19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Evropský „rovný“ přístup...

Jak si tak čtu tu o výrocích nového francouzského prezidenta na adresu zemí V4, tu o nápadech jedné německé europoslankyně přesídlovat do východních členských zemí EU celé syrské vesnice, tu o výsledcích testů potravin, které potvrzují, že výrobek stejné značky pro Německo obsahuje maso a pro nás jen separát, napadlo mne následující podobenství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mikovec 10.8.2017 20:14

Blbost, nebo

Pokus o humornou parodii?

P. Švejnoch 10.8.2017 11:50

Ráno jsem si ten článek přečetl

a vůbec jsem nerozuměl tomu, co tím chtěl básník říci. No nic, říkal jsem si, dám si kafe a počkám, až se trošku proberu, třeba se to zlepší.

Teď máme téměř poledne, ale já pořád nevím, oč běží. A dle diskuse soudě, zdaleka v tom nejsem sám...

P. Zinga 10.8.2017 16:23

Re: Ráno jsem si ten článek přečetl

Já su taky z toho blbé.

M. Moravcová 10.8.2017 11:02

Asi jsem to nepochopila

To jako že ať uděláme co uděláme, rádi nás mít nebudou? A stojíme o to aby nás měli rádi? Eurofašisti?

V. Povolný 10.8.2017 10:53

Nesouhlasím

To, že nás západoevropské státy považují za zaostalce, xenofoby atd. je zjevné z mnoha příkladů. Naše reakce na tento stav bude ovšem odrážet skutečnost, za co se považujeme sami. Tak uvidíme.

P. Rudolf 10.8.2017 10:18

Trapné

Co si ovšem o vás modrých strakách myslej ostatní, je před dvaadvacátou hodinou nepublikovatelné.

M. Vondráček 10.8.2017 11:33

Re: Trapné

A zase nepochopil :-)

R. Langer 10.8.2017 10:16

No, určitě je důležité,

co si o vás myslí ostatní, ale upřímně nevím, co si mám myslet o autorovi... ;-)

R. Langer 10.8.2017 10:19

Re: No, určitě je důležité,

... a ještě bych doplnil - je pro někoho důležité, to mi vypadlo

J. Tachovský 10.8.2017 9:48

Co to je za blbost ?

Ma ten clanek i nejakou myslenku nebo je to jen tupe opakovani toho, ze v Americe bijou cernochy ?

A. Alda 10.8.2017 8:41

To je velmi dobré.

Ale jako katolík nesouhlasím.

Váš přístup je příliš marxistický (člověk je biologický nositel společenských vztahů) a současně příliš konfuciánský (každý má své místo ve společnosti a toho se musí držet a nesmí se snažit z něj vyjít).

P. Lenc 10.8.2017 9:41

Re: To je velmi dobré.

Ano, je to dobré, ale tentokrát si dovolím polemizovat s vaším názorem.Člověk je sice ČÁSTEČNĚ biologickým nositelem společenských vztahů, ale ze svého okolí, ale i celou životní zkušeností se až na vyjímky potvrzující pravidlo dovolím tvrdit, že se dá tento nositel zásadně ovlivnit něčím, čemu se říká výchova.Ten marxismus v tomto článku jaksi nevidím.

K. Frauknecht 10.8.2017 10:46

Re: To je velmi dobré.

Přidávám se na stranu p. Aldy. Článek nepovažuju za "marxistický", ale vysloveně za hloupý.

Osobně je mi u p..., co si o mě myslí druzí. Okolí mě (postoje, chování....) pochopitelně nějak ovlivňuje, ale v první řadě musím mít sám před sebou jasno, čisto a pořádek.

Hezkej den :-).

A. Alda 10.8.2017 11:03

S kým polemisujete?

To, že člověk je jen biologický nositel společenských vztahů je marxistický postulát. Nikoli můj.

A ta výchova, kterou zmiňujete, je podle marxistů způsobem, jak z toho biologického individua toho nositele společenských vztahů udělat.

Já s těmito thesemi nesouhlasím. Zásadně s nimi nesouhlasím. Jsou v přímém protikladu s mou vírou a konfesí (nicejsko-cařihradským vyznáním).

P. Lenc 10.8.2017 11:08

Re: S kým polemisujete?

Ale já vám váš názor neberu.Ale od toho je diskuze diskuzí, nic víc, nic míň.

Z. Rychlý 10.8.2017 7:20

Co si myslí ostatní?

Jako podnět k zamyšlení nad sebou samým je to dobré, jako podnět ke korekci vlastního chování je to dobré, ale nikoli podstatné. Podstatné je jak se hodnotíme sami. Ti ostatní se mohou hrubě mýlit a velmi často se opravdu mýlí. Od toho, jak se hodnotím závisí naše chování k těm ostatním. Můžu jim lézt do zadku, můžu se k nim chovat arogantně. Nejdůležitější je jak se hodnotím sám. Můžu se přeceňovat a asi si občas nabiju ústa, nebo se můžu podceňovat, pak možná nemám problémy, ale promrhal jsem talent a možnosti, které do mě příroda vložila.

co si o nás myslí EU a komise? Je to úplně jedno. Podstatný je náš postoj, jaký k jejich křivárnám zaujmeme my. Nachytali nás, obelstili nás, to je fakt. Je na nás jak se k tomu faktu postavíme. Nemusíme dělat hrdiny a ukazovat svaly, ale lokajsky podkuřovat a lísat se k mocným bychom neměli.

Postoj EU k nám bych ukázal na tom, že když jsme přistupovali k EU, napařili nám různé přechodné roky. Muslimy vítají a rozdávají plnými hrstmi. Co si o tomto postoji myslet?

A. Alda 10.8.2017 8:49

Co si o tom postoji myslet?

Inu jedině to, že ho neměnně projevují už tisíc let. Germáni se považují za nadřazené Slovanům. A to i přes to, že dějiny ukazují na výsledcích těchto dvou podskupin indoevropské rasy pravý opak: Slované dokázali ovládnout trvaleji větší území, byli první i ve vesmíru a vaříme podstatně lepší pivo!

Z. Rychlý 10.8.2017 11:28

Re: Co si o tom postoji myslet?

Nakonec se ukáže, že Germáni jsou Slované, kteří se nezastavili u Řípu, ale šli až do Bavorska. A vaří tam slušné pivo! :-)

P. Dvořák 10.8.2017 3:48

Podstatné často je, co si o nás myslí ostatní. ALE

"Jak si tak čtu tu o výrocích nového francouzského prezidenta na adresu zemí V4, tu o nápadech jedné německé europoslankyně přesídlovat do východních členských zemí EU celé syrské vesnice, tu o výsledcích testů potravin, které potvrzují, že výrobek stejné značky pro Německo obsahuje maso a pro nás jen separát, napadlo mne . . . "

. . . že mi vůbec nezáleží na tom, co si o nás ti pitomci v EU myslí, ale hlavně aby z nás ti naši domácí politici nedělali pitomce.

Nebo ještě líp, abychom těm evropským i našim politikům nedělali pitomce sami ze sebe!

A. Alda 10.8.2017 8:50

Bruselanský vlezdoprdelismus

je horší než podkuřování habsburským císařům, poslušnost nacionálně socialistckému Berlínu či poklonkování komunistické Moskvě.

J. Kanioková 10.8.2017 19:19

Ano, souhlas..