19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EVROPA: Mysleme taky na sebe

Ohledně terorismu a masové muslimské migrace do Evropy platí v mezinárodních vztazích jedno velké tabu. Země jako Česko, Polsko a Maďarsko se navzdory vlastní imigrační strategii zdráhají říci, že jde o společný evropský bezpečnostní problém, který je smrtelně ohrožuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 21.4.2017 23:57

Re: Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

Tak vypadám trochu jako potomek asijského kočovníka a vždy na jaře se ve mně vzedme touha osedlat divoký koně, ale že bych obcoval s medvědy, najmně ruskými, z toho mě, prosím, nepodezírejte.

S. Netzer 20.4.2017 19:26

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Tak se neopakujte.

S. Netzer 20.4.2017 19:09

Re: Frau Netzer zarputile a marně propaguje evropské hodnoty

To je tím, že jsem "sudetská árijka třetí kategorie", jak psal vlastenčík Čábelka. :-))))

I. Bagár 20.4.2017 19:02

Souhlas se Souhlasem!!

V Evropě, v Euroamerice je PEKLO, normálně: Zuří tam terorismus, kapitalismus a demokracie, prostě BEZUZDNÉ vykořisťování člověka člověkem. To ví každý roduvěrný Čech a Rus.

Proto si opět vzájemně pogratulujme k NESMÍRNĚ potěšitelnému faktu: Česko je nedílnou a VĚČNOU součástí Západní Asie. Dnes jsme sice ujařmeni EU a NATO, ale to se brzy změní; nejpozději po Milošově referendu o odchodu ČR z obou vražedných paktů.

Bude sice válka, protože EU a NATO nás nenechají jen tak snadno uprchnout ze Žaláře národů, ale nepřemožitelná Armáda Ruské federace přijde včas, jak legendární vojska z dávných kronik, jak v letech 1945 a 1968. A pak budeme opět humánně odsouvat a znárodňovat.

A potom – díky obnovení ženijně-technických opatření na hranicích + dočasné přítomnosti ruských vojsk - už budeme mít klid po práci, a po práci legraci. Vážně se už nemohu dočkat.

Volte šťastnou budoucnost našich dětí – volte ANO a KSČM!

H. Lukešová 20.4.2017 18:50

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Ne, nejsem, ale to je jak u "blbejch" já ne, já ne, to ty, to ty. Jste nacibolševička, to je jasné, ale nemá smysl se již v tomto vláknu opakovat.

I. Bagár 20.4.2017 18:40

Frau Netzer zarputile a marně propaguje evropské hodnoty

Ano, nám roduvěrným Čechům a Rusům ty „slavné“ evropské hodnoty (ve skutečnosti samozřejmě pahodnoty) nikdo nevnutí – ani po dobrém, ani po zlém.

Ano, my roduvěrní Češi a Rusové řešíme problémy s cizáky pomocí humánního odsunu resp. humánní likvidace. Evropani naopak cizáky přijímají, dokonce jim pomáhají. Proto Evropa upadá, v důsledku staleté invaze Ž... tedy sionistů a muslimů.

Proto Západní Asie vzkvétá po každém odsunu a znárodnění, viz naši vlast v letech 1945 až 1989.

Tohle Frau Netzer nechce pochopit, protože se nám Slovanům odrodila – stala se z ní Evropanka. Nechce potápět lodi s běženci, odmítá posílat nepřizpůsobivé do plynu, a snad by nedokázala ani hezky česky zlikvidovat německého kojence. Prostě: Beznadějný případ.

Ach jo.

J. Jurax 20.4.2017 17:56

Re: ano, pane Bagáre

No jo, všichni jsme přivandrovali z Afriky, byť někteří oklikami ...

Viz http://www.bradshawfoundation.com/journey/

J. Jurax 20.4.2017 17:52

Re: I. Bagáre veselej to hochu

Pardon, to moje předchozí o potrhlosti patří jinam - omlouvám se.

S. Netzer 20.4.2017 17:50

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Toho "zaměření" jste vy, ale vaše omezenost vám neumožňuje si to uvědomit.

J. Jurax 20.4.2017 17:49

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

I jako vtip blbé ...

J. Jurax 20.4.2017 17:48

Re: Program k ničemu

Ale kuš - ani jako vtip to není dobré ...

J. Jurax 20.4.2017 17:47

Re: I. Bagáre veselej to hochu

Ehm ... já naopak docela věřím tomu, že Vy račte být opravdu tak potrhlý, jak Vaše reakce naznačuje, a že si srandu neděláte.

J. Jurax 20.4.2017 17:44

Souhlas!!!

Je na čase starat se taky o sebe a nebýt ve vleku čtvrté říše přezdívané EU. Její (pro)imigrantská politika z ní činí entitu smrtelně pro Evropu nebezpečnou.

Nicméně soudím, že pro zamuslimené země typu Francie, Německa atd. je už pět minut po dvanácté. Zavinili si to sami a není v našem zájmu se solidárně s nimi propadat do muslimského pekla neboli džehenny, které jim zřejmě velmi vážně hrozí.

J. Lepka 20.4.2017 17:44

Re: Realisté zveřejnili program !

Mrazíku, už jen ten první argument je zcela nerealistický. Pokud nejste schopen oddělit zbožná přání oslovených voličů od reálných možností jak státu, resp. politické reprezentace většiny voličů, tak jeho ekonomiky, snad ani k volbám nechoďte.

H. Lukešová 20.4.2017 17:42

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Náckové a bolševici jsou VAŠI předci ne moji. V mé rodině nebyl nácek ani komouš. Není divu, že nemáte ráda Židy, když jste nacibolševického zaměření.

V. Braun 20.4.2017 17:40

Statistiky

Pane Franku, dejte sem odkaz na vámi uváděné německé statistiky, když už jste jej nedal do článku.

L. David 20.4.2017 17:29

Výborný článek, mám jen dvě připomínky:

1) Není dnes už formálně správné se ptát, zda chceme sousedit s křesťanskou zemí. Německo, ale také Rakousko už dávno křesťanskými zeměmi nejsou. Kdyby jimi byly, už dávno by migrační otázku řešily odvážně jinak. Na jejich adresu bych hovořil spíše o hedonistických bezvěreckých zemích.

2) Naše záměrné urážky na migrační téma mohou západoevropské země sice provokovat (to je asi tak vše) nikoliv ovšem vést k jejich záchraně. Vždyť autor článku sám dokládá, jak islám zachvátí a zničí západní Evropu jako požár už v brzkých létech.

My bychom se opravdu ještě mohli zachránit, pokud bychom o p r a v d u mysleli sami na sebe a činili za tím účelem patřičné kroky. Bohužel je těžko neco takového očekávat od Bohuslava Slabotky a jeho squadry.

A že snad u nás po podzimních volbách nastoupí nová a lepší garnitura? Ctěl bych tomu věřit! Ale než se chlapci a dívky někdy do vánoc vyhádají o to, kdo urve jaké ministerstvo, než se páni ministři vůbec rozkoukají, může taky už být na nějaké řešení migračního problému pozdě.

S. Netzer 20.4.2017 17:26

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Není divu, vždyť vaši ideoví předchůdci také dbali na ideovou a rasovou čistotu, jak to zde popsal гражданин Bajgar.

H. Lukešová 20.4.2017 17:16

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Jo to máte pravdu, nesnáším neomarxisty, multikulturu, islám, nácky a bolševiky. Vážím si Izraele a vlasteneckých sionistických Židů.

H. Lukešová 20.4.2017 17:13

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Nejsem žádná soudružka, soudružko muslimko sibylo...

J. Šimek 20.4.2017 16:12

Re: autor to pochopil poněkud obráceně

Pro infantily ano.

J. Šimek 20.4.2017 16:10

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Vláda to na mezinárodním fóru hlásí zcela otevřeně a to včetně ostatních členů V4 a vy jen lžete o tom, že se krčí a je zticha, usvědčený lháři.

A. Nový 20.4.2017 16:08

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Mohl bych konvertovat k vaší víře? :-)

V. Adrak 20.4.2017 15:59

Re: Nejen Německo; CELÁ Euroamerika je pro nás hrozbou!

Opět od té Německé páté kolony ein kessel buntes.

S. Netzer 20.4.2017 15:55

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Budete mít určitě brzo příležitost onu soudružku sionistku poznat.

Poznáte ji podle vytříbené formy jejich příspěvků, které uvádí částicí "No, ...".

A. Nový 20.4.2017 15:53

Re: Program k ničemu

Blbá blondýna Žofka zase předvádí svou nezměrnou Ynteligenci :-)

I. Bagár 20.4.2017 15:47

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Tak tu soudružku a soukmenovkyni rád poznám.

Ano, očista musí být důkladná, jinak prostě není účinná; viz např. naši poválečnou historii: Kdybychom naši vlast očistili tak důsledně jako naši starší ruští bratři tu svoji, tak by nebylo ani určitých potíží našeho budování, ani Prohraného listopadu. Jenže naši soudruzi otcové a dědové udělali chybu: Mysleli si, že dědičné nepřátele lze převychovat, a nechali zde jak část vykořisťovatelů, tak i náboženské tmáře.

A co udělali všichni ti Havlové, Švarcemberci, papeženci, kulaci? Přidali se k nám roduvěrným Čechům a Rusům, bojovali po našem boku za socialismus a unikulti? Prdlajs – zaryli se a čekali na příležitost k rozvracení. Proto, po našem opětovném vítězství nad Euroamerikou a multikulti, nesmíme chybu našich soudruhů předků opakovat.

Ať neustále sílí a vzkvétá tuhé přátelství mezi Českem a Velikým Ruskem!

T. Hraj 20.4.2017 15:38

Re: Vláda to dělá blbě? Kolik máme přerozdělených imigrantů?

Pravda, v otázkách imigračních jedná vláda zatím celkem dobře. Nutno však dodat, že má štěstí, že k nám migranti nechtějí a také, že Schultz/Merkel nás zatím neškrtí skrz europeníze abychom přijali kvóty.

Ale je to postoj pasívní a zápecnický (když se skrčíme a budem zticha, třeba to přejde). Autor správně říká, že to je velmi krátkozraké.

S. Netzer 20.4.2017 15:22

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Takže byste se nakonec asi přece jenom shodli.

Slečna je ale trochu důslednější než Vy, jelikož hlásá nejenom rasovou očistu ("odnegření") ale i náboženskou ("odsun muslimů).

I. Bagár 20.4.2017 15:08

Re: "Multikulti je produktem sionistů a moderních křesťanů"

Urazil, urazil ... Nemohu lhát v takových základních věcech, jen abych se nedotkl něčích citečků.

Prostě: My roduvěrní Češi a Rusové víme, že JEDINĚ odsun a znárodnění (= národní, rasové a třídní vyčištění) našeho národního prostoru nám zaručí klid na práci, a po práci legraci. Proto plně podporujeme naše vedoucí představitele v jejich boji za zachování tzv. Benešových dekretů, proti EU, NATO, feudálům a křesťanům.

Že muslimové chtějí unikulti společnost jako my, jako chtěli Němci v letech 1933 až 1945 – to snad ví každý Čech a Rus s IQ>80.

Že sionisti (+moderní křesťani) naopak chtějí multikulti, to my Češi víme VELICE dobře – stačí se rozhlédnout po naší vlasti, stále ještě przněné nechutnými památkami na tisícileté působení cizorodých živlů.

Bez humánního odsunu a znárodnění by nebylo našeho socialismu. Volte ANO a KSČM!