24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: To snad ne!

Strašný zločin spáchal Izrael v jeruzalémském Starém městě. Tedy podle vlády v Ammánu. Ta říká, že izraelská vláda je odpovědná za smrt jordánského občana, k níž došlo v sobotu 13. května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 16.5.2017 15:12

Teror je teror

Správně! Souhlasím! Ale jak to vypadá v praxi! Zhruba dva dny jsem s místními prosionisty vedl plodnou debatu. Dle nich je palestinský chlapec co hodí kamenem po izraelském vojákovi terorista (osadník házet kamení může). Neboť i kámen může zabít (ten od osadníka asi ne). Ale zabít může i útok těžkými zbraněmi na hustě osídlené město jako je Gaza. Ale tam vlastně nežijí vyvolení. A vrhač kamenem je terorista, kladeč bomby do hotelu Krále Davida se stane izraelským premiérem. Opravdu tedy platí teror je teror? Kolik dostane vrhač kamení a kolik si odseděl ten co položil bombu do hotelu Krále Davida?

H. Balzám 16.5.2017 16:30

Re: Teror je teror

Každý normální člověk ví, která bije. Kdo je agresor a terorista, kdo se jen adekvátně a dle mého až příliš humánně brání útokům zvěře, která se jen náhodou naučila mluvit. Kdyby se Izraelci rozhodli pro úplné vyhlazení všech plastelínců, neschvaloval bych to, ale chápal. Nestane se to, protože Izraelci mají v sobě mnohem víc lidství než vy, zapráskaná židobijecká pakáž...

F. Lesniak 16.5.2017 21:56

Re: Teror je teror

Ano, každý normálně myslící člověk ví, že agresor a okupant je Izrael. O tom žádná. Už na to přišli i v OSN.

J. Farda 16.5.2017 22:08

Re: Teror je teror

Už jsem myslel, že se árijče Lesniaku svých mouder ("kdo kdy viděl žida pracovat?") zdržíte. No, škoda Vás a Vašich židožroutských souputníků, že carskou Ochranku v 17tém zlikvidovali bolševici, jinak by svůj velespis Protokoly sionských mudrců pro Vaše potřeby nepochybně aktualizovala. Máte holt smůlu, takže jděte se svým i UNESCOvským židožroutstvím do pihele nejčernější ....! :-P

D. Novak 17.5.2017 8:46

Re: Teror je teror

A kdyby takhle někdo chápal, ne souhlasil s Adolfem a jeho konečným řešením....pak by to byl nácek. Máte velmi podobné myšlení. A to já jsem prý antisemita :-)

J. Farda 16.5.2017 17:54

Re: Teror je teror

Poučte se, že to není, jak evidentně myslíte, jednobarevné: http://samanovodoupe.blogspot.cz/2010/06/deir-jasin-temna-skvrna-ve-valce-na.html

A. Alda 16.5.2017 14:06

Kde muslim, tam nebezpečno.

Osvícený muslim je protimluv. Nic takového neexistuje. Pouze se stává, že se muslimským panovník necítí dost silný, aby zaútočil, proto se tváří je přítel nebo aspoň jako neutrál. Ale není jím.

V. Kain 16.5.2017 19:27

Re: Kde muslim, tam nebezpečno.

Souhlasím.Ten osvícený jordánský kašpar nenávidí izraelce naprosto stejně jako každý vyznavač Islámu.

P. Beránek 16.5.2017 12:36

Zajímavé

Takže ten Arab si vybral OZBROJENÉHO policistu, který ho sáááámozřejmě v ničem neomezoval, aby ho napadl kapesním nožíkem?

To vám uvěří tak akorát sl. Lukešová.

H. Balzám 16.5.2017 14:02

Re: Zajímavé

Je vidět, že jste měl v ruce možná akorát tak ten kapesní nožík. Dejte si bambitku za pás, já si vezmu ten nožík a garantuju vám, že vás klidně odpravím a nestihnete na tu bambitku ani šáhnout. Vy teoretiku terorismu.

P. Beránek 16.5.2017 15:06

Re: Zajímavé

Koukám, že jste praktik v "odpravování" lidí nožem.:-(

R. Brzák 16.5.2017 15:26

Re: Zajímavé

Pane Beránku, já nejsem praktik v boji s nožem - neb v mém výcviku jsem pracoval s pistolí. Ale moji tehdejší kolegové procházeli i výcvikem s nožem. A můžu vám naprosto jednoznačně říci, že v případě, že jsem měl "pistoli" v pouzdře, byl jsem v boji s gumovými náhražkami proti kolegovi s nožem na odpis během vteřiny...

Arab si vybírá prostě policistu, či Žida, či jiného nevěřícího v Izraeli prostě proto, že mu jde o mučednictví - když totiž zemře v boji za "věc Alláhovu", dostane se do ráje, ač byl jeho předchozí život plný jakýchkoliv činů.

H. Balzám 16.5.2017 16:26

Re: Zajímavé

Naprosto přesně. I cvičenému člověku trvá reakce a vytažení pistole něco kolem dvou až tří vteřin. Když ho napadnu tak, aby do poslední chvíle nic netušil, stačí mne možná ve finále zastřelit, ale já mu dokážu způsobit smrtelná zranění.

V. Kain 16.5.2017 19:30

Re: Zajímavé

Podívejte se na snímek co drží ten muslimský fanatik v ruce.Určitě to není žádná rybička vy chytrolíne.

P. Beránek 16.5.2017 23:34

Re: Zajímavé

Ze snímku není zřejmé jestli je to "rybička" nebo nějaký klacík. A není také zřejmé, zda ten který to drží je Arab nebo policista.

J. Vintr 16.5.2017 9:57

Dokud bude dětem v celém arabském světě

od malička v souladu s Koránem vtloukána do hlav nesmiřitelná nenávist k Židům, nelze čekat, že se něco změní.

R. Morava 16.5.2017 11:13

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

A nejhorší je že toto vyučování probíhá v případě Palestinců za evropské peníze.

D. Novak 16.5.2017 15:14

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

To se v ješivách učí nenávist ke gojim.

H. Lukešová 16.5.2017 15:28

Re: Dokud bude dětem v celém arabském světě

Nenávist k nemuslimům se učí v mešitách, máte to trošku popletené.

O. Dvořák 16.5.2017 9:48

Dostupné záběry

"Z dostupných záběrů je patrné, že Jordánec si počínal jako smyslů zbavený." - Pokud jsou tohle ty dostupné záběry, tak z nich není patrné vůbec nic...

J. Hanzal 16.5.2017 10:07

Re: Dostupné záběry

To chce, pane Dvořáku, otevřít oči. Ovšem když se Vám terorismus mochamedánů zamlouvá tak samozřejmě není nic vidět.

O. Dvořák 16.5.2017 10:14

Re: Dostupné záběry

Samozřejmě. Nečekal jsem nic jiného, než že mě nařknete z lásky k terorismu.

J. Hanzal 16.5.2017 10:23

Re: Dostupné záběry

Nezlobte se, ale Vaše vyjádření k tomu evokuje.

H. Lukešová 16.5.2017 10:56

Re: Dostupné záběry

A ne snad? Z vašich příspěvků lze vyčíst sympatii k muslimskému terorismu...

O. Dvořák 16.5.2017 11:16

Re: Dostupné záběry

Připadá vám normální heslo "kdo nejde s námi, jde proti nám"? Hitler by si z vás mohl vzít příklad, a to říkám s plnou odpovědností, paní Lukešová.

K. Křivan 16.5.2017 9:12

Nenechat se zabít

a navíc od araba, to je zločin ! To taky poznáme na vlastní kůži !

R. Gramblička 16.5.2017 6:56

že by

že by příslušník početné palestinské menšiny v Jordánsku?

P. Lenc 16.5.2017 8:14

Re: že by

Většina nebo menšina, vyznává to "mírumilovný" islám a tím je vše řečeno.

O. Dvořák 16.5.2017 9:50

Re: že by

Doteď jsem žil v domnění, že "Palestinec" je každý Arab-muslim, žijící na území Izraele. Pak ale netušim, co je to "příslušník početné palestinské menšiny v Jordánsku"...

P. Vaňura 16.5.2017 10:23

Palestinec je Arab, žijící v Jordánsku, který nepatří

do menšinové skupiny beduínů, ke které patří panovnický rod.