20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

USA: Čím nebýt

V dávných dobách našeho dětství - tehdejšího Protektorátu Böhmen und Mähren - jsme si dávali otázky čím být, až vyrosteme, pokud by se nám tedy podařilo vůbec vyrůst a existovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 11.5.2017 19:27

Ad reklamy

Pokud to jenom trochu jde, tovar vnucovaný reklamou v médiích zásadně nekupuju. Příčí se mi za ty vesměs stupidní reklamy platit ...

P. Vaňura 11.5.2017 15:45

Jednou, když mě zavolal kdosi a nabízel mi cosi, jsem

se ho zeptal, kde vzal moje číslo. Řekl, že je jeho firma spolu se spoustou jiných KOUPILA.

A. Alda 11.5.2017 13:47

Jo.

Reklamy nás zaskočily.

M. Pivoda 11.5.2017 13:44

Čím nebýt?

Když mi bylo 17 let, zašel jsem se od studia knižních učebnic uvolnit na místní vesnické hřiště a špatně jsem tam kopnul do balonu (protože to nebyl můj sport, chodil jsem si na to hřiště jen zaběhat). Jeden ze starších kluků, který můj chybný výkon s balonem postřehl, ukázal na mne prstem a zvolal: "Z tebe bude jednou něco velkého!" A po krátké dramatické pomlce dodal: "Pokud ovšem do té doby tě něco malého nepo(s)ere!"

A tak se také stalo.

https://sites.google.com/site/innovationconsultingbrno/hot-news-1/cast1-svedectviodobeminule-verze1leden2017

T. Kočí 11.5.2017 11:22

Paroubek v trenkách.To nám chybělo!

J. Štrobl 11.5.2017 7:02

Vzpomněl jsem si na Júlia Satinského.

Ten jednou vyprávěl, jak se ptali jeho malé neteře, čím by chtěla být až bude velká. Ona tehdy odpověděla: "papaláška".

J. Lancik 11.5.2017 1:39

Verim, ze by si

Pan Ota mohl dovolit "unlisted number" a tim mit pokoj od otrapu. ze ma na svem telefonu okenko "Callers ID". Pokud vola telemarketing jeho ID se obvykle objevi jako "unknown caller" muze tyto volajici ignorovat. Delaji to tak moji znami a ja taky.

J. Kanioková 11.5.2017 0:39

Naprosto souzním,

kdysi jsem ani netušila, že ve mně může něco pudit tak negativní emoce, jako dnes reklamy. Jak na PC, v mailech, v TV. Brr..