19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Unie potřebuje řešit reformy, nikoliv transgender

Zvolení Emmanuela Macrona francouzským prezidentem byla dobrá zpráva nejen pro Francii, ale i pro Evropu. Doufám, že Macron přinese i po výsledku parlamentních voleb Evropské unii větší stabilitu a Francii vůli prosadit reformy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 15.6.2017 18:27

Tak to jsem

na Macrona opravdu zvědavej! Zvýšit konkurenceschopnost Francie by znamenalo porazit tamní odbory a ne jim jít na ruku bojem proti "sociálnímu dumpingu" východu EU. A jak chcete řešit tu "katastrofální rozpočtovou nezodpovědnost"? Tím, že dluhy "jihu" zaplatí Německo nebo zvýšením daní a snížením mezd v "jižních" státech? Mimochodem, pokud nás chce EK pronásledovat kvůli odmítání kvót, proč neuplatní "sankce" vůči státům eurozóny neplnícím maaschrichtská kritéria? Nebo jsou v EU dvě kategorie úmluv - jedny, které lze ignorovat a druhé, které je třeba za každou cenu dodržovat? Přičemž kriteriem je výhodnost pro země původního "západu"?

M. Prokop 15.6.2017 21:41

Re: Tak to jsem

Že se ptáte ...

I. Dekyský 15.6.2017 16:43

Ještě

větší blbec, než jsme doufali. Tihle lidé jsou prostě nepoučitelní...

J. Kanioková 15.6.2017 16:03

EU, pokud se nám z ní nepodaří vystoupit

nejpozději včera, má naprosto zásadní a zcela prvořadý problém č. 1, ukončit přijímání muslimských prchlíků na evr. břeh ! Zarazit tak islamizaci Evropy..

P. Portwyn 15.6.2017 16:03

No jestli Mikron

UDĚLÁ jedinou věc z toho, co si od něj pan Zdechovský slibuje, tak úžasem panu na zadek.

Někdo už zaznamenal od úžasňáka M. cokoli jiného, než standardní eurokecy? Prohlásil už veřejně, že transgender a femihomo agenda jsou v zásadě okotiny? Třeba jsem něco nepostřehl...

J. Jurax 15.6.2017 15:58

A ještě

EU musí být konkurenceschopná - to jistě. Dohnat a předehnat! Konkurenceschopnost ale EU svými nařízeními leda podlamuje, zvlášť když se nechá oblbnout zelenými cvoky; a oblbnuta je vlastně furt.

Podvody a rozhazování evropských peněz už nesmí procházet - ano, zasaďte se o zrušení dotací, Jsou na dvě věci a kromě podpory korupce a zlodějen ještě křiví trh. A snižte příspěvek do eurokasy - každý stát ví líp než di bruselští pitrysové, jak se svými penězi naložit.

Co s katastrofální rozpočtovou neodpovědností? Především zrušit euro.

Přestaňme řešit nesmysly! Jistě, ale co by pak slovutná EU dělala? Ani ty nesmysly řešit neumí, natož vážné věci. Ale hromadu nesmyslů vymýšlí a vnucuje.

P. Urban 15.6.2017 17:51

Každý stát ví lépe, jak se svými penězi naložit

Máte na mysli státy obecně (třeba Zimbabwe) nebo jen členy EU (například Řecko)?

J. Jurax 15.6.2017 18:13

Re: Každý stát ví lépe, jak se svými penězi naložit

Hezky se ptáte, bravo :-) ... nuže, našel jste dvě výjimky (ono jich nesporně bude víc), jež mnou vyslovené pravidlo jen potvrzují. Snad jsem měl ty státy specifikovat třeba tak, že v nich nesmí vládnout primitivní blbci (Zimbabwe) nebo populističtí socani a levičáci (Řecko).

Ale měl jsem na mysli zejména Českou republiku.

J. Schwarz 15.6.2017 18:33

Re: Každý stát ví lépe, jak se svými penězi naložit

Dokonce ani v tomto případě nejde o výjimky. Je na občanech oněch států samotných považují-li počiny svých vedení za rozumné či ne. Ostatním by to Řecko mohlo být ukradené - mohli je nechat zkrachovat i s bankami které mu nezodpovědně půjčovaly, vyloučit je z eurozóny, už jim nepůjčovat... To Zimbabwe nás přece taky nezajímá, i když na jeho existenci v současné podobě se evropská "progresivní levice" taky podepsala...

R. Langer 15.6.2017 19:40

Re: Každý stát ví lépe, jak se svými penězi naložit

V Řecku vládnou úplně stejní jedinci jako v Zimbabwe. ;-)

M. Prokop 15.6.2017 21:45

Re: Každý stát ví lépe, jak se svými penězi naložit

O trochu světlejší ...

J. Jurax 15.6.2017 15:46

EU se potřbuje reformovat leda tak směrem k EHS

Česko musí zůstat součástí hlavního evropského proudu, dí pan poslanec. A převzít euro ... a samozřejmě ilegální moslemíny, když už pro to hlasoval ...

Ano, a pak půjde s celou současnou neschopnou rudozelenou EU do perdele.

P. Portwyn 15.6.2017 16:05

Re: EU se potřbuje reformovat leda tak směrem k EHS

Souhlas.

BTW ty kecy o konkurenceschopnosti atd. chrlí každý, kdo se vyškrábe v EU tak vysoko, aby byl vidět... a pak vymyslí novou komisi pro implementaci zákonů podporujících osoby s neurčitým pohlavím, nebo něco jiného strašně potřebného.

P. Vaňura 15.6.2017 15:20

Jak hlasoval pan poslanec o přijímání migrantů najdete zde

http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-kdo-je-pro-nase-potrestani-dqs-/p_politika.aspx?c=A170523_220055_p_politika_wag

Myslím, že dalších komentářů netřeba!

A. Alda 15.6.2017 15:33

Tak!

U mne to naprosto prohrál. Už mu nevěřím a neuvěřím. Postavil se proti mně, mé rodině, rodinám mých dětí a mých pravnoučat... postavil se proti mé obci i proti mému národu. Vymazat to už nelze.

P. Urban 15.6.2017 14:31

EU musí řešit

především to, co schopná řešit je. Pokud se bude i nadále cpát do něčeho, na co nemá svaly, potud to bude jeden průšvih za druhým.

Reformy? To je přesně to, čemu by se EU měla v nějbližších letech vyhnout. To, co potřebuje, je čas na ustálení stavu, který se vytvořil po krachu pokusu o vytvoření nové "supervelmoci".

Pokud prezident Macron dokáže změnit tristní stav francouzských financí, pak může být katolickou církví rovnou prohlášen za svatého. Tohle by vydalo za víc, než požadované tři zázraky.

Větší hospodářské propojení skrze společnou měnu ... funguje to blbě, tak ještě přiložíme, ať to stojí za to.

E. Erat 15.6.2017 13:55

Jo, ta reforma bude taková

perestrojka. Ještě tak oprášit chozraščot, a EU se bude tvářit jako světová jednička.

A. Alda 15.6.2017 11:51

Unie potřebuje rozpustit.

Řešit nepotřebuje nic jiného než právě to rozpuštění.

S. Netzer 15.6.2017 11:59

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Máte smůlu.

EU se neřídí přáními českých bolševiků.

J. Vintr 15.6.2017 12:08

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Řekl bych, že kdyby kterýkoliv stát (třeba ten náš) udělal tu rozumnou věc a skoncoval ze dne na den s členstvím v tomto spolku - bez jakýchkoliv formalit, tak se ten spolek rozuteče během pár dní.

S. Netzer 15.6.2017 13:18

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Klidně "tu rozumnou věc" uskutečněte, a sbohem.

R. Langer 15.6.2017 12:21

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Ano, ona se řídí přáními EU bolševiků v jejím čele, pátá kolono, to jsi trefila. :-D

H. Lukešová 15.6.2017 13:34

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Nacibolševička píše o bolševicích. Jaká to drzost.

S. Netzer 15.6.2017 14:08

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Bože, do čeho jsi to duši dal ...

J. Jurax 15.6.2017 15:46

Re: Unie potřebuje rozpustit.

No jo, dokonce i do Vás ...

J. Fridrich 15.6.2017 15:57

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Unie nepotřebuje rozpustit, ale vrátit se ke svým poválečným kořenům. Ona totiž cca 55 roků dobře fungovala v době, když my byli v zadrátovaném koncentráku - pardon - v " táboru míru "...

J. Jurax 15.6.2017 16:56

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Budiž, fungovala. Ale to bylo něco dost jiného než dnešní EU, že ano.

Z. Lapil 15.6.2017 17:55

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Toť otázka. Tábor míru a socialismu taky fungoval dobře nějakých šedesát sedmdesát let, aspoň to o sobě tvrdil a mnozí si to myslí dodnes. Dokonce i do perestrojky se pustil.

J. Lepka 15.6.2017 16:22

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Nenadávej na zrcadlo...!

Z. Čábelka 15.6.2017 17:51

Re: Unie potřebuje rozpustit.

Že zrovna nordická marxistická socfašounka někoho si dovolí urážet do bolševiků a zrovna českých tak to je gól.