24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

TERORISMUS: Čím pomáháme islamistům

Nedávno došlo k dalšímu z nekonečné řady islamistických teroristických útoků. Vražedný útok byl ale tentokrát zaměřený na děti. A naše reakce?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 13.6.2017 0:21

Re: Čím pomáhat islamistům?

A jako důkaz neúplné konverze ke křesťanství stačilo, že se často myli a užívali mýdlo.

J. Jurax 13.6.2017 0:18

Re: Jak islámský je islámský stát ?

Toť vpravdě vzdělanec :-)

J. Jurax 13.6.2017 0:17

Re: Věděli bychom vůbec

Věděli.

Turečtí moslemíni dobývali Vídeň v době, kdy se ropa prodávala nanejvýš v lékárnách.

P. Kolar 12.6.2017 23:40

Re: Jak islámský je islámský stát ?

100%

Ten jejich šéfík - Abu Bakr al-Baghdadi - má dokonce doktorát z Islámských studií.

J. Heincl 12.6.2017 20:31

Nejedná se o islamistické,

ale o muslimské teroristy a o muslimské zločiny. Autor, ač možná nechtěně, zde zastírá podstatu problému, který ohrožuje samu podstatu naší existenci.

B. Hamal 12.6.2017 17:50

Věděli bychom vůbec

o existenci zločinné ideologie islámu kdyby Alláh nenadělil islámským zemím tolik přírodního bohatství tak sladkého pro nenasytné jazýčky motorů ušlechtilého Západu?

V. Novák 12.6.2017 17:35

Re: Čím pomáhat islamistům?

Jako první se Jejich Katolická Veličenstva zbavila židů. Protože byli podezřívni, že si odnášejí bohatství ve formě diamantů v žaludcích - oficiálně si nesměli vzít s sebou nic - byli běžně křesťanskými sousedy nebo po cestě vykucháni.

Svaté oficium se zaměřovalo na "špatně konvertované židy", u nichž stačilo udání, že je nikdo neviděl kupovat vepřové, nebo že v sobotu nepracují. Následovaly palečnice, španělské boty,... autodafé.

Teprve mnohem později byl vypovězeni muslimové a situace se opakovala.

V. Student 12.6.2017 16:59

Jak dlouho ještě...

...budeme číst různé varianty těchto článků?! Ono se to už ví delší dobu, že kultura velkorysosti, která (zatím) v Evropě vládne není s kulturou agresivity kompatibilní. Ani kultura demokracie a diktatury kompatibilní nejsou. To se svrhávali diktátoři, aby se ukázalo, že v určitých zemích prostě ještě nenazrál čas na jinou formu vládnutí. Kytka se má zalévat a chránit před sluncem, ale určitě se nemá popotahovat! Jenže ono je to tak lákavé, že, vy sebevědomá mládeži z NNO? Být u toho! Prosadit změny! A ty opatrné, poukazující na problémy, obviňovat z xenofobie, rasismu, hlouposti a zbabělosti. Vedete.Protože všechno, na co se zmůžeme my ostatní, je psaní těchhle článků.

R. Neveselý 12.6.2017 16:19

Islamistům pomáháme hlavně tím

že si je do Evropy vozíme.

I. Babková 12.6.2017 16:07

Re: Utajeni?

Na seznamech byli kromě odbojářů i běžní civilisté (a ti asi tvořili většinu). Šlo o to, udržovat porobené podlidi v neustálém strachu.

Letos už vyšlo několik článků v médiích, že se o hromadném vraždění Židů psalo v Británii již v roce 1942 - zasloužil se o to Szmul Zygielbojm (člen polské exilové vlády). Zpráva narazila v podstatě na lhostejnost - těžko spekulovat proč, od roku 1940 měla Británie především starost o své přežití.

https://www.theguardian.com/media/greenslade/2015/jan/27/daily-telegraphs-holocaust-article-in-1942-that-went-unheralded

P. Klíma 12.6.2017 15:56

Jak islámský je islámský stát ?

P. Klíma 12.6.2017 15:53

Hezky politicky korektní článek

Namísto "muslimský terorismus" bezbarvý jakýsi "islamismus".

Namísto "na vině je islám" jiné PC zvratky.

R. Morava 12.6.2017 15:24

Re: Čím pomáhat islamistům?

No, ono se dnes s oblibou nadává na španělskou inkvizici, aniž by si lidé vzpomněli jak začala. Po vyhraném boji proti chalifátu (a staletích jejich přítomnosti na ostrově Pyrenejském) se Španělsko potřebovalo zbavit Muslimů. Pokud vím, proběhlo to na tehdejší dobu poměrně mírumilovně. "Požádali" nekřesťany aby odešli ze země, nebo přešli na naši víru. Odešlo jich hodně i bez masokostních mouček a plynových komer. Bez toho by nebyla žádná zlatá doba španělských zámořských objevů, kolonií a prosperity. Spíš nějaká vleklá občanská válka nebo restaurace chalifátu.

Jenomže dnes to některá trdla hodnotí jako chybu. A naopak si zvou sami nové váleníky. Lidé které nepochopili temnou část historie si musí ty hrůzy zopakovat.

R. Morava 12.6.2017 15:09

Re: Ano, stopro souhlas

Jak vidíme na příkladu Francie, ano je to o voličích. Již se nemohou vymlouvat. Sami si zvolili jakýsi druh multikulturalistického eurofašismu a budou nám ho nutit. Bohužel ani my nemáme moc jak zareagovat. Tak snad SPD, mladý Klaus, Realisté, Svobodní...?

P. Lenc 12.6.2017 15:02

Re: Umírněný islám?

To nic pane Tesaříku, to je jenom IQ 066.

R. Morava 12.6.2017 15:01

Zajímavý článek

Je to tak. Kdosi už to psal v nějaké diskusi tady na psu. Teroristé dělají Islámu v Evropě psí službu. Kdyby se ještě deset let drželi na uzdě, Evropané by dál kývali jako ti panáčci, Islám by se šířil, migrant by přibývalo, nenávistní kazatelé dál kázaly za souhlasu tajných služeb... takto se alespoň cast lidí probouzí, I když to jde příliš pomalu a je jich především na západ od hranic málo.

L. Popovský 12.6.2017 14:49

Re:

Pokud se tak stane, tak mi jich líto nebude...

J. Kanioková 12.6.2017 14:33

Ano, stopro souhlas

jen nevidím mezi vrcholnými politiky (ve funkci) žádnou osobnost. Jejich alibismus a zbabělost je nekonečný..

Bohužel, je to pořád jen a jen o voličích..

J. Kanioková 12.6.2017 14:25

Re:

Perfektní :)))))

EUrohujerským fanatikům a vyznavačům multikulti, by to chronicky zkřivilo jejich libý úsměv :)

J. Zaorálek 12.6.2017 14:10

Mám za to, že se mylite. Primární motivace teroristů není publicita. To je nesmysl, logicky to nezapadá. Většina teroristů jsou sebevrazi, kteří akci nepreziji. Pro ně tedy nemá publicita na světě, ze kterého odchází, valný význam, ostatně se o tom zmiňuje i autor článku. Jejich motivace je primárně ideologická. Může být i finanční, jak se ukázalo na silvestra v Istanbulu. Ale publicita, pokud se k motivacim řadí, bude zaujímat az mnohem nižší pozice.

Z. Lapil 12.6.2017 14:00

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Tak. Platí to i naopak: oni mají za subjektivně lepší kulturu svoji. Co s tím? Dobré ploty dělají dobré sousedy.

R. Szewczyk 12.6.2017 13:58

Re: ha ha ha

správně, kupříkladu češi, kolonizování rakušany špatně, kolonizování čechoslováky taky špatně, kolonizování němci, taky špatně, kolonizováni rusy, taky špatně, kolonizováni EU taky špatně, nu a těch 15 let téměř nekolonie česko1989-2004 taky špatně, at tak či onak, vždy špatně,

jak jsem napsal, Austrálci coby dle australské ustavy nelidé se maj sqvěle pod britskou nadvládou, no a druhak, neexistuje národ stejný před kolonizací a po kolonizaci, viz Kalifornie, zbavila se španělů, ale indiani z toho mněli leda tak suché houvno

V. Vaclavik 12.6.2017 13:37

Re: Zapeklita otazka

Tretim krokem by melo byt naproste, totalni zastaveni jakekoli pomoci do necivilizovanych zemi zaostaleho tretiho sveta a k tomu navic i totalni obchodni bojkot zemi, kde je nejake podezreni, ze je tam zazemi teroristu. A tam kde to zazemi teroristickych zakladen je jasne, jako napriklad v Syrii, zvazit i primy valecny utok na ty zakladny bez jakehokoli ohledu na mozne civilni ztraty v te oblasti.

Rovnez staty podezrele z financniho sponzorovani terorismu, nebo jeho intelektualni podpory (mesity a jakekoli sireni islamske ideologie zla ve svete) by mely byt ostrakizovany, i kdyby to melo znamenat totalni odriznuti se od arabske ropy. Amerika uz ukazala cestu, ze ropna sobestacnost Zapadu je mozna, ktera spolu s cenovym sokem, ktery by to samozrejme prineslo by melo byt nahlizeno jako cena valky. Uskrovnit se umeli proti-hitlerovsti spojenci a meli bychom toho byt schopni i my dnes.

Delat neco smysluplneho, namisto nasvicovani ikonickych staveb se tedy da, ale musi k tomu byt vule. A o tom to cele je, mladkovsky receno.

V. Vaclavik 12.6.2017 13:37

Zapeklita otazka

a odpoved neni ani nejake vynucene, nebo i dobrovolne, disciplinovane medialni ticho, ani medialni humbuk jak jej zname. O tech utocich by melo byt informovano uplne bez obalu a namisto kondolenci a nasvicovani vezi apod., bychom meli upresnovat a rozsirovat plan protiakce - upresnovat a rozsirovat protoze protiakce uz davno melo byt zahajena.

Na domaci fronte by mela mit formu zavreni vsech mesit a 'rozbiti' muslimskych enklav v nasich mestech, jejich rozpraseni nucenym rozestehovanim, pripadne vystehovanim jejich obyvatel ze zeme, nebo jejich nejake internovani. Neslo by o zadnou pomstu na nich ale ciste o racionalni obranu na domaci pude.

Druhym krokem musi byt zavedeni diskriminacnich hranicnich kontrol kazdeho jednotliveho statu, nikoliv nejake spolehani jen na hranice Schengenu, i kdyz i ty by mely byt neprodysne uzavreny jak jen mozno (slozky vsech, tedy i 'vnitrozemskych' statu EU by se mely podilet na zabezpeceni vnejsich hranic Schengenskeho prostoru, krome sveho vlastniho, sve domovske zeme).

Diskriminacni hranicni kontrola znamena ze vsichni i jen nejak malo podezreli by byli lustrovani, bylo by jim odmitano vstoupi na uzemi EU, popripade jej opustit. A nepodzreli obcane tradicniho Evropskeho puvodu by byli odkyvnuti bez nejakeho rovnostarskeho lustrovani nahodnym vyberem. Slo by o opatreni valecne, neslo by proti nim protestovat na zaklade nejakeho humanismu, at uz pomyleneho, nebo nepomyleneho.

T. Hraj 12.6.2017 13:27

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Přesně tak. Vůbec nejde o nějaké objektivní hodnocení. Naše kultura je prostě subjektivně lepší. To je vše.

A. Alda 12.6.2017 13:06

jo

dobrá připomínka

A. Alda 12.6.2017 13:05

Vy jste zjevný zločinec.

A brojíte proti základům svobodné demokratické společnosti a jejímu uspořádání v právní stát nebo stát panství práva.

Jste lump a darebák, kterého by bylo vhodné vystěhovat do muslimska.

A. Alda 12.6.2017 13:03

Prasata jsou všežravci, ale popel jim nechutná.

Je třeba muslimské útočníky předhodit prasatům v celku, ať se aspoň někdy pomějí. Ta prasata.

A. Alda 12.6.2017 13:02

Proč zakopávat cenné bílkoviny?

Ať jejich mrtvoly prasata sežerou!

A. Alda 12.6.2017 13:01

Ať si muslimové v muslimsku dělají, co chtějí.

Ať si klidně po sobě házejí bomby a podřezávají si hlavy, když je to baví. Ale u nás namají co dělat. Všechny je třeba od nás vyhnat, ať nám sem své divné zvyky nezanášejí.