25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

VOLBY: Politika za diskontní cenu?

Hayato Okamura, bratr předsedy strany Svoboda a přímá demokracie (SPD) Tomia Okamury a zároveň rovněž kandidát v nadcházejících parlamentních volbách, ovšem v dresu KDU-ČSL, zveřejnil nedávno na svém facebookovém profilu dosti alarmující prohlášení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 14.8.2017 22:07

Naprosto souzním,...

V. Čermák 14.8.2017 18:48

Re: Stačí si poslechnout Okamurovu dikci.

No mluví asi s poloviční kadencí než Sobotka zato 2x smysluplněji než Kalousek.....Jó, kdybyste se vy demokratičtí ČSmenševici pořád neoháněli tím svým brilantním myšlením, copak by vám asi zbylo?

P. Götze 14.8.2017 18:28

Reci o tom, ktere strany voli pouze hloupi a hloupejsi, kdeto ti moudri a chytri voli pouze ty spravne strany, tyhle reci se mi zajidaj. A porad to clovek slysi zas a znova. I od udajnych radobypravicaku jako je autor. Pritom toho bolsevika, deliciho lidi podle nejakeho sveho klice, maj zarizlej pod kuzi. Pak se divej, ze jsou odtrzeni od reality.

F. Navrátil 14.8.2017 17:37

Organizovaný nezájem

Se současnými místními referendy je ta potíž, že pokud mají potvrdit názor starosty a rady, probíhají souběžně s jinými, třeba celostátními volbami. Proto je tam účast postačující. Pokud bylo referendum vyvoláno občany a jde proti kšeftům starosty a radních, pak je vyhlášeno v nějakém nemožném čase, bez reklamy a na skromně označených místech. Účast vypadá podle toho, že referendum bylo nechtěné dítě. Kdyby se všechna referenda konala v den parlamentních, krajských nebo komunálních voleb, účast by byla podstatně vyšší a odpovídající významu položené otázky.

V. Venc 14.8.2017 15:21

Re: Realita je že EU mainstream je hodně mimo normál

Ad Morava: Výborný a podnětný komentář. Naprostý souhlas.

R. Morava 14.8.2017 15:04

Re: Realita je že EU mainstream je hodně mimo normál

Tak nějak mi to připadá jako nálepkování, co je jiné než Sorosz je Kreml? A to co píšou na začátku článku, to berte s rezervou! Kreml si hraje jistou hru ale nemůže řídit celý svět to dělají i jiní - petrodolary, svobodní zednáři, Soroszové a další. Nebuďte hloupoučká.

V. Hájková 14.8.2017 11:38

Re: Realita je že EU mainstream je hodně mimo normál

Za tento příspěvek by vám v KREMLU udělili vyznamenání! A proto budu volit ODS

R. Morava 14.8.2017 11:13

Realita je že EU mainstream je hodně mimo normál

Mainstream EU především její jádro Západ je dnes úplně jiný než před 50 lety. Tak zvaně konzervativní strany jako německá CDU dnes vozí a platí migranty, zakazují diskusi a demokracii a místo rodiny podporují homosexualismus. Levice je už úplně ve spárech sebevražedných tendencí.

U nás pak "Křesťanská" KDU především její neslané-nemastné vedení (možná by to bylo jinak s Čunkem) nepodporuje Křesťanství v Evropě ale jen méně důležité části - to je málo. Socialisté jako ČSSD nebo horší Zelení jsou razitelé nebo alespoň tolerují západní kulturu smrti (potratismus, multikultralismus, extrémní feminismus...) která Evropu dovedla k vymírání, popírání křesťanského dědictví a rozvoj no-go zon. ODS je strana kmotrů kteří už svůj kredit ztratili a nakradli si dost tak stačí.

Proto jsou nejnormálňejší strany ty tak zvaně extrémní. SPD se jediná jednoznačně vymezuje vůči multikulturalismu a nesmyslům z EU. Podobně jako Svobodní, ale ti příliš relativizují některé podstatné zásady vyplývající třeba z Křesťanství. Realisté jsou možná rozumná ale dost nova strana.

Dnes je největší nebezpečí Evropy po neomarxismu multikulturalismus, proto se nenechám zastrašit a budu volit SPD nebo Realisty. U ostatních hrozí že nebudou dělat nic a ustupovat EU.

V. Hájková 14.8.2017 11:02

KONEČNĚ

se někdo takto perfektně vyjádřil k tomu japonskému popeláři! DĚS JE - jaké jsou na tento skvělý článek reakce v diskuzi!

Jen by mě zajímalo, jak se tato země bude dostávat z toho největšího prušvihu, který evidentně hrozí a to je spojení slovenského komunisty - fízla ŠtB- největšího zlděje + KSČM a japonského popeláře! A to vše za pomoci PRORUSKÉHO OPILCE NA PRAŽSKÉM HRADĚ!

R. Morava 14.8.2017 10:50

Re: Jen lži a polopravdy, autore.

No jasně. Okamura má možnost ve volbách tak 5 možná 10 procent. Není možné aby tak zavedl v ČR totalitu a navedl ji směr SSSR. Naopak může vládě zatápět a proto jeho nebo Realisty zatím hodlám volit.

Rusko se pravděpodobně snaží ovlivňovat Evropu. I v té nejčernější variantě je pořád Okamura natolik samostatný že by s nimi nikdy tupě ve všem nespolupracoval. Že TOP09, Horáčka.. ovlivňují "Sorosovci", je větší hrůza. ČSSD zase ovlivňují evropské socialistické strany se svým neomarxismem - potratismem, multikulturalismem, lesbismem, homosexualismem - díky nechci

M. Valenta 14.8.2017 10:47

Stačí si poslechnout Okamurovu dikci.

O mluví jako o překot, jako by měl pocit, že každé slovo je to poslední. No a při takovém způsobu vyjadřování na přemýšlení opravdu nezbývá čas.

P. Klíma 14.8.2017 10:12

Jen lži a polopravdy, autore.

Nebo jste schopen doložit, že Okamurovi podporovatelé přímé demokracie "při místních referendech zůstávají sedět doma"?

Okamura prostě nezapadá do konceptu pražských krasoduchů podporujících nejrůznější parazity a násilníky ve jménu diverzity a ovládnutí Česka invazními druhy.

P. Vaňura 14.8.2017 10:09

Lepší Putin nežli muslim!

neřku li černoch ze subsaharské Afriky!

P. Vaňura 14.8.2017 10:07

Samozřejmě SOUHLAS!

P. Vaňura 14.8.2017 10:07

Tomio Okamura vzbuzuje JISTOTU, že nevyměkne

ve vztahu k importu migrantů do Česka. U ostatních stran je tato záruka menší (ODS) až nulová (TOP09 a KDU-ČSL)!

J. Malá 14.8.2017 9:48

.

Docela by mě zajímalo, za kolik si KDU toho šimkokýho záškodníka Hayata koupila. Má kecy jako psychicky nemocný. Samozřejmé neprokázatelné, ale špínu hází....

P. Janos 14.8.2017 8:16

Poslední záchraná věta eurohujerů zahnaných do kouta:

Bububu Putin!

J. Heincl 14.8.2017 7:52

Jaké obavy?

V podtitulku píše autor: "Není důvod přehánět obavy, které vyvolává Tomio Okamura." Já osobně z T. Okamury žádné obavy nemám. Ačkoli mi není nijak nijak sympatický, tak jsou mi jeho názory mnohem bližší než názory ostatních našich politických předáků zastoupených v Poslanecké sněmovně. Naopak mám velké obavy z jejich názorů a skutků, nemluvě o názorech a skutcích předních politiků EU jako Merkel, Juncker, Tusk, Macron, Schulz a mnoho dalších.