19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Mysleme taky na sebe

Ohledně terorismu a masové muslimské migrace do Evropy platí v mezinárodních vztazích jedno velké tabu. Země jako Česko, Polsko a Maďarsko se navzdory vlastní imigrační strategii zdráhají říci, že jde o společný evropský bezpečnostní problém, který je smrtelně ohrožuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Bagár 20.4.2017 12:39

Braňme naše slovanské hodnoty proti evropským pahodnotám!

Občane Šejno, pro Vaši informaci: My roduvěrní Češi a Rusové nejsme žádní přivandrovalci. Zdůrazňuji: My RODUVĚRNÍ Češi a Rusové; zrádné emigranty ať vezme čert či Trockij.

Prostě: Kamkoli přijdeme jako národ, neseme si sebou naši Západní Asii, rodiště jediné opravdové kultury v celém kosmu. A tamní obyvatelstvo se buď přizpůsobí, nebo bude humánně odsunuto.

Takže doufejme, že Evropani – po našem konečném vítězství nad Euroamerikou a multikulti – přijmou DOBROVOLNĚ a rádi naše západoasijské hodnoty, a sami provedou odsun a znárodnění. Ušetří nám tím SPOUSTU práce pro vraha.

Mupy mup!

J. Kombercová 20.4.2017 12:56

Re: Braňme naše slovanské hodnoty proti evropským pahodnotám!

Slovanů je v naší kotlince sotva 50%, ostatní, rovnocenní k té půlce, jsme směskou národů, které prošly naším územím během staletí, jejich jedinci se zde usadili nebo jen zanechali potomky.

Sama jsem nepátrala po tom, jaký je můj původ, protože je mi to fuk... ale vím, že syn je Germán, po otcovské linii... mám ho snad pro to zabít? :)

Doufám, že jste svůj komentář napsal jako ironii, pak bych ho brala s porozuměním.

I. Bagár 20.4.2017 13:08

Re: Braňme naše slovanské hodnoty proti evropským pahodnotám!

Občanko Kombercová, pokud je Váš syn aspoň 50% Slovan, pak má určitou naději. Jak víme, v Německé demokratické republice cca 1 milion potomků hrdinných vojáků Rudé armády dokázal změnit charakter germánského národa, národa typicky nevzdělaného a brutálního. Ovšem v dalších generacích došlo - ředěním slovanské krve - k úpadku NDR.

Takže: Vašeho syna je nutno PEČLIVĚ vychovávat v duchu Vědy věd, čili marxismu-leninismu-stalinismu-putinismu. Nepouštět ho mimo hranice naší Západní Asie, neučit cizí jazyky (připomenu, že ruština NENÍ cizí jazyk).

Po našem opětovném vítězství nad Euroamerikou a multikulti budeme provádět prověrky; takže pak uvidíme.

Na shledanou v lepších časech!

J. Kombercová 20.4.2017 13:10

Re: Braňme naše slovanské hodnoty proti evropským pahodnotám!

:) Ano, VV.

J. Jurax 20.4.2017 17:56

Re: ano, pane Bagáre

No jo, všichni jsme přivandrovali z Afriky, byť někteří oklikami ...

Viz http://www.bradshawfoundation.com/journey/

J. Jelínek 20.4.2017 13:56

Re: Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

Mupy mup !

B. Rameš 21.4.2017 23:57

Re: Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

Tak vypadám trochu jako potomek asijského kočovníka a vždy na jaře se ve mně vzedme touha osedlat divoký koně, ale že bych obcoval s medvědy, najmně ruskými, z toho mě, prosím, nepodezírejte.

R. Morava 20.4.2017 13:12

Re: Jakoby praotec nemohl zastavit někde v norských fjorde

Zajímavá myšlenka pane Rameš. Pravda je, že to měli ti Norové na severu, i Britové na Západě posledních pár století mnohem jednodušší. Nory jemně otravovali maximálně příbuzní Švédové a na Brity se naposledy v 11 století dobyl Vilém dobyvatel. Možná proto mají tak malou psychologickou ochranu proti multikulturálnímu šílenství. My jsme tu museli čelit hordám z východu v podobě Mongolů, Turků, Maďarů a ze Západu Germánů.

To s tím Norskem potvrzuje i genetika. Většina mužských DNA, téměř 50% je typ I1 který v minulosti byl jen na severu Evropy, takže se tam drželi skutečně dlouho. Pak přišli naši příbuzní typu R1a a nakonec R1b a to platilo pro seveřany do konce minulého století, kdy je potrefilo multi-kulti šílenství. Typ R1b je pak častý hlavně na západě Evropy a britských ostrovech. Zatímco u nás, na Jihu v Itálii a v Německu se to geneticky celkem mlelo. Pravda to co tu píšu platilo jen do doby globalizace, neomarxismu a multikulturalismu. Dnes už třeba Švédové přestávají být Evropany...

I. Bagár 20.4.2017 14:37

Společně s muslimy proti multikulti a Euroamerice!

V něčem máte pravdu, občane Moravo: Rasová a národní čistota je PRVOŘADÝM předpokladem k úspěšnému budování národního socialismu, to věděl např. náš první socialistický president E. Beneš. Proto jsme museli odsunout Němce, Maďary a německojazyčné Ž... tedy sionisty, abychom mohli začít konečně budovat socialismus.

A Hitlerova vstřícnost vůči „rasově nezkaženým“ Angličanům je známa – viz např. Mein Kampf.

Každopádně: Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů, zatímco opravdoví muslimové usilují o totéž, co my roduvěrní Slovani – o ryze UNIKULTI společnost. Proto jsou muslimové, už od dob Husitského revolučního hnutí, přirozenými spojenci nás roduvěrných Slovanů v našem existenčním boji s Evropou a křesťanstvím.

Světu slovanský mír!

S. Netzer 20.4.2017 14:52

"Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Tímto tvrzením jste ale smrtelně urazil místní "sionistku" a vášnivou bojovnici proti multikultipolitkorektníkům, гражданин Bajgar.

I. Bagár 20.4.2017 15:08

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Urazil, urazil ... Nemohu lhát v takových základních věcech, jen abych se nedotkl něčích citečků.

Prostě: My roduvěrní Češi a Rusové víme, že JEDINĚ odsun a znárodnění (= národní, rasové a třídní vyčištění) našeho národního prostoru nám zaručí klid na práci, a po práci legraci. Proto plně podporujeme naše vedoucí představitele v jejich boji za zachování tzv. Benešových dekretů, proti EU, NATO, feudálům a křesťanům.

Že muslimové chtějí unikulti společnost jako my, jako chtěli Němci v letech 1933 až 1945 – to snad ví každý Čech a Rus s IQ>80.

Že sionisti (+moderní křesťani) naopak chtějí multikulti, to my Češi víme VELICE dobře – stačí se rozhlédnout po naší vlasti, stále ještě przněné nechutnými památkami na tisícileté působení cizorodých živlů.

Bez humánního odsunu a znárodnění by nebylo našeho socialismu. Volte ANO a KSČM!

S. Netzer 20.4.2017 15:22

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Takže byste se nakonec asi přece jenom shodli.

Slečna je ale trochu důslednější než Vy, jelikož hlásá nejenom rasovou očistu ("odnegření") ale i náboženskou ("odsun muslimů).

I. Bagár 20.4.2017 15:47

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Tak tu soudružku a soukmenovkyni rád poznám.

Ano, očista musí být důkladná, jinak prostě není účinná; viz např. naši poválečnou historii: Kdybychom naši vlast očistili tak důsledně jako naši starší ruští bratři tu svoji, tak by nebylo ani určitých potíží našeho budování, ani Prohraného listopadu. Jenže naši soudruzi otcové a dědové udělali chybu: Mysleli si, že dědičné nepřátele lze převychovat, a nechali zde jak část vykořisťovatelů, tak i náboženské tmáře.

A co udělali všichni ti Havlové, Švarcemberci, papeženci, kulaci? Přidali se k nám roduvěrným Čechům a Rusům, bojovali po našem boku za socialismus a unikulti? Prdlajs – zaryli se a čekali na příležitost k rozvracení. Proto, po našem opětovném vítězství nad Euroamerikou a multikulti, nesmíme chybu našich soudruhů předků opakovat.

Ať neustále sílí a vzkvétá tuhé přátelství mezi Českem a Velikým Ruskem!

S. Netzer 20.4.2017 15:55

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Budete mít určitě brzo příležitost onu soudružku sionistku poznat.

Poznáte ji podle vytříbené formy jejich příspěvků, které uvádí částicí "No, ...".

H. Lukešová 20.4.2017 17:13

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Nejsem žádná soudružka, soudružko muslimko sibylo...

A. Nový 20.4.2017 16:08

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Mohl bych konvertovat k vaší víře? :-)

H. Lukešová 20.4.2017 17:16

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Jo to máte pravdu, nesnáším neomarxisty, multikulturu, islám, nácky a bolševiky. Vážím si Izraele a vlasteneckých sionistických Židů.

S. Netzer 20.4.2017 17:26

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Není divu, vždyť vaši ideoví předchůdci také dbali na ideovou a rasovou čistotu, jak to zde popsal гражданин Bajgar.

H. Lukešová 20.4.2017 17:42

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Náckové a bolševici jsou VAŠI předci ne moji. V mé rodině nebyl nácek ani komouš. Není divu, že nemáte ráda Židy, když jste nacibolševického zaměření.

S. Netzer 20.4.2017 17:50

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Toho "zaměření" jste vy, ale vaše omezenost vám neumožňuje si to uvědomit.

H. Lukešová 20.4.2017 18:50

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Ne, nejsem, ale to je jak u "blbejch" já ne, já ne, to ty, to ty. Jste nacibolševička, to je jasné, ale nemá smysl se již v tomto vláknu opakovat.

S. Netzer 20.4.2017 19:26

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Tak se neopakujte.

I. Bagár 20.4.2017 18:40

Frau Netzer zarputile a marně propaguje evropské hodnoty

Ano, nám roduvěrným Čechům a Rusům ty „slavné“ evropské hodnoty (ve skutečnosti samozřejmě pahodnoty) nikdo nevnutí – ani po dobrém, ani po zlém.

Ano, my roduvěrní Češi a Rusové řešíme problémy s cizáky pomocí humánního odsunu resp. humánní likvidace. Evropani naopak cizáky přijímají, dokonce jim pomáhají. Proto Evropa upadá, v důsledku staleté invaze Ž... tedy sionistů a muslimů.

Proto Západní Asie vzkvétá po každém odsunu a znárodnění, viz naši vlast v letech 1945 až 1989.

Tohle Frau Netzer nechce pochopit, protože se nám Slovanům odrodila – stala se z ní Evropanka. Nechce potápět lodi s běženci, odmítá posílat nepřizpůsobivé do plynu, a snad by nedokázala ani hezky česky zlikvidovat německého kojence. Prostě: Beznadějný případ.

Ach jo.

S. Netzer 20.4.2017 19:09

Re: Frau Netzer zarputile a marně propaguje evropské hodnoty

To je tím, že jsem "sudetská árijka třetí kategorie", jak psal vlastenčík Čábelka. :-))))

R. Morava 20.4.2017 10:51

Souhlas a z toho vyplývá

Že nelze dál volit Sobotky, kteří si v EU ani nežblebtnou, ani Babiše, kteří mají své zájmy a nechápou a dokonce ani Bělohrádka, který nejde do konfliktu. Potřebujeme politiky do nepohody, kteří jasně řeknou to co se v článku píše, že nás politika Německa a Francie významně bezpečnostně ohrožuje a že tomu nebudeme ustupovat. A je úplné chucpe nám sem ještě migrant cpát!

J. Šimek 20.4.2017 9:10

Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

J. Dusitko 20.4.2017 9:31

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Nazdar západko! Naše neschopná vláda nic nepřerozděluje, oni se ti imigranti přerozdělují jaksi sami...

J. Šimek 20.4.2017 9:34

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Kolik, to je ta moje otázka, anonymní blbečku.

J. Fridrich 20.4.2017 10:33

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Tento je starej, ale dobrej - padá Šimek z Empire State Buildingu ( pro některé - z mrakodrapu ) a jak letí kolem 70tého patra říká JEŠTĚ JE TO DOBRÝ, letí kolem 20tého patra a říká JEŠTĚ JE TO DOBRÝ.......

J. Šimek 20.4.2017 12:37

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Fajn, ale vláda nikoho přerozděleného nepřijímá, veřejně to říká, ale vy a vám podobní se snažíte šířit paniku o tom, jak se sem ti vrazi hrnou a vláda jim ještě dává zelenou. No prostě jen lžete :o)