25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Porušil Trump Ovčáčkovo světové pravidlo?

Když ve čtvrtek 13/7 přišla smutná zpráva, že zemřel statečný čínský disident a politický vězeň pekingského komunistického režimu Liou Siao-po (Liu Xiaobo), čekal jsem, jak se zachová český prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Vyšata 18.7.2017 9:06

Ono nemít rád Zemana je známka,

že patříte k určitým kruhům. A tak vždy připraven komentovat každý krok prezidenta aby národ byl poučen jak je špatné volit podle svého. Odvolávat se na Kroupu je ale už vrchol drzosti k veřejnosti, všichni ví, že Kroupa srší nenávistí k Zemanovi, takovou tou filosofickou která mu jen stěží zabraňuje vychrlit lidskou špínu. Náš prezident není žádný šašek, kterému kdejaký nýmand nařizuje noty jak má co dělat.

P. Kmoníček 18.7.2017 9:11

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Vyšato, Vy byste hůl na inženýra z Hradu nenašel, i kdyby Vám ji podával sám.

K. Vyšata 18.7.2017 9:42

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Na rozdíl od Vás postižených hledáním holí mi je jedno, jestli se prezident zachoval jak uznal za vhodné on. Nikdo Vám nebrání si kondolovat kdekomu kdykoliv. Co udělá prezident Vás může iritovat, dokonce i v autorovi vzbudit touhu svoji nelibost vytroubit do světa, ale nám to je jedno. Nějaká Nobelovka, docela nacpaná kontraverzními "veličinami", není už dávno měřítkem něčeho významného. A nasazovat na Zemana Kroupu je tragedie autorovo neschopnosti obhájit si svůj výpad proti prezidentovi. Tak Kmoníčku zakleknout do řady a hlídat každý další krok prezidenta.....

J. Šimek 18.7.2017 11:08

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Problém je jinde.Zeman přes Ovčáčka vzkázal, že prezident kondoluje hlavám státu a to jen zase lhal...

K. Vyšata 18.7.2017 11:19

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Problém je v tom, že každou hloupost kterou na prezidenta nalepí zoufalci, považujete za problém. Ale je jen Váš. Kdo hledá problémy je většinou najde, takový je život.....

Chce to klid a nohy v teple.

J. Šimek 18.7.2017 11:45

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Houbeles, naše hlava státu lže a koho z našinců to nechává v klidu, je "divnej", Vyšato...

K. Vyšata 18.7.2017 12:22

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Divnej jste nejspíš Vy, takový sebestředný, pravdomluvný hrdina. Já lžu jako každý normální člověk a ti co si to nepřiznávají jsou pořádní pokrytci. A jestli někdy řekl Zeman něco neprokazatelného , vzhledem k jeho pravdě v dalších případech mu docela věřím. Taková neklidná indvidua jako jste Vy nevnímám. Děláte jen takové bartoškovské divadélko bez zájmu publika.

Politik lže, je to jeho práce vykládat nejhorší zločiny jako záchranu lidstva. Někteří dostanou i Nobelovu cenu jako Arafat a Obama. To Zeman je docela hodný a pravdomluvný oproti jiným.

J. Šimek 18.7.2017 13:01

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Jasně, Trumpovu kondolenci pro srovnání nevidíte, divnej Vyšato. Ale o mě máte jasno, i když víte prd.

P. Švejnoch 18.7.2017 13:09

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Dle mého názoru je Trumpova kondolence ukázkou větší lži, než Zemanovo lhostejné mlčení...

S. Donát 18.7.2017 13:23

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Jo, vidím to podobně. Trumpovi je nějakej mrtvej čínskej disident u řiti, řekl bych. Na druhou stranu bych mu to nevyčítal, je to tak nějak zvykem. Že je to Zemanovi fuk, to se od něj celkem dalo čekat. Nevím, proč mu zase za to pitomci nadávají :)

J. Šimek 18.7.2017 17:57

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Je mu u řiti, tak jeho pozůstalým posílá oficiální kondolenci, tomu říkám vítr ve vaší makovici :o)

K. Vyšata 18.7.2017 15:18

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Snad pochopíte, že kondolence prezidenta USA je mi u p.... Možná by bylo zajímavější, nekondolovat a vyvarovat se akcí stojící život nevinných lidí. Ale to je věc jejich politiky na jedné straně plni slušnosti, na druhé straně sem tam nějaká ta raketička z dronu na svatbu. Můj prezident je Zeman a pokud se neobjeví někdo kvalitněnjší, má můj hlas.

J. Šimek 18.7.2017 17:58

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Zeman lže a usvědčila ho oficiální kondolence prezidenta USA, divnej Vyšato :o)

K. Vyšata 18.7.2017 18:11

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Jste jako pominutý, jestli prezident USA se drbe pravou rukou, nemusí ho Zeman za každou cenu napodobovat. Zeman neposla kondolenci, Trump ano. A co má být??

J. Šimek 18.7.2017 18:52

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Podle vyjádřením, že prezident kondoluje jen hlavě státu je Zeman usvědčený lhář, divnej Vyšato :o)

K. Vyšata 18.7.2017 18:56

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

Připadáte mi jako nějaký nevychovaný spratek co dupe zarputile nožkou a řevě, já chci....

a neví co.

J. Šimek 18.7.2017 19:24

Re: Ono nemít rád Zemana je známka,

To vám připadám neprávem. To vy jste hluchej ke zjevným lžím staříka Zemana, divnej Vyšato :o)

F. Houžňák 18.7.2017 8:48

S čínskými disidenty je to holt těžké,

poslední všude propagovaný čínský disidentský bojovník za práva všech lidí, zvaný Au Wej Wej (nebo jak se to v češtině přepisuje), byl na disidenta pasován v okamžiku, kdy se coby státní protežovaný umělec, zahrnovaný od čínského státu lukrativními zakázkami (olympiáda ap.), rozhodl neplatit tak moc daní, a zlí čínští komunisté mu za to sebrali pas, nebo jak to bylo, aby nemohl prchnout i se svými na Západě ulitými penězi. A ejhle, disident byl na světě. Pak najednou umělcoval v Berlíně (možná tam je dodneška), aniž by se publiku vysvětlilo, jak se pronásledovaný disident bez pasu v tom Berlíně najednou ocitl. A teď je už drahně měsíců ticho po pěšině, nejspíš se WejWej s čínskými úřady dohodl, něco doplatil, někoho uplatil, a zase dostává coby velký disident státní čínské zakázky. A že někdo z Číny dostal Nobelovku za mír, no, vždycky se mi vybaví míroví činitelé jako Arafat, Mandela, Carter, dalajláma, podvodnice Menchú, lhář a pokrytec Gore, slavná Evropská Únie a další "mírotvorci". Člověk si automaticky řekne, "zase jeden takovej".

P. Kmoníček 18.7.2017 9:03

Re: S čínskými disidenty je to holt těžké,

Houžňáku, a co říkáte vyjádření Ovčáčka?

F. Houžňák 18.7.2017 9:19

Nic. To se musí?

J. Šimek 18.7.2017 11:10

Re: S čínskými disidenty je to holt těžké,

Závist, nenávist, výmysly a lži - typickej Houžňák :o)

F. Houžňák 18.7.2017 12:48

Ale ne, schopnější lidé si tohle všechno najdou

po intěrnetu, hlupáci ovšem musí zůstat u svých manter, že je to všecko výmysl.

J. Šimek 18.7.2017 18:00

Re: Ale ne, schopnější lidé si tohle všechno najdou

Houžňák má toho politického vězně Číny za antisocialistický živel, už je to jasný :o)

S. Donát 18.7.2017 12:42

Re: S čínskými disidenty je to holt těžké,

S tou nobelovkou za mír, to je fakt. Nic horšího, než tahle anticena se snad dostat nedá...

F. Houžňák 18.7.2017 12:52

I s tím AuWejem je to pravda,

tak to holt v "hlavním proudu evropského pokroku" funguje.

P. Švejnoch 18.7.2017 7:32

Upřímně řečeno

fakt, že zemřel jakýsi čínský disident, mě nechává naprosto chladným. Pokud by tedy Miloš Zeman měl být v této věci reprezentantem občanů ČR, pak říkám, že v této záležitosti se zachoval jako můj reprezentant, a já nemám žádnou výhradu.

Ostatně - protože předpokládám, že se tu jistě rozběhne notoricky známé dštění síry a ohně :-) (už z příspěvků mých předřečníků to lze odhadnout) - byl bych zvědav, kolika z těch, kteří zde budou hřímat o nedostatcích etikety hradního pána, není tato zpráva o úmrtí "někoho v Číně" dokonale lhostejná.

Článek je dle mého soudu poněkud hysterický či zbytečně exaltovaný, a autor by si mohl/měl uvědomit, že to neustálé hledání hole na Zemana (které je ovšem spíš pletením biče z hovna), je více než úsměvné, a nepochybně je v této fázi už kontraproduktivní.

P. Lenc 18.7.2017 9:01

Re: Upřímně řečeno

Vidím to podobně.

O. Strýček 18.7.2017 10:10

Re: Upřímně řečeno

Je mi vás upřímně líto. Domnívám se, že smrt kohokoliv by neměla nechat nikoho chladným. Na podobných chladných "lidech" se budovala Osvětim,Lety atd. Komunisté,fašisté a podobná zvěř i nynějšího domácího smetiště měla volné ruce k destrukci demokracie.Jinak nám hrozí dočasně státní ZOO.

P. Švejnoch 18.7.2017 10:37

Re: Upřímně řečeno

Hledal jsem teď, kolik lidí denně umírá na této planetě celkem, ale k odpovědi na Váš příspěvek mi bude stačit i dílčí údaj, který na mě vykoukl hned zkraje, tedy:

Milý pane Strýčku, na světě denně umírá 15.000 dětí na podvýživu (pouze dětí a pouze na podvýživu), to jest každých necelých 6 sekund jedno. Jestli se Vy dojímáte nad smrtí každého z těch parciálních 15.000/den, tak z pláče nevyjdete.

Obávám se ovšem, že v tom případě nejsem k politování já, ale spíš Vy... Co myslíte? :-)

Dojetí nad každou smrtí je pokrytecká floskule. A Vaše vývody pokračující Osvětimí, komunisty a fašisty, destrukcí demokracie a státní ZOO (která nám, mimochodem, nehrozí, ale už v dávno žijeme ), ty už ani nestojí za komentář.

O. Strýček 18.7.2017 10:53

Re: Upřímně řečeno

Vážený příteli, není důležité plakat ale reálně pomáhat, kde se dá. Sám v rámci svých omezených možností přispívám patnácti organizacím. Konto např. pro nadaci světového fondu dětí je 5011014718/5500 kam můžete pomáhat dětem v nouzi,místo hrabání se ve statistikách. Pokud budete mít zájem pomáhat zveřejním zde čísla účtů.dalších nadací.Můžete zachránit děti od smrti hladem místo planých keců. Od příznivců Zemana, kteří mají problémy sami se sebou toto očekávati pochopitelně nelze ani náhodou.Pravda,láska a demokracie zvítězí nad lží, alkoholismem a kolaborací.Hledejte dále ve statistice, tím hodně lidem pomůžete!