24.11.2017 | Svátek má Emílie



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


USA: Promluvte, a máte padáka



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 55, poslední: 25.8.2017 20:34, přehled diskusí

Re: ano, je to divné:
Autor: J. Schwarz Datum: 25.8.2017 20:34

Pan Damore nejspíš ví, jak fungují počítačové sítě. Leč byl nejspíš - coby od života "pokrokové" části společnosti odtržený technik - natolik naivní že nepostřehl, že už dávno nežije ve svobodné a demokratické společnosti...

Re: A mimochodem:
Autor: J. Schwarz Datum: 25.8.2017 19:26

Chápu že vám to mýdlo dodnes chybí...

Re: ano, je to divné:
Autor: S. Kneifl Datum: 24.8.2017 0:03

Znovu opakuji, že nemáte pravdu. Nebyl vyhozen proto, že se dokument dostal na veřejnost, ale pouze pro jeho obsah, jak potvrzuje CEO Goglu na svém blogu. Možná vás překvapuje, že i dnes jsou lidi, kteří jsou schopni podepsat se pod to, co píší, zvlášť když dokáží doložit, že mají pravdu. Pokud to považujete za chybu, jen potvrzujete závěry článku o potlačování pravdy v západní společnosti ve jménu PC a nevím přesně, na co si tedy stěžujete.

Re: ano, je to divné:
Autor: S. Kalužík Datum: 23.8.2017 22:57

Z dopisu ředitele zaměstnanci - ještě jsme neobdrželi Vaši odpověď na anonymní anketu .....

Re: To bych chtěl vidět, tu firmu, která zaměstnává:
Autor: M. Prokop Datum: 23.8.2017 22:38

" která měla neoficiálně celostátní monopol na jeden produkt" - to přežije i Šejny.

Re: Konec Západu:
Autor: M. Prokop Datum: 23.8.2017 22:33

Já bych úpadek Západu (skutečný) a "strašení" Ruskem nedával dohromady jako jediné dvě možnosti. Průser je oboje.

1***:
Autor: J. Kanioková Datum: 23.8.2017 21:28

Re: Vážený:
Autor: J. Farda Datum: 23.8.2017 20:18

Milá paní Hájková, na Netzer ještě nemáte: Musíte se, spolu s přiblblým chlapečkem z přiblblé reklamy, více snažit! :-)

Re: ano, je to divné:
Autor: P. Aron Datum: 23.8.2017 16:03

Aha, tak za to, že netušil, že za pravdu se trestá si zaslouží padáka. No vy jste dobrý.

Re: ano, je to divné:
Autor: A. Nový 840 Datum: 23.8.2017 16:01

Měl jste mu poradit, jak fungují počítačové sítě, vy mudrlante. :-)

Konec Západu:
Autor: P. Aron Datum: 23.8.2017 15:32

Opravdu má ještě někdo pocit, že Západ je ten vzor svobod a demokracie, ke kterému jsme před rokem 1989 vzhlíželi ? Bývávalo . Až vás zase budou strašit Ruskem, vzpomeňte si odkud pochází myšlenka komunismu, marxismu i neomarxismu. Kde se odehrává děj Orwellova 1984 !

Re: :
Autor: P. Han Datum: 23.8.2017 15:14

V tom východním z toho tak lacino nevyjdete.

Re: pane Kohoute:
Autor: T. Hraj Datum: 23.8.2017 14:06

ad 1) Ale ten vyhazov nebyl bez udání důvodu, takže proč by ty důvody veřejnost (včetně Realistů) neměla komentovat?!?

ad 2) Výměna názorů je vpořádku, trestání za názory vpořádku není. Co na tom nechápete?

Re: ano, je to divné:
Autor: T. Hraj Datum: 23.8.2017 14:02

Pan Damore je IT expert, který studoval na Harwardu, MIT a snad Princetonu. Určitě VÍ jak net funguje. To, co ho možná překvapilo, byla reakce vedení firmy Google. A nebo i s tou počítal a byla to součást jeho volby (proč pracovat pro firmu s takovouto politikou).

A vzhledem ke jeho vzdělání a praxi se té dlažby vůbec nedotkl, protože se o něj ještě v letu porvali headhunters.

:
Autor: R. Tichý Datum: 23.8.2017 13:44

Nejen v USA, ale v celém "západním" světě.

Re: pane Lapile:
Autor: Z. Lapil Datum: 23.8.2017 13:24

Upřímně - nedostal, ale to na věci nic nemění.

Máte samozřejmě pravdu, že udělat se dá leccos lecjak, ale shrnout tuto skutečnost do tvrzení "je možná výpověď bez udání důvodu" je podobné, jako shrnout větu "stává se, že vám někdo vytáhne z kapsy peněženku a uteče" do tvrzení, že kapesní krádeže jsou povoleny.

Re: pane Lapile:
Autor: M. Šejna Datum: 23.8.2017 13:05

mohl byste dát odkaz na vyjádření toho ředitele? Prosím o odkaz na jeho vyjádření, nikoli odkaz na někoho, kdo tvrdí, že to ten ředitel řekl.

pane Vaňuro:
Autor: M. Šejna Datum: 23.8.2017 13:03

ano, už jsem to sprosté slovo slyšel.

Já jsem po sametu bohudík (nebo bohužel?) pracoval ve firmách, kde odbory nebyly.

Re: ano, je to divné:
Autor: M. Šejna Datum: 23.8.2017 13:00

takže jsem měl pravdu, že ta uvaha nad rovností žen nebyla součástí anonymní ankety. Damore musí být opravdu hodně pitomej IT pracovník, když pod svým jménem něco pošle na itranet a pak je překvapen, že se to dostane na internet. A je celkem vedlejší, že napsal pravdu. Už jen za jeho nepochopení toho, jak fungují počítačové sítě, by měl dostat padáka.

Re: pane Brzáku:
Autor: R. Brzák Datum: 23.8.2017 12:52

Tak touto představou infikován nejsem - a ostatně, ani v jejích intencích nepíši, takže odkláníte. To Vy hovoříte o politicky zaměřené publikaci, to Vy hovoříte o svém dojmu, který zřejmě nemáte reálně podložený...

Pane Šejna, znáte slovo "odbory?":
Autor: P. Vaňura Datum: 23.8.2017 12:48

Re: pane Kohoute:
Autor: K. Pavlik Datum: 23.8.2017 12:39

Tak nejak nevim cemu rikate vyhodit z prace. Anglicky preklad by nebyl? Nevite jestli Damore dostal od Googla za to cemu rikate vyhozeni nejake penize?

Re: ano, je to divné:
Autor: S. Kneifl Datum: 23.8.2017 12:32

Damore to pustil do interního oběhu v Googlu, během pátku se to rozšířilo po firmě a přes víkend to někdo pustil do médií. V pondělí byl Damore na dlažbě. Ne proto, že sám něco zveřejnil, ale proto, že napsal pravdu, která se dnes psát nesmí.

A ano, také jsem si všiml, že dnes je legitimním argumentem pro delegitimizaci i to, že někdo "zavrženíhodný" retweetne váš příspěvek... :-(((

Pro P. Hana:
Autor: M. Pivoda Datum: 23.8.2017 12:27

Asi máte pravdu, ale to vůbec není pointa mého příspěvku výše.

Re: A mimochodem:
Autor: P. Han Datum: 23.8.2017 12:23

Ano, německá mýdla z přidružené výroby v Osvětimi byla taky vysoce kvalitní.

Re: pane Lapile:
Autor: P. Han Datum: 23.8.2017 12:21

Vždyť ten jejich ředitel ty důvody dokonce veřejně obhajoval. Proč si nikdy nezjistíte fakta, než začnete plkat?

Ten inženýr nevěděl,:
Autor: P. Zinga Datum: 23.8.2017 12:13

(už to ví, jako jsme se to dověděli dříve my) že přípustná je pouze "oprávněná kritika" v rámci systému. Kritika systému je nepřípustná, kam bychom to došli?!

Re: Technologický úpadek Googlu:
Autor: R. Morava Datum: 23.8.2017 12:13

Ano taky si z toho beru tento poznatek. Naštěstí Android telefony nepoužívám, v televizi stojí Android za prd (google prohledávač bohužel zatím musím používat).

Možná to i vysvětluje, proč televize bez Androidu fungují lépe jako třeba LG, který ho nepoužívá. Určitě to ale vysvětluje jeden z důvodů proč dnes Jižní Korea, Japonsko a Čína dohání a předhání USA. A aby nedošlo k nedorozumnění, není to kvůli ženám mezi nimiž jsou i skvělé programátorky, ale kvůli politice kultury smrti na pracovišti.

Takže rada nekupujte televizory s Androidem, co se týká telefonů, pokud máte na Apple kupte ho, jinak chtějte Microsoft.

Re: Vážený:
Autor: R. Morava Datum: 23.8.2017 12:06

Paní, kde pan Kohou napsal, že jen ceknete máte výpověď? Prosím o odkaz. Pan Kohout napsal, že Damore byl vyhozen za pravdu anebo alespoň za dokument s převažující faktickou informací. Byl vyhozen kvůli nezdravému společenskému hnutí zakládajícím se na lži sebeurážení a nesnášenlivosti vůči skupině lidí (v tomto případě mužů) a neochotě komunikovat. Pokud tato špička ledovce ukazuje, že pana Damora vyhodili za pravdu je ale velmi pravděpodobné že se to v USA může stat možná i za ceknutí!

pane Lapile:
Autor: M. Šejna Datum: 23.8.2017 12:04

už jste někdy dostal výpověď bez udání důvodu? Víte, jak se to u nás v Česku dělá? Samozřejmě, že to "de iure" bývá jinak než "bez udání důvodu". To například dostanete od šéfa návrh na výpověď dohodou. Pozve si Vás ředitel a řekne: dostaneš od nás "držhubné" za x měsíců, když mi teď tady na místě podepíšeš výpověď dohodou. Když se ti to nebude líbit, tak ti na pracovišti udělám takové peklo, že nakonec podáš výpověď sám a bez odstupného.

Pokud jde o výpověď z důvodů uvedených v článku, pak se vsadím, že ve výpovědi tento důvod určitě uveden nebyl. Možná si to pánové řekli mezi čtyřma očima, ale oficiálně ani náhodou. V USA pořád platí právo svobody projevu, takže za takovéto zdůvodnění výpovědi by Google byl popotahován federálním soudem