24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: O úniku do nevědomí

Na stará kolena se člověk nevyhne vysedávání v čekárnách různých lékařských praxí. Což někdy může být pěkná otrava, i sháním se, kde by bylo co ke čtení. Tak mi padl do ruky jeden tuze učený časopis, v němž se jistá kapacita z oboru psychologie rozepisovala na téma nevědomí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 28.5.2017 17:49

Jen jestli nejste vy, madam,

stejně pitomá jako ti, co německo stále ztotožňují s nacismem a jeho dnešní politiku vnímají jako uskutečňování Hitlerových plánů jinými prostředky. Vy zase nejste schopna odlišit Rusko od SSSR.

J. Schwarz 28.5.2017 17:50

Re: Jen jestli nejste vy, madam,

Sorry že se to ocitlo tady, byla to reakce na kritiku pana Arona ze strany Sibylle Netzer.

M. Prokop 28.5.2017 22:03

Re: Jen jestli nejste vy, madam,

Madame zajisté pitomá je, ale mezi Ruskem a SSSR v některých oblastech fakt není nějaký zásadní rozdíl.

Vlastně mně nenapadá nějaká oblast, kde by zásadní rozdíl vskutku byl. Spíš takové kosmetické.

J. Kanioková 28.5.2017 15:31

......

Pokud politici nejsou ochotni postavit se za vlastní kulturu a vlastní národ se všemi prostředky, které mají k dispozici, tak jak jsou důvěryhodní?

Ožehavé otázky pro Evropu http://gatesofvienna.net/2017/05/thorny-questions-for-europe/

P. Vaňura 28.5.2017 20:18

Nejsou důvěryhodní a patří na lucerny!!

V. Podracký 28.5.2017 15:02

Kdysi jsem napsal,

že jsou tři džihády: Džihád kolébek, džihád migrace a džihád proti integraci. Terorizmus neuvádím. Ten je jen následkem, nebo spíše metodou těchto tří základních. Domnívat se, že nebezpečný je jen terorismus je opravdu "nevědomí".

P. Vaňura 28.5.2017 13:29

Není migrant, není problém!

P. Aron 28.5.2017 11:21

když

se holka ve škole halí do šátku a říká, že by si nevzala křesťana tak je to co ? To není xenofobie nebo fanatismus ?

P. Aron 28.5.2017 11:23

Re: když

V

K čemu jsi v rozjímání dospěla?

Zatím jsem přišla na to, že musím stále víc pracovat. Chci mít dobrou budoucnost, zdokonalovat se ve víře a chci to dotáhnout co nejdál, udělat si tady v Česku doktorát.

Když se jednou vdáš, může se tvým manželem stát třeba křesťan?

Nemůže, to nám víra nedovoluje. Mohu si vzít jen muslima, nebo muže, který na muslimskou víru přestoupí, protože ta se v rodinách dědí po otci.

P. Aron 28.5.2017 11:25

Re: když

A odkaz na článek mi to neustále blokuje

J. Kanioková 28.5.2017 15:34

Ani když ho zkrátíte ?

http://zkracovac.vsevjednom.cz/

P. Aron 28.5.2017 16:54

Re: Ani když ho zkrátíte ?

Díky, funguje to. Odkaz je o kousek níže.

I. Břízová 28.5.2017 12:06

Re: když

To je zajímavé, že? To, že jí učí nemuslim, to nevadí?

P. Aron 28.5.2017 16:54

Re: když

Zde odkaz

https://sux.cz/5065

J. Kanioková 28.5.2017 17:24

Re:

hmm, píše mi to že - špatný odkaz

ještě zkracovač - http://jdem.cz/

P. Aron 29.5.2017 11:08

Re:

Hm to je divné, při první kontrole to fungovalo. Zkusím to pak dát do jiné diskuse.

V. Pavelka 28.5.2017 10:53

No

Na adresu nejliberálnější nejdemokratičtější levice , říká zeman"Terorismus je dílem naší zbabělosti kterou vydáváme za toleranci"! Zemana nemusím , ale to je přesné!!!

D. Polanský 28.5.2017 8:20

Terorismus je jenom důsledek,

proti tomu jakž takž bojujeme, různá bezpečnostní opatření atd. Ovšem nebojujeme s migrací, tu vytěsnňujeme, namlouváme si, že nějak se to samo spraví, že např. o Česko nebudou mít muslimové zájem, což je také jedna z forem vytěsnění, mluvíme o pochopení a toleranci k uprchlíkům, namlouváme si, že našim hlavním nepřítelem je Rusko, vždyť nás v roce 1968 začalo okupovat. Zase vše je to jenom a jenom o vytěsňování. Stejně jako různé články, úvahy, děláme vše možné, jenom abychom nemuseli bojovat.

P. Hlosta 28.5.2017 8:46

Re: Terorismus je jenom důsledek,

Jen stěží lze bojovat proti dlouhodobě vytvářenému plánu o vytvoření multikulturní společnosti v Evropě. Už v devadesátých letech byl schválen plán na imigrační politiku, kdy bylo něco kolem 80 milionů budoucích nových občanů EU schváleno jako počáteční překonání "vymírání Evropy". Původně bylo toto zamýšlené spíše vedením Německa pro asymetrii s Británií, co do počtu obyvatel a tím i hospodářského růstu. Británie měla podstatný předstih v počtu přijímaných imigrantů a hospodářský rozvoj byl přisuzovaný právě tomuto trendu.

Jenže imigrace se vymkla jakékoliv kontrole. Ne tak u nás, kdy k nám imigrují spíše skutečně snažící se o ekonomické povýšení sebe a své rodiny s pomocí práce a přizpůsobující se Českému prostředí, společnosti. Kolem půl milionu imigrantů do Česka je procentuálně zohlednitelné, jako dostačující vůči EU. Jenže z Německa, potažmo Bruselu, lze vnímat nespokojenost s naším způsobem příjmu imigrantů, že nejsme poplatní zcela politice EU. Na této nespokojenosti s námi je zásadní vliv demokraticky nevolených, kteří jsou pojmenováváni výstižně jako sluníčka a dobroseři. To je ta skupina občanů v EU, která doslova má profit z překotné imigrace a dokázala by přežívat z finací společnosti v přívalech milionů imigrantů.

Tohle vše je o boji s nedemokratickými reprezentanty zastánců imigrace ve velkém. Demokracii samozvanci mění postupně na diktaturu. Propaganda financovaná ve velkém od Soroze a Arabských šejků přivádí Evropu do stavu kolapsu!

P. Aron 28.5.2017 11:47

Re: Terorismus je jenom důsledek,

Máte pravdu. Bohužel.

P. Vaňura 28.5.2017 13:33

Musíme dát dobroserům najevo, že to UDĚLÁME!

Nezastaví li imigraci systémové strany, zvolíme nesystémové, které to UDĚLAJÍ! Např. někdo jako je Marián Kotleba!

J. Kanioková 28.5.2017 15:29

:))))))))

M. Prokop 28.5.2017 22:04

Re: Musíme dát dobroserům najevo, že to UDĚLÁME!

No, vy možná. Já z louže pod okap nechci.

J. Kanioková 27.5.2017 23:05

Teroristické útoky nejsou HLAVNÍM nebezpečím,

tím je nepochybná snaha Islámu OVLÁDNOUT Evropu.

Ale tyto "drobné" útoky, "jednorázovky" JSOU součástí této snahy. Je logické, co je jejich cílem - VYPROVOKOVAT protiopatření, která se stanou záminkou radikalizace (zatím) pokojných muslimů, kteří už v Evropě jsou. Právě strach z reakce muslimů je jistě nejsilnějším z důvodů, proč se ŽÁDNÝ evropský politik nepokusí ani o náznak systémového řešení problému, jímž je přítomnost desítek milionů (a stále narůstající počet) muslimů v Evropě. Zcela nepochybně.

JENŽE snaha vyhnout se konfliktu s muslimy je zcela marná. A ZBABĚLÁ. Dřív nebo později k němu stejně dojít musí (tedy pokud všichni Evropané dobrovolně nepřestoupí na Islám). Takže ta zbabělost nám nepomůže a jen nám utíká šance, že bychom mohli tento střet vyhrát (a možná ještě i bez krve).

"Dvě třetiny dotázaných muslimů tvrdí, že náboženská pravidla jsou pro ně důležitější než zákony země, ve které žijí. Tři čtvrtiny respondentů zastávají názor, že je jen jedna legitimní interpretace koránu."... . Islámský fundamentalismus je široce rozšířen - https://www.wzb.eu/en/press-release/islamic-fundamentalism-is-widely-spread

Polská premiérka po teroristickém útoku v Manchesteru: https://twitter.com/V_of_Europe/status/867451789251158017 ..... Česko se ještě může zachránit před islamizací. Západ asi ne, A určitě ne nenásilnou formou

J. Kanioková 27.5.2017 23:11

Re: Teroristické útoky nejsou HLAVNÍM nebezpečím,

A proto mě štvou různé akce u nás (nejen), jako - Muslimská konference v Praze: Islámská propaganda je víc než dodržování lidských práv - http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/79526/muslimska-konference-v-praze-islamska-propaganda-je-vic-nez-dodrzovani-lidskych-prav.html

Prorok Mohamed se jen bránil, znělo slavným Karolinem pod patronátem rektora. Známý odpůrce islámu skončil před aulou, nás s nedůvěrou pustili - http://jdem.cz/c83rn6

Je to zlo, varujeme vás! Ředitelé škol dnes od rodičů dostanou výstrahu před neziskovkami, které chtějí učit děti multikulturalismu - http://jdem.cz/c83mw8

Jestli je to skutečný fakt, nevím, ale je to děs - Podle Gatestone ústavu od roku 2001 v Londýně zavřeno 500 kostelů. Současně se otevřelo 423 mešit.

a jiný odkaz k Anglii - Británie: 1700 mešit, 100 soudů šaría, islamizace se již nedá zastavit. - http://jdem.cz/c825j6

J. Kanioková 27.5.2017 23:28

Re: Teroristické útoky nejsou HLAVNÍM nebezpečím,

2017- pokus o teroristický útok v Evropě každých devět dnů - http://jdem.cz/c827p2 .... Islámský teror ve světě - http://jdem.cz/c827t6

Politické "elity" nezajímá budoucnost NAŠÍ Evropy... vždyť proooč ??? a jeden z důvodů..?

#Europe2017 - Žádné děti - https://twitter.com/SmellTheTea/status/862938939316871168

Intelektuálové jsou pro naši společnost poměrně moderní výmysl- http://canadafreepress.com/article/intellectuals-are-a-fairly-modern-invention-for-our-society

Kdo tady chce žít, MUSÍ se asimilovat, NE "jen" integrovat. A MUSÍ se dostat do zákonů, že NAŠE hodnoty na NAŠEM teritoriu mají větší prioritu, než muslimské.

P. Aron 28.5.2017 8:18

Re: Teroristické útoky nejsou HLAVNÍM nebezpečím,

Paní Kanioková. máte pravdu a vidím to úplně stejně. Je nás dokonce asi i hodně. kteří si myslíme to samé, ale bohužel elity, vlády, média stále stojí proti vlastním lidem. Částečně ze zbabělosti. částečně z hlouposti a částečně protože jsou za to placeni. Pravicová a protiimigrantská scéna u nás je zcela roztříštěna. Přitom důvodem migrace je zejména pád sekulárních vlád po vojenském zásahu USA/NATO. Jedinou šanci máme obnovit něco ala Rakousko Uhersko a spojenectví s Ruskem. To Rusko je paradox a stále mnoho lidí to nechápe. Je třeba zbourat vnitřní bariéru. I já jsem zažil rok 68.

S. Netzer 28.5.2017 11:09

"spojenectví s Ruskem"

Zajímalo by mě, jestli jste tak blbý, nebo obyčejný darebák.

Tertium non datur.

P. Aron 28.5.2017 11:20

Re: "spojenectví s Ruskem"

Třetí možnost je fakt, že vy nejste schopna vnímat realitu a zamrzla jste v roce 1990 nebo tak nějak.

J. Kanioková 28.5.2017 15:39

Re: "spojenectví s Ruskem"

Čapek - http://jdem.cz/c9dv57