23.9.2017 | Svátek má Berta



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Multikulturalismus zešílel



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 164, poslední: 18.7.2017 9:39, přehled diskusí

Re: Svatá boží prostoto!:
Autor: J. Václavíková Datum: 18.7.2017 9:39

Pokud něco nevíte, je hloupé druhé osočovat ze lži.

,,Přestože je jím někdy zdůvodňována, ženská obřízka nijak nesouvisí s náboženstvím a je v určitých částech Afriky prováděna v muslimských, židovských i křesťanských[1][5] rodinách, aniž by měla oporu ve věrouce kteréhokoliv náboženství. Teologové všech tří význačných náboženství ji zakazují [6][7] (podle sunnitského islámu ženskou obřízku odsuzoval i sám Mohamed" (wiki)

Re: Je to věc tak šílená a odporná,:
Autor: J. Anděl Datum: 18.7.2017 7:37

Vím, že reaguji v mrtvé diskuzi, ale tohle je pravda, chtěl jsem to ještě napsat. Zastavit provádění alespoň na území států EU nelze jinak, než zákroky, bojem. Ale mohlo by to vypadat podobně, jako boj s drogovou mafií třeba v Mexiku.

Re: A co takhle:
Autor: L. Popovský Datum: 18.7.2017 0:20

Snad raději ne... Dost na tom, že obohatil naše ženy v Egyptě.

Ať se Celie Dugger:
Autor: H. James Datum: 18.7.2017 0:06

nechá sama obřezat, rezavou kudlou, bez umrtvení, když si myslí, še to je celkem fajn věc.

Re: Svatá boží prostoto!:
Autor: R. Neveselý Datum: 17.7.2017 23:39

Ale jděte, lhářko.

Svatá boží prostoto!:
Autor: J. Václavíková Datum: 17.7.2017 22:40

Z účelové argumentace obhájců obviněných dělat závěry o ,,zešílení multikulturalismu", to musí být někdo hodně alternativně inteligentní! O tom, že tato obřízka není praktikována pouze muslimy, ale i křesťany, ani nemluvě!

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,:
Autor: J. Václavíková Datum: 17.7.2017 22:35

A dalo to těch 500 000 k soudu? Nebo o čem to píšete, když je tu řeč o právních aspektech?

Re: FGM je jeden z dalších důvodů proč nepouštět islám:
Autor: J. Anděl Datum: 17.7.2017 22:23

Njn, je to zlý. A my, co nejsme odulí tlouštíci, se zvedneme a jdeme do fitka :-).

Jenomže co si počnete s těmi z nás, co prostě vědí, jak to končí, když se někam vydají davy? Třeba jako v Hamburku.

Ne. Jedinec snad zmůže málo, ale zůstává jedincem. Dav zmůže sice hodně, ale jedinec ho nezajímá - a jedinec nemá možnost ovlivnit, kudy se ten dav vydá (jako během křišťálové noci, bartolomějské noci, abych uvedl další příklady kromě toho Hamburku).

To je volba pro každého z nás.

Abyste získal širokou podporu, musíte nalézt široce přijatelnou nabídku. To je realita. Pokud ji nenajdete, selháváte stejně, jako tlouštík na gauči. Jen se u toho víc vztekáte.

Re: Norsko - náš vzor:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 22:02

Ehm - nebo gruppensex :-)

Re: A co takhle:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 22:00

No vidíte, vzdělanec to je, s kudlou to umí, neměl by multikulturně obohatit Evropu?

Re: A co takhle:
Autor: L. Popovský Datum: 17.7.2017 21:37

Např. ten vrah s nožem v Hurghadě byl vystudovaný ekonom.

Norsko - náš vzor:
Autor: T. Kohout Datum: 17.7.2017 21:28

V Norsku plánují zrušit ženy i muže a vytvořit 1 univerzální kus. Když blbnout, tak fest. (Vojandy už spí společně s vojáky na pokojích, vznikne z toho univerzální bezpohlavní kus, si socio plánovači myslí)

Re: Rok?:
Autor: J. Anděl Datum: 17.7.2017 21:10

Ano.

Opět jedna podobnost (není to totéž, ale prostě jsme všichni lidi, trpíme tedy stejnými modely chování, jen se díky kultuře projevují zásadně jinak): i v naší kultuře se traduje postoj - já jsem to taky zvládla a neukouslo mě to a nakonec mi to pomohlo a udělalo to ze mě dospělýho chlapa/ženskou.

Používá se to u lecjaké argumentace. Namátkou jako první mě napadá socialistická vojna a socialistické porodnictví. Bití dětí. Atd.

Re: Že by byla ženská obřízka islámský problém.:
Autor: J. Anděl Datum: 17.7.2017 21:06

Původně jsem chtěl napsat, že ne, že jsem myslel "stejně špatné" ve smyslu obojí stejné. Nikoliv jako srovnání míry.

Ale abych řekl pravdu, jak si během psaní uvědomuji (původní příspěvek jsem smazal), malou, drobnou, přesto však výhradu k Velikonocům mám. Je to takový invazivní socializující zvyk. To šlehání pomlázkou, polévání vodou - narušuje to hranice, které si kolem sebe vytváříme. Já mám své hranice rád, moc si je cením. Tento zvyk mi připomíná iniciační rituály různých skupin (tábory, primitivní kmeny, armáda, věznice), při kterých člověk musí podstoupit něco nepříjemného či ponižujícího, aby se stal členem.

No, ale je to s obřízkou nesrovnatelné, nebo srovnatelné jako moucha a slon (či komár a velbloud). Jenomže já prostě nejsem fanda rituálů a zvyků. Ohavných, nebo jen otravných. Snad jen Vánoce mám rád.

Náboženství starých Féničanů, Aztéků a dokonce z části:
Autor: P. Vaňura Datum: 17.7.2017 20:45

i Germánů vyžadovalo lidské oběti. Takže mohu např. muslima rituálně obětovat bohu Huitzopočlimu! Dokonce bych ho mohl obětovat i podle Starého zákona, jako Jefte svoji dceru. A pokud ne, PROČ?

Re: Že by byla ženská obřízka islámský problém.:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 20:43

Ehm - soudíte tedy podle toho postskripta, že křesťanské Velikonoce včetně vajíček, zajíčků a pomlázek jsou špatné, avšak méně špatné než ženská obřízka?

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 20:40

Je to prosté - ty, proti nimž zde urputně brojíte, muslimomilko ...

Re: A co takhle:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 20:37

Jistě se mezi to masou ajťáků, inženýrů a lékařů najdou odborníci i na tohle.

Inu, další multikulturní obohacení:
Autor: J. Jurax Datum: 17.7.2017 20:35

zprostředkované nám islámem. Vraždění nevěřících při atentátech a teď tohle.

Fascinuje mne ovšem, že jedinec z euroatlantické civilizace může byť jen na okamžik uvažovat o tom, že ženskou obřízku nelze potlačovat proto, že je součástí muslimského náboženství, jehož projevy se nesmí potlačovat. Jak patrno, právníci, přesněji obhájci v USA může. Ledaže by to byli taky moslemíni. Je patrně jen otázkou času, kdy nějakého multikulti blba napadne, že i muslimské atentáty na nevěřící výbušninami, střelnými zbraněmi, noži, auty etc. jsou součástí muslimských náboženských praktik a tudíž v nich nemá být bráněno, neboť to zapovídá listina základních lidských práv a svobod.

Alláh akbar - ale muslimy by bylo nejlépe z civilizovaných zemí odstranit.

Jenom doufám, že tento příspěvek nebude vyhodnocen jako hate speech, jenž podle všelijak klikatých paragrafů může být i trestný. Ostatně celý článek je n hraně - je schopen podněcovat nenávist proti muslimům, taky proti těm obhájcům v procesu, co jsou hned dvě skupiny obyvatelstva.

Neboť § 356 Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod - Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, etnické skupině, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

Re: A co takhle:
Autor: J. Hanke Datum: 17.7.2017 19:13

a proč, když si na to tahle tetka pozvala hromadu ochotných obřezávatelů?

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: H. Lukešová Datum: 17.7.2017 18:42

Polští podlidé si dovolili soudit německé nadlidi v Krakově za zločiny ještě větších podlidí...

https://www.youtube.com/watch?v=EU7NpLX49L8

Následuje výpověď Rudolfa Hoesse v Norimberku...

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,:
Autor: V. Novák Datum: 17.7.2017 17:58

No, v Turecku jsem byl nejednou i nedvakrát - a toaleťák všude tam, kde jsem ho potřeboval, byl k dispozici.

Ovšem jak píše cestovatel Kořenský (a nejspíš i jiní) je takové řádné omytí mnohem hygieničtější než použití toaleťáku. O situaci (opět nezřídké), kdy člověk dostane řídký případ s hustým běháním a po několika vytřeních má patřičné místo tak odřené, že další tření je utrpením, se ten kohoutek s čistou vodou při levé ruce velmi ocení...

Re: A co takhle:
Autor: J. Anděl Datum: 17.7.2017 16:55

Šel byste do toho osobně? :-)

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: J. Schwarz Datum: 17.7.2017 16:52

Zešíleli především ti, co muslimy / už zešílevší nebo dosud ne / tahají do Evropy.

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: I. Břízová Datum: 17.7.2017 16:39

Jo jo. Hodnoty a výzva!!

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: S. Netzer Datum: 17.7.2017 16:10

Ne, máš pravdu volku.

To bych musela mí IQ Lukešové, nebo tvé.

Re: Nezešílel multikulturalismus,:
Autor: R. Neveselý Datum: 17.7.2017 16:03

To stejně nepochopíš, kravěnko.

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,:
Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 17.7.2017 15:49

Omluva, trvalo to tak dlouho, než to asi někdo přečetl, nebo stroj zapracoval, takže jsem to poslal dvakrát.

Re: Zenská NENÍ islámská zvyklost, natož náboženský rituál,:
Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 17.7.2017 15:45

Ten káhirský vrchní muftí je fakt liberální. Schvaluje jen většinu trestů smrti, co mu posílají soudy a předpokladem exekuce je jeho souhlas a povolil používání toaletního papíru dřív, než ten autorit v Turecku, o kterém píše Kuras.

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/63709/benjamin-kuras-slava-turecti-islamiste-povolili-konecne-toaletni-papir.html

A co takhle:
Autor: J. Hanke Datum: 17.7.2017 15:42

udělat radost tetě Makrele a nechat ji pěkně po mohamedánsku obřezat? Určitě by se štěstím rozplakala......