29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

VELKÁ BRITÁNIE: Prokaučováno

Ještě před měsícem, kdy ve Velké Británii proběhly místní volby (viz článek Nanečisto), vypadala situace pro Konzervativní stranu docela dobře. Náskok před labouristy byl vysoký a v místních volbách dosáhli konzervativci značné dominance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 13.6.2017 23:04

Re: Dolní sněmovna

Ach tak, chápu.

LGBT je ideologie. Bude je podporovat spousta progresivních levičáků, homo, hetero i jinak. Jinak homosexuálové (atd.) na tom asi budou podle mě podobně, jako heterosexuálové. Každý to bude mít jinak.

Takže máte pravdu, kolektivy lgbtivců budou stmeleně nadšeně volit, ale to neznamená, že jsou všichni homosexuálové a že všichni homosexuálové se účastní společenského života lgbtivců :-)

S. Ševeček 13.6.2017 22:56

Re: Dolní sněmovna

Zajisté jsou "kolektivy" lgbtivců stmeleny a k volbám chodí nadšeně jak komunisti.

M. Prokop 13.6.2017 21:19

Re: Je to o mnoho prostší.

Já bych to vzal už od roku 1917 a nejen u nás. :-P

M. Prokop 13.6.2017 21:18

Re: Pravice je levice s utahnutym opaskem!

Víte prd, co já si myslím i proč a za co se Einstein vzdělal.

R. Sorge 13.6.2017 16:44

Re: To je ale výborný nápad,

Ve Švýcarsku to snad je, alespoň něco takového jsem četl.

J. Anděl 13.6.2017 16:30

Re: Je to o mnoho prostší.

Co jsem četl o Corbynovi, jeho volba jako "stopka" brexitu je podobně nebezpečná, jako hlasovat pro brexit z protestních důvodů. Aby se nedivili. Některé myšlenky, které má resp. měl pan Corbyn v kampani, působí jak ze středověku.

Tedy za předpokladu, že u nás byl středověk v letech 1948 - 1989.

J. Anděl 13.6.2017 16:27

Re: Pravice je levice s utahnutym opaskem!

Ať se penězma zabývá těch pár ubožáků, co chce zbohatnout, my ostatní si tvůrčím způsobem poradíme bez nich :-)

J. Anděl 13.6.2017 16:26

Re: Pravice je levice s utahnutym opaskem!

Máte pravdu. Navrhuju zrušit veškerou sociální podporu a dotace všeho druhu. Peníze jsou zbytečné a brání lidem objevit a vykonat něco důležitého :-)))

J. Anděl 13.6.2017 16:18

Re: Dolní sněmovna

Pane Ševečku, omlouvám se, nepochopil jsem váš komentář v předposlední větě. Nevím, jak velké je lgbt nadšení z možnosti ovlivnit ve volbách politiku a nevím, jestli 15% je podle vás hodně nebo málo. Dejte prosím nápovědu pro pomalejší :-)

Děkuji.

J. Kratochvíl 13.6.2017 16:14

Re: Pravice je levice s utahnutym opaskem!

a za peníze již teprve ne. Vše co bylo důležitého objeveno nebo vykonáno mělo jinou motivaci než honbu za penězi nebo kvůli penězům, ale navzdory.

Vy jste ale jeden z těch, kteří si myslí, že Einstein objevil svou teorii relativity, protože měl rád peníze a chtěl zbohatnout.

M. Prokop 13.6.2017 15:14

Re: Je to o mnoho prostší.

Občas tak prostší, až blbé.

M. Prokop 13.6.2017 15:13

Re: Pravice je levice s utahnutym opaskem!

"Zadarmo" nikdy nebude kvalitní.

Takže já bych mohl.

S. Ševeček 13.6.2017 13:10

Dolní sněmovna

Duhová sněmovna

Mezi 650 poslanci nového britského parlamentu je údajně 45 představitelů "sexuálních menšin", tedy 7 %, což je světový rekord. Na stránkách PinkNews to s hrdostí uvedl profesor politologie na univerzitě v Severní Karolíně Andrew Reynolds.

Při lgbt nadšení z možnosti ovlivnit ve volbách politiku to má validitu 15% volebního výsledku. No, nekupte je!

R. Tichý 13.6.2017 13:05

Neudelali to konzervativci schvalne?

A. Alda 13.6.2017 12:09

Taky mne to napadlo.

Taková zvláštní forma nápravy věcí sebevraždou. V japonském stylu: rozřežu si břicho a někdo mne dorazí.

A. Alda 13.6.2017 11:56

To je ale výborný nápad,

poskytovat placenou sociální péči starým lidem se vznikem dluhu započitatelným proti dědictví.

To se mně velice libí.

Je to nejlepší řešení toho, že děti selhávají v péči o své rodiče.

P. Švejnoch 13.6.2017 11:11

Re: Je to o mnoho prostší.

To platí i o lidech, milý pane Valento...

Někteří se například snaží skrýt svoji prostotu používáním nejrůznějších slov latinského či řeckého původu (aniž by ovšem tušili jejich skutečný význam), případně používáním anglických frází (aniž by měli o tomto jazyce nějakou bližší povědomost).

Ano, i někteří lidé jsou mnohem prostší, než se zdají být - resp. než se snaží vypadat, viďte pane Valento? :-D

V. Vaclavik 13.6.2017 11:06

Pravice je levice s utahnutym opaskem!

"plošné školné" =>> hrani si na soukrome skolstvi, kdy se pravicak podiva ocima divocha na socialisticke skolstvi a pokusi se na nej naroubovat jeden z atributu soukromeho skolstvi a coby uzitecny hlupak mysli, anebo navine veri, ze to bude fungovat, ze to pozdvihne socialismus na uroven, nebo nekam na uroven kapitalismu (dohnat a predehnat).

Zpoplatnit, nebo vyberove zpoplatnit socialisticke vydobytky v jakekoli casti socialisticke spolecnosti, je smrtelne. Nikdy bych nemohl pravici dat ve volbach hlas, vcetne nasim 'klausum'.

Z. Lapil 13.6.2017 10:39

Re: jako obvykle brilantní text

Já se spíš bojím, že v sobotu večer budeme hrát v neděli ráno.

Pakli kdo nezná: https://www.youtube.com/watch?v=EC13AjFsT3c.

M. Valenta 13.6.2017 10:39

Re: Je to o mnoho prostší.

Někdy jsou věci opravdu prostší než se zdají.

F. Kusák 13.6.2017 10:06

Re: jako obvykle brilantní text

Taky dobré, díky

F. Kusák 13.6.2017 10:04

Re: Je to o mnoho prostší.

Pane Valento, právě jste si přečetl věcnou argumentaci včetně příslušných odkazů, proč výsledek voleb nebyl pro Tories až tak úspěšný, v rozporu s původními očekáváními. A Vy, bez jakýchkoliv analýz, jen podle Vašeho přesvědčení, začnete něco tvrdit. Ano, každý má právo na názor, ale ten názor by měl být alespoň přiměřeně fundovaný.

P. Rudolf 13.6.2017 10:00

Re: Je to o mnoho prostší.

Ta alternativa v závorce se vyloučit nedá, taky už mne napadla. Ale...

Toryové to pokakali tím, že vůbec dovolili Cameronovi aby vyhlásil referendum o Brexitu. To svědčilo o jejich totálně špatné znalosti politické situace ve VB. A May v tom pokračovala a vše ještě dodělala požadavkem tvrdého Brexitu. To muselo Brity, už tak těžce zviklané tím, co se ukázalo, že pro Británii po odchodu z EU skutečně nastane, pořádně vylekat. A jelikož je pro mnohé Corbyn nevolitelným, tak voliči alespoň Konzervativce silně oslabili. Další brzké volby jsou nevyhnutelné a jestli se Toryové nepoučí z těch fatálních chyb, které v poslední době nadělali, nebude překvapením, když prohrají. Jsou ale v pasti, z Brexitu už uhnout nemohou.

M. Prokop 13.6.2017 9:58

Re: pane Schwarzi

Až budou školy v ČR placeny tak jako v USA, bude i jejich kvalita jako v USA.

M. Prokop 13.6.2017 9:56

Re: Je to o mnoho prostší.

Přání (EUnijní) otcem myšlenky? :-P

M. Valenta 13.6.2017 9:15

Je to o mnoho prostší.

Britové, většinově vyděšení z toho co si navařili při hlasování o brexitu (část tehdy hlasovala protestně, část se neráčila dostavit), nehlasovali pro Corbina, ale pouze šlápli na brzdu. A je se s podivem, že Mrs. May, která rovněž hlasovala proti brexitu, tohle nedošlo (anebo došlo a volby vyhlásila schválně).

J. Kanioková 13.6.2017 8:45

I toto -

Dva odstavce zachycují, proč se z Academie stala žumpa - http://truepundit.com/two-paragraphs-capture-why-academia-has-become-a-cesspool/?platform=hootsuite

Studium: Univerzity používají seznamy četby, které působí levicově - http://truepundit.com/study-universities-use-reading-lists-to-push-left-wing-causes/

J. Fialová 13.6.2017 8:40

Re: Obávám se toho, co chtějí voliči pana Corbyna

Jeremy Corbyn - seznam.cz/zpravy: "Ve světě podle Corbyna Sovětský svaz „nepředstavoval žádnou vážnou hrozbu“ - na rozdíl od NATO.

Režim v Severní Koreji není tak špatný a sankce proti němu jsou součástí komplotu, který má severokorejské obyvatelstvo vystavit skutečnému zlu – kapitalismu.

Fidela Castra označil za velkého socialistického průkopníka, venezuelskému autokratovi Hugo Chávezovi se otevřeně obdivoval.

Corbyn hlasoval proti britskému vstupu do evropských společenství v roce 1975, byl proti Maastrichtské i Lisabonské smlouvě a sám chtěl už v roce 2011 iniciovat referendum o vystoupení Británie z EU, kterou dříve označil za „součást extrémně nespravedlivého ekonomického řádu“.

Když musel pod tlakem své strany v loňském roce bojovat proti brexitu.... Corbyn v průběhu kampaně dával především najevo, že je ochoten Evropu akceptovat, ovšem jako sjednocenou frontu v boji proti nezřízené dravosti kapitalismu."

M. Šejna 13.6.2017 8:40

pane Schwarzi

ještě dodávám, že ten neschopnost vytvářet studijní obory, potřebné pro praxi, se týká ČESKÝCH vysokých škol. To doplňují hlavně proto, že se tu určitě najdou pitomci, kteří budou tvrdit, že v USA to funguje. Jenže v Česku nikoli.

M. Prokop 13.6.2017 8:32

Re: Ach jo ......

WC lady ... - co čekáte?