25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

FEJETON: Soudruh Sádlo

Za čtrnáct dní bude jednadvacátého, to je doba, kdy za minulého režimu přicházeli do novin soudruzi z Úřadu pro tisk a informace (byly dva, český, respektive slovenský a federální), aby osobně dohlíželi na vše, co bude tištěno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 10.8.2017 16:44

Sádlo zvané "Kremlin Watch"

Parlamentní listy se ocitly na černém seznamu za kritiku migrantské politiky EU

https://eeas.europa.eu/sites/eeas/files/disinformation_review_12.01.2017_eng.pdf

Dnes je vidět, že kritika nebyla žádný :Fake"

P. Zinga 10.8.2017 16:38

Pro Boha,

není snad šerifská hvězda pěticípá?

J. Kombercová 10.8.2017 17:49

Re: Pro Boha,

Není. Má ale na všech šesti hrotech bambulku, pravděpodobně, aby Sádla zmátla.

P. Zinga 10.8.2017 20:12

Re: Pro Boha,

Paní Kombercová, podíval jsem se a zjistil, že je pěticípá i šesticípá. Nevím proč, ale mě z filmů utkvěla v paměti pěticípá. Syn měl kdysi vestu s pěticípou. Na tom triku je šesticípá? Tak ať tam dají pěticípou. Červenou. Nebo bílou?

A. Richter 10.8.2017 23:58

Re: Pro Boha,

A zapomněli jste na skupinu "KiSS", která to "SS" měla jednoznačně jako označení elitních jednotek Wermacht.

V. Student 10.8.2017 16:08

Sádla v sobě máme všichni.

Já tuhle koukal na nějaký pláště na kolo, a ona tam byla zkratka SS. Tak jsem si říkal, že by výrobci mohli volit jiné označení, že tímhle připomínají esesáky. A pak mi došlo, co je to za kravinu, a nechal toho. Sedmdesát let po válce, a jak to máme zadřené pod kůží, co? Kdo z nás v té době žil?

Je vidět, že nás žádné opravdové problémy od té doby nepotkaly. No, já myslím že se brzy dočkáme takových, které těch nechutných pět let po právu odsunou do hluboké historie, tam kde je čtyřicetiletá válka, Napoleon nebo Hindenburg. Ale ne že bych se na to těšil, jen mě mrzí, že na to špatné jinak zapomínat neumíme.

A. Alda 10.8.2017 16:28

Re: Sádla v sobě máme všichni.

Jo, pane. Sádla v sobě máme všichni a měli bychom se snažit ho umlčet. Někteří ho ale krmí a pěstují.

Ś. Svobodová 10.8.2017 16:53

Re: Sádla v sobě máme všichni.

...a donášejí

J. Jurax 10.8.2017 22:03

Re: Sádla v sobě máme všichni.

Ad to SS - například v USA propagují v armádě Adolfa Hitlera.

Nevěříte? Tak se podívejte sem - http://www.military-today.com/helicopters/ah_64e.htm. Jakže je ta helikoptéra označena? No přece AH - no není co řešit!

Skoro se bojím, aby se nějací blbci tohohle nápadu nechopili a nezačali kampaň - blbejch na světě je jako by je z nebe shazovali ...

V. Student 10.8.2017 22:57

Re: Sádla v sobě máme všichni.

NO jo, dobrej postřeh:-))))

V. Student 10.8.2017 14:15

Tímhle článkem jste se odhalil,

Loch Neffská příšero! Teď je všem jasné, pro koho pracujete! Kdo vás šatí, živí atd. Tak bystrost vhledu byste nám chtěl upřít, jo? To by se vám hodilo! Abychom nic neprokoukli. Jenže my to vidíme. FFšechno!

O. Hojovec 10.8.2017 12:36

Hezké tričko?

Tedy nejsem žádný estet, ale to tričko je bez ohledu na to jaké má pruhy a jakou má hvězdu naprosto příšerné...

A. Alda 10.8.2017 16:29

Tričko je příšerné.

Je to spodní prádlo, které nemá býti odhalováno. Tričko a podvlékačky prostě mají zůstat skryty. A pak je jedno, jak vypadají, pokud nesmrdí.

D. Stirský 10.8.2017 11:43

Ty různé úvahy, kde hbězda byla:

Židé s ní přijeli a z rampy šli rovnou do plynu, s hvězdou na kabátu. Tu pak jiní odpárali a kabát se poslal do rajchu.

P. Švejnoch 10.8.2017 12:24

Re: Ty různé úvahy, kde hbězda byla:

A proč jste prostě jenom pod příspěvek paní Svobodové nenapsal, že má pravdu?

To na každou takovou trivialitu musíte zakládat nový thread? Aby někdo nepřehlédl genialitu Vašich myšlenek?

Ś. Svobodová 10.8.2017 11:23

Pro Sádly: hvězda na mundůru nebyla.

Označení bylo trojúhelníkem. Političtí vězňové byli označeni červeně, sabotéři zeleně, emigranti tmavě modře, svědci Jehovovi světle modře, homosexuálové růžově, práce se štítící (v Říši) hnědě a práce se štítící (ostatní území) černě. Žlutý trojúhelník byl pro osoby podléhající rasovým zákonům. U politických vězňů bylo do červeného trojúhelníku navíc všíváno či vpisováno počáteční písmeno jejich národnosti.

B. Rameš 10.8.2017 10:26

Boj s tričky

by Sádlům šel. Boj se skutečně škodlivými věcmi již méně. Samozřejmě, že genocida Židů bylo jedno z největších svinstev novodobé historie, ale takové hysterické reakce mně přijdou kontraproduktivní. Obzvlášť když stejní Sádlové nadšeně podporují internacionální pomoc teroristům v Palestině.

P.S. Já bych to tedy děcku nekoupil, přijde mi to na první pohled hnusné.

A. Alda 10.8.2017 10:15

Jo.

Je třeba stále si dávat pozor, abych i já nebyl občas Sádlo.

Astonovi se to už několikrát podařilo.

M. Dvořák 10.8.2017 9:34

Sádlo

Znám několik osob pomazaných sádlem. Naprosto se mi nedaří je umýt, utřít, vysvětlit jim vhodný jiný "nátěr" , tedy pohled na svět. Ale to už tak bohužel bývá.

P. Rudolf 10.8.2017 9:02

Těžký úlet

Tak tohle se Neffovi těžce nepovedlo.

Dovedu si silně představit, že protestovala nějaká židovská obec a ne novináři Spiegelu. Na ty by Zara nejspíš hodila bobek. A protestovali po právu, neb to je až neuvěřitelné, že někdo mohl s něčím takovým přijít. Totální nedostatek vkusu a zpětné vazby. Ale ať každý posoudí sám.

https://www.novinky.cz/ekonomika/346084-zara-stahla-tricka-se-zlutou-hvezdou-ktera-pripominaji-mundur-z-koncentraku.html

P. Švejnoch 10.8.2017 9:07

Re: Těžký úlet

Jsem rád, že jste mě ujistil, že můj názor je správný - protože se diametrálně liší od toho Vašeho... :-)

F. Kusák 10.8.2017 9:12

Re: Těžký úlet

No, já si zase myslím, že pan Neff má pravdu, že statistické rozložení takových "Sádlů" je ve společnosti stále stejně, totiž, pravděpodobnost, že narazíte na takového pitomce, je plus mínus konstantní. Snad jen, že v totalitě se ti blbci více projevují a mají větší moc. Jenže, zdá se mi, že přechod od demokracie k totalitě je docela snadný, a v tom spočívá to nebezpečí.

P. Rudolf 10.8.2017 9:38

Re: Těžký úlet

Konstatovat, že v každém režimu jsou lidé nátury práskačské, je stejně hodnotné, jako napsat, že v noci bývá na zemi tma a ve dne světlo. Navíc to, že někdo na tento problém upozornil, je naprosto o něčem jiném. Byl-li to žid, pak pochopitelné, byl-li to někdo jiný, potom chválihodné.

R. Langer 10.8.2017 9:45

Re: Těžký úlet

Vtip je v tom, že se o žádný problém nejedná, ale někdo z toho problém dělá. A v tom je ten problém, soudruhu Rudolfe. Ale chápu, že vy to nechápete, protože dělat ostatním problémy je zřejmě vaše práce. :-D

P. Rudolf 10.8.2017 9:51

Re: Těžký úlet

Chtěl bych napsat: A co vám říká slovo HOLOCAUST? Ale podle těch pár příspěvků, které jsem tady od vás četl, jsem si téměř jistý, že nic.

A. Alda 10.8.2017 10:25

Soudruhu Sádlo,

mohl byste nám to slovo vysvětlit?

P. Švejnoch 10.8.2017 10:33

Re: Těžký úlet

Analogická situace:

Soused má červené auto, a nějaký soudruh Sádlo ho nařkne ze skryté podpory komunismu. Řeknu soudruhovi, že hledá spojitosti tam, kde nejsou, a soudruh se mě zeptá: "A co vám říká slovo "komunismus"? Asi nic, co?".

Geniální argument, soudruhu Sádlo! :-D

R. Langer 10.8.2017 13:12

Re: Těžký úlet

Chtěl bych napsat: "A co vám říká šerifská hvězda?". Ale podle těch pár příspěvků, které jsem tady od vás četl, jsem si téměř jistý, že nic. :-P

V. Student 10.8.2017 14:19

Re: Těžký úlet

Práskačské? Takhle říkáte plnění občanské povinnosti? Jasně že žalovat se nemá. Ale říct se to přece musí, ne?

A. Alda 10.8.2017 16:31

Jo jo.

"Nejsem žádný udavač, ale hlásit se to musí!"