24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

TERORISMUS: Musíme si zvyknout?

Po teroristickém útoku v Manchesteru je už předem jasné, co bude hlavním poselstvím evropských politických elit. Těch elit, jimž vůbec nic nehrozí. Poselství se totiž už dlouho nemění. Zní: zvykejme si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tichý 26.5.2017 13:13

Opravdu omezenost nebo úmyslná provokace?

Na můj příspěvek (7:54) se sešly reakce, které postrádají elementární náznak schopnosti čtení mezi řádky. Podle těchto musí být popsáno vše do posledního puntíku tak, jak to má být. Takže buď to jsou právníci nebo omezenci.

Netzer, Lapil, Donát.

Š. Krastovski 25.5.2017 23:24

Volim Okamuru

Já budu volit Okamuru, ten nedovolí nějaké roztahování musulmanů v této zemi. Stejně tak jak činí jeho příbuzní v Japonsku.

J. Mikovec 25.5.2017 20:39

Přínos muslimského teroru.

My, co jsme si početli v koránu a orientujeme se v základech islámu, jsme za každý teroristický čin Muslimů v Evropě vděční. Ukazuje totiž těm ovcím, které jen nadávají v hospodě a čumí na televizi, kam nás naši sociálně neomarxističtí vůdci dovedou. Jen houšť a větší kapky, říkala moje babička. Třeba se s nějakým dalším atentátem rozsvítí v makovicích i voličům Sobotky, Babiše, Merkelové a Macroniho...

P. Vaňura 25.5.2017 22:53

Obávám se, že jste moc velký optimista.

L. Kubeš 25.5.2017 17:08

Kompletní text knihy o islámu

je dobré si jí přečíst!!

https://www.cspii.org/uploads/book/free_pdf/4/ShariaLaw_CZ_free.pdf

P. Aron 25.5.2017 18:28

Re: Kompletní text knihy o islámu

Bill Warner. Tohle mám uložené plus řadu videí. Např.1400 let islámu.

https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA

D. Stirský 25.5.2017 14:12

Já raději jelita!

"Elita, elity, elitě, elitu, elito!, elitě, elitou. Elity, elit, elitám, elity, elity!, elitách, elitami." Zde má autor toto módní slovo ve všech číslech a pádech.

P. Aron 25.5.2017 17:16

Re: Já raději jelita!

A váš názor nebo věcná připomínka ?

A. Nový 25.5.2017 17:18

Re: Já raději jelita!

Tím chcete říct co?

K. Oldřich 25.5.2017 13:16

Je to bezpečné? :)

S takovou se můžete brzy dostat na seznam desinformačních webů. Aspoň podle expertů (včetně evropského hodnoty), kteří se včera, nikoli poprvé, vyznamenávali ve vysílání ČT 2.

J. Vintr 25.5.2017 13:02

Teroristické útoky nejsou hlavním nebezpečím

tím je nepochybná snaha Islámu ovládnout Evropu. I tyto útoky jsou zřejmě součástí této snahy. Dá se odhadovat, že jejich cílem je vyprovokovat protiopatření, která se stanou záminkou radikalizace (zatím) pokojných muslimů, kteří už v Evropě jsou. Právě obava z reakce muslimů je nejspíš jedním z důvodů, proč se žádný evropský politik nepokusí ani o náznak systémového řešení problému, jímž přítomnost desítek milionů (a stále narůstající počet) muslimů v Evropě zcela nepochybně je. Jenže snaha vyhnout se konfliktu s muslimy je zcela marná. Dřív nebo později k němu stejně dojít musí (tedy pokud všichni Evropané dobrovolně nepřestoupí na Islám). Takže ta zbabělost nám nepomůže a jen nám utíká šance, že bychom mohli tento střet vyhrát (a možná že ještě i bez krve).

J. Kanioková 25.5.2017 19:03

Precizní :)))))

Dvě třetiny dotázaných muslimů tvrdí, že náboženská pravidla jsou pro ně důležitější než zákony země, ve které žijí. Tři čtvrtiny respondentů zastávají názor, že je jen jedna legitimní interpretace koránu.

Islámský fundamentalismus je široce rozšířen - https://www.wzb.eu/en/press-release/islamic-fundamentalism-is-widely-spread

A že muslimská frustrace v Evropě poroste, je nepochybné. Nějaké výrazně úspěšné životní zařazení se jim nedaří (těch úspěšných bude vždycky jen minimum), a výrazné snížení jejich porodnosti nejspíš nenastane.

P. Aron 25.5.2017 19:26

Re: Teroristické útoky nejsou hlavním nebezpečím

Přesně tak !

L. David 25.5.2017 12:04

Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

jiní, než ti britští, francouzští, němečtí . . . Také oni jsou schopni zaprodat naši zemi požadavkům Brusele na povinné kvóty migrantů.

Avšak křesťané vědí, že díky modlitbám a Boží ochraně (nevěrci řeknou že díky "štěstí") u nás máme muslimů relativně málo a k tomu žádné teroristické útoky.

"Západní" svět nese důsledky dosavadních činů: Ateismem (prý osvícenectvím) byl vyhnán Bůh, holocaustem a doposud trvajícím antisemitismem byli z Evropy vyhnáni Židé, a tak zde místo nich máme satanem posedlé muslimy ! ! !

P. Dvořák 25.5.2017 13:18

Re: Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

Vidím, že máte úplně jasno v tom, čí je Bůh. Jen jste přehlédnul, že i muslimové a ještě několik desítek dalších náboženství a stovek sekt (nebo kolik) v tom také mají úplně jasno.

:-))

J. Fridrich 25.5.2017 13:28

Re: Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

K Weiglovu dnešnímu příspěvku jsem napsal - a myslím, že se to hodí i sem toto :

Dnes úplný souhlas, pane Weigl. Jen přidám dovětek - velmi se o těchto vrazích používá věta " a pak se radikalizoval " - tedy byl to vlastně hodný chlapec a pak se zradikalizoval. A čímpak se zradikalizoval ? Křest'anstvím, pravoslavím, protestanstvím, evangelismem, budhismem, šintoismem, hinduismem a pod. ?? Ne, oni se radikalizují k vraždění svých spoluobčanů, kteří je přijali mezi sebe a jsou to vlastně hostitelé - oni se radikalizují jednou vírou jediným náboženstvím - tedy VÝHRADNĚ ISLÁMEM.

Tak asi tak vážení.. Jen v Bruselu, Berlíně, Paříži Stockholmu a pod. to lídři těchto Evropských zemí nevědí. Před staletími to vůdci Evropy věděli a s nasazením svých životů odráželi jejich expanzi do našich zemí...

P. Aron 25.5.2017 17:20

Re: Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

Máte pravdu a souhlasím. Jen kromě politiků v Bruselu to zřejmě neví většina elit našimi poslanci ( až na vyjímky), většinou novinářů počínaje, přes velkou část umělců a vysokoškolských učitělů i studentů. Oni stále ještě hrdinně bojuji proti komunismu a sovětskému nebezpečí.

J. Tachovský 25.5.2017 13:50

Re: Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

No nevim, jestli je Vase uvaha spravna. U nas je prece daleko min krestanu nez treba v Britanii. Absolutne i relativne. A v obecne rovine se bezverci islamu brani mene nez verici. A to z toho duvodu, ze to povazuji za blbost kterou se nema smysl zabyvat.

P. Vaňura 25.5.2017 16:33

Mýlíte se, bezvěrci se nechtějí podřizovat žádné ideologii,

ať už si říká islám, vědecký komunismus nebo "ekologie."

Člověk, který se ohání ideologií činí tak zpravidla proto, aby vás připravil o peníze!

M. Drašner 25.5.2017 16:20

Re: Ani naši politici nejsou ohledně islámu a imigrace muslimů

Díky rozporům mezi křesťanskými sektáři vydávali biskupové v Sýrii v 7.stol. opevněná města muslimům aniž museli (posádky byly větší než kolik čítaly útočící jednotky) a patriarcha Cyril Egyptský dal z týchž důvodů přednost vládě chalífy nad touhle zemí, než aby vyzval tamní křesťany, aby podpořili byzantskou armádu. No a podle toho se tam teď křesťané měli a mají.

A. Alda 25.5.2017 11:09

Kde muslim, tam nebezpečno.

Pokud si do naší země takovou inkompatibilní islámskou bandu nepustíme, nebudeme si muset na jejich terorismus zvykat.

S. Cinkl 25.5.2017 11:03

Jsem balík

Musím sám o sobě prohlásit, že jsem balík s diagnózou oligofrenie v pásmu těžké debility. Muslimové páchají již několik desetiletí zcela odporné skutky na území Evropy. Integrace do společnosti se nějak nedaří, kriminalita roste. V Evropě rostou mešity jak houby po dešti a v mnoha se nekáže láska k jinověrcům. Z UNESCO a OSN se staly hlásné trouby islámu umožňující buzeraci tzv. nepřátel islámu.

Jistá část Evropské společnosti však prosazuje přijímání muslimů a některé organizace a politici je přímo masově importují. V úvodu jsem si musel stanovit diagnózu neboť těmto počtům nerozumím a zřejmě je nepochopím i kdyby pro mě speciální edukativní neziskovou organizaci založili.

J. Hanzal 25.5.2017 11:46

Re: Jsem balík

Pane Cinku nejste balík, respektive jste, poněvadž ještě jste nepodlehl mediální masáži a máte stále zdravý rozum. Přeji Vám, aby Vám zůstal na furt.

Apropo dovolte mi, prosím, sdílet Vaší chorobu, mám to stejné.

J. Nový 25.5.2017 12:04

Re: Jsem balík

Já taky, ale chlapi! To už je epidemie!!! :-)

J. Lepka 25.5.2017 10:29

Kdy už předposrané evropské elity konečně pochopí.

že jediný přístup je "tvrdá pěst"? Pokud dojde k takové události je nezbytný nekompromisní krok: zrušit několik mešit s radikální náboženskou výukou, imámy vyhostit, baráky srovnat se zemí a v případě dalšího útoku progesivně znásobit počet. To se sice korektníkům líbit nebude, ale schválně jak odpoví na otázku kolik křesťanských svatostánků existuje v Saudské Arábii nebo Íránu, o synagogách nemluvě.

V. Braun 25.5.2017 13:45

Re: Kdy už předposrané evropské elity konečně pochopí.

Vám je Saudská Arábie nebo Irán vzorem? Zajímavé.

S. Donát 25.5.2017 14:09

Re: Kdy už předposrané evropské elity konečně pochopí.

Obávám se, že budeme muset být horší než oni, pokud máme obstát.

P. Vaňura 25.5.2017 16:38

Máte pravdu, ve válce neplatí žádná pravidla a my už

ve válce jsme. A pokud jde o politiku, jak napsal Machiavelli, jejím měřítkem je VÝSLEDEK!

Mimochodem, Stalin byl hrdlořez ale úplně zvrátit jeho politické kroky by dokázal je někdo, kdo k němu nebude mít moc daleko. Např. vrátit výsledky jeho etnických čistek...

P. Vaňura 25.5.2017 9:59

Než začnete říkat, že "něco nejde," zkuste si představit,

jak by to vyřešil Tamerlán! Přeživší z muslimské komunity, pokud by vůbec nějací zůstali, by ve strachu hlídali své souvěrce vědouc, že pokud něco zase vyvedou, bude to jejich konec!

My tady totiž žádné muslimy nepotřebujeme a proto 100% řešení existuje!

Mimochodem, jen vědomí, že by následovala takováto reakce by možná stačilo zabránit teroristickým útokům!

J. Hajský 25.5.2017 9:47

Musíme si zvyknout?

Dovedete si představit Churchila, jak po bombardování Coventry a Londýny říká: Nedá se nic dělat, na to si musíme zvyknout?

Dovedete si představit Kenedyho jak by řekl: Nedá se nic dělat, na rakety na Kubě, namířené na USA si musíme zvyknout?

Dovedete si představit Bushe jak 9/11 říká: Nedá se nic dělat na bourání mrakodrapů a zabíjení Američanů si musíme zvyknout?

Ale dobře si dovedu představit (nejen představit - je to skutečnost) jak západoevropští papaláši unisono říkají: Nedá se nic dělat, na muslimské atentátníky si musíme zvyknout!