25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

TERORISMUS: Zákonitý proces

Je to až únavné číst či poslouchat komentáře na téma teroristických činů, jak to v úterý předvedla např. ČT 24 ve svém speciálu věnovaném Manchestru a teroristickému činu v tamní obří aréně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 29.5.2017 14:18

Re: Problém je jinde.

"A mám obavu, že se neintegrovali proto, že většinová bílá společnost je nepřijala"

To snad ani ne. Neintegrovali se hlavně proto, že jsou muslimové. Tohle náboženství integraci neobyčejně ztěžuje a žádoucí asimilaci naprosto znemožňuje.

S muslimem můžete spolupracovat, ale u piva si s ním nepokecáte a na grilovačku se navzájem zvát nejspíš nebudete.

J. Jurax 29.5.2017 14:11

Re: Záplava ilegálů - pane Holásku, že vy o tom moc nevíte?

Ehm - kolik připrchlíků už je záplava a kolik ještě ne?

A ti legální přerozdělenci budou, pokud se nedokážeme ubránit diktátu brusele (což se doufám nestane, budeme-li uvážlivě volit), vesměs z europošetilosti zlegalizování nelegálové.

J. Jurax 29.5.2017 14:07

Velmi dobře a správně napsáno

Souhlas!

V. Braun 28.5.2017 18:53

Re: Problém je jinde.

Jen za poslední cca 2 týdny jsem v televizi viděl vystoupení několika lidí, kteří pravděpodobně byli muslimové, například imigranti z Kosova, kteří do ČR přišli v devadesátých letech. Čeština sice nebyla perfektní, ale vystupovali naprosto civilně.

V. Braun 28.5.2017 18:48

Záplava ilegálů - pane Holásku, že vy o tom moc nevíte?

Zaujal mne obrat o "záplavě ilegálů" kterou nám sem chce vnutit EU formou kvót. Pane Holásku, buď o tom moc nevíte, nebo záměrně lžete, nevím co je horší. Pokud sem nějaký uprchlík v rámci kvót přijde, tak to rozhodně nebude záplava a hlavně nebudou to žádní ilegálové. Přijdou sem zcela legálně a budou prověřeni.

Kvóty se mi také nelíbí a byl bych raději, kdyby do Evropy tolik uprchlíků nepřicházelo, taková situace ovšem není. Když už tady uprchlíci jsou (neštětstí jich není více díky vyjednávání Německa s Tureckem) tak je třeba situaci nějak řešit. Kvóty nejsou rozhodně ideální, ale když se na tom shodla většina tak za rozhádání s partnery to rozhodně nestojí. I kdyby bylo třeba za neplnění kvót zaplatit.

J. Kanioková 28.5.2017 16:13

Souhlas

a dám tu odkaz, za který mě nejspíš solidní věřící "ukamenují", ale..

Ateisté jsou inteligentnější než věřící. Může to být tím, že dokážou sklonu k náboženství odolat - http://jdem.cz/c9dur6

Upozorňuji, že proti naším solidním věřícím nemám nic, jen ten můj absolutní nesouhlas s nadpřirozenem. Dokonce si myslím, že když tady bylo věřících více, že to mělo vliv na morální atmosféru. Všichni daleko víc vnímali a v nějaké míře přijímali určité limity, meze, které se v solidní společnosti nepřekračují. Že jejich překročení má být potrestáno. Nebo např. že sex. témata patří spíš do intimní sféry. Nejsem žádný puritán, ale když už toto bývá i součástí reklamy, tak to není nic cool. Pak se kdekdo diví, že je mnohé tak nevázané, a spíš destruktivní vzhledem k nejdůležitější části společnosti - rodině.

V. Vaclavik 28.5.2017 15:21

Re: Duvody neintegrace

Randova definovala civilizaci jako 'proces osvobozovani cloveka od lidi'. Miru civilizovanosti tak napriklad pozname podle podrizenosti zen muzum (ani v nasi civilizaci to jeste neni idealni, abychom si nemysleli, jaci jsme borci), podle podrizenosti clenu rodiny vuci rodine (neni nic spatneho na drzeni pri sobe do jiste miry, starani se o rodice az do smrti, ale nesmi to byt z povinnosti, ci pod tlakem okoli). Dale se to pozna podle podrizenosti obcana vuci svym spoluobcanum ve smyslu dluzeni jim jejich zivota, nejakeho zivotniho standardu, a v posledku dnes tak stale vice aktualnim, dluzenim nejakeho zivotniho standardu vsem svetobcanum (coz je jen rozsireni toho sameho principu v nasi civilizaci jiz platneho meziobcansky a i 'mezi-zemsky' - co jineho jsou ty EU dotace, prerozdelujici mezi clenskymi zememi?).

V nasi civilizaci je prijatelne, za beznych okolnosti (kdyz nejde o nejakou invaliditu), kdyz deti odejdou od rodicu a osamostatni se vydelecne a neocekava se od nich soustavne vydrzovani rodicu, popripade vydrzovani linych sourozencu, spise naopak jsou to rodice kteri vydrzuji sve deti, kdyz tyto by jiz mely byt v zivote samostatne stojici.

V civilizacne primitivnejsim svete to vyse uvedene vubec neni zadnou normou, ale zpravidla je tomu prave naopak, deti si rodice porizuji jako zabezpecujici prvek zivota, jako budouci otroky, ocekavaji od nich podporu az do sve smrti nikoli jako neco dobrovolne poskytnuteho, ale jako povinnost, zavazek, nezvolene zivotni bremeno. A ruku v ruce s tim pak logicky jdou spolecenske zivotni podminky, ktere takovou podporu od deti prakticky primo vyzaduji, narozdil od nasi civilizace, kde rodice i bez toho dnesniho prerozdelovani socialniho statu jsou zpravidla schopni stat na svych nohou, postarat se o sebe az do stari (i kdyz nase dnesni prerozdelovaci spolecnost, civilizace, to v praxi znemoznuji, svou politikou sve obcany zbidacuji a tak jsou nutnosti ty prubezne financovane duchody, napriklad).

V. Vaclavik 28.5.2017 15:20

Duvody neintegrace

nespocivaji v muslimske vire, ale v nizke civilizacni urovni lidi, kteri v dusledku te nizke urovne jsou nachylni k prijeti primitivnejsiho druhu nabozenstvi.

Kazde nabozenstvi, tedy slepa vira v neco (oproti poznavani sveta rozumem), je neco, co muze najit zivnou pudu jen mezi relativne mene civilizacne vyvinutym lidem. Muslimska vira je jednoznacne horsi (primitivnejsi) nez treba ta nase zapadni krestanska a proto imponuje mene civilzovanemu lidu, nez je ten nasi Zapadni civilizace. Nase dnesni problemy s lidem islamskeho vyznani neprameni z muslimske viry jako takove, ale z toho, ze lide te viry jsou natolik civilizacne pozadu, ze jejich integrace do nasi vyspelejsi Zapadni civilizace je prakticky nemozna a to z toho sameho duvodu, proc se napriklad dosud nedokazala integrovat nasi cikani, proc se neintegrovali severoamericti indiani, eskymaci a cernosska cast americkeho obyvatelstva a to ani po nescetnych generacich.

Tyto priklady stavi na hlavu jakekoli doufani, ze nyni si sem pozveme civilizacne jeste vice zaostaly lid muslimske viry ve velkem mnozstvi a ze se tito do te nasi nesrovnatelne vyspelejsi civlizace aspon nejak, do jiste miry, ci vubec jakkoli integruji, tedy po nasem, zacleni. A to zvlast vzhledem k tomu, ze hodnotim ty vyse zminene lidi jako nesrovnatelne vice civilizovane, nez lid muslimskeho sveta.

P. Vaňura 28.5.2017 13:21

Není migrant, není problém

Není migrant, není terorista!

P. Vaňura 28.5.2017 13:19

Zrádce v našich řadách už označil Petr Mach, já bych:

to jen shrnul. V EP mají Svobodní jednoho poslance (Petr Mach), ODS dva poslance (Evžen Tošenovský a Jan Zahradil), a komunisté tři poslance (Kateřina Konečná, Jiří Maštálka, Jaromír Kohlíček). ŽÁDNÝ z těchto poslanců nehlasoval pro nucené přidělování migrantů do Česka!

KDU ČSL má tři poslance (Pavel Svoboda, Michaela Šojdrová, Tomáš Zdechovský), ANO má čtyři "nestraníky za ANO" (Martina Dlabajová, Dita Charanzová, Petr Ježek, Pavel Telička). VŠICHNI tito poslanci hlasovali proto, aby EU NAŘÍDILA ČR přijímat migranty! Ze čtyř poslanců za ČSSD hlasovali dva (Pavel Poc a Miroslav Poch) pro přidělování migrantů, dva další (Olga Sehnalová a nestraník Jan Keller) byli proti. Podobně, v TOP 09 (nestraníci za TOP 09) byl Jiří Pospíšil proti přijímání migrantů, dva další (Jaromír Štětina a Luděk Niedermayer) byli pro. Luděk Niedermayer dokonce hlasoval pro SANKCE proti vlastní zemi, nebude li chtít migranty přijmout!!! Stejně ostudný zrádcovský postoj zaujal i poslanec STAN Stanislav Polčák!!!

V. Vaclavik 28.5.2017 12:32

Re: Problém je jinde.

Nemate pravdu, integrace znamena zarazeni se, coz je mnohem vice, nez pouhe scitani. Znamena prizpusobeni se tomu, do ceho se zarazuji,

V. Vaclavik 28.5.2017 12:22

Re:

Kdyz nekdo uprednostnuje zizalu pred clovekem, je to egoismus?

R. Tichý 28.5.2017 11:46

Zaplatpanbuh-nemate pravdu. Zkousite nam podsunout ateistickou, egoistickou tezi, ktera vyprodukovala dnesni multikorektni generaci, ktera uprednostnuje zizalu pred clovekem.

Starsi nabozenstvi si sve obdobi vzpupnosti, vzdoru a agresivity davno protrpela.

A. Richter 28.5.2017 8:48

Nejlepší vzdělání?

Umělecký tanec, genderismus, lidská práva (povinnosti neexistují), politologie, mezinárodní vztahy sociopatologie a ... . V čem ještě staroslavná UK "vzdělává"?

Na přednášce biochemie bylo minulý pátek, dle přednášející, cca 60 lidí. Dík i za ně.

*8-(

J. Vintr 28.5.2017 8:08

Re: Problém je jinde.

Když se například k nám přistěhuje Ukrajinec, tak je z něj za pár let Čech. Když se k nám přistěhuje Vietnamec, tak z něj sice Čech nikdy nebude, ale jeho děti už budou Češi. Když se k nám přistěhuje muslim, tak bude pořád muslimem, stejně jako jeho děti a děti jeho dětí atd. V tom je ten zakopaný pes. Proto žádné muslimy nebrat.

P. Klíma 27.5.2017 23:51

Nemáte pravdu

Pletete si příčinu a následek. Podle vás muslimáci parazitují proto, že je většinová společnost nepřijala.

Pravda:

Společnost je nepřijala, protože pazitují.

Důkaz:

Vietnamci ani Ukrajinci většinové společnosti nevadí, jejich pracovitost je respektována a obdivována.

Z. Rychlý 27.5.2017 23:49

Re: Máte pravdu,

Jenže ODS je proevropská - a tudíž multikulturní a politkorektní. Až začne kritizovat tyto původce zla, pak se uvidí.

P. Klíma 27.5.2017 23:42

Podepisuji, podepisuji, podepisuji !

J. Jelínek 27.5.2017 23:10

Re: Problém je jinde.

Mám dojem, a opravte mě, pletu-li se, že hovořit o "integraci" někoho někam je nesmysl. Integrace neznamená vlastně nic jiného, než sčítání. A jak známo, nelze sčítat hrušky a jablka. Raději bych používal , méně vznešený ovšem, termín - přizpůsobení se. Protože opravdu, součet není splynutí.

K. Novák 27.5.2017 22:35

Problém je jinde.

Ti teroristé z dalších generací se prostě neintegrovali. A mám obavu, že se neintegrovali proto, že většinová bílá společnost je nepřijala. Má dost velkou nezaměstnanosti i bez nich, oni jsou jiní, přespočetní, a dobře to cítí. Proto se radikalizují, proto pálí auta. Žádné řeči o multikulturalismu na tom nic nezmění. Prostě byla a je chyba je sem hromadně tahat. Bohužel se na nich dá vydělat, takže sem budou dále hromadně taháni a poběží nadále propaganda multikulturalismu.

J. Karlík 27.5.2017 22:31

Re: Máte pravdu,

Opravdu? Rád bych ODS, dokonce 1x jsem je volil, ale zatím jim nevěřím.

R. Morava 27.5.2017 19:09

Re: Autor je na správné cestě ...

A Vaše "náboženství" je jen Váš egoismus, nebo satanismus, fašismus, zednářství, marxismus, jiný druh socialismu nebo co to je? Jedno z toho ale určitě. V každém případě se ukazují ty Vaše "náboženství" nejvíc zpátečnické. Za francouzské revoluce měly v krátkém čase víc mrtvých než všechny přehmaty Svaté inkvizice. Za Stalina snad ještě hůř. Dnešní liberalismus dovedl Evropu do stavu kdy je lenivá mít vlastní děti, starat se o ně, chránit si svoje hranice a styl života a otevírá se vrahům z východu? Děkuji nechci. Šílenci jako vy už tady udělali hodně Zla a pořád v tom pokračují. Migrační krize a pochody odhalených šílenců jsou jen viditelná špička ledovce, kam jste to dotáhli.

Chci Evropu založenou na etice, zásadách, křesťanství, demokracii a nenásilně se inspirující i jinde jako třeba v Budhismu, Hinduismu...

P. Juránek 27.5.2017 18:33

Autor je na správné cestě ...

Autor je na správné cestě když píše, že Islám je Evropě a jinověrcům nepřátelské náboženství a ideologie postavená na jiných hodnotových systémech. Je to náboženství zpátečnické, povšechně středověké a v mnohých ohledech postavené na bludech. Je jedno, zda různí iimámové vykládají korán účelově zcela nebo jen tam, kde se jim to hodí. Důležité je, že tak činí, sám korán také není žádné veselé počteníčko.

Ani toto však není přesné označení problému. Správně měl napsat: Každé náboženství kdekoli na světě je jinověrcům nepřátelské. Jsou to ideologie postavená na jiných hodnotových systémech. Každé náboženství je zpátečnické, povšechně středověké a v mnohých ohledech postavené na bludech. Je jedno, zda různí duchovní vykládají náboženké texty účelově zcela nebo jen tam, kde se jim to hodí. Důležité je, že tak činí. Tyto texty také nejsou žádné veselé počteníčko.

Nehledejme spásu před náboženskými pomatenci z Východu u náboženských pomatenců ze Západu. Na ty, kdo šíří náboženství by mělo být nahlíženo stejně jako na jiné prznitele dětské duše.

P. Vaňura 27.5.2017 16:07

ODS je jediná strana, která byla VŽDYCKY proti

imigraci primitivů z třetího světa! To spousta lidí NECHCE vidět!

V. Kain 27.5.2017 13:32

Re: Oni se přece nechtějí "něčemu pořádnému naučit".

Ono to s tím vzděláním bude čím dál horší.Začínají pomalu postupně už od nejnižších ročníků zákl.škol vymývat dětem mozečky multikultůrou.

J. Chaloupka 27.5.2017 13:19

Oni se přece nechtějí "něčemu pořádnému naučit".

Oni chtějí, abychom se jim podrobili a to "něco pořádného" dělali pro ně.

Pokud ovšem celé rozvětvené rodině nebude hrozit okamžitý návrat do země původu, tak to bude stále totéž.

P. Lenc 27.5.2017 10:53

Re: Máte pravdu,

Opravdu?Rád bych Realisty, bohužel jsou neviditelní o Svobodných nemluvě.Doporučuji vám poslouchat co říká ODS, poslouchat prof.Fialu co říká, sice velice slušně, ale naprosto jasně o "imigraci", co říká mladý Klaus, co říká Černochová.Není náhodou že ODS pomalu ale jistě stoupají preference a není náhodou, že díky tomu je ostrakizovaná.Někdo má velký strach.

J. Lepka 27.5.2017 10:14

A řešení ?

Což takhle - Iva Pekárková : Boj vepřem?

Údajně to fungovalo na Filipínách počátkem 20. století.

J. Karlík 27.5.2017 7:45

Máte pravdu,

ale jediná strana která má o kvótach jasno, jsou Realiste, zatím nová strana, ostatní, snad kromě Svobodných kolem jenom nezodpovědne saskuji.