18.10.2017 | Svátek má Lukáš



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: Účelovka? Sorry jako



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 139, poslední: 14.8.2017 0:08, přehled diskusí

Proč půjdu volit:
Autor: Z. Paldus Datum: 14.8.2017 0:08

Budu volit ANO. Ne proto, že bych pana Babiše zbožňoval a nebo proto, že bych rád mlsal koblihy. Ale budu neskonale rád až tak zvané tradiční politické strany dostanou od voličů splacený účet za jejich nesplněné sliby, kauzy zametané pod koberec a kostlivce ve skříních. Až zkrátka ustoupí jejich rozpínavost. Až se v těchto tradičních stranách chytnou za nos členové, kterým z jedné kapsy čouhá modlitební knížka a z druhé komunistická legitimace. Pro nic jiného volit letos nepůjdu.-

Re: Babiš - ČR Al Capone:
Autor: J. Jurax Datum: 14.8.2017 0:06

Taky nekradně a nepodvádí - iba čerpá dotace.

Re: Babiš - ČR Al Capone:
Autor: J. Jurax Datum: 14.8.2017 0:04

Budiž.

Podotkněme ovšem, že velmi úspěšný spekulant. To ty méně úspěšné spekulanty nemůže nenasrat ... :-)

Re: Zloděj zůstává zlodějem:
Autor: J. Jurax Datum: 14.8.2017 0:01

Z čeho tak soudíte?

A voliči kterých jiných stran či hnutí mají po Vašem soudu tuhle diagnózu doživotně též a u kterých stran či hnutí je tato naopak zcela vyloučena?

Re: Babiš nebo Chovanec?:
Autor: J. Jurax Datum: 13.8.2017 23:55

"Úplně stejné je to přece s tou dotací na Čapí hnízdo. Pokud firma splnila podmínky pro její přidělení, tak proč by ji nemohla dostat jenom proto, že příbuzný majitelů je miliardář?"

Jistě - ovšem předtím se muselo udělat něco triků, aby ta firma podmínky splnila. A že to nevadilo, dokud se Babiš nestal politikem - no jistě, takových podobných nějakých triků kolem hrany zákona i za ní, ovšem legálních či "legálních" se nejspíš dopouští kdekdo, tak co si budeme rušit kruhy, že. Ale když je potřeba Babiše sundat, kauza se vytáhne. Moc nám, chlapec, politicky vyrostl, a každý pořádný politik i mafián na jiného politika či mafiána něco ví, co se může hodit.

Re: Drzost !!!:
Autor: J. Jurax Datum: 13.8.2017 23:47

No, v tom, jací lidé volí anonisty se autor po mém soudu nesekl.

Nicméně máte pravdu v tom, že kdyby měl Babiš nějakých osm procent, nestál by nikomu za námahu a Čapí hnízdo by se zametalo pod koberec a rozhodně by se nespěchalo před volbami. Takových bude v jiných parlamentních stranách jistě taky dost. Spíš by se usilovně hledalo něco na toho, kdo má šanci vyhrát - pokud by to nebyli nyní vládnoucí socani. Ale to už je politika, tam žádná špína nesmí překvapit.

A s tím změkčením tvrdých Babišových pravidel je to jasné. Tvrdá pravidla ukázala voličům, že jsme nekompromisní, nekradněme a makáme; svůj účel to splnilo, takže byl čas je potichu a bez rozruchu pragmaticky změkčit, protože v politice jeden nikdy neví, co na něj praskne.

Re: Babiš nebo Chovanec?:
Autor: M. Prokop Datum: 13.8.2017 21:11

Korunové dluhopisy nevadí, pokud je skutečně zaplatil a pokud byl úrok v mezích.

Čapí hnízdo je prostý podvod, ať to okecává jak chce.

Soud to potvrdí nebo taky ne.

Re: Drzost !!!:
Autor: M. Prokop Datum: 13.8.2017 21:08

Pravda, autor je pochybný, ale zase až tak moc se nesekl.

Re: Babiš nebo Chovanec?:
Autor: M. Varadinková Datum: 13.8.2017 19:08

Jistě že to celé nemůže být v jeho režii, ale mohl to přece jen trošku popíchnout, aby si pravdoláskařská média a hloupí nepřátelé s Kalouskem v čele naběhli:-)))))

Re: Drzost !!!:
Autor: M. Varadinková Datum: 13.8.2017 19:04

Ano, myslím si, že autor prokazuje Realistům, u kterých zakotvil dnes, tímto článkem medvědí službu.

Re: Babiš nebo Chovanec?:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 13.8.2017 19:01

Vadí Babiš, nikoliv jakákoliv dotace. A Babiš to neinscenoval. On sice je v určitých věcech geniální, ale tuhle službu mu zdarma prokazují jeho hloupí nepřátelé s Kalouskem v čele.

Drzost !!!:
Autor: P. Szirotný Datum: 13.8.2017 18:53

"Babiše dnes volí lidé, kteří nad politikou příliš nehloubají a stačí jim ke štěstí pár veselých fotek ze sobáše na Čapím hnízdě".

Nechápu, kde berete tu drzost takhle nálepkovat voliče. To je na facku. Nominant Věcí veřejných a náměstek ministra vnitra za éry Radka Johna, nyní člen strany, která se v průzkumech ještě ani nebjevila nám tu chce kázat nějaká moudra ? Já naprosto chápu proč Babiš vadí všem stranám. Vyluxoval jim hlasy zleva doprava a teď má našlápnuto k volebnímu vítězství. Kdyby měl v preferencích 8-10 procent, nebyly by žádné causy. Nikoho by nezajímalo Čapí hnízdo či korunové dluhopisy. A vzpomeňme na Jiřího Čunka. Jakmile se dostal na level, kde začal ostatním vadit, udělali z něho pomocí mediální kampaně hlupáka, prosťáčka a zneužívače sociálních dávek. Jakmile ve vrcholné politice skončil, hned všechno utichlo. Koho dnes zajímá jestli měl dvě občanky ???

Babiš nebo Chovanec?:
Autor: M. Varadinková Datum: 13.8.2017 18:42

Buďto to stíhání zinscenoval Babiš a pak je to od něj geniální tah. Nebo to zinscenoval Chovanec a pak je to od něj nejen podlé, ale i hloupé. Protože jasné (aspoň z dosud zveřejněných informací) je jedině to, že to celé stojí na vodě.

Mně Babiš sice také od prvopočátku vadí, ale vadí mi na něm úplně jiné věci, než ty, ze kterých ho jeho politická konkurence viní. Čapí hnízdo mi nevadí, protože v tom nevidím nic, co by mohlo být trestným činem. Stejně tak mi nevadí korunové dluhopisy. Považuju za normální, že se každý (nejen Babiš, nejen každý miliardář, nejen podnikatel, ale úplně každý) snaží maximalizovat svůj zisk a tedy minimalizovat daně, popřípadě sáhnout po dotaci, když se nabízí. Pokud je vše v rámci zákona, tak sice můžeme závidět, že tu dotaci nakonec dostal někdo, kdo je už tak dost bohatý, ale jediné, co s tím můžeme dělat, je žádat, aby ty dotace jako takové byly zrušeny. Protože podobně jako Čapí hnízdo bychom mohli skandalizovat i investory všech těch akvaparků, golfových hřišť, hotelů a dalších zbytných věci, na které šly rovněž dotace někomu, kdo by to si klidně mohl financovat sám.

Kolik ze zdejších babišofobů by se příkladně vzdalo svého důchodu či jiné dávky s poukazem na to, že příbuzní přece vydělávají dost, tak mne hravě uživí, tak proč bych "tuneloval" stát a sahal po nějaké jím nabízené dávce? Úplně stejné je to přece s tou dotací na Čapí hnízdo. Pokud firma splnila podmínky pro její přidělení, tak proč by ji nemohla dostat jenom proto, že příbuzný majitelů je miliardář? Samozřejmě že mohla, a taky dostala, a nikomu to nevadilo, dokud se ovšem Babiš nestal politikem.

Vzdají se tedy příbuzní všech našich politiků svých důchodů a jiných dávek od státu? Když jim tolik vadí ta dotace na Čapí hnízdo?

Re: Zloděj zůstává zlodějem:
Autor: J. Karlík 653 Datum: 13.8.2017 18:34

Takže číslovky neznáte, to se dalo čekat. Podívejte se občas do zrcadla, musíte být zmazanej pod obraz, aby jste mohl být takto sprostej.

Re: Majstštyk?:
Autor: V. Klepetko Datum: 13.8.2017 17:39

To asi protože to zní logicky...

Otazkou je jestli ta spravedlnost opravdu není slepá.

Názor a svědectví... :
Autor: V. Klepetko Datum: 13.8.2017 17:35

Pane Velínský, to co píšete, je "názor ". Má právo na existenci a vychází z Vašich představ o Babišovi a jeho hnutí z pohledu vnějšího pozorovatele. Já ale podávám něco jako "svědectví" - osobně jsem diskutoval s několika jeho ministry a s několika volebními kandidáty a proto tu diverzitu názorů mohu jen konstatovat - nehodnotím, zda je to dobře nebo špatně...

Každé hnutí čí strana se nějak asiciativně spojuje se svým zakladatelem - ODSkavs Klausem, TOPka s knížetem a Kalousekem... ANO je na cestě k transformaci ve standardní politikou stranu, již dnes se tak v podstatě chová, vyrostla tam řada osobností, které mohou Babiše v budoucnu bez problémů nahradit. Žádné známky "rozpadu", nebo rozdělení nejsou, a to ani v náznacích, a demokratická diskuse uvnitř hnutí probíhá zhruba stejně, jako u konkurence. To je mé "svědectví". Váš názor se může lišit, ale i třeba takový Drahoš říká, že Babiš žádné ohrožení pro demokracii nepředstavuje. A to je hlas mainstreamu!

Necítíte se se svým názorem osamocen? Není Váš názor v dnešních poměrech marginální?

Re: Náchodské tkadleny,:
Autor: P. Mach Datum: 13.8.2017 16:52

Chtěl jsi říct tuneláři, vylízanče. Mega svině mezi tuneláři se pak nachází v čele anonanistů.

Re: Zloděj zůstává zlodějem:
Autor: P. Mach Datum: 13.8.2017 16:50

Neměl bys čumět do zrcadla, když píšeš komentáře. Hned je pak jasný, co seš za vylízance.

Re: Majstštyk?:
Autor: Z. Velínský Datum: 13.8.2017 16:05

Babiš umožňuje uvnitř svého hnutí neuvěřitelnou pluralitu názorů, píšete. Jedno jste mimoděk neuvěřitelně přesně trefil: "Babiš umožňuje uvnitř SVÉHO hnutí ...". Fakt, že je to jeho hnutí (má vlastnická práva na značku ANO), vysvětluje i Váš omyl s pluralitou názorů.

V hnutí ANO se totiž tolerují jakékoliv trendy a názory, s jedinou výjimkou. Proto Vás to, a mnoho dalších, zmátlo. Myslíte si, že hnutí ANO je ohromně pluralitní a otevřené k různým názorům. Ta jediná výjimka z celé šíře je: nesmí to uškodit Andreji Babišovi. Hnutí ANO totiž nemá příliš dlouhý politický nebo ideologický program. Jediný faktický bod programu ANO je podpora Andreje Babiše. Všechno ostatní jsou jenom kecy a účelovka. Podpora Babiše je také jediný důvod existence hnutí ANO. Zmizí-li Babiš, rozpadne se hnutí ANO. A Vy to dobře víte.

Re: Majstštyk?:
Autor: M. Varadinková Datum: 13.8.2017 15:08

Napadlo to i jiné:

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/3289-genialni-andrej-babis-sedm-jednou-ranou-spolceni-hlupcu-prazske-kavarny-jasa-predcasne-padaji-do-jamy-kterou-mu-vykopali-bradacova-funguje-jak-namazany-stroj-vbanku-partie-pokeru-jsme-bohuzel-i-my.htm

Re: Zloděj zůstává zlodějem:
Autor: J. Karlík 653 Datum: 13.8.2017 13:39

Ozval se doživotní chytrák, jaká je to diagnóza, pokud znáte číslovky od 1 do 10?

Re: Náchodské tkadleny,:
Autor: J. Karlík 653 Datum: 13.8.2017 13:29

Samozřejmě že nezbyli, k smrti je uhnali noví kapitaliste, kteří tady řádí jak na klondajku. Hlavně nevolte ANO, ti jsou nejhorší, protože jsou rafinovaný. Sami na sebe poslali policajty.

Re: Nejsem babišův volič, ALE souhlasím s ním v tom,:
Autor: P. Mach Datum: 13.8.2017 11:00

Jak ho vytvořili? Leda tím, že mu současné hradní hovado, ještě co by premiér, a následně staník gross umožnili pár velmi výhodných tunelů.

Re: Zloděj zůstává zlodějem:
Autor: P. Mach Datum: 13.8.2017 10:57

Jistě, voliči anonanistů, mají tuto diagnózu doživotně.

Re: Majstštyk?:
Autor: V. Klepetko Datum: 13.8.2017 10:41

neboli - "diverzity" :-))))))))))))))))))

Re: Náchodské tkadleny,:
Autor: M. Vondráček Datum: 13.8.2017 10:40

Vy jste tkadlena , že o tom víte :-)

Re: Majstštyk?:
Autor: V. Klepetko Datum: 13.8.2017 10:37

Ano, to je jedna z možností (jsou i jiné), a ze všech ostatních alternativ je možná nejvíce zneklidňující... Když jsem se tu včera v 7.16 ale o něčem podobném zmínil, tak následovala reakce:

Autor: Hádejte kdo to asi tak byl:-)), Datum: 12.8.2017 10:19 : "VĚTŠÍ ZHOVADILOST TU SNAD NIKDO NEMOHL NAPSAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".

Je vidět, že nejsem sám, koho to napadlo... Kolega Prokop tu ale neco namítal o Hanlonově břitvě, a možná má pravdu, možná to není komplot ale jen mimořádná idíocie Chovance a jeho týmu... Jinak, opravdu si nemyslím že by Babiš směřoval k Orbánovi.. V tomto ohledu bych řekl že mnohem nebezpečnější by byl Chovanec - je jednoduchý, lidový, z toho by byl fuhrer jak vyšitý! Nebo třeba Topolánek - z tpoho by byl charizmatický lidový předák jak zvon! Babiš umožňuje uvnitř svého hnutí neuveřitelnou pluralitu názorů, a je to vidět i na těch lidech, co navrhuje na funkce: Stropnický a Pilný na jedné straně, dále řada národovců a v protikladu k nim takový Zlatuška...

U Orbána nikdy nebyl ani náznak podobné... fujtajbl, nechci to vyslovit... ale dobře, použiju to slovo, slova sami i sobě za nic nemohou, takže - ano, "pestrosti":-))

Re: Majstštyk?:
Autor: M. Vondráček Datum: 13.8.2017 10:20

Nejezte koblihy a dojem zmizí :-)

Majstštyk?:
Autor: F. Navr8til Datum: 13.8.2017 10:10

Stále se nemohu zbavit dojmu, že si předvolební vyšetřování a humbuk kolem vlastní osoby Babiš sám zorganizoval. Dokonce s předstihem, jak o tom svědčí březnová změna stanov ANO. Vlastně tuto alternativu potvrzuje i článek, kde se mluví o důležité roli státního zastupitelství. Od Babiše by to mistrovský tah. Nejen každodenní reklama zdarma, ale hlavně postavení mučedníka, které lidé milují. Možnost postavit jednobarevnou vládu. Přitom všechna špína politické manipulace před volbami padá na hlavu Sobotky, Chovance a sociální demokracie, tedy největšího konkurenta Agrofertu. Do voleb se nic nevyřeší a po vítězných volbách smete Andrej tyto hrátky pod stůl a nastolí nějakou variantu akce Čisté ruce (všetci kradnú), ve které uváznou aktéři kauzy OKD Sobotka a Bakala. Díky politické tuposti zavedených stran tak v ČR vyroste autorita typu Orbána.

Re: Ještě :
Autor: Z. Vydra Datum: 13.8.2017 9:31

Paní Hájková, státní zástupce zatím ještě v této kauze nijak nezasáhl.