou srážky na Moravě :-(. Ale dnes dštil déšť celé dopoledne.

T. Zana 3.9.2017 19:57

Re: dnešní výlet do Němec...

Pořád se chystám, že bych se chtěla podívat na tahle jezera u nás (Milada a spol.).

Z. Xerxová 3.9.2017 19:24

bylo to fajn - jen pro představu - plochu má ten "rybníček" čtyřikrát větší, než Mácháč...

R. Menšíková 3.9.2017 19:18

Re: dnešní výlet do Němec...

Takto byl pěkný výlet, když si to psisko užilo!

Z. Xerxová 3.9.2017 16:31

dnešní výlet do Němec...

obešli jsme Berzdorfer See u Zhořelce. Zatopený důl - s německou precizností rekultivovaný. Šli jsme to po pobřežní cestě 4 hodiny (17 km) - místo asfaltu (je skoro všude, jen tam, kde je přírodní rezervace asfalt není) jsme šli většinou po "rekreačních plochách" (tj. posekaných loukách s upravenými vstupy do vody a lavičkami) neb se tam nikdo neslunil. Jen písečné bílé pláže (asi tři) jsme poctivě obešli mimo (písek je prý od Baltu a je ho tam mnoho) -mimochodem u každé písčité pláže je i travnatá psí. Ani jeden pes, cyklistů míň, než jsme čekali a přestože krásně foukalo, tak ani jeden surfař. Jachtičky uklizené, parníčky už jsou taky v doku... je po sezóně. Průzračná voda plná vodních ptáků - Night si to užíval, mohl se cachtat celou cestu.

T. Zana 3.9.2017 15:43

Tak synek jel na houby do Brd

Ve dvou našli asi deset kousků, převážně klouzky. A chytli slejvák jak hrom komplet i s kroupami.

Halt viz níže - houby jsou v Jizerkách :-)

O. Joklová 3.9.2017 15:24

Re: Tak dnes

hm, v té telce ale vážně lilo... tak nevím kde to bylo, oni řekli jen jižní Morava

Z. Yga 3.9.2017 15:00

No pršelo ... u nás se tomu říká, že soplí. Teď jsem došla z louky a ani tráva není mokrá (a to ještě na nás sem tam kráplo) ... a už začíná svítit sluníčko - do večera je tu prádelna.

Z. Matylda 3.9.2017 14:43

Re: Tak dnes

V pátek u nás nepršelo, dneska konečně trochu.

O. Joklová 3.9.2017 11:14

Alex, včera ve zprávách říkali (byla tam totiž nějaká větší bouračka - co už člověk slyší ve zprávách než katastrofy) a byly tam i záběry, že v pátek odpoledne na jižní Moravě silně pršelo - tak jsem si hned vzpomněla, jak jste tu všichni v pátek i v sobotu psali, že ani kapka... tady teda hnusně cedilo celej pátek

tak tomu moc nerozumím, viděla jsem to na vlastní voko

A. Lex 3.9.2017 9:44

Tak dnes

od rána u nás (sever Brna), pršiíí!!! Konečně!!!

T. Zana 3.9.2017 7:15

Re: hezký den

Tak na tohle jsem zvědavá.

Z. Xerxová 3.9.2017 6:44

hezký den

hezkou neděli všem Zvířetníkům a zvířátkům :o) ...

Tak trošku si bereme inspiraci - jedeme za hranice - chceme obejít nové "jezero" vybudované ve starých dolech u Zhořelce.

Ž. Petrs01 2.9.2017 20:31

Re: O.T. : a zase ty houby...

Tak proto nikde houby nejsou - Xerxovic si na ně zařídili monopol!

R. Menšíková 2.9.2017 19:10

Re: Podívali jsme se

Tedy, bylo by bezvadné, kdybych mohla napsat, že holky prostě na fotce udělají, co si přejeme, ale byla to náhoda. Tyhle dvě si sice sednou, kam jim řeknu, ale pohled jedna vlevo a druhá vpravo, to se zkrátka povedlo mimoděk.

R. Menšíková 2.9.2017 19:07

To děkuju za příspěvek, o Budyšíně jsme uvažovali taky. Je to jasné, letos někam určitě vyrazíme. Já jsem byla v předvánočním čase v Německu ještě za dob NDR, tak mám co dohánět!

Z. Maw 2.9.2017 18:32

Pevnost je teda

obrovita, to musi byt zazitek s rozhledy i jen kolem tech hradeb, jak je clovek psi, tak mu dost veci zustava zapovezeno...

ja v drazdanech byla jednou na otocku, mesto je to moc krasne a urcite by se v nem dalo stravit spokojene casu mnohem vic.

Je fajn se takhle setkavat na neutralni pude a vecer mit spolecnou zabavu a zazitky :)

Z. Hanča 2.9.2017 17:40

Re: Pěkný výlet

Anebo se dá vyjet nahoru turistickým vláčkem. :-)) Jako jsme to udělali my s partou známých. Ne že bychom byli až tak shnilí, ale tehdy jsme měli štěstí na tropický den - teploty kolem 35 st. Tak jsme si rádi ušetřili výšlap. A musím říct, že výhledy a vlastně celá pevnost stály za to.

Drážďany jsou krásné zrovna tak - když jsem tam byla naposledy, zavzpomínala jsem na psíka, který zůstal doma, že by se mu cesta podél Labe určitě líbila. :-)) A ve Zwingeru jsem byla coby teenager a dodnes si pamatuji, jak mě okouzlil.

Krásný výlet, díky!

Z. Lika 2.9.2017 16:32

Re: Díky za kouknutí

Stříhám ušima :-)

A. Lex 2.9.2017 16:31

Re: O.T. : a zase ty houby...

XERXOVÁ, NEPROVOKUJ!!! Dyť já už nevím jak houba vypadá!!! Už bych nepohrdla ani hřibem satanem!

Z. Lika 2.9.2017 14:23

Re: O.T.

Děkuji, Zano.

Z. Yga 2.9.2017 14:06

Re: O.T. : a zase ty houby...

Hmm houby - určitě jsou sádrové! (:o))) Houby dávno vymřely - jako mamuti ...

U nás sprchlo asi tak jak u Matyldy (teda skoro nic), ale stal se zázrak (jinak to neumím vysvětlit) - v místech, kde se normálně nevyskytují, se objevily velké kaluže s čerstvou vodou. Nejvíc si jich užil Erník - lítal jimi a cákal na všechny strany. Překvapila i Brooke, která v nich taky běhala, ač jindy vodu nijak zvlášť neřeší. A já si taky užila - po letech jsem chodila po louce bosa a brouzdala se v těch loužích a bylo to stráášně fajn - jako bych se vrátila o čtyřicet roků zpátky. Musíme si to večer ještě jednou zopakovat, dokud tam ta voda je.

T. Zana 2.9.2017 13:33

Tak to jo :-)

Tam je moc pěkná cesta přes skály, ale nejsem si moc jistá, jestli je to schůdné pro psy.

T. Zana 2.9.2017 13:31

Re: O.T. : a zase ty houby...

No a my pojedeme pryč...

Z. Matylda 2.9.2017 13:07

Xerxová, to jsou ale provokativní řeči! U nás v noci skráplo, ale zázraky to nejsou.Jen to syklo.

Z. Xerxová 2.9.2017 12:50

O.T. : a zase ty houby...

Začínám vymýšlet, kam se vydat zítra, aby nebyly zase houby... Psisko je otrávené - když sbíráme a čistíme (a je hodně hříbků na stejném místě), stojí kus od nás a čumí, jako když neumí do pěti počítat. Až jsem měla strach, jestli mu něco není. Tak jsme udělali pokus - vyrazili jsme naší obvyklou rychlou chůzí a hřiby nechávali v lese - a psisko ožilo, lítalo, klacky tahalo... A pak už jsme sbírali jen na co bychom šlápli a čistili za pochodu. I tak jsem to teď krájela a čistila dvě hodiny. A to jsem půltašku rovnou nasypala sousedce.

V mokrém lese bylo báječně. Chladno, hmyzáci nelítali, všude perly vody, potoky jedou na plno, slůňo slůnilo a jakmile prolezeme jedním mokrým průsekem "o patro výš" - tak máme les sami pro sebe. Až mě překvapilo, kolik aut bylo u lesa, když jsme se vrátili.

R. Menšíková 2.9.2017 12:35

Re: Pěkný výlet

Šli jsme jen z parkoviště, náš nejmladší chodec měl ještě golfové hole.