25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Mysleme taky na sebe

Ohledně terorismu a masové muslimské migrace do Evropy platí v mezinárodních vztazích jedno velké tabu. Země jako Česko, Polsko a Maďarsko se navzdory vlastní imigrační strategii zdráhají říci, že jde o společný evropský bezpečnostní problém, který je smrtelně ohrožuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Bagár 20.4.2017 19:02

Souhlas se Souhlasem!!

V Evropě, v Euroamerice je PEKLO, normálně: Zuří tam terorismus, kapitalismus a demokracie, prostě BEZUZDNÉ vykořisťování člověka člověkem. To ví každý roduvěrný Čech a Rus.

Proto si opět vzájemně pogratulujme k NESMÍRNĚ potěšitelnému faktu: Česko je nedílnou a VĚČNOU součástí Západní Asie. Dnes jsme sice ujařmeni EU a NATO, ale to se brzy změní; nejpozději po Milošově referendu o odchodu ČR z obou vražedných paktů.

Bude sice válka, protože EU a NATO nás nenechají jen tak snadno uprchnout ze Žaláře národů, ale nepřemožitelná Armáda Ruské federace přijde včas, jak legendární vojska z dávných kronik, jak v letech 1945 a 1968. A pak budeme opět humánně odsouvat a znárodňovat.

A potom – díky obnovení ženijně-technických opatření na hranicích + dočasné přítomnosti ruských vojsk - už budeme mít klid po práci, a po práci legraci. Vážně se už nemohu dočkat.

Volte šťastnou budoucnost našich dětí – volte ANO a KSČM!

J. Jurax 20.4.2017 17:44

Souhlas!!!

Je na čase starat se taky o sebe a nebýt ve vleku čtvrté říše přezdívané EU. Její (pro)imigrantská politika z ní činí entitu smrtelně pro Evropu nebezpečnou.

Nicméně soudím, že pro zamuslimené země typu Francie, Německa atd. je už pět minut po dvanácté. Zavinili si to sami a není v našem zájmu se solidárně s nimi propadat do muslimského pekla neboli džehenny, které jim zřejmě velmi vážně hrozí.

V. Braun 20.4.2017 17:40

Statistiky

Pane Franku, dejte sem odkaz na vámi uváděné německé statistiky, když už jste jej nedal do článku.

L. David 20.4.2017 17:29

Výborný článek, mám jen dvě připomínky:

1) Není dnes už formálně správné se ptát, zda chceme sousedit s křesťanskou zemí. Německo, ale také Rakousko už dávno křesťanskými zeměmi nejsou. Kdyby jimi byly, už dávno by migrační otázku řešily odvážně jinak. Na jejich adresu bych hovořil spíše o hedonistických bezvěreckých zemích.

2) Naše záměrné urážky na migrační téma mohou západoevropské země sice provokovat (to je asi tak vše) nikoliv ovšem vést k jejich záchraně. Vždyť autor článku sám dokládá, jak islám zachvátí a zničí západní Evropu jako požár už v brzkých létech.

My bychom se opravdu ještě mohli zachránit, pokud bychom o p r a v d u mysleli sami na sebe a činili za tím účelem patřičné kroky. Bohužel je těžko neco takového očekávat od Bohuslava Slabotky a jeho squadry.

A že snad u nás po podzimních volbách nastoupí nová a lepší garnitura? Ctěl bych tomu věřit! Ale než se chlapci a dívky někdy do vánoc vyhádají o to, kdo urve jaké ministerstvo, než se páni ministři vůbec rozkoukají, může taky už být na nějaké řešení migračního problému pozdě.

Z. Susnar 20.4.2017 14:59

I. Bagáre veselej to hochu

Ze si delas ze vsech rad legracku vid? Nebo ses opravdu tak potrhlej? Ja tomu neverim:):):)

J. Jurax 20.4.2017 17:47

Re: I. Bagáre veselej to hochu

Ehm ... já naopak docela věřím tomu, že Vy račte být opravdu tak potrhlý, jak Vaše reakce naznačuje, a že si srandu neděláte.

J. Jurax 20.4.2017 17:52

Re: I. Bagáre veselej to hochu

Pardon, to moje předchozí o potrhlosti patří jinam - omlouvám se.

J. Mrázek 20.4.2017 13:56

Realisté zveřejnili program !

Povinný vojenský výcvik, rovná daň z příjmů, odmítnuní nelegální migrace. Realisté zveřejnili svůj program...

To vypadá opravdu realisticky !

I. Bagár 20.4.2017 14:45

Program k ničemu

Chybí v něm okamžitý odchod naší vlasti z EU a NATO, obnovení ženijně-technického zabezpečení našich tisíciletých hranic, obnovení trestu smrti, odstranění nesmyslného omezení výkonu funkce prezidenta republiky na pouhá dvě období, uzákonění povinnosti pracovat, obnovení zákona na obranu republiky atd. apod.

Prostě: Proč chodit za kováříčkem, když můžeme za kovářem, že. Volme tedy jako obvykle ANO a KSČM.

Ať žije tisíckrát tisíc let Veliký Putin, BJJP, nejvěrnější přítel našeho národa!

Z. Susnar 20.4.2017 14:55

Re: Program k ničemu

I. Bagáre I. Bagáre honem prasek radeji dva nez te to klepne

A. Nový 20.4.2017 15:53

Re: Program k ničemu

Blbá blondýna Žofka zase předvádí svou nezměrnou Ynteligenci :-)

S. Netzer 20.4.2017 14:56

Re: Program k ničemu

Taky chybí příslibek častých referend a snížení daní.

J. Jurax 20.4.2017 17:48

Re: Program k ničemu

Ale kuš - ani jako vtip to není dobré ...

Z. Susnar 20.4.2017 14:51

Re: Realisté zveřejnili program !

Sliby jsou chyby sliby se slibujou a blazni se radujou :):)

J. Lepka 20.4.2017 17:44

Re: Realisté zveřejnili program !

Mrazíku, už jen ten první argument je zcela nerealistický. Pokud nejste schopen oddělit zbožná přání oslovených voličů od reálných možností jak státu, resp. politické reprezentace většiny voličů, tak jeho ekonomiky, snad ani k volbám nechoďte.

A. Alda 20.4.2017 11:48

Ano, pane.

Je třeba obnovit železnou oponu a znovuvybudovat pohraniční ploty, strážní věže a oraništní pás a znovuvytvořit Pohraniční stráž se psy a samopaly. Jen už nebudou hlídat, aby nikdo neodcházel od nás, ale naopak budou hlídat, aby nikdo nepřicházel k nám mimo řádné přechody a s platnými a pravými doklady.

I. Bagár 20.4.2017 12:51

Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

Přesně tak, občane Aldo! Soudruh Husák správně řekl na adresu kontrarevolucionářů z r.1968: „Chceli urobiť z našich hraníc korzo.“ Tehdy nás zachránili naši starší ruští bratři, v hodině dvanácté. V r. 1989, vinou Gorbačovovy podlé zrady, jsme byli sami proti celé Euroamerice. Důsledky dočasného ústupu našeho typicky slovanského společenského zřízení vidíme dnes všude kolem sebe: Teroristické útoky na našich náměstích, rozvrácené národní hospodářství, bídu, hlad.

Prostě: Obnovení naší plné svobody, samostatnosti a pevného spojení s Velikým Ruskem bude zajištěno teprve tehdy, až naše tisícileté hranice budou opět pečivě střeženy, jako v dobách našeho prvního šťastného budování.

Ať věčně žijí naši národní Vůdcové, náš Miloš a náš Babiš!!

P. Švejnoch 20.4.2017 12:58

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

Už to nehulte, blouzníte z toho...

J. Kombercová 20.4.2017 13:06

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

Aha, už níže jsem měla své pochybnosti, které mi potvrzujete. Velmi mi připomínáte jednoho, kterého jsem měla docela oblíbeného... že by potvrzení toho, že dobří holubi se vracejí? Byť s prodlevou?

M. Prokop 20.4.2017 13:30

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

Asi takhle: Opatření navrhovaná panem Aldou jsou pochopitelně přehnaná. Ovšem to, že kdo překročí hranice ilegálně, tedy někdo, kdo má mít pro vstup do Česka vízum a nemá ho, ten má být šupem na hranici i za ní vstrčen do detence a tam si počkat, až bude jeho záležitost vyřízena. Pokud záporně, tak vyexpedován tam, odkud přišel.

Jak to vypadá když toto není dodržováno, vidíme třeba ve Švédsku:

http://www.zerohedge.com/news/2017-03-24/swedes-begin-construction-police-fortress-little-mogadishu

https://www.youtube.com/watch?v=sQx7fzWsT4E

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/428870-svedsky-policista-na-facebooku-vyjmenoval-narodnosti-zlocincu-a-je-v-maleru.html

J. Jelínek 20.4.2017 13:54

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

Máš dobrej matroš, pošli mi pár psaníček - ale jinak dobrý, nejlepší pak je, že tě málokdo pochopí.

J. Jurax 20.4.2017 17:49

Re: Za naši svobodu, samostatnost a spojení s Velkým Ruskem!

I jako vtip blbé ...

T. Hraj 20.4.2017 14:07

Re: Ano, pane.

Cítím ironii, pane Aldo. Domníváte se tedy, že není pravda, že "je třeba...aby nikdo nepřicházel k nám mimo řádné přechody a s platnými a pravými doklady"?

B. Rameš 20.4.2017 10:58

Jakoby praotec nemohl zastavit někde v norských fjordech,

dřepěli bychom na šelfové ropě a mohli na EU dělat dlouhý nos. Místo toho se nás tu v pupku Evropy už přes tisíc let pokouší permanentně někdo sežrat, případně udržet v žaludku. Div, že se to nepovedlo tak úplně a zatím jsem byli vždy vydáveni.

To, že bude v Německu a dalších zemích zasažených migrací stoupat sociální napětí je jasné. Jak to dopadne, jasné není. Že je to hrozba pro všechny v okolí, je jasné také. Otázka, co s tím - tedy vlastně odpověď na ni, jasná není. Pochybuji, že by se sousedé chtěli odstěhovat a ani u nás to na nějaký Nový Říp nevypadá. Tak asi jako obvykle se musíme snažit vypadat tak nepoživatelně, aby nestálo za to nás sežrat a lavírovat mezi Ruskem a EU (tvl, to bych před dvaceti lety fakt nečekal). A patrně začít chystat zásoby drátů.

I. Bagár 20.4.2017 11:09

Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

Občane Rameši, Praotec Čech měl zůstat v kaspických stepích, místu zrození našeho národa. Dnes bychom byli čistokrevní Rusové, a byli bychom šťastní.

Leninu žel, naši praotcové se rozhodli k pochodu na Západ, zavedli naše prapředky příliš daleko od Moskvy, až na samou hranici Evropy – a z toho pošlo naše národní neštěstí.

Nu, už jsme zde, a zpátky ni šaga. Tudíž musíme hájit nejzápadnější hranici naší rodné Západní Asie, a to třeba PROTI VŠEM!

Až bude nejhůř, přijde nepřemožitelná Armáda Ruské federace jako legendární vojska z dávných kronik.

Světu slovanský mír!

S. Netzer 20.4.2017 11:21

Re: Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

:-))))

Marhaba!

A. Alda 20.4.2017 11:54

Občane Bagáre,

podle Vašeho jména soudí, že Vaši předkové opravdu přišli cestou kolem Kaspického moře.

Naši předkové nikoli. Těch pár Antů a Avarů, kteří se u nás rozplynuli, na tom ničeho nemění.

I. Bagár 20.4.2017 12:09

Opuštění národního prostoru - nejhorší chyba našeho národa!

Občane Aldo, nejste-li čistokrevný Slovan, tak po našem opětovném vítězství nad Euroamerikou a multikulti budete humánně odsunut, normálně.

Mimochodem, v naší vlasti se legálně vykytuje pouze 7 Aldů, zatímco nás Bagárů je 34. A naše jméno je chvalně známé.

Čest a Nazdar!

M. Šejna 20.4.2017 12:18

ano, pane Bagáre

ať jsme přišli do české kotliny odkudkoli, přivadrovali jsme sem. Byli jsme tedy těmi připrchlíky, imigranty atd. A to jak moji židovští připrchlí předci, tak Vači avarští připrchlí předci, nebo Aldovi čistě árijští připrchlí předci.

:-D

J. Kombercová 20.4.2017 12:33

Re: ano, pane Bagáre

A?