19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: To snad ne!

Strašný zločin spáchal Izrael v jeruzalémském Starém městě. Tedy podle vlády v Ammánu. Ta říká, že izraelská vláda je odpovědná za smrt jordánského občana, k níž došlo v sobotu 13. května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 17.5.2017 8:46

Re: Teror je teror

A kdyby takhle někdo chápal, ne souhlasil s Adolfem a jeho konečným řešením....pak by to byl nácek. Máte velmi podobné myšlení. A to já jsem prý antisemita :-)

D. Novak 17.5.2017 8:44

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

https://cs.wikipedia.org/wiki/Churchillova_b%C3%ADl%C3%A1_kniha

P. Beránek 16.5.2017 23:34

Re: Zajímavé

Ze snímku není zřejmé jestli je to "rybička" nebo nějaký klacík. A není také zřejmé, zda ten který to drží je Arab nebo policista.

J. Farda 16.5.2017 22:08

Re: Teror je teror

Už jsem myslel, že se árijče Lesniaku svých mouder ("kdo kdy viděl žida pracovat?") zdržíte. No, škoda Vás a Vašich židožroutských souputníků, že carskou Ochranku v 17tém zlikvidovali bolševici, jinak by svůj velespis Protokoly sionských mudrců pro Vaše potřeby nepochybně aktualizovala. Máte holt smůlu, takže jděte se svým i UNESCOvským židožroutstvím do pihele nejčernější ....! :-P

F. Lesniak 16.5.2017 21:56

Re: Teror je teror

Ano, každý normálně myslící člověk ví, že agresor a okupant je Izrael. O tom žádná. Už na to přišli i v OSN.

J. Farda 16.5.2017 19:36

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

Pro Vás je to jasné, pro jiné ne, slušně řečeno se sedmsetdvacetjedničko mýlíte. http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/rezoluce-osn-o-rozdeleni-palestiny-29-11-1947/ . http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-palestina-1948-1959-08w-/p_zahranici.aspx?c=A170104_204758_p_zahranici_wag . http://mideastweb.org/timeline.htm

V. Kain 16.5.2017 19:30

Re: Zajímavé

Podívejte se na snímek co drží ten muslimský fanatik v ruce.Určitě to není žádná rybička vy chytrolíne.

V. Kain 16.5.2017 19:27

Re: Kde muslim, tam nebezpečno.

Souhlasím.Ten osvícený jordánský kašpar nenávidí izraelce naprosto stejně jako každý vyznavač Islámu.

J. Farda 16.5.2017 17:54

Re: Teror je teror

Poučte se, že to není, jak evidentně myslíte, jednobarevné: http://samanovodoupe.blogspot.cz/2010/06/deir-jasin-temna-skvrna-ve-valce-na.html

H. Balzám 16.5.2017 16:30

Re: Teror je teror

Každý normální člověk ví, která bije. Kdo je agresor a terorista, kdo se jen adekvátně a dle mého až příliš humánně brání útokům zvěře, která se jen náhodou naučila mluvit. Kdyby se Izraelci rozhodli pro úplné vyhlazení všech plastelínců, neschvaloval bych to, ale chápal. Nestane se to, protože Izraelci mají v sobě mnohem víc lidství než vy, zapráskaná židobijecká pakáž...

H. Balzám 16.5.2017 16:26

Re: Zajímavé

Naprosto přesně. I cvičenému člověku trvá reakce a vytažení pistole něco kolem dvou až tří vteřin. Když ho napadnu tak, aby do poslední chvíle nic netušil, stačí mne možná ve finále zastřelit, ale já mu dokážu způsobit smrtelná zranění.

R. Brzák 16.5.2017 15:54

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

Britský mandát Palestina MĚLA být rozdělena na území pro Araby a území po Židy. Pak došlo k rozdělení na Zajordánsko a ten zbytek, na jehož území jsou dnes Izrael a území palestinských Arabů. Ten poměr byl přibližně 80:20... Teprve potom, protože Arabové (britští spojenci ve válce proti Osmanům) MOC CHTĚLI, byl ten zbytek znovu rozdělen - a navrhnuté rozdělení Izraelité schválili a založili Izrael, zatímco Arabové celosvětově toto odmítli a započali válku! Kdo tu moc chtěl, je zcela zřejmé, Vy sionisto! A kdo chtěl moc, nemá nic - by se chtělo říci v souladu s odvěkou pravdou. Jenže Izraelci se toho nedrží - a proto vracejí v obranných válkách dobytá území zpět o rukou Arabů. Že si tito začali říkat Palestinci, je i slovy jejich předáků jen taktika...

H. Lukešová 16.5.2017 15:28

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

Nenávist k nemuslimům se učí v mešitách, máte to trošku popletené.

H. Lukešová 16.5.2017 15:27

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

Moc toho chtějí především Arabové. Chtějí všechno. No kdo chce moc a moc, často nemá nic.

R. Brzák 16.5.2017 15:26

Re: Zajímavé

Pane Beránku, já nejsem praktik v boji s nožem - neb v mém výcviku jsem pracoval s pistolí. Ale moji tehdejší kolegové procházeli i výcvikem s nožem. A můžu vám naprosto jednoznačně říci, že v případě, že jsem měl "pistoli" v pouzdře, byl jsem v boji s gumovými náhražkami proti kolegovi s nožem na odpis během vteřiny...

Arab si vybírá prostě policistu, či Žida, či jiného nevěřícího v Izraeli prostě proto, že mu jde o mučednictví - když totiž zemře v boji za "věc Alláhovu", dostane se do ráje, ač byl jeho předchozí život plný jakýchkoliv činů.

O. Dvořák 16.5.2017 15:21

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

Ocenil bych nějaký zdroj, podle kterého část Britského mandátu Palestina na západ od Jordánu (dnešní Izrael) NEMĚLA připadnout pouze Židům.

D. Novak 16.5.2017 15:15

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

Neměla. Ale sionisté moc chtěli. A chtějí dodnes.

D. Novak 16.5.2017 15:14

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

To se v ješivách učí nenávist ke gojim.

D. Novak 16.5.2017 15:12

Teror je teror

Správně! Souhlasím! Ale jak to vypadá v praxi! Zhruba dva dny jsem s místními prosionisty vedl plodnou debatu. Dle nich je palestinský chlapec co hodí kamenem po izraelském vojákovi terorista (osadník házet kamení může). Neboť i kámen může zabít (ten od osadníka asi ne). Ale zabít může i útok těžkými zbraněmi na hustě osídlené město jako je Gaza. Ale tam vlastně nežijí vyvolení. A vrhač kamenem je terorista, kladeč bomby do hotelu Krále Davida se stane izraelským premiérem. Opravdu tedy platí teror je teror? Kolik dostane vrhač kamení a kolik si odseděl ten co položil bombu do hotelu Krále Davida?

P. Beránek 16.5.2017 15:06

Re: Zajímavé

Koukám, že jste praktik v "odpravování" lidí nožem.:-(

A. Alda 16.5.2017 14:06

Kde muslim, tam nebezpečno.

Osvícený muslim je protimluv. Nic takového neexistuje. Pouze se stává, že se muslimským panovník necítí dost silný, aby zaútočil, proto se tváří je přítel nebo aspoň jako neutrál. Ale není jím.

H. Balzám 16.5.2017 14:02

Re: Zajímavé

Je vidět, že jste měl v ruce možná akorát tak ten kapesní nožík. Dejte si bambitku za pás, já si vezmu ten nožík a garantuju vám, že vás klidně odpravím a nestihnete na tu bambitku ani šáhnout. Vy teoretiku terorismu.

P. Beránek 16.5.2017 12:36

Zajímavé

Takže ten Arab si vybral OZBROJENÉHO policistu, který ho sáááámozřejmě v ničem neomezoval, aby ho napadl kapesním nožíkem?

To vám uvěří tak akorát sl. Lukešová.

O. Dvořák 16.5.2017 11:16

Re: Dostupné záběry

Připadá vám normální heslo "kdo nejde s námi, jde proti nám"? Hitler by si z vás mohl vzít příklad, a to říkám s plnou odpovědností, paní Lukešová.

R. Morava 16.5.2017 11:13

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

A nejhorší je že toto vyučování probíhá v případě Palestinců za evropské peníze.

O. Dvořák 16.5.2017 10:56

Re: Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

"dělit se měla jen Cisjordania"? Neměla spíš celá připadnout Židům?

H. Lukešová 16.5.2017 10:56

Re: Dostupné záběry

A ne snad? Z vašich příspěvků lze vyčíst sympatii k muslimskému terorismu...

O. Dvořák 16.5.2017 10:52

Re: Palestinec je Arab, žijící v Jordánsku, který nepatří

Děkuji za vysvětlení, ale v tom případě se nejedná o menšinu, ale o většinu.

P. Vaňura 16.5.2017 10:47

Jen bych připomněl, že Britské mandátní území Palestina,

vytvořené po WW1, zahrnovalo nejen celý dnešní Izrael + "okupovaná území" (dříve Cisjordania) ale také celé dnešní Jordánsko (dříve Tranjordania). Původně mělo být CELÉ TOTO ÚZEMÍ být rozděleno mezi Židy a Araby. R. 1946 ale došlo v tzv. Transjordánii s britským souhlasem k vyhlášení samostatného Jordánska, existujícího jako britský protektorát již od r. 1921 a dělit se měla jen Cisjordania. Židé s tímto souhlasili, Arabové ne a ihned po vzniku Izraele nový stát napadli.

P. Vaňura 16.5.2017 10:23

Palestinec je Arab, žijící v Jordánsku, který nepatří

do menšinové skupiny beduínů, ke které patří panovnický rod.