25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Boj se přiostřuje

Evropský establishment se velice radoval ze zvolení Emmanuela Macrona francouzským prezidentem. Jeho představitelům se ulevilo, když byla kandidátka Národní fronty Marine Le Penová vysoce poražena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 15.5.2017 21:23

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

To ano, škodí více, ale já je přece nechválí, ani nepíšu, že se Zeman s nimi má kamarádit. Mně se pouze a jedině nelíbí jeho skuteční a současní kamarádi.

J. Kanioková 15.5.2017 21:21

Maximálně souhlasim s tím komentářem "uvnitř" článku

Takové to shazování lidí, kteří se mnou nesouhlasí, to jsou prostě kecy z věže ze slonoviny..

M. Prokop 15.5.2017 21:20

Re: Korunové dluhopisy nebyl výmysl Kalouska

Vám divné.

Nebo že by Kalousek ovlivňoval i Wall Street a EUniji?

M. Prokop 15.5.2017 21:18

Re: Ani EU nepotřebujeme, my sami

To je vzájemné, místní verbež se odvolává na EU a obráceně.

D. Polanský 15.5.2017 20:22

Re: Korunové dluhopisy nebyl výmysl Kalouska

Vždy když je Kalousek ministr financí, je krize. Divné!?

D. Polanský 15.5.2017 20:21

Ani EU nepotřebujeme, my sami

produkujeme tvrdší zákony než EU, např. kouření.

P. Portwyn 15.5.2017 18:39

Re: Politici nevědí, jak příznačné, psáno v článku

Hlavně lid středostavovský. Sprostý lid má celkem jasno (Unii moc ne, migraci určitě NE!), ale konzumenti ČT jim to žerou.

P. Portwyn 15.5.2017 18:38

Re: "Tajemní"

Nemluvě o tom, jak bezvýznamný je rozdíl mezi pozadím (viz titulek) a perdelí ;o)

Podle mne ten souboj probíhá i uvnitř církve. Viz např. některá prohlášení současného papeže.

P. Portwyn 15.5.2017 18:35

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

Ona je i otázka, jestli cílem je opravdu islamizace, nebo jen likvidace "kultury bílého muže". Islámská migrace může být jen prostředek... může jít skutečně o plánovanou civilizační sebevraždu, i když motiv netuším. Ovšem co do důsledků to pochopitelně vyjde nastejno.

J. Jurax 15.5.2017 17:45

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

Jak si to přiblblá nanynka, co se nepoučila nejen z minulosti maluje :-)))

J. Krásenský 15.5.2017 17:37

Re: Vcelku souhlasím,

Podle vlastních slov hlasoval proti bombardobání. Svou chybu ale brzy napravil uznáním Kosova.

J. Krásenský 15.5.2017 17:33

Re: Vcelku souhlasím,

Schwarzenberg řekl, že hlasovali.

S. Netzer 15.5.2017 17:18

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

:-))))

Jak si to přiblblý čecháček, který se nepoučil z minulosti, maluje.

M. Prokop 15.5.2017 16:57

Re: Korunové dluhopisy nebyl výmysl Kalouska

Získal peníze pro stát tak, aby z toho něco měli i ti, kdo je státu půjčili.

J. Jurax 15.5.2017 16:44

Re: Politici nevědí, jak příznačné, psáno v článku

Mlčí.

To aby sprostný lid nebyl znepokojován a správně volil.

J. Jurax 15.5.2017 16:43

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

Ano.

Hrozba Putinem má překrýt reálně existující hrozbu islamizace; aspoň tak si to eurohujeři malují.

Reálně nám svou politikou škodí víc Anděla a brusel než Putin.

J. Jurax 15.5.2017 16:39

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

Hlásim se ... ale Vy se mezi nás necpěte, chybí Vám na inteligenta právě ta inteligence :-)

J. Jurax 15.5.2017 16:36

Re: Jsem už stářím poněkud dementní

Jste.

Neboť nerozumíte principu těch korunových dluhopisů; ale zato demagogie Vám jde.

http://www.dluhopisove.info/brzky-konec-korunovych-dluhopisu/

http://www.podnikatel.cz/clanky/za-co-vsechno-muze-kalousek-myty-a-fakta-okolo-historie-korunovych-dluhopisu/

J. Jurax 15.5.2017 16:24

Re: Perestrojkareni skryte v te otazce

Ehm - a přijdou-li členské státy k rozumu, pak bude veta po Unii ... přinejmenším v dnešní podobě a možná úplně.

"Když se i k Unii kritických politiků, kteří by tomu měli alespoň trochu rozumět, zeptáte, které pravomoci by se měly vrátit na národní úroveň, nebo která směrnice EU by se měla zrušit, tak nevědí."

Nuže, které pravomoci by se měly vrátit na národní úroveň? A která směrnice EU by se měla zrušit?

Odpověď je v obou případech prostá - VŠECHNY!

J. Jurax 15.5.2017 16:18

"Tajemní" v pozadí jsou finanční kapitál, sluhové ďáblovi.

Ehm - definice satanismu z Wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/Satanismus se mi zdá na letmé přečtení být v rozporu s Vaším tvrzením o hnací síle "současného protilidského vývoje" ... :-)

A mezi vedením do pekla a do perdele bych viděl přece jen jistý zdaleka ne nevýznamný rozdíl ... :-)

A finanční kapitál co sluhové ďáblovi ... když už tak vzletně píšete, nepřijdou Vám taky církve jak nevěstky babylónské? To by bylo ze stejného soudku ... :-)))

P. Portwyn 15.5.2017 16:09

Re: Raději sinisace než islamisace.

Zeman se sám deklaroval jako eurofederalista. Ovšem je otázka, zda na téhle pozici setrval. A taky jestli se jen nechtěl vymezit vůči Klausovi. On se vymezuje rád... možná se zas teď vymezil na druhou stranu. Nevím.

P. Portwyn 15.5.2017 16:07

Re: Politici nevědí, jak příznačné, psáno v článku

Jo. A o nevýhodách (např. aktuálně se pohybující davy migrantů s nejasnou identitou a velmi pochybnými cíli) se mlčí.

A. Alda 15.5.2017 14:42

Raději sinisace než islamisace.

Ovšem jádra pravdy jste se dotkl: byl to Zeman, kdo první vyvěsil na hradě vlajku utlačovatele.

A. Alda 15.5.2017 14:41

Autokatylytická reakce

čili sebeprodukující zlo.

A. Alda 15.5.2017 14:40

Jsem už stářím poněkud dementní

a tak Vám zřejmě moc nerozumím: Když krade stát, je to v pořádku, ale když se někdo nenechává státem okrádat, je to zločinné? Tedy když státní funkcionář vymyslí, jak šidit a lhát, aby stát měl na jeho vysoký plat a další prebendy, tak jde o ušlechtilou činnost ve prospěch státu, a když pak tento recept využije soukromník k tomu, aby se státem nenechal odírat, je to zločin a lumpárna?

A. Alda 15.5.2017 14:34

"Tajemní" v pozadí jsou finanční kapitál, sluhové ďáblovi.

Nejsem evangelikální ultras, ale také si myslím, že hlavní hnací silou současného protilidského vývoje jsou satanisti. Vědomí i nevědomí služebníci pekla. Evangelikální ultras by se zřejmě hodně divili, kdyby zjistili, kolik katolíků to vidí stejně.

Ve Francii bych hlasoval pro LePennovou, v Německu bych hlasoval pro AfD, v Holandsku bych hlasoval pro Wilderse - ale pro koho budu hlasovat v České republice, to zatím netuším. Zcela jistě to ale nebude žádná z partají toho "establishmentu", který u nás od roku 1990 vládne. A vede nás buď do pekla, nebo (pro ateisty) do pr...e.

A jak svět funguje, to je přeci napsáno v Bibli: Lukáš 4,5-7.

Ovšem jinak jste ten článek napsal velice dobře.

J. Jurax 15.5.2017 14:33

Re: Politici nevědí, jak příznačné, psáno v článku

No, fronty před hranicemi nebyly nic extra, nicméně daly se přežít. A byly jenom někdy a někde.

Ono je to holt spíš politikum - pohleďte, jak to krásně EU pro Vás udělala, ani ten pas nakonec nemusíte vytahovat, ba ani jej nemusíte mít ...

J. Vlček 15.5.2017 14:13

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

Zatímco správná muslimská slepice sedí na hřadle a čeká až přijde na řadu.

V. Vaclavik 15.5.2017 14:07

Perestrojkareni skryte v te otazce

"Když se i k Unii kritických politiku, kterí by tomu meli alespon trochu rozumet, zeptáte, které pravomoci by se mely vrátit na národní úroven, nebo která smernice EU by se mela zrušit, tak nevedí. "

To mate jako kdyby se vas Jakes za minuleho rezimu zepta, ktere smernice zrusit, ktere pravomoci vratit, tak aby ten socialismus zacal konecne fungovat, tedy generovat prosperitu a spokojenost lidu, vratil jim budovatelsky zapal... uz vidite, jako ja to pitomost se takhle ptat? Takove ptani je nefer, stavi na premise, ze husa zustane cela, zatimco my se najime.

Ovsem jako ryba smrdi od hlavy, tak i ta nase Unie smrdi od svych clenskych statu. V nich je ten pes zakopany, ne v Unii jako takove. Kdyz kocicka a pejsek neprijdou k rozumu, tedy kdyz clenske staty neprijdou k rozumu, budou ten dort a ta Unie nechutne, udela se nam po nich spatne.

S. Netzer 15.5.2017 13:56

Re: Zemana jsem nevolil, ale jsem rád, že byl zvolen.

No vida, pomalu se houfují. :-))))