25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Výchova dětí

Tak jsme se ze serverů a televize dozvěděli, že republiku šokuje kontroverzní video. Na něm otec nabádá dceru, aby bezhlavě mlátila do polštáře a představovala si při tom, že buší do Roma či muslima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 9.8.2017 0:16

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Buď budeme etnické čisty odmítat z principu, a nebo si vybírat kdy jsou v pořádku a kdy ne? Když dělali etnické čisty sionisté tak je dobře, ale kdyby je udělali Arabové tak by to bylo špatně? Většina Arabů neodešla na žádné výzvy arabských vůdců. Kdyby byli přesvědčeni že vyhrají, tak nebudou přece nikam odcházet! Sionisté ještě před vznikem Státu Izrael museli vyhnat/nebo vytvořit takové podmínky aby Arabové odešli. Proč? Protože složení populace na území kde měl vzniknou židovský stát byla cca 498000 Židů a 407000 Arabů. Bez Jeruzaléma. Takže by Izrael neměl výraznou židovskou většinu. Bez etnických čistek by židovský stát nevznikl. To "židovský" něco znamená, že tam budou mít židé většinu, že budou určovat jaké tam bude právo, atd.

H. Lukešová 9.8.2017 0:04

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Sice s Vámi nesouhlasím v ničem, ale oceňuji, že diskutujete slušně, že neurážíte názorové oponenty. To jedna anonymní osoba nedokáže. Ta cítí nacionálně socialistická nadřazenost.

Etnické čistky? Tak spáchali je Arabové, když vyhnali Židy, spáchali je vzájemně Hindové a Pákistánci, spáchali je Rusové, když odsouvali některé národy na Sibiř, spáchali jsme je i my, Poláci a jiné národy, které vyhnali Němce, byť to byli nacionální socialisté. A že Židé nějaké Araby vyhnali? No a co, válku začali Arabové, dostali, co si zasloužili. Nehledě však na to, že většinově odcházeli palestinští Arabové na výzvy svých arabských bratrů, ať odejdou, že se "vrátí na židovských kostech jako vítězové". Válka neskončila židovským masakrem, Židé přežili, no a dobře tak. Musíte se smířit se situací jaká je, že Židé přežili.

D. Novak 8.8.2017 23:56

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Ghetto znamenalo oddělení. Ať dobrovolné či vynucené.

Sekulární Židé možná křesťanské a muslimské památky chrání, ovšem nejsem si jistý jestli by je chránili i ti zbožní Židé. Viz Chrámová hora.

Islám není škodlivý. u každého náboženství je škodlivé ustrnutí v čase. Tedy nereakce na změny, nebo dokonce snahy na potlačení změn. Saudové nedělají nic jiného, než že chtějí žít a udržovat hodnoty svých předků. A výsledkem je ustrnutí ve středověku.

Češi si neuvědomili že jsou národ až díky obrozencům. Češi to věděli vždycky, ale po Bílé hoře byli násilně rekatolizováni a odčešťováni, germanizováni. a to těmi "hodnými" Habsburky, katolickou církví a šlechtu co přežila nebo sem přišla po Bílé hoře. Nestěhovali jsme se na druhý konec světa a neprováděli tam etnické čistky.

H. Lukešová 8.8.2017 23:45

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

1) Jaképak židovské gheto. Izrael je moderní židovská země, jsou tam židovské památky, dějiny Židů promlouvají každým krokem v Izraeli. Židé jsou právoplatnými vlastníky jejich země.

2) Islám není jen náboženství, ale nenávistná ideologie, nenávidějící vše nemuslimské.

3) Izraelci jsou k turistům, nám NeŽidům velmi přátelští, otevření, a když jsem řekla, že jsem Češka, tak byli Izraelci velice nadšeni. Izrael chrání i křesťanské a muslimské památky. Muslimské státy židovské, křesťanské a jiné nemuslimské památky již zničili.

4) To, že Američani podporují Saudy, je velmi tragické, protože islám v jakékoliv zemi je škodlivý. Saudové nebo Írán, obě jsou zločinné země.

5) Pokud spíláte sionistům, musíte spílat českým národním obrozencům, i my Češi jsme si uvědomili, že jsme národ, že nejsme jen otroky Němců a konec konců byste mohl obvinit i nás Čechy, že jsme vyhnali Němce, kteří u nás žiji již od středověku. Nehledě na to, že si to samozřejmě zasloužili, byli to náckové, vyhladili 6 milionů Židů a miliony slovanských národů.

D. Novak 8.8.2017 23:38

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

A vytvořit židovské ghetto? Tak kvůli tomu nemuseli migrovat na Bv, mohli zůstat v Polsku. Islám není ideologie, islám je náboženství. A protože naši američtí přátelé již od dob studené války podporují kmen Saudů, který vyznává konzervativní pojetí islámu...tak jsme tam kde jsme. Oproti tomu sionismus není náboženství ale ideologie. k neŽidům velmi nenávistná.

H. Lukešová 8.8.2017 23:28

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

No já mám jiný nápad, odsunout zbývající palestinské Araby do arabských států. Jejich pokrevní bratři Arabové z okolních arabských zemí je rádi mezi sebe přijmou. No a Arabové jsou přece soudružní. :-)

Byl by klid, židovský Izrael, okolní arabské moře. A mimo jiné nenávistná ideologie je islám, který má za cíl ovládnout celý svět.

D. Novak 8.8.2017 23:24

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Ano, již narodila. Ale kdyby Žid z Ukrajiny nelegálně nemigroval na BV, nekradl Arabům jejich zemi, tak by Arabové nevyhnali "svoje" Židy z Iráku atd. Za vším tedy hledejme Žida z Ukrajiny, nebo spíše z Maďarska...Herzla a jeho nenávistnou a zlodějskou ideologii zvanou sionismus.

Jediné řešení je tedy návrat ukrajinského Žida a jeho potomstva domů, na Ukrajinu, Polska atd. A protože ve střední Evropě rádi říkáme že nejsme rasisté, tak si svoje Židy vezmeme rádi zpět. Jsem si jist, že Poláci a Ukrajinci se na ně již nemůžou dočkat :-)

H. Lukešová 8.8.2017 23:11

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

1) Většina Židů se již v Izraeli narodilo, říká se jim Sabrové

2) Více než 51% Židů je sefardského a orientálního (mizrachi) původu, Židů vyhnaných z Iráku, Jemenu, Maroka, Alžírska, Tuniska, Libye, Egypta, Sýrie, Libanonu.

3) Takže ty Vaši "Židé z Ukrajiny" jsou směšnou odrhovačkou.

D. Novak 8.8.2017 23:07

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

To není stanovisko, to jsou fakta. Žid z Ukrajiny ukradl zemi Arabovi z Palestiny. Žid z Ukrajiny tomu říká "návrat do země předků". Obecně, žádný zloděj neřekne "kradu", ale používá různá okecávadla.

H. Lukešová 8.8.2017 22:38

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Na Vašem stanovisku naštěstí nezáleží.

D. Novak 8.8.2017 22:33

Re: "Sladká pomsta" Hitlerovi

Nevytvořil. Ukradl.

H. Lukešová 8.8.2017 18:55

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Vím, že nejste věřící, ale k izraelské kauze jsem si vzpomněla na krásný text Žalmu Aj nedříme, nespí ten, kdo ostříhá Izraele. Nacionální socialisté, neomarxisté, muslimové svůj boj o zničení Izraele nevyhrají, to je nade vší pochybnost jisté.

H. Lukešová 8.8.2017 18:40

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Já jsem se nechala unést hněvem, byla to chyba, ale také jsem jenom člověkem, my Jižané máme horkou krev. Ani jsem si nehledala, co takové slovo znamená. Věděla jsem, že je to nadávka, ale až taková...

R. Langer 8.8.2017 18:38

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Přesně takový, jaký používají tví pánové, pátá kolono. Tomu bys měla rozumět a na slovo poslouchat! :-D

H. Lukešová 8.8.2017 17:00

Re: Zastydlá

A také vím, že je hrozné vyznávat myšlenky národního socialismu, který vyznáváte. Ale Židé přežijí navzdory vám náckům...

H. Lukešová 8.8.2017 16:58

Re: Zastydlá

?

S. Netzer 8.8.2017 16:56

Re: Zastydlá

Tak si dál myjte, blběnko.

H. Lukešová 8.8.2017 16:47

Re: Zastydlá

Je hrozné mýt komplexy a pak přehazovat nějaké ty hnusoty na jiné lidi.Není pro mě horší urážkou! Já jsem spokojena, vážím si mužů, kteří povznesli společnost a kecy nacifeministek o nějakém "machismu" nevěřím, ani přesně nevím, o co se jedná. Protože takové starosti nemám. Jsem ráda, že v USA vyhrál Donald Trump a kdybych byla Američankou, tak bych ho volila.

H. Lukešová 8.8.2017 16:30

Re: Tento článek

No já jsem ke výše jmenovanému loajální Katolické Církvi a Státu Izrael. Vím, sv. Otcové a učitelé Církve pronesli strašlivá slova na adresu židovského národa, mnozí papežové se těžce provinili, ale jednalo se o selhání jednotlivců, ne instituce jako takové. V našem kostele se nenávist k Židům nikdy nehlásala, naopak jsme k Židům příznivě nakloněni. Naopak jsme si někdy řekli židovskou modlitbu "Baruch Ataj Adonaj, Elohenum Melech Ha Olam" (Požehnám buď Hospodine, Bože náš, Králi světa...) Kristus není v rozporu s židovským národem, sám je Žid, žil jako Žid...A konec konců křesťan nemůže být antisemitou, protože duchovně jsme všichni Semité.

J. Anděl 8.8.2017 16:23

Re: Tento článek

Já jsem zdrženlivý, co se týče pojmů, jako je loajalita, protože se s nimi snadno manipuluje (loajalita tak trochu vyžaduje nepřemýšlení). A vyčítám-li náboženským fanatikům, že jsou ... řekněme "loajální koránu"..., pak právě kvůli tomu nepřemýšlení a absenci osobního svědomí.

Nicméně semafor v člověku, který se rozsvítí varovným světlem v případě setkání se s něčím "cizím", nepovažuji apriori za špatný. Snahy ho zbourat, nastavit (s)vědomí na pocit viny za to, že se v člověku ten semafor rozsvítil, za špatné považuji.

Clověk je pak zodpovědný za to, že na rozsvícený semafor zareaguje rozumně. Nebo si doplňte "lidsky", případně "civilizovaně", šlo by také říct "zdrženlivě" apod.

To je můj osobní názor. Schválně nepíšu, komu je člověk takto zodpovědný. Napíšu to až kousek dál, tady: podle mě sobě, pro někoho to může být Bohu nebo jiným ideálům.

J. Tachovský 8.8.2017 16:23

Re: Zastydlá

Jen ji nechte. Ta Netzer bude nejaka divna nemkyne.

H. Lukešová 8.8.2017 16:16

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Na vás nemám...

H. Lukešová 8.8.2017 16:15

"Sladká pomsta" Hitlerovi

Izraelci, kteří přežili holocaust, vnímají své děti, vnoučata a pravnoučata jako pomstu Hitlerovi. Mezi ně patří manželé Michael (92) a Marion (90) Mittwochovi z náboženského kibucu Lavi, poblíž galilejské Tiberiady. Jejich rodina má 100 členů a většinu členů kibucu tvoří děti, které se zachránily v Anglii. Mittwochovi pocházejí z Německa a jejich rodičům je podařilo dostat do bezpečí v Anglii. Po válce se oba znovu potkali až v Izraeli.

První svatbu kibucu Lavi měli právě Mittwochovi. Mají 5 dětí a jak je zvykem, všechny pojmenovali po zavražděných členech rodiny. Nejstarší dcera Hadassa se stala manželkou rabína Menachema Fromama, který dbal na přátelské styky mezi Izraelci a Araby. Nejmladší pravnuk dostal jméno Dagan Raz, po padlém důstojníkovi při operaci Lité olovo LP 2008/2009. V rozhovoru pro deník Jediot Achronot Michael Mittwoch uvedl: "Moje rodina je odpověď Hitlerovi. Chtěl nás vyhubit a nedávnou jsme uvedli pod Abrahamovou smlouvu stého potomka. Jsem šťastný, že naše děti a vnoučata mohou být pro Izrael přínosem". NAI, Ch, 4/2015

Izrael je symbolem obnovy krutě pronásledovaného národa, je fénix, který povstal z popela krematorií a židovský národ žije a vyvtořil úžasnou zemi.

S. Netzer 8.8.2017 15:59

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Máte vybraný slovník!

H. Lukešová 8.8.2017 15:55

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

A mně předhazovat takovou pizdu je urážka všech urážek. Já nejsem nacifeministka a k mužům rozhodně necítím nenávist a vážím si jejich přínosu pro vědu, společnost. Mám spoustu mužských příslušníků rodiny, brácha se bude za 14 dní ženit. Moc se těším. A uznávám instituci rodiny, resp. velkorodiny, členové rodiny musí držet společně.

R. Langer 8.8.2017 15:53

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Ne, pod těmi tvými zvracím...

R. Langer 8.8.2017 15:52

Re: Bílí v USA jsou naháněni jako zvěř...

Tebe budou ukájet, pátá kolono, a ty jim za to budeš lízat důtky... :-P

H. Lukešová 8.8.2017 15:49

Re: Palestinci

No a anonymka pode mnou podporuje islám a antisemitismus, nenávidí muže, nenávidí svou kulturu, svůj národ, svou vlast, své dějiny. Předhazuje jakousi pizdu, přitom já s ní nemám nic společného. To sibyla má k ní blízko, protože já nacifeministkou nejsem.

H. Lukešová 8.8.2017 15:47

Nenávist ke své rase, svému národu, své kultuře,

svým dějinám je ubohé a takoví lidé holt špatně končí. Utápí se nenávistí ke svým lidem a rychle zestárnou.

Já svůj národ, svou kulturu, své dějiny, svou víru miluji. Neuznávám však nacifeminismus, ten je odporný.

O. Zuckerová 8.8.2017 15:45

Re: Palestinci

O tom jsem taky přesvědčená. Jen nepochopím, jak mohou lidé vyrostlí v kulturním prostředí podporovat podivná etnika, která zakazují zpěv, tanec, jiné knihy než tzv. "svaté", nenařízená a imámy schválená manželská spojení atd. atd., jež otevřeně vyhlašují, že chtějí vyhubit vše "bezbožné", tj. to, co není jako oni. Jejich zálibu v ničení a destrukci všeho druhu podporuje jednostranná indoktrinace a vlastně nepřátelství ke všemu tvořivému: zahálka matka nepravosti, odtud jediná možnost "zabavení se" vraždami, útoky, žhářstvím - jako v případě "našich" vandalů (které právem aspoň trochu kriminalizujeme!). Vidíme teď masové příchody davů "bývalých zanedbaných dětí". Ale my nejsme povinni napravovat chyby ve výchově, způsobené vlastnímu obyvatelstvu nějakými státy tisíce kilometrů od nás!!