23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

EVROPA: Schengen selhal - co dál?

Myšlenka zrušení hraničních kontrol uvnitř EU byla hezká. Je pohodlné, když lidé mohou volně překračovat hranice a jezdit do ciziny na dovolenou a za prací bez zastavení. Nesmí to ale být na úkor bezpečnosti našich občanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 15.5.2017 12:50

Re: Sociálním inženýrům v Bruselu

Pardon, ale s tím nesouhlasím.

B. Rameš 15.5.2017 10:24

Re: "I stát musí mít svoji hranici."

Kolik mrtvých a okradených potřebujeme, abychom měli právo pustit k sobě domů jen toho, kdo tu nebude krást a zabíjet? Deset? Pět tisíc? Milión? Máme vůbec právo mít nějaké "doma"? Nebo musíme žít v nějaké globální komuně, kde jsou si všichni rovni (jen někteří jsou si rovnější)?

J. Kopis 14.5.2017 20:10

Re: Je to všechno jednoduché.

Vy jste o Klausovi za posledních 27 let nikdy neslyšel?

P. Aron 14.5.2017 16:57

Re: Ona je fajn

Díky za odkaz, tohle jsem neznal :-)

J. Kanioková 14.5.2017 16:51

Ona je fajn

Lauren Southern - je Evropa odsouzena k zániku? [cz tit] -

https://www.youtube.com/watch?v=h_1DXapvUUg

P. Aron 14.5.2017 15:41

Re: Pan Mach

Chybí jim tah na branku. Petr Mach je dobrý v diskusi odborníků, měl dobré projevy i v Europarlamentu, ale je to prostě spíše akademik. Sice lepší než Petr Fiala z ODS, ale stále akademik. Sympatický je, ale trochu charizmatu navíc by to chtělo. O Realistech zatím také uvažuji.

P. Aron 14.5.2017 15:38

A že se dá něco dělat

Dokazuje například Laureen Southern.

Southern, společně se třemi aktivisty francouzské organizace Génération Identitaire, se pokusila se svým člunem zablokovat loď německé levicové organizace s názvem Aquarius, která do Itálie nelegálně pašuje africké imigranty. Podle Southern byla loď právě na cestě pro další imigranty, když se jí malé plavidlo se Southern a třemi Francouzi pokusilo zablokovat.

https://stredoevropan.cz/2017/05/13/lauren-southern-se-vcera-v-aktu-obcanske-neposlusnosti-pokusila-v-italii-zablokovat-lod-s-imigranty/

M. Prokop 14.5.2017 15:19

Re: Plný soulas s návrhy, ALE

Kvůli tomu nebudu volit někoho, kdo buďto taky nemá šanci (Realisté), nebo má program mě protivný (zbytek).

M. Prokop 14.5.2017 15:18

Re: Sociálním inženýrům v Bruselu

Irák destabilizoval Saddám (žádná diktatura nevydrží věčně), Afghanistán Rusáci (tehdy sověti), Libyi Kaddáfí, trochu pomohli Frantíci), Sýrii hlavně Asadové (trochu pomohl Irán, Turecko, emiráty, SA). Ještě něco nevíte?

M. Prokop 14.5.2017 15:14

Re: Pan Mach

Bohužel nic jiného se slušným programem není.

A liberální přístup k připrchlíkům 3i zdaleka neznamená nechat je volně pobíhat.

M. Prokop 14.5.2017 15:13

Re: Ono už i Němcům dochází

Mně se líbilo, jak klidně přijali důstojníka Bundeswehru jako asylanta. Prověřování nula nula prd.

R. Brzák 14.5.2017 15:01

Re: Pan Mach

řeším podobné dilema - Svobodní mají program, který mohu podepsat téměř bez výhrad (což je rozdíl od všech ostatních stran, včetně mi sympatických realistů). Ale jsou stranou marginální...mám tedy volit někoho, s kým nesouhlasím? a není právě tento můj postoj důvodem, proč jsou Svobodní, Vašimi slovy, bez šance?

P. Aron 14.5.2017 14:41

Re: Plný soulas s návrhy, ALE

To by sice byli a já je podvakráte volil, ale nemají sebemenší šanci.

J. Berger 14.5.2017 14:40

Re: Dámy a pánové,

jo.

P. Aron 14.5.2017 14:40

Re: Sociálním inženýrům v Bruselu

Bruselským sociálním inženýrům a také Američanům, kteří nechtějí silnou Evropu s vlastní měnou. Ostatně, kdo ty státy jako Irák, Afghanistán, Libye, Sýrie atd. destabilizoval ?

P. Aron 14.5.2017 14:38

Re: Dámy a pánové,

Asi by to chtělo většinový systém.

P. Aron 14.5.2017 14:37

Ono už i Němcům dochází

Jaký je to průser. Tady zpráva německé rozvědky :

Německé zpravodajské služby dle tajného dokumentu vyjadřují znepokojení nad nekončícím proudem uprchlíků, kteří prý do země přinášejí extremismus. Podrobnější informace přináší britský deník Daily Mail.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Desuplna-zprava-nemecke-rozvedky-Uz-soucasna-situace-se-neda-zvladnout-a-vali-se-dalsi-statisice-405407

P. Aron 14.5.2017 14:35

Pan Mach

osobně je mi sympatický, ale co se týče migračních problémů zprvu razil postoj liberální. Svobodné jsem volil, ale už nebudu - jsou zcela bez šance.

J. Berger 14.5.2017 14:21

Dámy a pánové,

víte, co je u nás v politice největší problém? Milion pidistran. Některé z nich mají třeba rozumný program, ale jsou příliš malé.A občas i podobný. V Anglii či Americe (a nakonec i jinde na Západě) mají 2 strany: Pravici a levici (demokraté / republikáni, labouristé / konservativci...). Každému je jasné, o co jde a každý je také volí dle svého gusta a názoru. U nás např. konzervativci, realisté a svobodní, všechny bych klidně volil, a ještě několik dalších, ale nemůžete dát hlas několika stranám. Když dáte jen jedné (0,5% - a každá bude mít takové minimum), nedostane se do parlamentu a přihrajete část svého hlasu KSČM, což jistě (většinou) nechcete. Kdyby se spojily do jedné, jistě by se do parlamentu dostaly. Ale to by holt nebyl každej "předseda". Velké strany uzavírají podivné koalice, které se občas zvrhnou v konkurenční boj - např. současně, ("to je dobré pro naši stranu" bez ohledu na zájem státu).

M. Rubáš 14.5.2017 12:14

Zavřít hranice

Je potřeba zavřít hranice. Migrační krize z Afriky a blízkého východu bude trvat desetiletí. Pokud se hranice neuzavřou, Evropa skončila.

http://www.epshark.cz/clanek/95/muslimsky-svet-predstavuje-permanentni-uprchlickou-krizi

J. Kulheim 14.5.2017 12:11

Sociálním inženýrům v Bruselu

se současná uprchlická krize hodí. Možná, že jí chtějí využít k dalšímu potlačení národních identit. Úpadek evropských hodnot začal odmítnutím tradičního řádu levicovou revolucí mladých na Západě v šedesátých letech. Cílem je rozředit i naše hodnoty a historické souvislosti. Evropa by potom nebyla společenstvím států a národů, ale byla by společenstvím lidí bez kořenů, národního a historického ukotvení. Taková společnost se lépe ovládá a je asi výhodná pro nadnárodní korporace. Kvóty na „přerozdělování“ migrantů jsou nepřijatelné. Němci, Francouzi nech si jich přivezou jakýkoliv počet. Nás nechejte v klidu žít. Komandování jsme si užili dost.

Solidarita je nepochybně velkou hodnotou, ale nesmí být zneužívána. Pomáhat těm, kteří se dostanou do existenčních problémů je jednou ze základních evropských hodnot. Jak posuzovat imigranty podle hodnot Evropy, když oni je neuznávají? Jednou ze základních hodnot evropské civilizace je důraz na zákonnost, dodržování pravidel a nezneužívání systémů.

Pokud přicházejí lidé strádající v důsledku válečných konfliktů a nechtějí se přizpůsobit životu v jiném kulturním prostředí, mají možnost po odeznění konfliktu, se vrátit tam, odkud přišli. Není nutné stavět mešity a zakládat no go zóny.

Mnozí migranti jdou za sociálními dávkami a doma zanechávají děti, manželky a staré rodiče. Přinášejí sebou kulturu, jež se s naším kulturním prostředím nutně dostane do konfliktu. Ukazuje se, že přizpůsobit se v jiné kulturním prostředí je velmi náročné.

J. Pospíšil 14.5.2017 4:30

Re: především

Ono to čumění musíte vykládat podle toho, kdo čumí. Sluníčkař čuměním čelí, nacionalista čuměním napadá.

J. Kanioková 14.5.2017 2:54

Hranice jako korzo

Stále více a více přistěhovalců z Afghánistánu, odcházející z Německa jdou do Francie

https://twitter.com/wszewko/status/863453439967232000

M. Prokop 13.5.2017 23:13

Re: Je to všechno jednoduché.

V čem?

I kdyby, proč by je to mělo deklasovat?

Víte o nich vůbec něco, kromě keců médií?

M. Prokop 13.5.2017 23:12

Re: Plný soulas s návrhy, ALE

Jistěže neprosadí. V té kočovné šaškárně je rozumných málo.

Začít je nutno zde. Volby se blíží a Svobodní v PS by byli lepší než levičáci všemožných odstínů.

J. Kanioková 13.5.2017 22:09

Re:

Jediné realistické strany v EP jsou - ECR, EFDD, ENF, a mají tam dohromady sílu jen 22,11 %

Co mohou prosadit ?

L. David 13.5.2017 21:16

Plný soulas s návrhy, ALE

ALEještě pane Machu prozraĎte, jak ty návrhy prosadíte v bruselském blázinci !

J. Kanioková 13.5.2017 21:11

Re:

Právník Aleš Rozehnal: Destrukce národního státu může poškodit demokracii - http://www.reflex.cz/clanek/komentare/79404/pravnik-ales-rozehnal-destrukce-narodniho-statu-muze-poskodit-demokracii.html

J. Kopis 13.5.2017 20:57

Re: Je to všechno jednoduché.

Jen je problém, že mají také dost blízko Klausovi, což je značně deklasuje!

M. Prokop 13.5.2017 20:51

Re: Je to všechno jednoduché.

Pokud bych si měl vybírat stranu a program, tak Svobodní na tom jsou podstatně lépe než Realisté.