25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Rudý stařec

Tak ono mu je pětadevadesát, Milouši Jakešovi, poslednímu generálnímu tajemníkovi KSČ. Je pořád čiperný, upřímně lituje listopadového převratu a přeje si, aby zemi opět převzala komunistická strana. V ní není členem, nicméně jí aspoň v něčem drží palce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Bolec 13.8.2017 13:49

Re: Já to mám jednoduché.

Nebojte i ve Francii budou. Jak ten váš favorit jim hrábne do zák. práce, tak bude hukot, že zapomenete na pidiproblémy, jaké máme v ČR.

M. Mařák 13.8.2017 14:01

Re: Já to mám jednoduché.

Přirozeně, těch Mélenchon chávezistů je tady hromada. Nepochybuji o tom, že podzim bude díky ultralevici divoký, doufám, že reformy projdou navzdory všem zdivočelým odborářům a podobné chátře.

M. Prokop 13.8.2017 14:10

Re: Já to mám jednoduché.

Na to jsem popravdě řečeno taky zvědavej. Zatím se Frantíci reformám bránili vždy dost usilovně. Jestli se to Macronovi podaří, mé mínění o něm (zatím nic moc) se výrazně pozvedne.

M. Mařák 13.8.2017 14:12

Re: Já to mám jednoduché.

Nebude to mít jednoduché, to je jasné.

M. Prokop 13.8.2017 14:14

Re: Já to mám jednoduché.

Má kliku, že ekonomika je zrovna v menším průseru, než poslední dobou.

M. Mařák 13.8.2017 14:19

Re: Já to mám jednoduché.

To ano, ale nemyslím si, že to něco změní v palicích levicového odboje, Mélenchon chce změnu systému a novou republiku, řekl bych, že pro něj růst, či pokles ekonomiky není tím hlavním faktorem.

M. Prokop 13.8.2017 13:22

Re: Já to mám jednoduché.

Bylo jich na to podstatně více, jinak souhlas.

P. Beránek 13.8.2017 13:37

Re: Já to mám jednoduché.

Prověrky? Myslíte tím lustrační zákon?

Ale ten byl zaveden až po převratu v 89-tém.

M. Varadinková 13.8.2017 13:53

Re: Já to mám jednoduché.

No, ale takový Franke by řekl, ze to přece byli také komouši a proto dobře jim tak. Nestraníků se "stranické prověrky" přece netýkaly, i když ti byli mnohdy v práci degradováni také, pokud se zjistilo, že nemají ten správný "kádrový profil" pro funkci, kterou zastávali a na kterou se dostali v průběhu uvolněných 60. let, kdy se na ten "kádrový profil" zas tolik nehledělo.

Mnoho těch "zničených existencí" nakonec našlo útočiště ve Slušovicích, protože tam se hledělo jen na jeho pracovní schopnosti a ne na to, jestli je člověk komouš, vyloučený komouš nebo nekomouš.

Nicméně to jsou všechno minulé války, všichni ti Bilaci jsou už po smrti a Jakeš je starý dědek, který už to také má za pár.

M. Mařák 13.8.2017 12:42

Veliké rojení komoušů jakési,

nevíte náhodou někdo, co se to děje?

P. Vandas 13.8.2017 12:44

Re: Veliké rojení komoušů jakési,

Kde,to? :-):-):-)

M. Mařák 13.8.2017 12:47

Re: Veliké rojení komoušů jakési,

Tady i jinde, samý Jakeš a podobně, mně to úplně zkazilo nedělní dopoledne.

M. Prokop 13.8.2017 13:41

Re: Veliké rojení komoušů jakési,

Ty doby, kdy mi komouši mohli (mocí) něco zkazit, už jsou naštěstí tam, kde i ti komouši. V (_!_).

J. Vobr 13.8.2017 12:52

Klub Potrefených hus filosofuje

:-)))

P. Beránek 13.8.2017 12:24

Reálnější pohled

http://www.hlavnespravy.sk/byvaly-generalny-tajomnik-uv-ksc-milos-jakes-ludia-nie-su-slobodnejsi-nez-pred-rokom-1989/1100140

Poněkud reálnější pohled a komentáře..

S. Lazárek 13.8.2017 12:34

Re: Reálnější pohled

Už jen kvůli takovým článkům je dobré si připomínat, co tu za skoro půl století tyhle bolševické swině způsobily a kolika lidem zkazily, či dokonce vzaly jejich životy.

P. Bolec 13.8.2017 12:42

Re: Reálnější pohled

Zas to přeháníš. Ono to tak černobílé nebylo. Propaganda je sfiňa a doufám, že to neskočí s argumentem Horáková. Stačí se podívat do historie a zjistit, že každý režim si chránil a chrání to své. Třeba se časem k tomu také dopracujem. Katů je vždy dost po ruce. Jenom tady co je jich (potencionálních).

S. Lazárek 13.8.2017 12:48

Re: Reálnější pohled

Já jsem se podíval do historie svojí rodiny a o tom, co se tu za bolševika dělo, mám poměrně jasno. Ty tohle neřeš, tohle ta tvoje merunou vymlácená makovice stejně nepobere, navíc si asi vyrůstal v dosti jiné rodině a za bolševika vám na rozdíl od nynejška hovno scházelo.

Věnuj se raději Pražákům, to je tady tvůj maximindrák a na to seš ledobolec.

P. Bolec 13.8.2017 13:32

Re: Reálnější pohled

Jsi dost hádavá povaha ! S tebou se pokusit o diskuzi, to je jak přesvědčit pitbula v kotci o navázání přátelského vztahu.

J. Kombercová 13.8.2017 12:46

Re: Reálnější pohled

Bolec nevěděl, kdo je to Vaš... dokud se o něm tady nemluvilo v době, kdy už konečně umřel. Ten ví všechno nejlíp a dvakrát.

S. Lazárek 13.8.2017 12:49

Re: Reálnější pohled

On tu teď na NP podle svých slov maturuje, tak bych ho nechal vklidu vstřebávat látku.

P. Bolec 13.8.2017 13:28

Re: Reálnější pohled

Jak se objeví Lazárek, tak za rohem hned Kombercová. Přiznávám, má velmi dobré krytí. Vy sama jste pokrytců futrál. Na jedné straně vykřikujete o hrůze z invaze imigrantů a na druhé straně jste sympatizant strany TOP 09, jejichž krédo je, je přijďte. Být váma, tak vám doporučuji, abyste si uvědomila, že mohou existovat i jiné názory a sklouznutí k černobílému vidění není dobré.

M. Prokop 13.8.2017 13:24

Re: Reálnější pohled

Jo, komoušům to může tak připadat. Z čehož je vidět, že jsou čím dál, tím stejná pakáž.

F. Doušek 13.8.2017 11:58

Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

"Českoslovenští komunisté se svého času sudetských Němců zastávali. Jejich přízeň vycházela ze závěrů kongresu Komunistické internacionály z roku 1923, která se vyslovila pro právo sudetských Němců na vlastní identitu. „My, čeští komunisté, prohlašujeme, že budeme hájit a prosazovat právo na sebeurčení až do odtržení od českého imperializmu pro utlačované části německého národa až k posledním důsledkům,“ prohlásil v roce 1931 na sjezdu KSČ její tehdejší ideolog Václav Kopecký".

V. Hájková 13.8.2017 12:02

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

Pěkně to dal p. BĚLOBRÁDEK- tomu odpornému KOMOUŠI - Grebeníčkovi sežrat - klobouk dolu!

L. Novák 13.8.2017 12:09

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

Měl to nastudované. :-) Národní socialismus (nacismus) a komunismus mají mnoho stejných nebo podobných znaků... Nakonec - Hitler si se Stalinem kamarádsky rozdělili Polsko.

P. Bolec 13.8.2017 12:12

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

Jasně ! A koncentráky vymysleli angláni ! :=o))) Ten NP je pro mne studnice moudrosti.

F. Doušek 13.8.2017 13:04

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

Koncentráky vymysleli sověti, tkadleno. Jen tomu říkali "gulag".

P. Beránek 13.8.2017 13:21

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

Gulagy existovaly již za carského Ruska

P. Bolec 13.8.2017 13:39

Re: Z článku "Falšování historie?" na Lidovkách:

To vy jste režimová prostitutka a to že jsem vás nazval tkadlenou, na vás sedí jak ušité. Vaše výroky a povaha mi vysvětluje proč ten minulý režim tak dlouho trval. Plavete vždy v proudu.