25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Na suverenitu nesmíme rezignovat

Rozhodnutí Evropské komise spustit proti České republice a dalším středoevropským zemím řízení za to, že odmítáme plnění migračních kvót, je zásadním předělem v naší dosavadní účasti na projektu evropské integrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 10.7.2017 6:09

Re: Cesi se ted mohou vzajemne kopat

Co ? To, ze Klause narod k tomu podpisu dokopal, i s vyhruzkami soudem a blazincem. A ted mu ti bajecni Cesi kvuli tomu podpisu nadavaji. Zase Cesi za nic nemuzou, to zase nekdo jiny jim ublizil.

P. Sulc 10.7.2017 6:04

Re: Cesi se ted mohou vzajemne kopat

VY, fanaticti soviniste, dokazete jen nadavat, ale argumemnty nemate zadne, na to vase vlastenecke, tupe mozky nestaci. Ja pamatuji velice dobre, ze Klaus pro nepodepsani dostaval kopance ze vsech stran, i vyhrozovani soudem a blazincem. Takze vy hlupaku, pokud moje tvrzeni nemuzete vyvratit, tak radeji drzte vasi hloupou hubu zavrenou. A ta moje byvala vlast, ta se nadelala problemu uz sama dost a dost. Ja rozhodne nejsem tak znamy jako vas pan president i s jeho vyroky.

P. Dvořák 9.7.2017 23:29

Re: Vy se tou klausofobií zalknete

Nevím, jak jste přišel na tu "zhruba polovinu národa", ale i kdyby byly jednostranně zaměřenými médii (nebo jiným druhem propagandy) zblbnuté celé národy, vůbec nic to neznamená. Události v Evropě a Asii dvacátých až padesátých let minulého století jsou toho důkazem.

Nejvíc mě ovšem těší, když novinářští žumpáci, kteří ve své době oslavují kohokoliv, kdo je zrovna u moci, tak se po jeho odchodu stávají hrdiny. Jako vždy poněkud pozdními hrdiny.

J. Jurax 9.7.2017 23:18

Re: A že to ten IVK umí

Správně! EU si rozvracet nedáme, není-liž pravda?

No jo ale - že Vy nějak nemáte ráda Klause?

To se v této zemi přihází docela mnohým. Zejména však těm, kdož byvšímu prezidentovi - i při reflexi všech jeho kiksů a sporných kroků, ba přímo hovadin - nesahají ani po kotníky.

Tenhle článek ukazuje, že v tom IVK jsou lidé, jimž ještě mozek neutrpěl eurodegeneraci. A nebijí čelem o zem ve směru k bruseli, jak se politicky eurokorektně sluší a vyžaduje.

J. Zima 9.7.2017 23:13

Re: Pane Zimo, nedokážete rozlišovat pravdu od lží

Nové technologie se umisťovaly do Protektorátu je vaše ničím nepodložené tvrzení snad kromě té zoufalé výroby umělého benzínu, která je ovšem v době míru k ničemu. Což mimochodem vyvrací vaše tvrzení o dostatku surovin ve válčícím Německu.

Víte já už dost pamatuju a moji rodiče zažili válku v dospělém věku, takže taky dobře vím o válečných sbírkách kovů, o roztavených kostelních zvonech apod. To je projev zoufalého nedostatku. Ale o tom ani účinnosti bombardování nebyla řeč, to vy jen stále zamlžujete původní téma.

S vámi se jinak nemá cenu dále bavit, protože prameny, co se vám nehodí, prohlásíte za lži, aniž uvedete nějaké jiné. Vy se cítíte být Übermenschem a zjevně vás též stále oslovují vůdcovy myšlenky.

J. Jurax 9.7.2017 23:09

Re: A že to ten IVK umí

Neotvírejte sardinky, dobrý muži. Mohl by z nich vybafnout Kreml.

J. Jurax 9.7.2017 23:07

Re: Čas nový žádá nové činy

No, tak EU má na rozdíl od tehdejších USA a generála Marshalla akorát plán na poničení Evropy zamuslimením.

A s tímto plánem je opravdu svrchovaně žádoucí poslat ty pitrysy z brusele do perdele.

J. Jurax 9.7.2017 23:04

Souhlas

Není co dodat.

Čtvrtá říše vystrkuje růžky ...

M. Prokop 9.7.2017 23:00

Re: A že to ten IVK umí

Říká se tomu "chucpe".

M. Prokop 9.7.2017 22:59

Re: Vy se tou klausofobií zalknete

Zmiňujete-li vy osobní kvality kohokoliv, říká se tomu "chucpe".

I když tím obhajujete své parteigenosse (to je něco jako vámi zmiňovaní soukmenovci, "volksgenosse").

A. Nový 9.7.2017 21:46

Re: Kvóty nám nebyly přiděleny komisí,

Myslíte, že exbolševiček Rudáček/Hofman hraje golf? Toho hádám tak na gorotky. A Krystlík je takový alternativní historik, který vlezl sudeťákům do řiti, aby se nějak uživil.

A. Nový 9.7.2017 21:31

Re: A že to ten IVK umí

840

To je prdel, když bývalý černoch, pardon, bolševiček Rudáček/Hofman někoho obviňuje, že jedede podle not Kremlu. :-)))

A. Nový 9.7.2017 21:28

Re: A že to ten IVK umí

Čím trpíte vy, pí. Sybille Net zero?

A. Nový 9.7.2017 21:26

Re: A že to ten IVK umí

Madam Václavíková nemá kačení žaludek, jen sedí na pukavcích. :-)

A. Nový 9.7.2017 21:23

Re: Tady je tedy protičesky nablito.

Druhá světová válka byla je taková malá epizoda při "vyhánění" československých Němců z ČSR. Tak jste to myslel genosse Krystlík?

Z. Rychlý 9.7.2017 21:08

Re: Svrchovanost jsme ztratili v okamziku prijeti Lisabonske ...

jsme německou gubernií bez boje. Opuštění nám nebude dovoleno, o to se postará 5.kolona.

D. Polanský 9.7.2017 19:54

Tak to všichni víme,

no a teď co?

I. Mertl 9.7.2017 17:54

Re: Vy se tou klausofobií zalknete

Milý pane Dvořáku (a Vaši místní soukmenovci), budete se divit, ale podobný názor na IVK (a další podobně vystupující osoby) má zhruba polovina národa, jakkoli se to z hladiny žumpy Neviditelného Psa třeba nezdá. Vaše nadávky a celý způsob diskuze jsou z toho důvodu spíše gólem do vlastní branky a charakterizují vaše (tj. Dvořákovy, Vlčkova, Prokopovy, Kaniokové, ...) osobní kvality. Žijte blaze.

J. Kanioková 9.7.2017 17:35

Ach jo...

podle sebe soudím tebe ?

J. Kanioková 9.7.2017 17:32

Ano, přehlídka pýchy a arogance..

všichni jsou blbci, jen oni VÍ všechno a nejlíp..

J. Kanioková 9.7.2017 17:28

Kristovanoho... tolik blbosti v pár řádcích...

T. Krystlík 9.7.2017 16:59

Re: Pane Nováku, nedomluvily se!

Odkdy jsou ve Wiki pravdivé informace? Z H byla přes odpor h-vlády z důvodů nezbytnosti (příchod Maďarů z SK a Sedmihradska, které bylo potřeba ubytovat a živit) vysídlena asi jen 1/4 Podunajských Švábů. Maďaři si uvědomovali stejně jako Poláci (viz níže), jaká vznikne zemi ztráta, vysídlí-li je. Sovětské velení naléhalo na vysídlení všech Němců, ale Maďaři se ubránili. Z RO nikdo nikoho nevyháněl, ale kdo z ro-Němců opustil RO, nesměl se již do RO vrátit. Z území, která připadla do PL a SSSR, Němci odešli na rozkaz s Wehrmachtem před postupující Rudou armádou. Ti, kteří se do území připadlých SSSR ilegálně vrátili ještě za války nebo po ní byly posláni do sovětských pracovních táborů. Z PL byli jen znova vysídleni - někteří dvakrát či třikrát. Němce v Dolním Slezsku (tj. původní pl-Němci) se Poláci pokoušeli občas na místě polonizovat - když dokázali odříkat polsky otčenáš, stali se Poláky.

H. Lukešová 9.7.2017 16:51

Re: Hezky vlastenecky

To je pocta, protože vyznávat ideologii panislamismu, neomarxismu, pangermanismu a antisemitismu maskovaný za antisionismus, to doopravdy nechci.

P. Selinger 9.7.2017 16:47

Re: Svrchovanost jsme ztratili v okamziku prijeti Lisabonske ...

Obhájci obrany v roce 1938 by si měli uvědomit, že Hitler již vládl v Rakousku a naše linie obranných bunkrů proti Rakousku nebyla dokončena. V případě války by republiku rozpůlil od Mikulova po Ostravu s se zbytkem by se bleskově vypořádal. Současná situace je něco naprosto jiného, do EU jsme vstoupili dobrovolně, i když to byla jiná EU, a dobrovolně bychom ji měli opustit.

M. Prokop 9.7.2017 16:47

Re: A že to ten IVK umí

Lidem jako vy (deprivantům) se ze sebe nikdy špatně udělat nemůže.

Což zde denně demonstrujete.

T. Krystlík 9.7.2017 16:46

Pane Zimo, nedokážete rozlišovat pravdu od lží

Odkdy je ona website solidním zdrojem informací? V jejich článcích jsou i záměrné lži. Průmysl v cz-zemích modernizaci přísně vzato nepotřeboval, ale tím by v míru neustále pokulhával za německým, nicméně je faktem, že nové technologie se kvůli dosahu spojeneckých bombardérů umisťovaly do protektorátu, protože Češi pracují stejně výkonně jako Němci, za stáleho dozoru často ještě lépe. To se nedalo říci o Polácích. Indicií pro modernizaci bylo též zavedení státních norem do protektorátní výroby v roce 1940. Do té doby existovaly v cz-zemích normy podnikové.

Když máte takový hloupý přístup k faktům, které Vašemu nacionalistickému cítění nejdou pod nos: Doufám, že Vám též není známo, že náklady na anglo-americké bombardování Německa mnohonásobně převyšovaly způsobené škody. A že Německo se za celou dobu války nedostalo do surovinové nouze (námořní gb-blokáda nebyla účinná), jen zásobování benzínem jen jednou jedinkrát za dobu války vázlo asi po 10 dnů v roce 1944 vlivem bombardování rafinérií.

Vzor 26 převzal i Wehrmacht, jenže Němci museli překonstruovat chlazení hlavně. Komicky působí v řopících kamenné žlaby, ve kterých se měly hlavně kulometů chladit v přinesené vodě. A také vstupní dveře do bunkrů, které byly většinou jen z překližky.

M. Prokop 9.7.2017 16:46

Re: Hezky vlastenecky

Že by taková Netzer naruby? :-P

H. Lukešová 9.7.2017 16:32

Re: Hezky vlastenecky

Jo vy raději Novaka 721 a Beránka, co nenávidí Židy, sionismus, Stát Izrael, Bože můj, kam neomarxisté můžou klesnout...

J. Zima 9.7.2017 16:28

Re: Pane Nováku, nedomluvily se!

Je pravda, že ze západních zemí byly odsunuto jen pár tisíc lidí, ale jinak lžete. Němci byli odsunuti z Československa, Polska, Jugoslávie, Maďarska, Rumunska a z pobaltských zemí. Račte se poučit zde:

https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_and_expulsion_of_Germans_(1944%E2%80%9350)

J. Zima 9.7.2017 16:16

Re: České žvásty, panr Zimo!

Vy máte chybná čísla. Račte se poučit zde. http://www.fronta.cz/dotaz/vyzbroj-csa-a-wehrmachtu-v-zari-1938

Německo mělo 2420 tanků, jenže to byly až na těch zhruba 100 PzKpfw III a IV samé PzKpfw I a II, které byly spíše obrněná auta. PzKpfw I neměl ani kanon, jen 2 kulomety.

A ten kulomet vz. 26 byl taková zmršenina, že Britové koupili licenci a po malých úpravách z něj udělali světoznámý BREN.

Vy si prostě vymýšlíte jak se vám to hodí, bez jakýchkoli podkladů.

A diskuse nebyla o tom, co chybělo čs. armádě. Chybělo toho mnoho a zvláště letectvo bylo mnohem slabší než německé. Diskuse byla o úrovni čs. průmyslu a jestli potřeboval německou modernizaci.. Proti tomu jste neuvedl žádný argument.