19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Jak jsem neodhadl Andreje Babiše

Usedám ke klávesnici s pocitem, že to dnes večer nebudu mít lehké. Ve svém minulém článku jsem poněkud idealisticky zahrnul našeho bývalého ministra financí mezi ty, o nichž jsem si myslel, že by mohli naši zemi pomoci vyvést z marasmu, do kterého spolu s celou Evropskou unií nevyhnutelně zabředáváme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Koutecký 24.7.2017 16:55

Vážený pane Chrastino,

těch třináct našich vlád od roku 1993 Vám už snad mohlo naznačit, že je úplně jedno, jak volby dopadnou. Vždycky to vyjde nastejno. Všem těm, kdo se dostanou ke korytu, bruselské peníze v kapse příjemně šustí. To je to,oč tu šlo, jde a půjde!

M. Dvořák 24.7.2017 16:31

???

No a co tedy navrhujete? Doporučujete VELKOU nebo MALOU stranu? Děkuji za radu.

V. Student 24.7.2017 16:14

No, pane Vintr,

jestli tam chcete méněschopné politiky, protože budou škodit méně než víceschopní, pak mi není úplně jasné, za co vlastně naší politickou garnituru považujete. Já z nich tedy taky nejásám, ale tohle je docela síla.

Já tady celou dobu jsem krmený "důkazy, že Babišovi lidi hlasovali pro kvóty, a když p. Klepetko dokázal, že tomu tak není, tak to pro Vás nic neznamená? Já docela zírám, člověče...

V. Student 24.7.2017 16:07

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Víte, tohle je přesně na nic! V jaké permanentní lži on, prosímvás, žije? Tyhle věci je dobré dotahovat do konce, aby zazněly konkrétní výtky. Tohle přesně je to, proč mi Babišovi odpůrci vadí, nic konkrétního se neprokázalo, tak dneska jede holt to nekonkrétní. V čem lhal?

V. Klepetko 24.7.2017 16:00

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Žijte si klidně ve své pravdě... Já chci žít v zemi, která se dokáže invazi postavit, a na to nemá koule ani Okamura (se svými pěti členy), ani sám o sobě Robejšek a ani Svobodní s cca 2%...

Když se staví hráz, tak lidi s nejrůznějšími názory spolupracují. Pomáhají si. Nekydají na sebe navzájem hnůj a nesoutěží o to, čí pytel s pískem je větší!

Tímto stylem se nebráníme. Babiše vem čert, jde nám o naše děti a o naše vnoučata!

F. Hereit 24.7.2017 15:56

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

"Ostatní "protimigranti" se jen neustále hádajím mezi sebou",

Jeho nepopiratelnou předností je, že se sám se sebou nehádá, nejen o migraci :-)

I. Hendrych 24.7.2017 15:25

Autor článku...

Doporučuji panu Chrastinovi otevřeně podpořit pana Klause nebo Okamuru. Beze zbytku splňují jeho

cíle a sdílí jeho "obavy". Aneb český hampejz neexistuje a za vše může EU.

V. Kain 24.7.2017 15:12

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Klepetko obhajujte si Babiše jak vám bude libo.Faktem ale zůstává,že ten člověk žije v permanentní lži.

A. Alda 24.7.2017 14:57

Před minulými volbami,

ještě než se Babiš dostal do padlamentu, v novinách opěvoval to, že v arabských emirátech je cítit peníze na každému kroku.

Tehdy jsem si o něm udělal obrázek, který jsem dosud nemusel korigovat.

P. Portwyn 24.7.2017 14:48

Re: Babiš ve volebním programu

Jasný, ale ještě nedávno se to dělilo na "protestní strany" a "tradiční strany". A ejhle... najednou :-)

J. Jurax 24.7.2017 13:56

Re: Babiš ve volebním programu

ANO je možná systémová strana - ovšem blbého systému.

J. Jurax 24.7.2017 13:45

Re: Je chytrej? Je.

A to je co říct, protože jakýkoli jiný politik může škodit fest.

Kupříkladu díky nevýznamnému Bursíkoví z nevýznamné extrémistické pidistrany máme dražší elektřinu (jistě, jen to navrhl podle direktivy z EU a blbí poslancové to schválili, takže v tom není sám). Škody jdou do desítek miliard ročně.

J. Vintr 24.7.2017 13:39

Re: Je chytrej? Je.

Čerta starého záleží na tom, jestli je něco korektní nebo ne. Podstatné je, jestli se těm zločincům z vedení EU podaří nebo nepodaří vnutit nám sem muslimské vetřelce. A jediná cesta, jak tomu zabránit, je skoncovat s naším členstvím v tomto spolku. Čím dříve, tím lépe.

J. Jurax 24.7.2017 13:38

Re: Babiš ve volebním programu

Třeba i tyhle. Proč ne?

Ostatně po mém soudu je volitelná i ODS - a na rozdíl od zmíněných pidistran zaručuje, že volební hlas se nepropadne do přerozdělovací žumpy. Jenže zase na druhé straně při tomhle způsobu uvažování pidistrany opravdu zůstanou jen okrajovými spolky.

To už si každý musí promyslet sám.

T. Kočí 24.7.2017 13:23

tak tak

R. Langer 24.7.2017 13:05

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

No, prostě jste optimista. Já bohužel už ne.

Z. Lapil 24.7.2017 13:04

Samé zástupné důvody

Prošlo to tu několikrát: Babiše živí dotace z EU. Budiž mu přáno a klidně věřím, že by se dobře uživil i bez nich. Lze tedy očekávat, že je podporovatelem EU a hlavně - začne-li EU vyhrožovat rušením dotací, nezbyde mu, než sklapnout podpatky a poslechnout; ne proto, že by byl větší lump než ostatní, ale protože ho to živí. Neodvážím se tvrdit, že bych jednal jinak, zvlášť kdybych měl na krku iks tisíc lidí, kteří by pro moje svědomí přišli o práci. V tomhle vesmíru je to vždycky něco za něco.

Jenže jsem si dost jistý, že EU nechci (nebo ji aspoň chci zrušit a založit znovu a lépe). Čapí hnizdo sem, imigrace tam, klidně Babišovi přiznám svatozář, ale volit ho nebudu prostě proto, že jeho zájem jde proti mému zájmu.

Howgh.

V. Klepetko 24.7.2017 12:59

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Neříká to před volbami. Říkal to už zcela jasně a jednoznačně v roce 2015! V době, kdy jiní podepisovali "Výzvu vědců"...

Hlavně že ostatní politici mají na srdci jen prospěch náš, voličů:-))))))))))))))

V. Klepetko 24.7.2017 12:56

Re: Je chytrej? Je.

Jenže pan Chrastina tvrí, že poslanci ANO hlasovali pro kvóty, a tím zdůvodňuje své pochybnosti!n Je to korektní?

Myslím, že budoucí vláda bude mít efektivní páky, jak prosadit naši vůli. Minimálně pokud jde o dohodu o Brexitu, tak tam si můžeke tvrdě podmínit náš souhlas s dohodou, bez kterého se Brusel neobejde, ústupkem ve věci kvót... Babiš má peněz dost i bez dotací, a tyto věci prosadí.

R. Langer 24.7.2017 12:55

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Ano, myslím že bez dotací by rychle skončil. Ale to se nestane, o to strach fakt nemám. ;-)

J. Vintr 24.7.2017 12:50

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Babiš může před volbami říkat co chce (viz moje reakce na váš příspěvek níže). Jinak zatím Babiš prokazuje, že jde zcela konzistentně za svým osobním prospěchem ...

V. Klepetko 24.7.2017 12:48

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Myslíte, že bez dotací umře hlady? :-))) Já věřím, že Babiš je jediná relevantní síla, která nás může před invazí ochránit!

Ostatní "protimigranti" se jen neustále hádajím mezi sebou, dělí se na stále menší a menší skupinky a frakce, navzájem se osočují a dehonestují.

Místo toho, aby se vytvořila nějaká široká fronta napříčm politickým spektrem, která by se sjednotila na nějakém prosaditelném společném jmenovateli, tak všichni jen neustále vyjadřují pochybnosti, jestli ten druhý není zrádce a případně kdy zradí! Každý si hraje na svém písečku, a čluny do Evropy se valí dál a dál...

J. Vintr 24.7.2017 12:45

Re: Je chytrej? Je.

Když je předem daný výsledek, tak si poslanci můžou pro formu hlasovat jak chtějí. To, že poslanci ANO nehlasovali pro kvóty, vůbec nic neznamená, podstatné je, jak se zachová naše vláda. Před volbami se Babiš klidně může prezentovat jako odpůrce migrace, ale až bude zvolen, tak mu nic nebude bránit udělat pravý opak a přijmout podmínky Bruselu. A to se dá zcela logicky u největšího příjemce EU dotací očekávat.

R. Langer 24.7.2017 12:36

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Ano, to říká. Já jsem ale zvědavý na to, jak bude jednat, až mu z Brusele vzkážou,že mu zatrhnou dotace, když ty muslimáky nepřijme. Protože jsem přesvědčený o tom, že potom je začne rovnou dovážet. A všichni se tomu budou hrozně divit, jak je to možné. :-P

V. Klepetko 24.7.2017 12:33

Re: Je chytrej? Je.

A zde je přehled jak kdo o kotách v Europarlamentu hlasoval, úplně přesně:

http://www.ivcrn.cz/jak-hlasovali-nasi-europoslanci-pri-rezoluci-ep-ohledne-kvot-uprchliku-update-1-5-2015/

PRO zavedení povinných kcvót: poslanci ČSSD, KDÚ, TOP09. Nikdo z poslanců, zvolených za ANO, to nepodpořil!!!!!

V. Klepetko 24.7.2017 12:27

Re: Je chytrej? Je.

12. dubna 2016: "Evropský parlament v úterý podpořil nový návrh Evropské komise, který mimo jiné obsahuje trvalé kvóty na migranty. Z českých europoslanců byla většina proti, pro byli pouze dva poslanci za TOP 09."

http://zpravy.idnes.cz/evropsky-parlament-kvoty-bezenci-drp-/zahranicni.aspx?c=A160412_160545_zahranicni_bur

J. Vintr 24.7.2017 12:18

Re: Je chytrej? Je.

Asi jste vůbec nepochopil, co jsem chtěl napsat. Já vůbec neobhajuji žádného politika. Jen se bojím, že Babiš bude díky svým schopnostem protřelého a úspěšného mafiána a díky politické moci (a svým penězům, za které si může kohokoliv koupit) škodit mnohonásobně víc, než by dokázal škodit jakýkoliv jiný politik.

V. Klepetko 24.7.2017 12:16

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

A úplně stejně to říká i dnes:

Babiš, červenec 2017: “Je třeba rozbít gangy a říct těm lidem, aby do Evropy nechodili, protože tady jednoduše nejsme schopni se o všechny postarat.“

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Silenost-To-bychom-si-museli-strezit-ceske-hranice-Andrej-Babis-nam-rekl-jake-osklive-veci-delaji-obcanum-uprchlici-496526

V. Klepetko 24.7.2017 12:14

Re: Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

Babiš, srpen 2015: "Migranti z Afriky a Asie jsou největším ohrožením Evropy. Pokud bude Evropa nadále nečinná, vzniká riziko, že každá země EU se zařídí po svém bez ohledu na dublinské a schengenské dohody".

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/Migranti-z-Afriky-a-Asie-jsou-nejvetsim-ohrozenim-Evropy-rekl-nam-Andrej-Babis-Evrope-pry-hrozi-zhrouceni-A-knize-Filip-Cunek-ci-Laudat-vzkazali-392636

V. Klepetko 24.7.2017 12:13

Pochybovat se má vždy. Postoj Babiše je ale úplně jasný!

A ten postoj je velmi konzistentní!

Proti ilegální imigraci se velmi hlasitě ozval jako úplně první z českých politiků, již v červenci 2015:

Babiš, 1. července 2015: "Do Evropy by neměl přijít žádný uprchlík bez toho, aby prošel táborem buď v severní Africe nebo na Blízkém východě"mm, řekl šéf ANO Andrej Babiš. Vlnu uprchlíků, která se žene do Evropy, podle něj nemá řešit jen Evropská unie. „Největší země by si měly sednout za stůl. USA, Evropa, Rusko, Čína, Saúdská Arábie,“ řekl ministr financí. „Uprchlické tábory by měly být založeny mimo Evropu a do Evropy by neměl přijít žádný uprchlík bez toho, aby prošel táborem v severní Africe nebo na Blízkém východě,“ prohlásil Babiš. „Když šli vystěhovalci do Ameriky za prací, šli přes Ellis Island. Já jsem to nazval - udělejme Ellis Island pro 13 milionů uprchlíků,“ řekl novinářům Babiš v průběhu jednání vlády. Je jizdrženlivý k tomu, jak se Evropská unie domluvila na tom, že některé země - včetně České republiky - si dobrovolně rozdělí uprchlíky do Evropy. „To přece není řešení krize. To je největší ohrožení Evropy, je to větší ohrožení, než když mluvíme o konfliktu na Ukrajině nebo s Ruskem a Evropa to není schopna řešit,“ prohlásil šéf hnutí ANO a vicepremiér české vlády.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/babis-uprchlici-jsou-nejvetsi-ohrozeni-evropy-vetsi-nez-konflikt-s-ruskem-1u9-/domaci.aspx?c=A150701_152946_domaci_kop